Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо, Бензин А-95 по скретч-карткам (талонам) та/або смарт-карткам (паливним картам)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2024-03-07-006565-a ● 13cbcacab60f402896747227ff3f7dcf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373165 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 180-А |
Контактна особа: |
Щербина Сергій Юрійович +380506523373 sherbinaseyu@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 23:59 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 15:03 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 15:03 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 300 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія в електронній формі з накладеними кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) повинен складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у разі підписання гарантії не керівником фінансової установи, надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису банківської гарантії від імені фінансової установи), копію ліцензії на здійснення банківської діяльності або копію витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати копію такого договору у складі тендерної пропозиції. Документи щодо забезпечення тендерної пропозиції завантажуються Учасником до електронної системи закупівель разом з тендерною пропозицією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. Інформація щодо реквізитів банка беніфіціара: IBAN UA078201720355139008024017839 в ДКСУ України, м. Київ; МФО 820172, Одержувач: Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 14373165 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) % від вартості договору, сроком дії не менше ніж строк дії договору, яка надається не пізніше дати укладення договору. Учасник – переможець разом з банківською гарантією зобов’язаний надати належним чином завірені документи, які підтверджують право банку на видачу та оформлення такої гарантії, зокрема, банківську ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку банківську гарантію від імені банку, засвідчені Банком. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. * Інформація щодо реквізитів банка беніфіціара: IBAN UA078201720355139008024017839 в ДКСУ України, м. Київ; МФО 820172, Одержувач: Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 14373165 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 літр
Дизельне паливо по скретч-карткам (талонам) та/або смарт-карткам (паливним картам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 180-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30580 літр
Бензин А-95 по скретч-карткам (талонам) та/або смарт-карткам (паливним картам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 180-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості товару, що переданий згідно видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 15:52 |
перелік змін до ТД. за ріш. АМКУ власна ініціат.docx | |
04 квітня 2024 15:52 |
Тендерна_паливо_04.04.2024.docx | |
04 квітня 2024 15:14 |
перелік змін до ТД. за ріш. АМКУ .docx |
04 квітня 2024 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 квітня 2024 15:52 |
перелік змін до ТД. за ріш. АМКУ власна ініціат.docx
|
||||||
04 квітня 2024 15:52 |
Тендерна_паливо_04.04.2024.docx
|
||||||
04 квітня 2024 15:14 |
перелік змін до ТД. за ріш. АМКУ .docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-07-006565-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУЕЛПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:45120956
Дата подання: 11 березня 2024 17:38
Дата подання: 11 березня 2024 17:38
Дискримінаційні вимоги
№ 1 від 11.03.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЕЛПОСТАЧ»
код ЄДРПОУ: 45120956
Адреса: Україна, 08644, Київська обл., Білоцерківський р-н, село Пшеничне, вул. Окружна, будинок 1-А
Замовник: Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
код ЄДРПОУ: 14373165
Адреса: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 180-А
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-07-006565-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
07.03.2024 р. Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-03-07-006565-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Дизельне паливо, Бензин А-95 по скретч-карткам (талонам) та/або смарт-карткам (паливним картам). Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 15.03.2024 р до 23:59 год.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУЕЛПОСТАЧ» (надалі – Скаржник) має намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з Тендерною документацією (надалі – ТД), та її умовами, було виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають Скаржнику можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до п.2.21, Додатку 2 ТД, Замовник зазначає, що учасником мають бути надані «Завірені скановані копії скетч-карток та/або талонів та/або смарт-карток, поставка яких буде здійснена у разі укладення договору номіналом по 10л, 20л та смарт-карток (всі талони повинні бути єдиного зразка від одного емітента)»
Додатково згідно з п.п. 2.4. Додатку 2 ТД, Замовник вимагає від Учасників надати «Довідку в довільній формі з переліком мережі АЗС, де зазначається не менше ніж три АЗС у Запорізькій області та АЗС в таких областях України, як: Вінницька область, Волинська область, Дніпропетровська область, Житомирська область, Закарпатська область, Івано-Франківська область, Київська область, Кіровоградська область, Львівська область, Миколаївська область, Одеська область, Полтавська область, Рівненська область, Сумська область, Тернопільська область, Харківська область, Хмельницька область, Черкаська область, Чернівецька область, з обов’язковим зазначенням адреси розташування перелічених АЗС та їх назви.»
1.1. Хочемо зазначити, що наведені вимоги є дискримінаційними, та суттєво обмежує коло потенційних Учасників, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть лише ті Учасники, які нададуть перелік АЗС одного єдиного емітента які повністю покривають зазначені вище маршрути.
Зокрема цією вимогою Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону), а саме «недискримінація учасників», чим фактично унеможливлює виконання вимог ТД в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів.
Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення наведеної дискримінаційної вимоги, зможуть взяти участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
Скаржник може запропонувати Замовнику АЗС «УКРНАФТА» з покриттям всіх зазначених вище областей окрім Сумської області, також додатково АЗС «БРСМ Нафта» з покриттям Сумської області.
Додатково вважаємо, що обмеження лише одним емітентом для самого Замовника є доволі ризикованим, в той час, як надання можливості видачі довірчих документів, скретч-карток (талонів) та/або смарт-карток (паливних карток) декількома емітентами на всю замовлену кількість придбаного Замовником товару (палива) по зазначеним областям є більш доцільним, та забезпечить стабільну заправку автомобілів Замовника не зважаючи на відстань.
Також звертаємо увагу, що вищевказані вимоги є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть лише учасники емітенти, а саме, афілійовані компанії мереж АЗС, які мають право на користування АЗС.
Водночас Скаржник має Партнерський договір №Т-1010/23 від 12 грудня 2023 року, укладеним з ТОВ «Укрнафта-Постач», яке в свою чергу є емітентом мережі АЗС «Укрнафта», копію якого надаємо додатком до Скарги.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товар – паливо за довірчим документом – Талоном, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти вказаний Товар.
Відповідно до п. 1.5. Відпуск Товару з АЗС здійснюється за Талоном на отримання товару, відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1442 від 20.12.1997 року.
Відповідно до п. 1.6. Інформація щодо переліку АЗС вказана за посиланням https://azs.ukrnafta.com/
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», має право користуватися мережею АЗС на підставі договору користування з Власником АЗС. Емітент талонів та Власник АЗС є афілійованими компаніями, тому право на користування АЗС неможливо отримати іншим не афілійованим суб'єктам господарювання, у тому числі Скаржнику.
Також Скаржник має Партнерський договір №OD06338202310271 від 27 жовтня 2023 року з ТОВ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР", яке в свою чергу є емітентом мережі АЗС «БРСМ Нафта» копію якого надаємо додатком до Скарги.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов’язується передати Покупцю бланки – дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно – мастильних матеріалів автотранспорту Покупця на АЗС, вказаних в п.1.3 цього Договору, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки – дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно – мастильних матеріалів (ПММ).
Відповідно до п. 1.3. Отоварення дозвільних документів здійснюється у мережі автозаправних станцій Продавця (надалі іменується – мережа АЗС). Мережа АЗС – автозаправні станції, що працюють під ТМ «БРСМ Нафта», на яких Покупець має право отримати ПММ. З інформацією про перелік АЗС Покупець може ознайомитись в мережі інтернет на сайті https://brsm-nafta.com/ . Отоварення дозвільних документів можливе відповідно до режиму роботи АЗС Продавця
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
На підтвердження вищезазначеної інформації та на виконання п. 56 Особливостей, надаємо:
1) Договір №Т-1010/23 від 12 грудня 2023 року з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
2) Договір №OD06338202310271 від 27 жовтня 2023 року з ТОВ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР"
2. Відповідно п.2.20, Додатку 2 ТД, Замовник зазначає, що Учасник повинен надати «Лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони) та смарт-картки (паливні картки) на пальне який повинен містити інформацію про готовність цілодобового відпуску пального з АЗС із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ, термін дії талонів або скретч-карток не менше ніж 12 календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшою пролонгацією строку дії талонів, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель, а також обов’язок емітента забезпечити відбір проб з перелічених АЗС (ємностей, цистерн) протягом 1-го робочого дня від часу направлення на електронну пошту постачальника відповідного листа.»
2.1. Хочемо зазначити, що відповідно до п.4.4, розділу 1 ТД, замовником встановлено, строк поставки товарів: «Поставка товару: з дати укладання договору протягом 3 робочих днів.» Також згідно з Проєктом договору, який наведено у додатку №3 ТД, відповідно до п. 6.1 зазначено:» Даний Договір набирає сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання».
Виходячи з наведеного Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками письмового підтвердження, про те, що термін дії довірчих документів, талонів, скретч - карток або еквіваленту становить 12 місяців, це в свою чергу суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під довірчими документами, талонами, скретч - картками слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених пально-мастильних матеріалів, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
Окремо хочемо зазначити, що згідно ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких 12 місяців, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року, та фактично він зможе ними користуватись до березня 2025 року. Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. У разі використання придбаного товару у січні, лютому та березні 2025 року відбудеться пряме порушення плану закупівель.
Скаржник може запропонувати Замовнику відповідні талони мережі АЗС «Укрнафта», та АЗС мережі «БРСМ Нафта», однак в мережі АЗС «Укрнафта» термін дії талонів на сьогоднішній день складає до 3 х місяців від дати надання, а термін дії талонів АЗС «БРСМ Нафта» складає до 6 місяців від дати надання, отже вимога щодо терміну дії талонів 12 місяців дискримінаційна по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
На підтвердження вищезазначеної інформації та на виконання п. 56 Особливостей, надаємо:
1) Договір №Т-1010/23 від 12 грудня 2023 року з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» згідно з додатком №1 до якого наведено зразок та опис талону.
2) Договір №OD06338202310271 від 27 жовтня 2023 року з ТОВ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР"
3) Зразок талону до договору №OD06338202310271 від 27 жовтня 2023 року з ТОВ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР".
Зазначені у скарзі вимоги є дискримінаційними та суттєво обмежують коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведена дискримінаційні вимоги може бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Договір №Т-1010/23 від 12 грудня 2023 року з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
2) Гарантійний лист щодо підтвердження відпуску пального на мережі №242/12/23 від 28.12.2023 року.
3) Договір №OD06338202310271 від 27 жовтня 2023 року з ТОВ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР"
4) Зразок талону до договору №OD06338202310271 від 27 жовтня 2023 року з ТОВ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР".
Директор
ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» (КЕП) Байло Артем Володимирович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2024 16:36
рішення від 13.03.2024 № 4596.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 16:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2024 №5230.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 16:10
рішення від 22.03.2024 №5230.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Замовник погоджується з рішенням АМКУ та було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі- "Дизельне паливо, Бензин А-95 по скретч-карткам(талонам) та/або смарт-карткам(паливним картам)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-03-07-006565-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення комісії АМКУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
9 048 370,80
UAH з ПДВ
|
9 048 370,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙДНАФТА" |
9 978 676,80
UAH з ПДВ
|
9 928 676,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС" |
9 931 900,00
UAH з ПДВ
|
9 931 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Відхилено |
9 048 370,80
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 18:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 10:27
|
ТОВ "ТРЕЙДНАФТА" #45095459 |
Переможець |
9 928 676,80
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 18:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 14:59
|
Звіт | укладений |
13 травня 2024 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 14:28
|
Банківська гарантія №39201 | укладений |
30 квітня 2024 14:13
|
договір №18 | укладений |
30 квітня 2024 14:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо по скретч-карткам (талонам) та/або смарт-карткам (паливним картам) | 150000 | літр |
54,96
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 по скретч-карткам (талонам) та/або смарт-карткам (паливним картам) | 30580 | літр |
55,08
UAH з ПДВ
|