Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Балтська спеціальна школа Одеської обласної ради" " |
Код ЄДРПОУ: | 22495775 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., місто Балта, вул.Шевченко.16.м.Балта, |
Контактна особа: |
Безкоровайна Любов Андріївна +380486621251 internat_2007@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 21:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 420 290,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 102,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 21:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 21:30 |
Тендерна документація овочі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000038 ● 8f3a1c43efb54ec4a30ff5ac8fefb8f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2024 Одеса № 64
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 25.03.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2024 № 64
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
15 UA-2024-03-06-013967-a 06.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-01 10:34:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Гризан Наталії Миколаївни (далі – ФОП Гризан Н.М.) вимогам Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано документ «Тендерна пропозиція» від 13.03.2024, у якому відсутні відомості про номер/ідентифікатор закупівлі, найменування предмета закупівлі, запропонованого учасником та виробника предмета закупівлі?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гризан Н.М. вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД, тоді як зазначений учасник не надав у складі тендерної пропозиції проєкт договору, підготовлений згідно з Додатком 5 до ТД, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника та містити печатку учасника; гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 № 1035, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гризан Н.М. вимогам Додатка 4 до ТД, тоді як зазначений учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі за наведеною у Додатку 4 до ТД формою?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Гризан Н.М. та укладення з ним договору про закупівлю, тоді як ФОП Гризан Н.М. не надав у спосіб та строк, зазначені у підпункті 5.2 пункту 5 розділу 3 ТД, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)?
5. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 15:14:53
ПОЯСНЕННЯ
1. Замовником було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Гризан Наталії Миколаївни вимогам Додатка 1 до тендерної документації , так як в наданому додатку «Тендерна пропозиція» від 13 березня 2024 року,скан якої додається, найменування предмету закупівлі ( овочі , фрукти та горіхи),його кількість, відповідало вимогам тендерної документації. Також було вказано , що країна походження предмета закупівлі являється Україна.
2. Замовник обґрунтував рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гризан Н.М. вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД слідуючим :
- учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку , щодо згоди умов укладення договору про закупівлю відповідно Додатку 5 до тендерної документації;
- учасником надано довідка повідомлення про те що ФОП Гризан Н. М. не є громадянином Російської Федерації/республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран ;
- в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про відсутність обставин для відмови учаснику процедури закупівлі в участі відкритих торгах де пунктом 11 учасник підтверджує, що учасник, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 № 1035, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426;
- ФОП Гризан Н. М. надала сканкопію паспорта громадянина України , що засвідчує постійне проживання на території України. Також надано ВИТЯГ № 1405 з реєстру платників єдиного податку , що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації.
3. Замовником прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Гризан Н.М. вимогам Додатка 4 до ТД, так як була надана довідка про відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі,скан якої додається.
4. Щодо того, що ФОП Гризан Н.М. не надано у спосіб та строк,документи зазначені у підпункті 5.2 пункту 5 розділу 3 ТД, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) повідомляє :
- Учасником ФОП Гризан Н. М. надано Гарантійний лист про відсутність обставин для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, сканкопія якого додається.
5. Обґрунтуванням розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеного його очікуваної вартості являється лист погодження Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації № 920/02/01.1-08/2-24 від 02.03.2024 року на підставі розгляду нашого звернення №95 від01.03.2024року, сканкопія яких додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-06-013967- a Держаудитслужбою зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому та зобов’язано замовника протягом п’яти робочих днів оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Цією інформацією замовник підтверджує вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому, а також додає та оприлюднює в електронній системі закупівель додаткову угоду № 1 до договору № 21 від 19.03.2024 року про розірвання договору в зв’язку з невідповідністю вимогам дотримання Закону України « Про публічні закупівлі» Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
2024-04-18 16:56:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
-
2024-04-22 11:54:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гризан Н.М. |
420 200,00
UAH з ПДВ
|
420 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гризан Н.М. #2673206943 |
Переможець |
420 200,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 16:53
|
Додаткова угода 1 ..pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 14:08
|
Договір 21 | укладений |
21 березня 2024 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |