Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 41819908 |
Вебсайт: | http://stepanci.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 19031, Україна , Черкаська обл., с. Степанці, Канівський район, вул. Тагіанесяна, буд.10 |
Контактна особа: |
Оксана Кузевич +380473632482 o_kuzevich1978@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 006 761,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 033,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1,5% від ціни договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 16:46 |
Протокол №79 від 06.03.2024 р..pdf | |
06 березня 2024 16:46 |
ТД Капремонт Таганчанський ліцей.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000070 ● 4a7fe355e0e84da781f5aab25a5d2699
- Статус: завершено ● Дата: 19 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 37-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.04.2024 № 37-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-03-06-012582-a, 06.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 15:57:51
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 006 761,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-06-012582-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 12:46:21
Надання пояснення на виконання Запиту Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 19 квітня 2024 року
В межах проведення монітрингу по закупівлі за номером ID: UA-2024-03-06-012582-a інформуємо, що замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайт за посиланням: https://stepanci.osv.org.ua/news/1709822039(https://rada.info/upload/users_files/41819908/3825d635f99b11abe3453247c07de013.docx)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 15:19:09
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 006 761,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-06-012582-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Яким чином замовником забезпечено перевірку виконання переможцем ТОВ «ГАРАНТБУД 2020» вимоги тендерної документації (пункт 6 розділу 6), щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-08 11:29:14
Надання пояснення на виконання Запиту Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 07.05.2024
До моменту укладання договору переможцем надано Банківську Гарантію, а саме: Гарантія №38469 від 25.03.2024 р., Банк-Гарант АТ «Комерційний банк «Глобус» в сумі 117 874,51 грн (розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1,5% від ціни договору), де ТОВ «ГАРАНТБУД 2020» (Принципал), а Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської област (Бенефіциар).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТБУД 2020" |
7 858 300,66
UAH з ПДВ
|
7 858 300,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТБУД 2020" #44035205 |
Переможець |
7 858 300,66
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2024 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2024 11:46
|
Дод уг №3 від 28.06.2024.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2024 16:12
|
Дод уг №2 від 24.06.2024.pdf | зміни до договору |
24 червня 2024 16:09
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2024 16:09
|
Додаток 4.pdf | зміни до договору |
24 червня 2024 16:09
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
24 червня 2024 16:09
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
24 червня 2024 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 11:38
|
Додаток №3.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 11:36
|
Дод уг №1 від 15.05.2024.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 11:36
|
Додаток №2.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 16:01
|
Додаток №2.pdf | укладений |
28 березня 2024 16:01
|
Додаток №3.pdf | укладений |
28 березня 2024 16:01
|
Додаток №4.pdf | укладений |
28 березня 2024 16:01
|
Договір №172-КР від 28.03.2024.pdf | укладений |
28 березня 2024 15:58
|
Додаток №1.pdf | укладений |
28 березня 2024 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Продовжити строк виконання робіт за Договором до 30.06.2024 року. 2. Викласти пункт 5.1 Договору в новій редакції: «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п. 6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 30 червня 2024 року. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням календарного графіку виконання робіт (Додаток №2) та плану фінансування будівництва (Додаток №3). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково.» |
Номер договору про закупівлю: | №172-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зменшити ціну договору на 521 270,78 грн. (П’ятсот двадцять одна тисяча двісті сімдесят гривень 78 копійок). Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 7 337 029,88 грн. (Сім мільйонів триста тридцять сім тисяч двадцять дев'ять гривень 88 копійок), в тому числі ПДВ 1 222 838,31 грн. (Один мільйон двісті двадцять дві тисячі вісімсот тридцять вісім гривень 31 копійка)» |
Номер договору про закупівлю: | №172-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити договір підряду №172-КР від «28» березня 2024 року пунктом 19.6. наступного змісту: «19.6. Якщо після укладення данного договору у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого Підрядника сторони здійснюють відповідну закупівлю протягом трьох років після укладення даного договору, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт здійснюється з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі». Додатковими аналогічними роботами слід вважати роботи за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт по утепленню фасаду КЗ «Таганчанський ліцей» Степанецької сільської ради Черкаської області, за адресою: вул. Центральна, 46, с. Таганча, Черкаського району Черкаської області» і не були передбачені початковим договором підряду та які внесені до проекту і проектно-кошторисної документації по об’єкту шляхом її коригування.» |
Номер договору про закупівлю: | №172-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |