Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний університет "Житомирська політехніка " |
Код ЄДРПОУ: | 05407870 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103 |
Контактна особа: |
Власюк Олена Василівна 380412241948 elenavlassuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує Виконавцю вартість послуг (робіт) на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг (робіт). Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями - для замовників, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються Українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 14:36 |
ДОДАТОК 4.doc | |
07 березня 2024 14:36 |
ТД - обслуговування газопостачання та газового обладнання 2024 рік.docx | |
07 березня 2024 14:36 |
Проект Договору Додаток 2.docx | |
07 березня 2024 14:36 |
ДОДАТОК 1.doc | |
07 березня 2024 14:36 |
«Технічна специфікація» Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.Чим регламентована норма наявності власної або орендованої АДС?
Відповідно до Правил безпеки систем газопостачання від 15.05.2015 № 285, п. 8.2. Експлуатаційні дільниці газорозподільних підприємств, які не мають у своєму складі АДС, повинні обслуговуватися найближчою АДС газорозподільного підприємства. Закріплення за АДС зони обслуговування здійснюється наказом по газорозподільному підприємству. п.8.3. Підприємства, що самостійно експлуатують системи газопостачання, виконують аварійні роботи силами і засобами власної газової служби із залученням в разі необхідності АДС газорозподільного підприємства згідно з укладеним договором. п. 8.4. Локалізація та ліквідація аварій на ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП, ПСБ, ПОБ та на промислових підприємствах виконуються працівниками підприємства. Участь АДС газорозподільного підприємства в аварійних роботах обумовлюється планом локалізації і ліквідації аварійних ситуацій цих підприємств за погодженням з газорозподільним підприємством.
2. Чи є вимога наявності АДС дискримінаційною, оскільки законодавство зобов'язує мати відповідну службу в складі оператора ГРМ?
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Визначає дискримінаційні умови тендерної документації Антимонопольний комітет України, в особі Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу відповідно до Правил безпеки систем газопостачання від 15.05.2015 № 285, п 8.3. Підприємства, що самостійно експлуатують системи газопостачання, виконують аварійні роботи силами і засобами власної газової служби із залученням в разі необхідності АДС газорозподільного підприємства згідно з укладеним договором. Замовник безумовно дотримується принципів публічних закупівель і не зазначає дискримінаційних вимог в тендерній документації.
3. Який договір з АДС газорозподільного підприємства потрібно укласти і яке саме газорозпотільне підприємство мається на увазі?
Відповідно до Правил безпеки систем газопостачання від 15.05.2015 № 285, п.8.2.Експлуатаційні дільниці газорозподільних підприємств, які не мають у своєму складі АДС, повинні обслуговуватися найближчою АДС газорозподільного підприємства. Закріплення за АДС зони обслуговування здійснюється наказом по газорозподільному підприємству.
4. Оскільки замовник проводить закупівлю послуги з технічного обслуговування газопостачання та газового обладнання, як буде оплачуватися вартість послуг наданих в рамках аварійних викликів?
Вартість послуг наданих в рамках аварійних викликів повинна входити в вартість даної закупівлі.
5. Чим регламентована норма прибуття на об'єкт в рамках 40 хв.?
Відповідно до аб. 9 п 8.1. Правил безпеки систем газопостачання від 15.05.2015 № 285, Чисельність і технічне оснащення АДС (філій) встановлюється керівництвом газорозподільного підприємства, виходячи із характеру та обсягів заявок, що надходять на "104", з врахуванням місцевих умов і місця дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади АДС на місце аварій не пізніше ніж за 40 хвилин. На аварійний виклик бригада АДС повинна виїхати протягом 5 хвилин.
6.Чи не є норма наявності власної або, орендованої бази (офіси, склади, гаражі, та інші.) в місті Житомир та вимога надати підтверджуючі документи на дані типи власності - дискримінаційною, та такою що орієнтована на виключно одного учасника ринку?
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Визначає дискримінаційні умови тендерної документації Антимонопольний комітет України, в особі Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Замовник безумовно дотримується цього принципу і не зазначає дискримінаційних вимог в тендерній докуменатції.
7. Чи є дискримінаційною вимога замовника, щодо надання листа-відгуку з вказанням ДК021:2015: 50530000-9, оскільки не всі замовники послуги технічного обслуговування замовляють дані послуги в порядку тендерної процедури, але лише переважно державні структури? Чи буде лист відгук від приватного товариства прийматися до уваги замовником?
Визначення предмета закупівлі здійснюється відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 р. № 708.
Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до п.З Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Чинне законодавство щодо публічних закупівель не визначає, що є аналогічним договором.
Разом з тим, чинним законодавством визначений порядок визначення предмету закупівлі та умови тендерної документації визначають аналогічність договору з прив’язкою до предмету закупівлі.
Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
До 17.01.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
З огляду на викладене, положення тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежуює коло потенційних учасників, так як аналогічність договору та відповідність листа відгука буде визначатись за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, використання даного закупівельного словника не обмежене в використані приватними підприємствами. Лист відгук від приватного товариства буде прийматися до уваги, якщо буде відповідати вимогам Додатку № 1 Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000024 ● e932101ef64b495984cc52b2dd4022f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024
№ 34-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.04.2024 № 34-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-03-07-007345-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 11:46:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з технічного обслуговування газопостачання та газового обладнання (Код ДК 021:2015: 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)», очікуваною вартістю 200 000,00 грн) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-007345-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), Державний університет «Житомирська політехніка» (далі – Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Житомирської філії товариства з обмеженою відповід-альністю «Газорозподільні мережі України» (далі – Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України») на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення).
4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації імперативно вимагалося, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, файлів з інформацією у форматі «PDF», що вимагаються замовником у тендерній документації.
Також, у вказаному додатку наведено перелік документів, які повинен надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції, серед яких, зокрема, лист-згода на обробку (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) персональних даних, якого учасник повинен надати в складі пропозиції на вимогу Закону України «Про захист персональних даних», із зазначенням прізвища, імені та по-батькові посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції Додаток № 1 та довідка довільної форми про застосування учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника Житомирської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» відсутня довідка довільної форми про застосування учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
При цьому, в Додатку № 1 до тендерної документації наведено зразок листа-згоди на обробку персональних даних (далі – зразок), в якому, зокрема, вимагається інформація про місце проживання, оскільки вказаний зразок містить вираз «що мешкаю».
На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав листа-згоду на обробку персональних даних від 14.03.2024 № 1624-жф/101/3-0324 за зразком, наведеним в Додатку № 1 до тендерної документації, однак, у вказаному листі-згоді відсутня інформація про місце проживання Скиби Сергія Анатолійовича, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації.
Крім цього, відповідно до пункту 3 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, копії завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам за 2022 або 2023р.
На виконання вищевказаних вимог, учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав скан-копію договору сервісного (технічного) обслуговування не побутового споживача від 27.11.2023 № 4821-Д та скан-копію акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 до вищевказаного договору.
Однак, надана учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» скан-копія акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 завантажено у форматі «PNG», а не у форматі «PDF», чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації.
Аналогічно, відповідно до пункту 4 серед інших документи, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та/або витяг з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку та/або витяг з реєстру платника єдиного податку (для платників єдиного податку).
На виконання вищевказаних вимог, учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надано скан-копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113.
Однак, надана учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» скан-копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113 завантажено у форматі «JPEG», а не у форматі «PDF», чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4 серед інших документи, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» підтверджено вимоги встановлені пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатком № 1 до тендерної документації, а саме, в частині надання довідки довільної форми про застосування учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля, листа-згоди на обробку персональних даних з інформацією про місце проживання Скиби Сергія Анатолійовича за зразком, наведеним в Додатку № 1 до тендерної документації, скан-копії акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 та скан-копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113 у форматі «PDF», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
5. Відповідно до пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації від учасників імперативно вимагалось у складі тендерної пропозиції надати інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» відсутня інформація у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідка у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» підтверджено відповідність вимозі пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
6. Відповідно до пункту 6 серед інших документи, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» відсутній розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 6 серед інших документи, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» підтверджено відповідність вимозі пункту 6 серед інших документи, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
7. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації імперативно вимагалося, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, файлів з інформацією у форматі «PDF», що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому, у вказаному пункті серед переліку документів, які повинен надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції, вимагається надання форми «Цінова пропозиція» (відповідно до Додатка 4 тендерної документації).
Згідно Додатку № 4 до тендерної документації, форма «Цінова пропозиція» повинна містити інформацію про загальну суму, вказану цифрами та прописом.
На виконання вищевказаних вимог, у складі своєї тендерної пропозиції учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» надав цінову пропозицію від 14.03.2023 № 1621-жф/101/3-0324.
Однак, у наданій учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» ціновій пропозиції відсутнє зазначення загальної суми прописом, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» підтверджено відповідність вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, а саме, в частині надання цінової пропозиції учасником у відповідності формі, встановленій в Додатку № 4 до тендерної пропозиції, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
8. Відповідно до пункту 1.1 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції заповнену довідку у наведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів та матеріально-технічної бази учасника необхідних для надання послуг визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, типу моделей, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.).
Також, відповідно до пункту 1.2 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, необхідно надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України.
Крім цього, учасник додатково листом у довільній формі повинен зазначити інформацію про наявність власної або орендованої бази (офіси, склади, гаражі, та інші) в місті Житомир та надати підтверджуючі документи на дані типи власності.
На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2024 № 1626-жф/101/3-0324, в якій міститься інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та автомобіль RENAULT SANDERO.
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія оригіналу технічного паспорту на автомобіль RENAULT SANDERO, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
При цьому, учасник надав в складі тендерної пропозиції скан-копію Додатку 1 до договору оренди рухомого та нерухомого майна між ТОВ «Газорозподільні мережі України» та АТ «Житомиргаз» від 28.07.2023 № 90-РД/23 (Перелік майна, що є власністю АТ «Житомиргаз» та передається в оренду ТОВ «Газорозподільні мережі України») та скан-копію акту приймання-передачі рухомого та нерухомого майна від 01.09.2023 до договору від 28.07.2023 № 90-РД/23.
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія договору оренди рухомого та нерухомого майна між ТОВ «Газорозподільні мережі України» та АТ «Житомиргаз» від 28.07.2023 № 90-РД/23, крім цього, в наданих вищевказаних документах відсутня інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та автомобіль RENAULT SANDERO, зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2024 № 1626-жф/101/3-0324, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Враховуючи вищевикладене, поясніть які документи надано Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» відповідно до вимог пункту 1.2 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
9. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації імперативно вимагалося, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, файлів з інформацією у форматі «PDF», що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому, у вказаному пункті серед переліку документів, які повинен надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції, вимагається надання інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
В свою чергу в Додатку № 3 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у відповідності вимог «Правил безпеки системи газопостачання» НПАОП 0.00-1.73-15, повинен підтвердити:
1. Наявність власної або орендованої АДС
2. Договір з АДС газорозподільного підприємства.
3. Місце дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади АДС на місце аварії не пізніше ніж за 40 хв.
Крім цього зазначено, що учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують фактичну наявність в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаними вище вимогами або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах матеріально-технічної бази.
На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність власної аварійно-диспечерської служби від 14.03.2024 № 1627-жф/101/3-0324, в якій наведено витяг з Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 р. за № 674/27119, а саме інформацію про розділ «VІІI. Вимоги до організації роботи аварійно-диспетчерських служб».
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника Житомирської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» відсутнє підтвердження наявності в нього власної або орендованої АДС, не надано договір з АДС газорозподільного підприємства, не підтверджено інформацію щодо місця дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади АДС на місце аварії не пізніше ніж за 40 хв, а також відсутні скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують фактичну наявність станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаними вище вимогами або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах матеріально-технічної бази.
Враховуючи вищевикладене, поясніть які документи надано учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» відповідно до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 3 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 16:57:41
Відповідь на запит
1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» надається «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформація по за купівлях розміщена на офіційному сайті Державного університету «Житомирська політехніка» в розділі «Державні закупівлі » посилання на сайт https://ztu.edu.ua/page/553.html.
2. Обґрунтування було здійснено на підставі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель. аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі аналізу закупівельних цін аналогічних послуг, інформація щодо яких розміщена в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 671.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Під час перевірки документації для підтвердження відповідності учасника було виявлено наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозицій відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р. Протокол ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО ВИЯВЛЕННЯ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК додається.
4. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, при цьому, в Додатку № 1 до тендерної документації наведено зразок листа-згоди на обробку персональних даних (далі – зразок), в якому, зокрема, вимагається інформація про місце проживання, оскільки вказаний зразок містить вираз «що мешкаю». На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав листа-згоду на обробку персональних даних від 14.03.2024 № 1624-жф/101/3-0324 за зразком, наведеним в Додатку № 1 до тендерної документації, однак, у вказаному листі-згоді відсутня інформація про місце проживання Скиби Сергія Анатолійовича, Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р та Тендерної документації Житомирської політехніки Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок що не впливає на зміст пропозиції. Тому відсутність в документі якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Також, якщо в документах Учасника вказана різна інформація щодо одного питання то така інформація також не є підставою для відмови Учаснику.
Допущення учасниками у тендерній пропозиції вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Інформація про місце проживання Скиби Сергія Анатолійовича, відображена в складі тендерної пропозиції учасника, а саме в файлі під назвою «ДОВІРЕНІСТЬ СКИБА С.А.» від 28.11.2023.
Підтвердження про застосування учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля. Учасник надає в файлі «1621_Додаток 4 Цінова пропозиція « Ми підтверджуємо, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.» Тому було вирішено, що відсутність в документі якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Відповідно до пункту 3 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, копії завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам за 2022 або 2023р. На виконання вищевказаних вимог, учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надав скан-копію договору сервісного (технічного) обслуговування не побутового споживача від 27.11.2023 № 4821-Д та скан-копію акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 до вищевказаного договору. Однак, надана учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» скан-копія акту здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.12.2023 № 2617 завантажено у форматі «PNG», а не у форматі «PDF». Аналогічно, відповідно до пункту 4 серед інших документи, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та/або витяг з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку та/або витяг з реєстру платника єдиного податку (для платників єдиного податку). На виконання вищевказаних вимог, учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» в складі тендерної пропозиції надано скан-копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113. Однак, надана учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» скан-копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2326594500113 завантажено у форматі «JPEG», а не у форматі «PDF». Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок, а саме до п.12 «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.» .
5. Інформація про субпідрядника задекларована у пропозиції шляхом заповнення електронних полів на електронному майданчику, а саме при поданні пропозиції Учасником задекларовано відсутні наміри щодо залучення субпідрядників а, відповідно, відсутність такого листа не впливає на ціну Пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та на її зміст в цілому, а тому, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
6. Відповідно до пункту 6 серед інших документів, які повинен подати учасник закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції, учасник виконав дану вимогу та надав розрахунок який відображений в додатку№ 2 Додатку №2 Проєкт договору. Оскільки додатком до договору є розрахунок, в якому вказана ціна кожної послуги окремо, надання яких передбачено договором, та загальна вартість послуг вказана в цьому додатку, то учасником закупівлі виконано вимогу щодо надання розрахунку з обґрунтуванням ціни пропозиції. Тендерною документацією не вимагалось надання окремого документа на підтвердження цієї вимоги чи вказаної якоїсь форми цього обґрунтування.
7. Згідно Додатку № 4 до тендерної документації, форма «Цінова пропозиція» повинна містити інформацію про загальну суму, вказану цифрами та прописом. На виконання вищевказаних вимог, у складі своєї тендерної пропозиції учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» надав цінову пропозицію від 14.03.2023 № 1621-жф/101/3-0324. Однак, у наданій учасником Житомирською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» ціновій пропозиції відсутнє зазначення загальної суми прописом. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р та Тендерної документації Житомирської політехніки Замовник відніс це до формальних (несуттєвих) помилок що не впливає на зміст пропозиції згідно п. 2 « Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». При цьому абзацом 2 частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, передбачено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Тобто, якщо існує розбіжність між інформацією, наданою учасником у складі його тендерної пропозиції, та даними, зазначеними учасником в електронній системі закупівель, то автентичною вважається інформація, розміщена саме шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, за наявності в тендерній пропозиції арифметичної помилки замовник не має підстав для відхилення такого учасника.).
8. Відповідно до пункту 1.1 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції заповнену довідку у наведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів та матеріально-технічної бази учасника необхідних для надання послуг визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, типу моделей, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.). Також, відповідно до пункту 1.2 серед переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Додатку № 1 до тендерної документації, необхідно надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. Крім цього, учасник додатково листом у довільній формі повинен зазначити інформацію про наявність власної або орендованої бази (офіси, склади, гаражі, та інші) в місті Житомир та надати підтверджуючі документи на дані типи власності. На виконання вищевказаних вимог учасник Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2024 № 1626-жф/101/3-0324, в якій міститься інформація про обладнання, матеріально-технічну базу на підтвердження даної матеріально технічної бази Учасник надає скан-копію акту приймання-передачі рухомого та нерухомого майна від 01.09.2023 за № 90-РД/23.
9. Постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201 затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу природного газу.
Згідно пункту 1.4. зазначених Ліцензійних умов здобувач ліцензії, який має намір провадити господарську діяльність з розподілу природного газу, подає до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), заяву про отримання ліцензії за формою, згідно з додатком 1 до Ліцензійних умов.
Відповідно до п.1.5 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії здобувачем надаються документи згідно з переліком, який є вичерпним, зокрема:
1) відомості про місця та засоби провадження господарської діяльності з розподілу природного газу (додаток 2), до яких додаються географічні карти відповідних територій адміністративно-територіальних одиниць (область, район, місто, село тощо), із нанесеними на них газорозподільними системами ліцензіата та електронні копії документів на електронному носії, що підтверджують перебування на законних підставах у власності чи користуванні здобувача ліцензії газорозподільних систем (крім тих, що занесені до державних паперових чи електронних інформаційних ресурсів, по яких необхідно вказати реквізити пошуку на відповідному ресурсі);
2) відомості про матеріально-технічне оснащення, необхідне для провадження господарської діяльності з розподілу природного газу (додаток 3);
3) відомості про наявний персонал, задіяний у розподілі природного газу (додаток 4).
Отже, надання ліцензії на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг підтверджує відповідність Ліцензіата вимогам, які до нього ставляться.
Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26.12.2022 № 1839 (з врахуванням змін та доповнень, внесених постановами від 31.05.2023 № 971, від 28.07.2023 № 1389, від 31.08.2023 № 1596 та № 1598, від 29.09.2023 № 1769, від 29.11.2023 № 2224, від 27.12.2023 № 2509, від 30.01.2024 № 195, від 22.02.2024 № 371) було видано Товариству з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ» ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу.
При цьому, згідно зі змінами та доповненнями, що викладені у вищевказаних постановах Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31.08.2023 № 1596 та від 22.02.2024 № 371, територія, де знаходиться газорозподільна система, що перебуває у власності, господарському віданні, користуванні чи експлуатації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ» в особі Житомирської філії, включає: Житомирську область; Вінницьку область у частині: Вінницький район: село Бухни; село Морозівка; Хмільницький район: село Махаринці.
У Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕДІ УКРАЇНИ» наявна чинна ліцензія на розподіл природного газу, видачі якої передувала перевірка Регулятором правомірності та достатності підстав для її видачі.
При цьому, пунктом 2.3 Ліцензійних умов передбачено, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких технологічних вимог, що мають забезпечувати безаварійну експлуатацію газорозподільних систем як об’єктів підвищеної небезпеки та своєчасну локалізацію і ліквідацію аварійних ситуацій, у газорозподільній системі:
1) організувати підрозділи аварійно-диспетчерської служби (далі – АДС) з цілодобовим режимом роботи, включаючи вихідні та святкові дні.
Підрозділи АДС повинні бути забезпечені зв'язком екстреного виклику, спеціальними аварійними автомобілями, зв'язком екстреного виклику з відповідними спецслужбами (надзвичайних ситуацій, швидкої допомоги тощо), засобами радіозв'язку і мати апаратуру для запису переговорів;
2) мати номер екстреного виклику, що зазначається у договорі розподілу природного газу;
3) мати дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів (устаткування) підвищеної небезпеки, необхідні для провадження господарської діяльності з розподілу природного газу;
4) мати у власності чи користуванні матеріально-технічну базу (виробничі будівлі та споруди, складські приміщення, майстерні, гаражі та/або стоянки для зберігання транспортних засобів), необхідну для забезпечення оперативно-диспетчерського управління газорозподільною системою та планово-профілактичних і аварійно-відновлюваних робіт на об’єктах газорозподільної системи з урахуванням вимог охорони праці та техніки безпеки;
5) мати у власності чи користуванні транспортні засоби, у тому числі спеціалізованого призначення.
Довідкою №1627-жф/101/3-0324 від 14.03.2024 Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» підтвердила виконання вимог Правил безпеки систем газопостачання, а саме розділу VIII «Вимоги до організації роботи аварійно-диспетчерських служб», щодо здійснення газорозподільним підприємством контролю та оперативно-диспетчерського керівництва аварійно-відновлювальними роботами, а тому достатні підстави вважати, що учасником закупівлі виконано вимогу тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.04.2024 р по моніторингу закупівлі UA-M-2024-04-08-000024, повідомляємо що нами здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 28.03.2024 № 22, а саме ми звернулись до Житомирської філії товариства з обмеженою відповідальністю Газорозподільні мережі України " з відповідним клопотанням, щодо розірвання договору від 29.04.2024р № 44-01.00/597.
2024-05-03 11:06:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Житомирська філія товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
165 599,82
UAH з ПДВ
|
165 599,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР" |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Житомирська філія товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» #45204957 |
Переможець |
165 599,82
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 11:29
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 19 березня 2024 11:29
Учасник | Пропозиція | Документи |
Житомирська філія товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» #45204957 |
165 599,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 11:04
|
Договір 22 від 28.03.24.pdf | укладений |
01 квітня 2024 10:59
|