Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КМР "Міський спецкомбінат" |
Код ЄДРПОУ: | 40994483 |
Місцезнаходження: | 51918, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вулиця Тритузна, 69А |
Контактна особа: |
Гедзун Альона Вадимівна +380673003079 mis_spec@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 45600,00 (1 %) грн. (сорок п’ять тисяч шістсот гривень, 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підтвердження грошового покриття банківської гарантії учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 1 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи, — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи-резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (додатком 1), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом (договір подається учасником у сканованому вигляді разом із тендерним забезпеченням), не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є додатком 1 до тендерної документації; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені кваліфікованим електронним підписом особи, уповноваженої на підписання/завіряння даних банківських документів. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: КП КМР «Міський спецкомбінат» Місцезнаходження Замовника: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Тритузна, 69а код ЄДРПОУ: 40994483 МФО: 899998 р/р UA688201720344390001000011198 Банк Замовника: АТ «ОТП Банк» У разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам (розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику), що визначені замовником у пункту 2 та пункту 3 Розділу 3 цієї тендерної документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, то Замовником буде відхилено тендерну пропозицію Учасника відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. У разі неподання або подання Учасником у складі пропозиції документів, передбачених пунктом 2 Розділу 3 цієї тендерної документації, не у відповідності до вимог, встановлених Замовником у пункті 2 Розділу 3 цієї тендерної документації, то Замовником буде відхилено тендерну пропозицію такого учасника, так як Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (пункт 1 частини 1 статті 31 Закону). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45600 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія з грошовим покриттям. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; договір-заява, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. На підтвердження грошового покриття банківської гарантії учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КП КМР «Міський спецкомбінат» Місцезнаходження Замовника: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Тритузна, 69а код ЄДРПОУ: 40994483 МФО: 899998 р/р UA688201720344390001000011198 Банк Замовника: АТ «ОТП Банк» Банківська гарантія в електронному вигляді надсилається замовнику на електронну адресу: mis_spec@ukr.net У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється по факту надання послуг, з можливим відтермінуванням платежу до 120 календарних днів, після двостороннього підписання Сторонами акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 11:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).pdf | |
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).pdf | |
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 4 до тендерної документації (інформацiя про учасника).pdf | |
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 5 до тендерної документації (тендерна пропозиція).pdf | |
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).pdf | |
07 березня 2024 10:00 |
Тендерна документація за Особливостями (обрізування дерев).pdf |
07 березня 2024 11:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).pdf
|
|||
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).pdf
|
|||
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 4 до тендерної документації (інформацiя про учасника).pdf
|
|||
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 5 до тендерної документації (тендерна пропозиція).pdf
|
|||
07 березня 2024 10:00 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).pdf
|
|||
07 березня 2024 10:00 |
Тендерна документація за Особливостями (обрізування дерев).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-03-000002 ● 733f2477c13d4592987bf38bc4e7f3d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 17:55 |
08.04.2024 № 42
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 42
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-03-07-001752-a 07.03.2024 КП КМР "Міський спецкомбінат" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 17:43:26
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги 77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з обрізування дерев), код за ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-001752-a), яку проведено КП КМР "Міський спецкомбінат" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку, складену за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником (зазначити підстави для користування - оренда, договір надання послуг тощо).
Крім цього, у Додатку 2 тендерної документації Замовником визначена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в який передбачено надання наступних послуг: корчування пнів у ґрунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторі потужністю 79 кВт [108 к.с.] з переміщенням пнів до 5 м, діаметр пнів понад 32 см, засипання підкорінних ям бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.], перевезення сміття до 12 км.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" завантажено Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 12.03.2024 №14 (далі Довідка №14). Проте, Довідка №14 не містить інформації про наявність або оренди та можливості надання послуг: трактора потужністю 79 кВт [108 к.с.], бульдозера потужністю 79 кВт [108 к.с.], грузового автомобіля, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" не врахована вищезазначена невідповідність?
2. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА", задля підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), завантажено Договір від 04.07.2023 № 44 та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-06-13-003285-a. Відповідно до пункту 3.3. загальна сума Договору становить 2 100 000,00 грн., тоді як Звіт про виконання договору про закупівлю містить в собі інформацію про суму оплати за договором 1 746 737,10 грн.
Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з вищезазначеного питання.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 09:14:37
Відповідь на запит обрізування дерев
Закупівля послуг з Послуги з обрізування дерев, ДК 021:2015 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-07-001752-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
На Запит від 11.04.2024 року, надаємо пояснення (інформацію та документи) з питань наведених у запиті.
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку, складену за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником (зазначити підстави для користування - оренда, договір надання послуг тощо). Крім цього, у Додатку 2 тендерної документації Замовником визначена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ в який передбачено надання наступних послуг: корчування пнів у ґрунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторі потужністю 79 кВт [108 к.с.] з переміщенням пнів до 5 м, діаметр пнів понад 32 см, засипання підкорінних ям бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.], перевезення сміття до 12 км. Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" завантажено Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 12.03.2024 №14 (далі Довідка №14). Проте, Довідка №14 не містить інформації про наявність або оренди та можливості надання послуг: трактора потужністю 79 кВт [108 к.с.], бульдозера потужністю 79 кВт [108 к.с.], грузового автомобіля, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" не врахована вищезазначена невідповідність?
Відповідь:
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні підтвердити кваліфікаційні критерії, які визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: надати довідку, складену за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про технології та наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником. Звертаємо увагу, інформацію про технології та наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг.
На виконання зазначеної вимоги учасником ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" у складі тендерної пропозиції завантажено Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №14 від 12.03.2024 де зазначено наявність:
- Екскаватор-навантажувач АМКАДОР-1;
- Автовежа АГП-1.
З інформації наданої технічною службою товариства повідомляємо, що екскаватор-навантажувач АМКАДОР-1 оснащений фронтальним і заднім навісним обладнанням і призначений для виконання різних земляних робіт. Автовежа АГП-1 обладнана широким спектром робочого обладнання. Область використання даної техніки дуже широка з огляду на її високі експлуатаційні властивості, які достатні для надання визначеної послуги.
Слід зазначити, що тендерна документація не містила окремих або конкретних вимог, щодо надання відомостей з конкретним переліком обладнання.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій або повідомлення про невідповідність повинно базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхилення пропозиції учасника на підставах або повідомлення про невідповідність, які чітко не випливають з вимог тендерної документації є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з боку Замовника. Адже тендерна документація, це документ яким керується Учасник під час підготовки тендерної пропозиції. Тому відхиляти пропозицію або надавати вимогу про усунення невідповідностей, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» із урахуванням Особливостей та принципів здійснення публічних закупівель.
2. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА", задля підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), завантажено Договір від 04.07.2023 № 44 та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-06-13-003285-a. Відповідно до пункту 3.3. загальна сума Договору становить 2 100 000,00 грн., тоді як Звіт про виконання договору про закупівлю містить в собі інформацію про суму оплати за договором 1 746 737,10 грн. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з вищезазначеного питання.
Відповідь:
Відповідно пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати:
- сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання).
Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції.
- документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному (аналогічними) договору (договорам) (таким документом являється виписка (тощо) з рахунку отримувача коштів або звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua), в якому відображена «сума оплати за договором про закупівлю»).»
На виконання зазначеної вимоги учасником ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" у складі тендерної пропозиції завантажено Договір від 04.07.2023 № 84 та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-06-13-003285-a, який підтверджує факт виконання Договору. Слід наголосити, що вимогами тендерної документації, а саме: п 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, не вимагалося надання інформації та підтверджуючих документів про повне виконання аналогічного договору.
Таким чином, подані документи які підтверджують виконання аналогічного договору, що у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Уповноважена особа
з публічних закупівель Альона ГЕДЗУН
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 09.05.2024 року подано до Дніпропетровського окружного адміністративного судуадміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Документи:
10 травня 2024 11:18
|
Електронний підпис |
10 травня 2024 11:17
|
Адміністративний позов |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
4 497 108,23
UAH з ПДВ
|
4 497 108,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" #2956314962 |
Переможець |
4 497 108,23
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 08:59
|
Букка О. банк гарантія.rar | укладений |
26 березня 2024 08:58
|
Договір__24_03_25_від_25_03_24_Спецкомбінат_Букка_О_М_4497108_23.pdf | укладений |
26 березня 2024 08:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Корчування вручну в міських умовах пнів ялини, ялиці, діаметр пня до 30 см | 40 | штуки |
315,52
UAH
|
Корчування вручну в міських умовах пнів ялини, ялиці, діаметр пня понад 30 см д 50 см | 30 | штуки |
792,36
UAH
|
Корчування вручну в міських умовах пнів ялини, ялиці, діаметр пня понад 50 см до 70 см | 46 | штуки |
2 124,38
UAH
|
Корчування вручну в міських умовах пнів берези, сосни, модрини, діаметр пня понад 50 см до 70 см | 18 | штуки |
2 732,56
UAH
|
Корчування вручну в міських умовах пнів дуба, ясеня, в'яза, діаметр пня понад 30 см до 50 см | 29 | штуки |
2 419,90
UAH
|
Формувальне обрізування дерев висотою більше 5 м | 620 | штуки |
4 359,39
UAH
|
Згрібання і збирання видалених гілок | 250670 | метри квадратні |
0,40
UAH
|
Обробка деревини м'яких порід, крім модрини, одержаної від звалювання лісу, діаметр стовбурів понад 32 см | 620 | штуки |
256,48
UAH
|
Корчування пнів у ґрунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторі потужністю 79 кВт [108 к.с.] з переміщенням пнів до 5 м, діаметр пнів понад 32 см | 150 | штуки |
152,98
UAH
|
Засипання підкорінних ям бульдозерами потужністю 79 кВт [108 к.с.] | 109 | штуки |
50,40
UAH
|
Навантаження сміття вручну | 2797 | тонни |
232,70
UAH
|
Перевезення сміття до 12 км | 2797 | тонни |
215,31
UAH
|