Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Контактна особа: |
Самойленко Євгенія Юріівна 380442423706 solomruo2423706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 142 859,94 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 714,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 3. ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ 3.1. Відповідно до п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, та п.1 ст.48 БКУ взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів проводиться в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Розрахунки проводяться шляхом оплати Споживачем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно рахунків за отриманий товар з відстрочкою платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів. 3.2. Оплата за поставлений Газ проводиться на підставі рахунку-фактури або акту постачання Газу після періоду поставки газу шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника в розмірі 100% вартості фактично поставленого Газу до 20 числа кожного місяця, наступного за місяцем поставки газу. 3.3. У разі наявності переплати Постачальник зобов’язаний повернути Споживачу, надмірно сплачену останнім суму протягом 3-х банківських днів. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 16:04 |
ТД газове паливо 1178 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000025 ● 62f87af7921343359584887e1404fd71
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 №10
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-06-011463-a 06.03.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-16 18:06:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021-2015 код 09120000-6 Газове паливо (газ природній)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-06-011463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-20 15:48:34
Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації у відповідь на запит про надання пояснень в межах своєї компетенції
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби про отримання пояснення (інформації та документів) від 16.01.2025 р. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи.
З метою встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації перед проголошенням вище зазначених торгів виконано вимоги п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«4. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб'єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.».
Згідно Річного плану закупівель на 2024 р. по КЕКВ 2274, на закупівлю ДК 021-2015 код 09120000-6 Газове паливо (газ природній) заплановано: 2 142 859,94 грн. (два мільйони сто сорок дві вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 94 коп.).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені з урахуванням потреб закладів та закупівель попередніх років.
Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені відповідно до частини 2 ст.22 Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами. Зокрема, і про надання інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Замовник також може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації....» (ч. 5 ст. 23 Закону).
Очікувана вартість закупівлі визначена шляхом проведення моніторингу ціни за 1 одиницю товару. На момент оголошення закупівлі середньоринкова вартість становила:
Природний газ – 15,34 грн за м. куб.
Обсяги закупівлі розраховано відповідно до потреб закладів та середньринкової вартості за одиницю.
Посилання на розміщення відповідної інформації на сайті управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації - https://rada.info/upload/users_files/37485490/fba3d95dcde8c782d7b1419227340de5.pdf.
Додаток на 7 арк в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-28 18:53:07
Запит про надання пояснень
Прошу надати пояснення щодо перевищення суми зазначеної в додатковій угоді від 13.01.2025 № 8 до договору про закупівлю товарів за державні кошти від 11.04.2024 № 60, з урахуванням внесених змін додатковою угодою від 19.12.2024 № 6.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-29 11:26:35
Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації у відповідь на запит про надання пояснень в межах своєї компетенції
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Північного офісу Держаудитслужби про отримання пояснення (інформації, документів) від 28.01.2025 р. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію.
Додатковою угодою № 6 від 19.12.2024 року було зменшено вартість договору № 60 від 11.04.2024 року відповідно до фактичного виконання договору, яка склала 1 635 492,23 грн з ПДВ.
Додатковою угодою № 8 від 13.01.2024 року було збільшено вартість договору № 60 від 11.04.2024 року, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме на 383 870,86 грн, загальна вартість договору склала 2 019 363,09 грн. Слід зазначити, що додатковою угодою № 5 від 18.12.2024 року було подовжено термін дії договору № 60 від 11.04.2024 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року відповідно до пункту 6 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, управлінням освіти було проведено процедуру відкритих торгів на початку 2025 року, та укладено договір на постачання природнього газу, договір № 60 від 11.04.2024 року було зменшено відповідно до додаткової угоди № 9 від 22.01.2025 року на суму 196 126,00 грн, вартість договору склала 1 823 240,09 грн., що не перевищило початкову вартість договору.
Станом на 29.01.2025 року договір № 60 від 11.04.2024 не завершено в системі електронних закупівель, оскільки остаточний розрахунок за цим договором буде здійснено після отримання управлінням освіти актів приймання-передачі газу в наступному за звітним періодом місяці.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби про наявність або відсутність порушень законодавства в закупівлі ДК 021-2015 код 09120000-6 Газове паливо (газ природній), розміщеної в системі електронних закупівель за номером UA-2024-03-06-011463-a, управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – управління освіти) повідомляє наступне. Відповідно до частини шостої статті 41 Закону №922-VIII та підпункту 8 пункту 19 Особливостей № 1178 – «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». За результатами закупівлі ДК 021-2015 код 09120000-6 Газове паливо (газ природній) розміщеної в системі електронних закупівель за номером UA-2024-03-06-011463-a, яка проводилася відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» було укладено договір № 60 від 11.04.2024 року на загальну вартість 1 919 354,34 грн. Оскільки, вартість початкового договору становила - 1 919 354,34 грн, то укладеною додатковою угодою № 8 від 13.01.2024 року було збільшено вартість договору № 60 від 11.04.2024 року, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме на 383 870,86 грн. Крім того, управлінням освіти проведено процедуру відкритих торгів на початку 2025 року та укладено договір на постачання природнього газу на поточний рік, а вартість договору № 60 від 11.04.2024 року було зменшено відповідно до додаткової угоди № 9 від 22.01.2025 року на суму 196 126,00 грн. Станом на 13.02.2025 року договір № 60 від 11.04.2024 не завершено в системі електронних закупівель, оскільки остаточний розрахунок за цим договором буде здійснено після отримання управлінням освіти актів приймання-передачі газу в наступному за звітним періодом місяці. Також повідомляємо, що 21.01.2025 року уповноваженою особою було пройдено онлайн-курс «Публічні закупівлі: від теорії до практики», про що надаємо копію сертифікату. Додаток: на 1 арк. в 1 прим
2025-02-13 15:00:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини шостої статті 41 Закону № 922-VIII та підпункту 8 пункту 19 Особливостей № 1178.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 919 354,34
UAH з ПДВ
|
1 919 354,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
1 919 354,34
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2025 10:05
|
ДУ 9 до 60.pdf | зміни до договору |
22 січня 2025 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2025 11:43
|
8 60.pdf | зміни до договору |
14 січня 2025 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2025 17:08
|
7-60 з листом.pdf | зміни до договору |
06 січня 2025 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 14:53
|
SCAN_20241219_144629415.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 10:49
|
SCAN_20241219_104528328.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2024 13:40
|
експ.виспн.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 11:59
|
ду 4 до 60 лист.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2024 15:25
|
3 60.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2024 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2024 11:12
|
2 до 60.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2024 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 11:38
|
SCAN_20240508_113152299.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 16:47
|
60.pdf | укладений |
11 квітня 2024 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в бік збільшення без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (20% без суми на 2025 рік) |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості договору після фактичного його виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20% на 2025 рік з сумою |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |