Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних та небезпечних відходів
Очікувана вартість
1 035 000,00 UAH
UA-2024-03-07-005290-a a54a4abff133400a9d1b602def0812ff
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Роговець

+380444542023 e.tender.dmitriy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМЕНІ О.О. ШАЛІМОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45233967
Місцезнаходження: 03126, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Героїв Севастополя будинок 30
Контактна особа: Дмитро Роговець
+380444542023
e.tender.dmitriy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2024 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2024 01:00
Початок аукціону: 02 травня 2024 11:46
Початок аукціону: 02 травня 2024 11:46
Очікувана вартість: 1 035 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 кілограм
Послуги у сфері управління з медичними відходами категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
700 кілограм
Послуги у сфері управління з медичними біологічними відходами категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
500 кілограм
Послуги у сфері управління з медичними відходами категорії С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
1000 кілограм
Послуги у сфері управління з медичними відходами категорії В (непридатні лікарські препарати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
17 штука
Послуги у сфері управління з медичними відходами знешкодження непридатних за використанням стентів «Integrity Medtronic» (закінчення терміну придатності).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 березня 2024 12:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 квітня 2024 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2024 13:54
Тендерна документація зі змінами (з особливостями).docx
04 квітня 2024 13:54
Реєстр змін до тендерної документації.docx
19 березня 2024 11:34
Проект договору зі змінами.docx
19 березня 2024 11:34
Integrity Medtronic.jpg
04 квітня 2024 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2024 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2024 13:54
Тендерна документація зі змінами (з особливостями).docx
19 березня 2024 11:34
Тендерна документація зі змінами (з особливостями).docx
07 березня 2024 12:11
Тендерна документація (з особливостями).docx
04 квітня 2024 13:54
Реєстр змін до тендерної документації.docx
19 березня 2024 11:34
Реєстр змін до тендерної документації.docx
19 березня 2024 11:34
Проект договору зі змінами.docx
07 березня 2024 12:11
Проект договору.docx
19 березня 2024 11:34
Integrity Medtronic.jpg

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-07-005290-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 07 березня 2024 17:37
Вимога
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне.

09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи».
09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».

09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» .
З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 березня 2024 12:47
Шановний Учаснику! Ваша Вимога розглянута, найближчим часом до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2024-03-07-005290-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Еко Нова, Код ЄДРПОУ:38541812
Дата подання: 15 березня 2024 15:32
Деталізувати інформацію про стенди
Шановний замовнику!
Ознайомившись з тендерною документацією, для розміщення ціноутворення і логістики, необхідно від Вас більш детальну інформацію стосовно стендів «Integrity Medtronic», а саме їх розміри і вагу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2024 08:58
Шановний Учаснику. Найближчим часом до Тендерної документації будуть вноситись зміни. Ваша Вимога буде врахована, додатково буде зазначена детальна інформація стосовно стендів «Integrity Medtronic».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-07-005290-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 15 березня 2024 15:49
Скарга
07.03.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМЕНІ О.О. ШАЛІМОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-07-005290-a ID y PROZORRO a54a4abff133400a9d1b602def0812ff на закупівлю послуг за кодом Послуги з організації збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних та небезпечних відходів (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують 1. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає «Декларації про провадження господарської діяльності (дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів). Обовязкова наявнісь компанії в реестрі на сайті Міністерства захисту довкілля і природних ресурсів України в розділі “Декларації про провадження господарської діяльності (дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів).» В свою чергу, звертаємо увагу на наступне. 09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи». 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність. З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне: 1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення. 2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. 3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням. 4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами». Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р., відповідно до якого, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами». А, отже, вимога щодо наявності у складі пропозиції ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – є доцільною, та повністю відповідає нормам чинного законодавства. Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» . Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення пункту Додатку 2 тендерної документації у наступній редакції: «надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМЕНІ О.О. ШАЛІМОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ", під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-07-005290-a та задовольнити дану скаргу повністю; 3. Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМЕНІ О.О. ШАЛІМОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 17:27
Рішення від 19.03.2024 №4902.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 17:26
Рішення від 26.03.2024 №5493.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 11:46
Номер скарги: UA-2024-03-07-005290-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 11 травня 2024 21:42
Скарга на рішення Замовника
Від 11 травня 2024 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМЕНІ О.О. ШАЛІМОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" Код в ЄДРПОУ 45233967 Юридична адреса 03126, Україна, Київська область, Київ, вул.Героїв Севастополя будинок 30 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: Послуги з організації збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних та небезпечних відходів (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-005290-a Очікувана вартість закупівлі 1 035 000,00 грн. з ПДВ Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 7 березня 2024 о 12:11 год. Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМЕНІ О.О. ШАЛІМОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями Послуги з організації збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних та небезпечних відходів (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-005290-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з ціною 653 200,00 грн. з ПДВ та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 653 208,00 грн. з ПДВ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 218 від 07 травня 2024 року Замовником було визначено переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та оприлюднено намір про укладання договору про закупівлю. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ 01.05.2024 року о 01:00 закінчився строк подання тендерних пропозицій по закупівлі «Код згідно Послуги з організації збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних та небезпечних відходів (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-005290-a В участі у даній процедурі закупівлі були подані наступні тендерній пропозиції: ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з ціною 653 200,00 грн. з ПДВ та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 653 208,00 грн. з ПДВ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 218 від 07 травня 2024 року Замовником було визначено переможцем закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та оприлюднено намір про укладання договору про закупівлю. Учасник-скаржник категорично не погоджується із таким рішенням Замовника та вимагає скасувати його з підстав незаконності, необґрунтованості та порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з огляду на наступні обставини. В Додатку 2 до тендерної документації містилась наступна вимога: « Збір та вивезення відходів має здійснюватися автотранспортними засобами, на яких працюють кваліфіковані працівники, які мають необхідні знання та досвід. Учасник має право використовувати власний або орендований за договором транспортний засіб для перевезення небезпечних відходів. У разі наявності транспортного засобу у Учасника на правах оренди або за договором, то такий Учасник надає копію договору оренди або копію договору надання автотранспортних послуг з перевезення небезпечних вантажів та копію ліцензії або витягу з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) про видачу ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів» Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі пропозиції була надана ліцензія №264749, виданої ТОВ «АВС-ТРАНС», яку учасник залучає в якості субпідрядника для перевезення відходів. Вказана ліцензія не надає права субпідрядній організації ТОВ «АВС-ТРАНС» на перевезення небезпечних відходів. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідає технічним вимогам в цій частині. В Додатку 2 до тендерної документації містилась наступна вимога: «Вимоги до упаковки: • Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» і «С» з відповідним маркуванням на пакетах з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату відповідності. Товщина пакету має бути не менше 130 мікронів. Учасник повинен надати фото пакетів та копії накладних про закупівлю пакетів. • Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» неприйнятно.» Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі пропозиції було надано сертифікат відповідності № UA.RS M.00047-23 на «Пакети поліетиленові», який не містить інформації, яка підтверджує відповідність упаковки відповідно до вимог до упаковки згідно тендерної документації. Додатково, надані ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі пропозиції фото пакетів не містить інформацію про відповідність пакетів вимогам до упаковки згідно тендерної документації, а саме:на пакетах відсутнє відповідне маркування про медичні відходи категорії «С». Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідає технічним вимогам тендерної документації. В Додатку 2 до тендерної документації містилась вимога надання учасниками у складі пропозиції: «Свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів» У складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутнє Свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів В Додатку 2 до тендерної документації містилась вимога надання учасниками у складі пропозиції: «Обов’язкова наявність вагів в автомобілі, надати копії підтверджуючих документів та сертифікату перевірки типу» Учасником ТОВ «ТАРОКМ ЕКОСЕРВІС» у складі пропозиції було надано гарантійний лист №13 від 05.04.2024 року, в якому зазначено наступне: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» в особі тимчасово виконуючого обов'язки директора Висотюк Катерини Петрівни гарантує та підтверджує обов’язковість наявність вагів в автомобілі.» Наданий ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі пропозиції вищевказаний документ не містить підтвердження наявності в учасника вагів в автомобілі, а лише гарантує підтвердження обов’язковості їх наявності. У складі пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутні копії підтверджуючи документів про наявність вагів. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідає технічним вимогам тендерної документації. В Додатку 2 до тендерної документації містилась наступна вимога: «Надати підтвердження здійснення виробничого контролю та моніторингу впливу діяльності підприємства на довкілля: -протокол вимірювання вмісту забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони підприємства;» Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано копію Протоколу Дослідження повітря (населених місць, робочої зони) №5091/1 від 14 листопада 2012 року, в якому вказано: «Місце відбору проб повітря та викидів в атмосферу – комплекс по виробництву альтернативного виду палива та енергоносіїв з відходів деревини, органічних, біоорганічних та інших відходів на проммайданчику за адресою: Київська область, м. Обухів, вул. Промислова, 14а.» «Характеристика джерел забруднення, висота джерел викидів над поверхнею землі (м) мінімальна, максимальна – фонове забруднення повітря до початку будівництва об’єкту.» Тобто, наданий учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» протокол №5091/1 від 14 листопада 2012 року підтверджує фонове забруднення повітря до початку будівництва об’єкту, а не підприємства вказаного учасника та впливу його діяльності, отже такий документ не відповідає вимозі тендерної документації та не надає підтвердження здійснення виробничого контролю та моніторингу впливу діяльності підприємства на довкілля. Додатково, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутній протокол вимiрювання вмісту забруднюючих речовин саме на межi caнітарно-захисної зони пiдприємства Звертаємо увагу на те, що з аналогічнихпідстав вже було прийняте рішення № 20669-р/пк-пз від 21.12.2023, про невідповідніть тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» вимогам тендерної документації. З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та оформлення результатів такого розгляду Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №218 від 07 травня 2024 року, Замовником грубо порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на доктрину заборони суперечливої поведінки (лат. venire contra factum proprium). Певне відображення цієї доктрини у нашому законодавстві знаходиться у п. 6 ст. 3 Цивільного кодексу України, де зазначено, що однією із засад цивільного законодавства є добросовісність. Доктрина venire contra factum proprium (заборони суперечливої поведінки), базується ще на римській максимі – «non concedit venire contra factum proprium» (ніхто не може діяти всупереч своїй попередній поведінці). В основі доктрини venire contra factum proprium знаходиться принцип добросовісності. Поведінкою, яка суперечить добросовісності та чесній діловій практиці, є, зокрема, поведінка, що не відповідає попереднім заявам або поведінці сторони, за умови, що інша сторона, яка діє собі на шкоду, розумно покладається на них (постанова Об’єднаної палати Касаційного цивільного суду Верховного Суду від 10.04.2019 у справі №390/34/17). Суб`єкт владних повноважень не може обґрунтовувати правомірність рішення, що оскаржується, іншими обставинами, ніж ті, що зазначені безпосередньо в документів, що оскаржується. За іншого підходу суб`єкт владних повноважень міг би самостійно та довільно змінювати (доповнювати) обґрунтування своїх дій (рішень) після їх вчинення (ухвалення), що не сумісне з принципами правової визначеності та належного урядування, які є фундаментальними для правової держави (Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 травня 2020 року у справі № 826/17201/17). Виходячи з принципу «належного урядування», державні органи зобов`язати діяти вчасно та в належний спосіб, а держава не повинна отримувати вигоду у вигляді поновлення судами строку на оскарження судових рішень та виправляти допущені органами державної влади помилки коштом приватної особи, яка діяла добросовісно (у такій ситуації - коштом платника податку у зв`язку з порушенням принципу остаточності судового рішення, прийнятого на користь такого платника податку) Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 лютого 2020 року у справі № П/811/1015/16. Труднощі в організації своєчасного виконання обов`язків представників суб`єкта владних повноважень не є об`єктивними та непереборними обставинами, які перешкоджають оскаржити судові рішення в межах встановленого законодавством строку оскарження. Враховуючи вищенаведене, слід зазначити, що принцип «належного урядування» має надзвичайно важливе значення для забезпечення правовладдя в Україні. Неухильне дотримання основних складових принципу «належного урядування» забезпечує прийняття суб’єктами владних повноважень легітимних, справедливих та досконалих рішень. Крім того, принцип «належного урядування» підкреслює те, що між людиною та державою повинні бути вибудовані саме публічно-сервісні відносини, у яких інституції та процеси служать всім членам суспільства. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №218 від 07 травня 2024 року порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ХІРУРГІЇ ТА ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ІМЕНІ О.О. ШАЛІМОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ", скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №218 від 07 травня 2024 року про визначення тендерної пропозиції ТОВ «ТАРОКМ ЕКОСЕРВІС» переможцем процедури закупівлі з особливостями Послуги з організації збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних та небезпечних відходів (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-005290-a. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №218 від 07 травня 2024 року 2. Тендерна документація на закупівлю Послуги з організації збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних та небезпечних відходів (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-005290-a. 3. Копії документів ТОВ «ТАРОКМ ЕКОСЕРВІС» на паковання. 4. Гарантійний лист №13 від 05.04.2024 року. 5. Документи субпідрядної організації на перевезення небезпечних вантажів 6. Протокол Дослідження повітря (населених місць, робочої зони) №5091/1 від 14 листопада 2012 року Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Очікується

Документи подані скаржником

15 березня 2024 13:59
Базельска конвенція.docx
15 березня 2024 13:59
Лист від ДРС від 11.01.2024.pdf
15 березня 2024 13:59
Постанова КМУ 1102.docx
15 березня 2024 13:59
Постанова КМУ № 1278.docx
15 березня 2024 13:59
скарга до АМКУ.PDF
15 березня 2024 14:00
Електронний підпис

Документи подані замовником

21 березня 2024 14:37
Пояснення (1).pdf
21 березня 2024 14:37
Пояснення (1).docx

Документи Органу Оскарження

19 березня 2024 17:26
Рішення від 19.03.2024 №4902.pdf
29 березня 2024 11:46
Рішення від 26.03.2024 №5493.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2024 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС 780 583,56
UAH з ПДВ
653 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 898 161,00
UAH з ПДВ
653 208,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 травня 2024 18:25
Електронний підпис
08 травня 2024 18:25
Статут_Тарком_2023.pdf.p7s
08 травня 2024 18:25
ДОВІРЕНІСТЬ.pdf.p7s
08 травня 2024 18:25
Довідка НАЗК 2.zip.p7s
08 травня 2024 18:25
Довідка НАЗК 1.zip.p7s
08 травня 2024 18:25
Витяг МВС.rar.p7s
08 травня 2024 18:25
NAKAZ-273-TARKOM-.pdf.p7s
08 травня 2024 18:25
Dodatok-Tarkom-pryhovana-adresa.pdf.p7s
08 травня 2024 18:25
5.Довідка про підпис.pdf.p7s
08 травня 2024 18:25
3.Довідка про пп.12 п.47.pdf.p7s
08 травня 2024 18:25
2.Довідка про пп.6 п.47.pdf.p7s
08 травня 2024 18:25
1.Довідка про пп.3 п.47.pdf.p7s
08 травня 2024 18:25
Статут_Тарком_2023.pdf
08 травня 2024 18:25
ДОВІРЕНІСТЬ.pdf
08 травня 2024 18:25
Довідка НАЗК 2.zip
08 травня 2024 18:25
Довідка НАЗК 1.zip
08 травня 2024 18:25
Витяг МВС.rar
08 травня 2024 18:25
NAKAZ-273-TARKOM-.pdf
08 травня 2024 18:25
Dodatok-Tarkom-pryhovana-adresa.pdf
08 травня 2024 18:25
5.Довідка про підпис.pdf
08 травня 2024 18:25
4.Довідка про абз. 14 п.47.pdf
08 травня 2024 18:25
3.Довідка про пп.12 п.47.pdf
08 травня 2024 18:25
2.Довідка про пп.6 п.47.pdf
08 травня 2024 18:25
1.Довідка про пп.3 п.47.pdf
30 квітня 2024 17:51
Електронний підпис
30 квітня 2024 17:51
Електронний підпис
30 квітня 2024 17:51
5.Технічні вимоги.pdf
30 квітня 2024 17:51
5.Технічні вимоги.pdf.p7s
30 квітня 2024 17:51
9.Лист про вимоги.pdf.p7s
30 квітня 2024 17:51
6.Цінова пропозиція.pdf.p7s
30 квітня 2024 17:51
3.Довідка про абз.14 п. 47.pdf
30 квітня 2024 17:51
13. Підтвердження вагів.pdf
30 квітня 2024 17:51
6.Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2024 17:51
9.Лист про вимоги.pdf

Публічні документи

04 квітня 2024 17:36
Електронний підпис
04 квітня 2024 17:36
Електронний підпис
04 квітня 2024 15:12
Електронний підпис
04 квітня 2024 15:12
Електронний підпис
04 квітня 2024 15:11
Техумови.pdf
04 квітня 2024 15:11
Техумови.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
Електронний підпис
04 квітня 2024 01:19
Електронний підпис
04 квітня 2024 01:19
Техумови.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2024 01:19
Довідка бенефіціар.pdf
04 квітня 2024 01:19
Диплом еколог, наказ.pdf
04 квітня 2024 01:19
Довідка абзац 14 п. 47.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
Довідка бенефіціар.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf
04 квітня 2024 01:19
ISO 14001_.pdf
04 квітня 2024 01:19
Довідка 14 47.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
ISO 45001_.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
ISO 45001_.pdf
04 квітня 2024 01:19
Декларація мат тех.pdf
04 квітня 2024 01:19
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
04 квітня 2024 01:19
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
04 квітня 2024 01:19
Довідка субпідрядник.pdf
04 квітня 2024 01:19
Довідка 14 47.pdf
04 квітня 2024 01:19
ISO 14001_.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
Диплом еколог, наказ.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
Техумови.pdf
04 квітня 2024 01:19
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
Витяг ПДВ.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
Декларація мат тех.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
ISO 9001_.pdf.p7s
04 квітня 2024 01:19
ISO 9001_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
#38234621
Переможець 653 200,00
UAH з ПДВ
07 травня 2024 13:26

Документи

07 травня 2024 13:26
Довідка НАЗК
07 травня 2024 13:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2024 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
#38234621
653 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2024 13:26
Довідка НАЗК
07 травня 2024 13:26
Електронний підпис