Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999075 |
Місцезнаходження: | 36013, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Медична, будинок 1 |
Контактна особа: |
Калініченко Яна Вячеславівна 380532506207 tender.pokpl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 17:32 |
ТД Авто спеціалізоване.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000085 ● e18a8748eba645cbb76f36ffba07e5b9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-03-06-013145-a, 06.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 17:41:32
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною 2 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-06-013145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 21:38:59
Пояснення
Комунальне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» надає пояснення з приводу виявлених органом державного фінансового контролю можливих ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
При організації проведення процедури закупівлі (UA-2024-03-06-013145-a) за кодом ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціалізований) технічні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно наявної потреби закладу з метою придбання та подальшого використання спеціального транспорту з мінімальним споживанням палива, дешевизною обслуговування та забезпечення переміщення територією та за межами закладу, обрано з наявних на вітчизняному ринку такого типу товарів та з урахуванням вимог діючих на території України державних стандартів шляхом пошуку загальнодоступної інформації з інтернет-ресурсів. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та розрахована замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на аналогічні товари при плануванні відповідної закупівлі, шляхом розгляду 3 цінових пропозицій. Також, враховано витрати потенційного постачальника на доставку, оформлення документів, сплати податків та зборів, імовірність коливання курсу валют та цін на даний вид товарів на вітчизняному ринку протягом періоду проведення відкритих торгів.
Документи додаються
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 17:48:57
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною 2 400 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-06-013145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 20:27:15
Пояснення
Відповідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710»(Постанова), рекомендовано головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Так як Комунальне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» є одержувачем бюджетних коштів та дані вимоги Постанови мають рекомендаційний характер, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднюються Комунальним підприємством «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» надає пояснення з приводу виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. При проведенні моніторингу процедури закупівлі (UA-2024-03-06-013145-a) за кодом ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі відповідальними працівниками Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області встановлені деякі порушення законодавства, які викладені у висновку про результати проведення моніторингу від 25 червня 2024 року. Відповідно до посадових обов’язків порушення законодавства в проведенні цієї закупівлі, допущені фахівцем з публічних закупівель Калініченко Я.В. (Уповноважена особа). На підставі вищевикладеного та враховуючи надані зобов’язання Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Комунальне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради», за встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, притягнуло до дисциплінарної відповідальності фахівця з публічних закупівель, шляхом винесення їй догани. Про виконання зобов’язань свідчить - наказ № 211-ОД від 02 липня 2024 року «Про притягнення до відповідальності» фахівця з публічних закупівель Калініченко Я.В.
2024-07-02 16:40:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" |
2 399 010,00
UAH з ПДВ
|
2 399 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" #43605212 |
Переможець |
2 399 010,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 10:31
|
дог 43.pdf | укладений |
29 березня 2024 10:31
|