Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соки
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2024-03-06-012523-a 3943e950eef34583af986d0f2e79aca2
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Людмила Володимирівна

380334233200 vishivanka8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 березня 2024

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №8 ВИШИВАНКА ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21755820
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир, вул.Ковельська, 144
Контактна особа: Кондратюк Людмила Володимирівна
380334233200
vishivanka8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


1. Постачання здійснюється спеціальним автотранспортом. 2.Автотранспорт повинен мати: санітарний (-ні) паспорт (-и). Довідку про проходження санітарної обробки, яка оновлюється кожні десять днів. 3.Водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом /халатом, рукавицями/. Учасник самостійно здійснює розвантажувальні роботи до закладу. 4.Продукти харчування постачаються за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість; відповідність державним стандартам. Продукти харчування повинні мати маркування у відповідності до вимог законодавства України (фасовані - на одиниці пакування). Маркування забезпечується на підставі вимог Технічного регламенту щодо маркування продуктів харчування та ДСТУ. 5.Постачання продукції здійснюється до закладу за адресою м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська,144 та в узгоджені з ними терміни не пізніше 3-х робочих днів з дня направлення Замовником замовлення, партіями, за потребою, протягом дії договору, крім суботи та неділі. Учасник повинен забезпечити зберігання товару в період між поставками. Потужності (об’єкти) для зберігання товару повинні відповідати вимогам діючого санітарного законодавства. Якщо для зберігання необхідне обладнання, то воно повинне бути здатним підтримувати умови зберігання у відповідності до державних стандартів та норм. На недоброякісний товар закладом освіти складається акт та товар повертається постачальнику. 6. Товар, що закуповується, повинен супроводжуватися товарно-транспортною накладною. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування, передбаченого чинним законодавством, продукція не приймається. 7.Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання. Не повинен містити харчові добавки, ароматизатори, допоміжні матеріали для переробки та матеріали, що контактують з харчовими продуктами, які не зареєстровані в Україні. Упаковка товару повинна відповідати діючим державним стандартам і правилам, забезпечувати захист і зберігання товару від пошкодження під час транспортування від місця завантаження до місця поставки (відвантаження). Термін придатності (зберігання) товару - згідно з терміном, вказаним на упаковці, з залишковим терміном придатності на момент постачання не менше ніж 80%. Транспортні витрати (завантаження/доставка/розвантаження ) за рахунок Учасника. Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 літр
Соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Тендерна документація

06 березня 2024 16:44
Договір.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вид Можливі значення:
  • прямого віджиму
  • Основа соку Можливі значення:
  • яблуко
  • малина
  • томат
  • виноград
  • полуниця
  • персик
  • груша
  • вишня
  • Спосіб обробки Можливі значення:
  • пастеризований
  • Упаковка Можливі значення:
  • коробка картонна з краном
  • пляшка картонна
  • Об'єм від 1 до 3 літр
    Кількість соку або плодової частини у складі Можливі значення:
  • 100
  • відсоток
    Цукор або підсолоджувачі у складі Можливі значення:
  • Ні
  • Додатки Можливі значення:
  • яблуко
  • виноград
  • полуниця
  • груша
  • морква
  • персик
  • вишня
  • малина
  • гарбуз
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 09 березня 2024 17:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    Приватне підприємство "Сузір'я" 2 220,00
    UAH з ПДВ
    2 220,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    08 березня 2024 09:59
    Електронний підпис
    08 березня 2024 09:56
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Додатки вишня
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Цукор або підсолоджувачі у складі Ні
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид прямого віджиму
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Спосіб обробки пастеризований
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Об'єм 3 літр
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Основа соку
  • яблуко
  • вишня
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість соку або плодової частини у складі 100 відсоток
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Упаковка коробка картонна з краном

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    Приватне підприємство "Сузір'я"
    #22404614
    Рішення скасоване 2 220,00
    UAH з ПДВ
    19 березня 2024 11:45
    Приватне підприємство "Сузір'я"
    #22404614
    Відхилено 2 220,00
    UAH з ПДВ
    19 березня 2024 11:46

    Документи

    19 березня 2024 11:46
    Електронний підпис
    19 березня 2024 11:45
    Відмова.PDF

    Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій