Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 IK ECO A 80г/м2, папір А Navigator 80г/м2 клас А ( за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 -Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
2 165,90 UAH
UA-2024-03-06-011763-a a19e739ed3f64a7a86bfcca38f02b1d9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Луцик

+380681918441 lutsikkat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна лікарня "Хоспіс" м. Ковель" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 41181019
Місцезнаходження: 45002, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, буд. 17
Контактна особа: Катерина Луцик
+380681918441
lutsikkat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пачка
Папір А4 IK ECO A 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
Папір А Navigator 80г/м2 клас А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

06 березня 2024 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦИПЛЮК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3608709751
Переможець 2 165,90
UAH
06 березня 2024 16:15