Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42809560 |
Вебсайт: | https://tmksp.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Генерала Романа Шухевича, буд. 10 |
Контактна особа: |
Михайло Маліновський +380352235068 malinovskiymt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 15:29 |
Очікувана вартість: | 411 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 055,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000012 ● 9f707ac8c2424e5ab0c7c3e214089a34
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2024 № 25-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.05.2024 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4.UA-2024-03-06-010913-a від 06.03.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 16:23:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Інші послуги (послуги з оренди рентген-апаратів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-06-010913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Аналізом відповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Іванова В’ячеслава Юрійовича (далі – ФОП Іванов В.Ю.) вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до пункту 1.1. розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником, на підтвердження установчих та реєстраційних документів учасника процедури закупівлі, окрім іншого, зазначена вимога надати: « - для юридичних і фізичних осіб – копію свідоцтва або витягу з Реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до податкового статусу Учасника)».
На вищевказану вимогу ФОП Іванов В.Ю. подано у складі пропозиції витяг з реєстру платників єдиного податку, який завантажено не повністю.
Окрім цього, умовою Додатку №4 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону» до тендерної документації, зокрема, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати, відповідно до пункту 1.1.3. цього додатку – «копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
Аналізом пропозиції ФОП Іванов В.Ю. виявлено відсутність документів (а) на підтвердження вимоги вищезазначеного пункту 1.1.3. Додатку №4 до тендерної документації.
З огляду на вищенаведене, ФОП Іванов В.Ю. не виконано вимог пунктів 1.1. розділу III тендерної документації та 1.1.3. Додатку №4 до тендерної документації.
Слід зазначити, що згідно норм пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Іванов В.Ю. було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ФОП Іванов В.Ю. для усунення виявлених замовником невідповідностей у його тендерній пропозиції необхідно будо надати (протягом строку, зазначеного нормами пункту 43 Особливостей №1178): кольорові сканкопії 1-6 сторінок та сторінки з останнім місцем проживання оригіналу паспорту.
Проте, в електронній системі закупівель, невідповідності, зазначені замовником, ФОП Іванов В.Ю. не виправлено, а саме, не подано 4-5 сторінки оригіналу паспорту.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію, як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ФОП Іванов В.Ю. умовам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-23 12:05:48
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби (обл.) від 20.05.2024 року надаю пояснення.
По першому питанні.
Тарифи на виконання рентгенологічних досліджень для підприємства розраховані і затверджені Відділом охорони здоров’я та медичного забезпечення Тернопільської міської ради наказ №17 від 14.03.2022 року та встановлені: одне цифрове панорамне рентгенологічне дослідження із друком на фотопапір та записом на диск – 150 грн, прицільне рентгенологічне дослідження (візіограф) – 60 грн.
Уповноважена особа з питань закупівель Замовника при підготовці тендерної документації керувалась Обгрунтуванням здійснення закупівлі та розрахунків з орендодавцем за предметом закупівлі ДК 021:2015: 98390000-3 – Інші послуги (послуги з оренди цифрового панорамного та прицільного рентген-апаратів), яке погоджене завідуючими відділеннями і затверджене директором підприємства 01 березня 2024 року (додаток 1), де встановлено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартості предмета закупівлі.
В умовах тендерної закупівлі визначено, що «щомісячний розмір орендної плати за об’єкт оренди встановлюється у розмірі 50% в залежності від суми фактичної кількості виконаних рентгенологічних досліджень, виходячи з розрахунку: одне цифрове панорамне рентгенологічне дослідження з друком на фотопапір, записом на диск – 150 грн, прицільне рентгенологічне дослідження – 60 грн».
Таким чином, 50% від отриманих коштів за рентгенологічні дослідження будуть становити доходи підприємства, а 50% - витрати (оплата за оренду).
Інформація про закупівлю згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 10 частина 4 «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися Замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Дана закупівля здійснюється за власний бюджет - кошти від господарської діяльності підприємства оприлюднена замовником на веб-сайті підприємства https://tmksp.te.ua/. Копію екрану сторінки веб-сайту підприємства, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (опубліковане 07.03.2024), додається (додаток 2, 2_2).
По другому питанні.
Учасник процедури закупівлі фізичнаї особа-підприємець Іванов В’ячеслав Юрійович (далі – ФОП Іванов В.Ю.) надав:
- копію витягу з Реєстру платників єдиного податку на 2-х сторінках, де встановлено копію документу (водяний відбиток на 1-й сторінці печатки податкової служби з 2-ї сторінки).
- на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надав Договір №21-11 від 21.11.2022 р. і Довідку від 11.03.2024 р., що встановлено як достатньо для кваліфікації учасника закупівлі.
- копію оригіналу паспорту без 4-5 сторінок, що встановлено 4-5 сторінки- це пусті сторінки паспорту, так як учасник закупівлі не досягнув 45-річного віку.
Уповноважена особа Михайло Маліновський
23.05.2024 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконаня Зобов'язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель порушення усунуто в межах законодавства шляхом розірвання Договору №24-03 від 25.03.2024 р.
2024-05-30 14:23:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-06-07 16:40:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ІВАНОВ В'ЯЧЕСЛАВ ЮРІЙОВИЧ |
410 325,00
UAH
|
410 325,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ІВАНОВ В'ЯЧЕСЛАВ ЮРІЙОВИЧ #3059007539 |
Переможець |
410 325,00
UAH
|
18 березня 2024 11:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2024 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 15:24
|
Ду №1 від 29_05_2024.PDF | укладений |
29 травня 2024 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 10:34
|
Договір 24-03.PDF | укладений |
25 березня 2024 10:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 березня 2024 — 29 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
72 360,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень визначених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.05.2024р. |