Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Очікувана вартість
556 000,00 UAH
UA-2024-03-07-002169-a ● a4e0614e41de4da68ce7ee4fac5dde3f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131529 |
Місцезнаходження: | 89412, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Оноківці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 57 |
Контактна особа: |
Михайло Булина +380312619861 vspz1@zakarpat.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 15:32 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 15:32 |
Очікувана вартість: | 556 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від загальної вартості договору у формі застави грошових коштів на рахунку замовника. Учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору (на реквізити зазначені у проекті договору – Додаток № 3). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), залишаються на рахунку Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
285 штуки
№ 1 "Не вмикати! Працюють люди"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
184 штуки
№ 2 "Не вмикати! Робота на лінії"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
440 штуки
№ 6 "Обережно! Електрична напруга!"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
270 штуки
№ 6.1 "Обережно! Електрична напруга!"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
480 штуки
№ 6 "Обережно! Електрична напруга!"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
110 штуки
№ 6.1 "Обережно! Електрична напруга!"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
451 штуки
№ 8 "Стій! Напруга!"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
27 штуки
№ 9 "Випробування! Небезпечно для життя"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
201 штуки
№ 10 "Не вилазь! Уб'є!"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
155 штуки
№ 11 "Працювати тут"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
125 штуки
№ 12 "Вилазити тут"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
277 штуки
№ 13 "Заземлено"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
19 штуки
«Дорожні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
29 штуки
«Об’їзд перешкоди з лівого / правого боку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
12 штуки
“Звуження дороги зліва”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
12 штуки
“Звуження дороги з права”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
10 штуки
Бар’єр дорожній огороджувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
103 штуки
Конус дорожний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
6 штуки
Знак аварійної зупинки (трикутник світловідбивний) в пластиковій упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
10 штуки
Стороннім вхід заборонено
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
6 штуки
Фото, відеозйомка заборонена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
2 штуки
Ведеться відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, Головна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 15:23 |
Тендерна документація із змінами від 12.03.24 .doc | |
12 березня 2024 15:23 |
Проект договору .doc | |
12 березня 2024 15:23 |
Перелік змін від 12.03.24 .docx |
12 березня 2024 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2024 15:23 |
Тендерна документація із змінами від 12.03.24 .doc
|
|||
12 березня 2024 15:23 |
Проект договору .doc
|
|||
12 березня 2024 15:23 |
Перелік змін від 12.03.24 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 07 березня 2024 15:10
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:43
Доброго дня! Можете надати більш детальніше технічні характеристики по дорожнім знакам ( розмір, термін служби, матеріал), наклейкам та табличкам? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Детальні вимоги щодо предмету закупівлі зазначено в додатку №2 тендерної документації.
Техническое задание
Дата подання: 08 березня 2024 10:24
Дата відповіді: 11 березня 2024 14:44
Уточните и внесите изменения в ТД.
поз. 14 - укажите типоразмер знака и тип класс пленки, а также уточните, Вам нужен унивепсальный знак 4.7/4.8 или ито и другой
поз. 16. и 17 - номер знака указан по ГОСТу РФ. Укажите номер знака согласно ДСТУ 4100:2021. Так же укажите типоразмер знака и класс
плени.
для поз. 13-17 укажите толщину металла из которого их необходимо изготавливать
для поз 1-13 укажите тип пластика и его толщину
поз. 18 согласно ДСТУ 7168:2010 (ОГОРОДЖЕННЯ ДОРОЖНІ ТИМЧАСОВІ Загальні технічні умови)
1 типоразме конуса должен быть 300 - 350мм,
2 типоразмер - 500 - 600 мм.
Кроме того согласно ДСТУ конус должен быть красного цвета
То есть указанный Вами размер конуса не соответствует ДСТУ 7168
Так же просим внести изменения в ТЗ ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що інформацію, яка зазначена у Вашому запитанні, буде детально проаналізовано та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-07-002169-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2422905490
Дата подання: 13 березня 2024 13:34
Вимога на дискримінаційні умови
Шановний замовнику, умовами документації до закупівлі передбачено надання Учасниками у складі пропозиції:
1) Копія сертифікату на систему управління якістю про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації, або, в якості аналогу, політику у сфері якості учасника чи інша інтегрована політика у сфері управління якістю.
2) Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації.
3) Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації. (далі- сертифікати).
Вважаємо, що дана вимога щодо надання цих сертифікатів є незаконною, необгунтованою, та такою що призводить до дискримінації як нас потенціального Учасника.
- по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікатів Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких сертифікатів, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такі Сертифікати. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності тих чи інших сертифікатів в учасників і заздалегідь їх отримати.
Крім того для отримання таких Сертифікатів (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання таких Сертифікатів не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація та документи, які може вимагати Замовники повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікатів, що вимагаються цією тендерною доментацією не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що вимагання вказаних документів не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації - щодо надання у складі ТП Учасниками:
1) Копія сертифікату на систему управління якістю про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації, або, в якості аналогу, політику у сфері якості учасника чи інша інтегрована політика у сфері управління якістю.
2) Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації.
3) Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації, ------ як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є дискримінаційною для учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) Копія сертифікату на систему управління якістю про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації, або, в якості аналогу, політику у сфері якості учасника чи інша інтегрована політика у сфері управління якістю.
2) Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації.
3) Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації. (далі- сертифікати).
Вважаємо, що дана вимога щодо надання цих сертифікатів є незаконною, необгунтованою, та такою що призводить до дискримінації як нас потенціального Учасника.
- по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікатів Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких сертифікатів, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такі Сертифікати. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності тих чи інших сертифікатів в учасників і заздалегідь їх отримати.
Крім того для отримання таких Сертифікатів (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання таких Сертифікатів не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація та документи, які може вимагати Замовники повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікатів, що вимагаються цією тендерною доментацією не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що вимагання вказаних документів не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації - щодо надання у складі ТП Учасниками:
1) Копія сертифікату на систему управління якістю про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації, або, в якості аналогу, політику у сфері якості учасника чи інша інтегрована політика у сфері управління якістю.
2) Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації.
3) Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання про його відповідність (учасника) вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», чинний на момент подання тендерної пропозиції та впродовж дії потенційного договору, який виданий акредитованим органом сертифікації, ------ як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є дискримінаційною для учасників у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 09:36
Доброго дня!
Повідомляємо, що вимога, зазначена в Додатку №2 тендерної документації по закупівлі «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання», щодо надання сертифікатів є законною та жодним чином не призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі. А саме: частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, а також не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Повідомляємо, що вимога, зазначена в Додатку №2 тендерної документації по закупівлі «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання», щодо надання сертифікатів є законною та жодним чином не призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі. А саме: частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, а також не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Дорожній Вектор" |
408 222,00
UAH з ПДВ
|
408 222,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕЛІВЕНТ ІНВЕСТ" |
555 214,00
UAH з ПДВ
|
555 214,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Дорожній Вектор" #31951879 |
Відхилено |
408 222,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 14:34
|
ТОВ "РЕЛІВЕНТ ІНВЕСТ" #42620884 |
Переможець |
555 214,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 16:25
|
Договір №429.pdf | укладений |
01 квітня 2024 16:22
|