Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Мошун Наталія Володимирівна 380487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 15:57 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 15:57 |
Очікувана вартість: | 7 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Якщо виконавець не є платником ПДВ - оплата здійснюється за фактично надані послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. Якщо виконавець є платником ПДВ - оплата здійснюється за фактично надані послуги по кожному акту протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 10:51 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
07 березня 2024 10:51 |
Схема № 2.pdf | |
07 березня 2024 10:51 |
Схема № 3.pdf | |
07 березня 2024 10:51 |
Схема № 4.pdf | |
07 березня 2024 10:51 |
Схема № 1.pdf | |
07 березня 2024 10:51 |
ТД послуги з поточного ремонту ГТС 2024.docx | |
07 березня 2024 10:51 |
Проект договору послуги з поточного ремонту ГТС 2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000008 ● 7f2b2a59558742fdbdb6d48f20657433
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2024 № 23-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 07.05.2024 №23-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-07-003124-a від 07.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 11:58:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд ПФ ДП "АМПУ" за адресою: Одеська обл., м.Южне, вул Берегова, 11"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-003124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами обґрунтування розміру витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-14 14:19:10
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.05.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд ПФ ДП «АМПУ» за адресою: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (унікальний номер оголошення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-07-003124-a)
Пояснення на запит
Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.05.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд ПФ ДП «АМПУ» за адресою: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (унікальний номер оголошення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-07-003124-a)
07.03.2024 Замовником – Державним підприємством «Адміністрація морських портів України», в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) (надалі - адміністрація морського порту Південний, Замовник, Адміністрація), в електронній системі закупівель Прозорро було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд ПФ ДП «АМПУ» за адресою: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (унікальний номер оголошення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-07-003124-a).
Наказом Західного офісу Держаудитслужби від 07.05.2024 № 23-а «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі.
09.05.2024 о 11:58:01 в межах проведення моніторингу, в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит про надання пояснень», по суті якого, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та нормами постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про здійснення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), Замовник надає наступні пояснення.
1. Що стосується обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд ПФ ДП «АМПУ» за адресою: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, повідомляємо:
У відповідності до Закону «Про морські порти України», адміністрація морських портів України - державне підприємство, утворене відповідно до законодавства, що забезпечує функціонування морських портів, утримання та використання об’єктів портової інфраструктури державної форми власності (у тому числі, гідротехнічні споруди), виконання інших покладених на нього завдань безпосередньо і через свої філії, що утворюються в кожному морському порту. Виходячи з того, що утримання на належному рівні та використання гідротехнічних споруд в акваторії морського порту Південний – одна з основних функцій адміністрації морського порту Південний, у зв’язку із чим, проведення поточного ремонту гідротехнічних споруд є безпосередньою виробничою необхідністю Замовника, оскільки гідротехнічні споруди (причали) призначені для забезпечення безпеки мореплавства, маневрування, стоянки та обслуговування суден, проведення вантажно-розвантажувальних робіт. В свою чергу, доходи від операцій з судами та вантажами у причалів входять до основних доходів Замовника – портових зборів.
Згідно з розділами 2 та 3 Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд (далі – Правил), затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005 № 257, технічна експлуатація гідротехнічних споруд (далі – ГТС) повинна забезпечувати працездатність споруди протягом усього терміну служби при найбільш ефективному, безпечному і безаварійному використанні за прямим призначенням.
Для підтримання працездатності ГТС повинен передбачатися комплекс організаційних та інженерно-¬технічних заходів щодо дотримання встановленого режиму експлуатації, технічного обслуговування і поточного ремонту споруд, а саме:
- швартовні й відбійні пристрої повинні перебувати у справному технічному стані та відповідати за своїми характеристиками суднам, що швартуються до причалів. (п. 3.1.11. Правил);
- на кожній швартовній тумбі мають бути нанесені такі цифрові позначення (що читаються з берега): вгорі - порядковий номер тумби; під горизонтальною рискою - відстані у метрах до найближчих швартовних тумб зліва й справа, розділені одна від одної вертикальною рискою. (п. 3.1.14. Правил);
- причальні споруди мають бути оснащені біля кордону колесовідбійними брусками, які повинні постійно бути справними (п. 3.1.18. Правил).
Так, з метою виконання Закону України «Про морські порти України», керуючись вимогами розділів 2, 3 Правил та пункту 2.1 наказу начальника адміністрації морського порту Південний від 27.02.2023 № 38/27-АГ (зі змінами) «Про проведення Дня безпеки в Адміністрації», та пункту 2 наказу начальника Адміністрації від 03.11.2023 № 277/27-АГ «Про введення в дію Плану організаційно-технічних заходів по забезпеченню безпеки мореплавства у період проведення льодової кампанії 2023-2024 років в акваторії Адміністрації», технічний відділ інженерної служби адміністрації морського порту Південний, спільно з постійно діючою комісією з системи управління безпекою мореплавства (СУБМ) та проведення Дня безпеки у підрозділах Адміністрації проводить регулярний щомісячний технічний огляд гідротехнічних споруд, що перебувають у господарському віданні адміністрації морського порту Південний. Також, відповідно до Правил, фахівці Адміністрації проводять позачергові технічні огляди гідротехнічних споруд Адміністрації.
За результатами проведення регулярних та позачергових технічних оглядів складають:
- акт про результати перевірки стану організації роботи з питань безпеки на морському і річковому транспорті;
- акт позачергового візуального зовнішнього огляду,
що фіксує виявлені дефекти та пошкодження споруди, та є підставою для подальшого планування ремонтних робіт по відновленню устаткування та елементів гідротехнічних споруд.
На підставі вищенаведених актів, фахівцями технічного відділу інженерної служби Адміністрації складається відомість обсягів послуг, що передбачає виконання подальшого комплексу ремонтно-відновлювальних робіт щодо усунення виявлених раніше дефектів та пошкоджень споруди, виявлених в устаткуванні та елементах гідротехнічних споруд Адміністрації.
Передбачені ремонтні роботи з відновлення працездатності/справності зазначених гідротехнічних споруд спрямовані на дотримання подальшого забезпечення встановленого безпечного режиму і умов їх експлуатації, відповідно до вимог Правил щодо подальшого забезпечення безпеки мореплавства, їх пріоритетну виробничу необхідність в експлуатаційному використанні та стратегічне значення в рамках економіки та безпеки держави.
Враховуючи вищенаведене, в рамках заходів, що передують даній процедурі закупівлі, складені Акт позачергового візуального зовнішнього огляду Причалу № 7 від 11.12.2023 та Акт № 01 про результати перевірки стану організації роботи з питань безпеки на морському і річковому транспорті від 04.01.2024 та Відомість обсягів послуг з поточного ремонту гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний (скан-копії зазначених Актів та Відомості обсягів додаються), які обґрунтовують виникнення нагальної потреби в проведенні поточного ремонту ГТС в 2024 році, а також технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Також вважаємо за необхідне додати, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведена у пункті 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, з викладенням самих технічних та якісних характеристик у Додатку 5 (Технічна специфікація) до тендерної документації на предмет закупівлі: «Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд ПФ ДП «АМПУ» за адресою: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», яку оприлюднено в електронній системі закупівель.
2. Стосовно розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо:
Витрати на зазначені послуги передбачені фінансовим планом на 2024 рік. Очікувана вартість була розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами), чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) з використанням методу «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» та склала 8 400 000,00 грн. з ПДВ (детальний опис визначення очікуваної вартості – «Визначення очікуваної вартості» додається). Обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі наведено у пункті 4 частини 3 розділу V тендерної документації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель.
Додатки (скан-копії):
1. Визначення очікуваної вартості;
2. Технічні вимоги до предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту гідротехнічних споруд ПФ ДП «АМПУ» за адресою: Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Технічна специфікація із додатком-Відомість обсягів);
3. Акт про результати перевірки стану організації роботи з питань безпеки на морському і річковому транспорті від 04.01.2024 № 1;
4. Акт позачергового візуального зовнішнього огляду від 11.12.2023.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" |
6 070 000,00
UAH
|
5 855 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНІЯ" |
6 679 000,00
UAH
|
5 859 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" #37104243 |
Відхилено |
5 855 000,00
UAH
|
29 березня 2024 14:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 11:53
|
ТОВ "ІНІЯ" #38351502 |
Переможець |
5 859 950,00
UAH
|
08 квітня 2024 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2024 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2024 12:25
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx | укладений |
17 жовтня 2024 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 15:44
|
ду 1 к договору № 52-В-ПВФ-24 від 23.04.2024 ТОВ ІНІЯ.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 15:44
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
27 вересня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 16:07
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
23 квітня 2024 16:04
|
52-П-ПВФ-24 від 23.04.2024 ТОВ ІНІЯ.pdf | укладений |
23 квітня 2024 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно із підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. (у зв'язку із необхідністю зменшення фактично виконаних обсягів робіт над запланованими, пов’язаних із заздалегідь запланованим виконанням необхідних ремонтно-відновлювальних робіт, що могли виникнути в процесі технічної експлуатації гідротехнічних споруд, протягом 2024 року, вносяться зміни до Додатку № 1 – «Відомість обсягів» та Додатку №2 – «Договірна ціна» Договору. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Відповідно до пункту 8.6. Договору, Сторони досягли згоди абзац 1 пункту 4.1. викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається па підставі Додатку № 2 – «Договірна ціна», який є невід’ємною частиною цього Договору, та складає 5 615 087,12 грн. (п’ять мільйонів шістсот п'ятнадцять тисяч вісімдесят сім грн., 12 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 1 123 017,42 грн. (один мільйон сто двадцять три тисячі сімнадцять грн., 42 коп.). Разом з ПДВ ціна цього Договору становить 6 738 104,54 грн. (шість мільйонів сімсот тридцять вісім тисяч сто чотири грн., 54 коп.).». 2. Відповідно до пункту 8.6. Договору, Сторони домовились Додаток № 1 – «Відомість обсягів» та Додаток № 2– «Договірна ціна» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами Договору. 3. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 4. Усі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним. 5. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору, складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.». |
Номер договору про закупівлю: | 52-В-ПВФ-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |