Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (для об’єктів РСП Украероруху)
Очікувана вартість
64 440 874,25 UAH
UA-2024-03-07-008237-a ● a592bad35ada4f78aa06e5a02884253c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Іван Шекун +380443515133 shekun_iv@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 02:00 |
Очікувана вартість: | 64 440 874,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 644 408,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - у грошовому виразі складає 1 500 000,00 грн (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Сума гарантії залишається незмінною. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія має бути безвідкличною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом або КЕП уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом або КЕП уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – гарантія), банками або іншими фінансовими установами (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у даній тендерній документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); - щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи-резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстрації платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; - щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; - сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; - у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; - датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; - зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; - зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; - в інформації щодо тендерної документації зазначаються: § дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; § назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; - строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; - у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Разом з гарантією надається копія банківської ліцензії, завірена банком, та документи, що підтверджують повноваження посадової особи банку щодо підпису банківської гарантії. На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП. Реквізити бенефіціара: Найменування: Державне підприємство обслуговування повітряного руху України; код ЄДРПОУ 19477064; місцезнаходження: Аеропорт, м. Бориспіль, Київська обл., 08300; банківські реквізити: ІВАN: UA223004650000000260053011614 в АТ «Ощадбанк». Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія подається у вигляді сканованої копії банківської гарантії (гарантії забезпечення тендерної пропозиції) та електронного документу з КЕП відповідно до вимог діючого законодавства (подається в окремому архіві у тому вигляді, у якому гарантія була отримана учасником від банку). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. Тендерна документація, що супроводжується банківською гарантією, оформленою без дотримання вимог даної тендерної документації, замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Тендерна пропозиція, що супроводжується електронним файлом банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) або власноручно зміненим учасником файлом банківської гарантії (перейменованим, включеним до складу інших файлів) або електронним файлом банківської гарантії, на якому відсутній електронно-цифровий підпис, або електронним файлом, стосовно якого вчинялися інші дії, що призводять до неможливості перевірки автентичності електронно-цифрового підпису, замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, відхиляються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10632770 кіловат-година
Електрична енергія (для об’єктів РСП Украероруху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 120 календарних днів, відповідно до фактичного обсягу електричної енергії, визначеного за показниками розрахункових засобів обліку, на підставі отриманого Споживачем від Постачальника рахунку та Акту приймання-передачі електричної енергії. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 16:23 |
ТД зміни_2 на закупівлю ЕЕ для РСП_Украерорух.docx | |
29 березня 2024 16:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН _2.docx |
29 березня 2024 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
29 березня 2024 16:23 |
ТД зміни_2 на закупівлю ЕЕ для РСП_Украерорух.docx
|
||||||||||||
29 березня 2024 16:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН _2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-07-008237-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 11 березня 2024 14:19
вимога на незаконні положення тендерної документації Замовника
Шановний Замовнику! Пунктами 1 - 4.1 Додатку 3 тендерної документації передбачені незаконні, дискримінаціні вимоги, а саме в частині надання сертифікатів ІСО та звітів, що підтверджують проведення аудиту чи перевірки відповідності.
Щодо цього хочемо зауважити, що Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Отже вимоги, про які іде мова вище, не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014, а тому мають бути вилучені з тексту тендерної документації.
Більше того, такі вимоги щодо отримання сертифікатів ІСО не передбачені жодним чинним нормативно-правовим актом для постачальників електроенергії. А тому потенційні учасники змушені будуть здійснювати додаткові витрати на виготовлення таких сертифікатів ІСО саме для участі в процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. І як наслідок, такі учасники, маючи реальну можливість постачати електричну енергію Замовнику, в тому числі маючи чинну ліцензію на постачання електричної енергії й інші необхідні документи, будуть позбавлені можливості участі в цій процедурі у звязку з наявністю в тендерній документації дискримінаційних, незаконних вимог.
Отже керуючись вище наведеним, а також чинним законодавством України, просимо Замовника внести зміни в тендернуу документацію та виклбчити дискримінаційні вимоги!!! В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів!
Розгорнути
Згорнути
Щодо цього хочемо зауважити, що Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Отже вимоги, про які іде мова вище, не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014, а тому мають бути вилучені з тексту тендерної документації.
Більше того, такі вимоги щодо отримання сертифікатів ІСО не передбачені жодним чинним нормативно-правовим актом для постачальників електроенергії. А тому потенційні учасники змушені будуть здійснювати додаткові витрати на виготовлення таких сертифікатів ІСО саме для участі в процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. І як наслідок, такі учасники, маючи реальну можливість постачати електричну енергію Замовнику, в тому числі маючи чинну ліцензію на постачання електричної енергії й інші необхідні документи, будуть позбавлені можливості участі в цій процедурі у звязку з наявністю в тендерній документації дискримінаційних, незаконних вимог.
Отже керуючись вище наведеним, а також чинним законодавством України, просимо Замовника внести зміни в тендернуу документацію та виклбчити дискримінаційні вимоги!!! В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2024 11:51
Шановний учасник! Вказані вимоги тендерної документації не вважаємо дискримінаційними. Водночас, беручи до уваги, що Вами подано скаргу до органу оскарження щодо вказаних питань та прийняття її до розгляду АМКУ, дочекаємось рішення і уразі якщо вказані умови документації будуть визнанні дискримінаційними чи не законними, Замовник внесе зміни відповідно чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2024-03-07-008237-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:44899719
Дата подання: 11 березня 2024 19:22
Вимога щодо не законних положень ТД
Шановний замовнику!
Додатком 3 до тендерної документації передбачено обов’язкове надання учасниками:
1. Сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) повинна розповсюджуватися на відповідну технічну зону, зазначену у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. Звіту, що підтверджує проведення аудиту чи перевірки відповідності системи енергетичного менеджменту вимогам стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування», складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту або перевірки, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Оригінал звіту з перевірки функціонування системи енергетичного менеджменту у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування» (аудит третьої сторони) або іншого документу, виданого за результатами проведення перевірки, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування», дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано сертифікат на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування» (іншим незалежним суб’єктом).Сертифікат внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність виконання функцій внутрішнього аудитора щодо ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT).
3. Оригінал сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності).
4. Оригінал звіту, що підтверджує проведення аудиту чи перевірки відповідності системи енергетичного менеджменту вимогам стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів», складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту або перевірки, дата затвердження якого в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
5. Оригіналу звіту, що підтверджує проведення аудиту чи перевірки відповідності системи управління щодо протидії корупції вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованим НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованим НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
6. Оригінал сертифікату учасника на систему управління інформаційною безпекою згідно вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 (ISO/IEC 27032:2012, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності). Оригіналу звіту, що підтверджує проведення аудиту чи перевірки відповідності системи управління інформаційною безпекою вимогам стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 (ISO/IEC 27032:2012, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки», складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління інформаційною безпекою згідно вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 (ISO/IEC 27032:2012, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 (ISO/IEC 27032:2012, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Згідно з пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Таким чином, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не має законного права вимагати від учасників процедури закупівлі 1) підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2) будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом.
Предметом закупівлі даної процедури закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)", який також не передбачає обов’язкої наявності у Постачальника електричної енергії будь-якого з наведених вище сертифікатів ДСТУ ISO, й як слід не передбачає наявності документів які зазначено, Замовником, як додатки або підтвердження до цих сертифікатів (звітів, атесаті тощо).
Жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язку щодо отримання електропостачальником зазначених вище сертифікатів. Необхідно звернути увагу, що учасники не зобов’язані витрачати будь-які зайві кошти на отримання таких сертифікатів, щоб лише взяти участь в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Зважаючи на вимоги тендерної документації взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть тільки ті учасники, які вже мають в наявності такі сертифікати або мають зайві кошти на їх отримання. Зазначаємо, що АКМУ у своїх рішенням неодноразово вказував на неправомірність та не законність таких дій та вимог Замовників у положеннях тендерної документації, щодо надання зазначених сертифікатів (UA-2023-10-30-004586-a, UA-2023-05-02-014006-a, UA-2023-10-02-002228-a, UA-2023-10-06-012690-a, UA-2023-09-13-005723-a), зазначав що такі вимоги є дискримінаційним и та такими що суттєво звужують коло учасників процедур закупівель та не відповідають положенням чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо, усунути допущені порушення діючого законодавства та внести зміни до тендерної документації в частині надання сертифікатів ISO, а саме виключити з положень тендерної документації обов’язковість надання сертифікатів та копії Атестатів про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікати.
Зазначаємо, що у випадку ігнорування наших законних вимог, будемо вимушені звернутися до АКМУ та інших державних органів, зокрема до органів державної аудиторської служби України, тощо з відповідними скаргами на допущені Вами порушення діючого законодавства під час проведення даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Додатком 3 до тендерної документації передбачено обов’язкове надання учасниками:
1. Сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) повинна розповсюджуватися на відповідну технічну зону, зазначену у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. Звіту, що підтверджує проведення аудиту чи перевірки відповідності системи енергетичного менеджменту вимогам стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування», складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту або перевірки, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Оригінал звіту з перевірки функціонування системи енергетичного менеджменту у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування» (аудит третьої сторони) або іншого документу, виданого за результатами проведення перевірки, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування», дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано сертифікат на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування» (іншим незалежним суб’єктом).Сертифікат внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність виконання функцій внутрішнього аудитора щодо ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT).
3. Оригінал сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності).
4. Оригінал звіту, що підтверджує проведення аудиту чи перевірки відповідності системи енергетичного менеджменту вимогам стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо застосування» з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів», складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту або перевірки, дата затвердження якого в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 50001:2018, IDT) з урахуванням вимог ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «Настанова щодо оцінювання та поліпшення енергетичних послуг для споживачів» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
5. Оригіналу звіту, що підтверджує проведення аудиту чи перевірки відповідності системи управління щодо протидії корупції вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованим НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованим НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
6. Оригінал сертифікату учасника на систему управління інформаційною безпекою згідно вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 (ISO/IEC 27032:2012, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності). Оригіналу звіту, що підтверджує проведення аудиту чи перевірки відповідності системи управління інформаційною безпекою вимогам стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 (ISO/IEC 27032:2012, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки», складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління інформаційною безпекою згідно вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 (ISO/IEC 27032:2012, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 (ISO/IEC 27032:2012, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Згідно з пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Таким чином, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не має законного права вимагати від учасників процедури закупівлі 1) підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2) будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом.
Предметом закупівлі даної процедури закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)", який також не передбачає обов’язкої наявності у Постачальника електричної енергії будь-якого з наведених вище сертифікатів ДСТУ ISO, й як слід не передбачає наявності документів які зазначено, Замовником, як додатки або підтвердження до цих сертифікатів (звітів, атесаті тощо).
Жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язку щодо отримання електропостачальником зазначених вище сертифікатів. Необхідно звернути увагу, що учасники не зобов’язані витрачати будь-які зайві кошти на отримання таких сертифікатів, щоб лише взяти участь в оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Зважаючи на вимоги тендерної документації взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть тільки ті учасники, які вже мають в наявності такі сертифікати або мають зайві кошти на їх отримання. Зазначаємо, що АКМУ у своїх рішенням неодноразово вказував на неправомірність та не законність таких дій та вимог Замовників у положеннях тендерної документації, щодо надання зазначених сертифікатів (UA-2023-10-30-004586-a, UA-2023-05-02-014006-a, UA-2023-10-02-002228-a, UA-2023-10-06-012690-a, UA-2023-09-13-005723-a), зазначав що такі вимоги є дискримінаційним и та такими що суттєво звужують коло учасників процедур закупівель та не відповідають положенням чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо, усунути допущені порушення діючого законодавства та внести зміни до тендерної документації в частині надання сертифікатів ISO, а саме виключити з положень тендерної документації обов’язковість надання сертифікатів та копії Атестатів про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікати.
Зазначаємо, що у випадку ігнорування наших законних вимог, будемо вимушені звернутися до АКМУ та інших державних органів, зокрема до органів державної аудиторської служби України, тощо з відповідними скаргами на допущені Вами порушення діючого законодавства під час проведення даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2024 11:58
Шановний учасник! Вказані вимоги тендерної документації не вважаємо дискримінаційними. Водночас, беручи до уваги, що подано скаргу до органу оскарження щодо вказаних питань та прийняття її до розгляду АМКУ, дочекаємось рішення і уразі якщо вказані умови документації будуть визнанні дискримінаційними чи не законними, Замовник внесе зміни відповідно чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-07-008237-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 11 березня 2024 17:04
Дата подання: 11 березня 2024 17:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2024 16:28
Рішення від 13.03.2024 №4587.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 16:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 №5179.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 15:04
Рішення від 21.03.2024 №5179.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано в повному обсязі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 02:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" |
58 875 284,94
UAH з ПДВ
|
58 875 284,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" #37856467 |
Переможець |
58 875 284,94
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 15:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2024 11:56
|
ДД№ 1 до дог. № 4-90.2024.pdf | зміни до договору |
06 травня 2024 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 16:17
|
Договір № 4-90_2024 від 11.04.2024 з ТОВ Енергетичне Партнерсто.pdf | укладений |
11 квітня 2024 16:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія (для об’єктів РСП Украероруху) | 10632770 | кіловат-година |
5,54
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пунктів 14.6 - 14.9 розділу 14 Договору, керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, Сторони внесли зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 4-90/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДД №1 до договору №4-90/2024 від 11.04.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія (для об’єктів РСП Украероруху) | 10632770 | кіловат-година |
5,54
UAH з ПДВ
|