Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Усунення аварій (Поточний ремонт електропроводки будівлі (приміщення їдальні) на об'єкті замовника за адресою:
м. Дніпро, вул. Березанівська, 67))
Очікувана вартість
976 638,47 UAH
UA-2024-03-06-008943-a ● 3084665f30304ea6888eba3996d95920
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40909288 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 64В |
Контактна особа: |
Лілія Купріяненко +380974042440 kuprianenkolilia19@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:06 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:06 |
Очікувана вартість: | 976 638,47 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 766,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Усунення аварій (Поточний ремонт електропроводки будівлі (приміщення їдальні) на об'єкті замовника за адресою:
м. Дніпро, вул. Березанівська, 67))
м. Дніпро, вул. Березанівська, 67))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49082, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березанівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 14:44 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики.docx | |
06 березня 2024 14:44 |
ДОДАТОК 4 Форма тендерної пропозиції.doc | |
06 березня 2024 14:44 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
06 березня 2024 14:44 |
Тендерна документація.docx | |
06 березня 2024 14:44 |
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Огляд перед подачею пропозиції
Дата подання: 08 березня 2024 13:13
Дата відповіді: 11 березня 2024 10:22
Ви читали рішення АМКУ? Ви бачили, що це дискримінаційна вимога?
Для чого він Вам потрібен, це нікого не хвилює.
Ви можете написати, що хто хоче може оглянути без склалання акту огляду.
Тому Видаліть вимогу
Відповідь: Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час надання послуг. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-06-008943-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2602706188
Дата подання: 07 березня 2024 19:24
вимога
Вимога огляду об'єкту і підписання якихось актів огляду є дискримінаційною.
Є числені рішення АМКУ
Замовник повинен видалити вимогу
Також Замовник проводив інші аналогічні закупівлі з цими ж дискримінаційними вимогами
Є числені рішення АМКУ
Замовник повинен видалити вимогу
Також Замовник проводив інші аналогічні закупівлі з цими ж дискримінаційними вимогами
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 березня 2024 10:16
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час надання послуг. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання.
Тендерна документація з додатками містить наступну інформацію: «з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції, Учасник в період звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції) має обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об’єкту, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта. З метою запобігання порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель Замовник не вимагає від учасника будь якої інформації, даних або документів, які містять відомості про дані учасника (найменування, місцезнаходження, ЄДРПОУ/ІПН тощо)». Враховуючи вищенаведене, Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерна документація з додатками містить наступну інформацію: «з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції, Учасник в період звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції) має обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об’єкту, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта. З метою запобігання порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель Замовник не вимагає від учасника будь якої інформації, даних або документів, які містять відомості про дані учасника (найменування, місцезнаходження, ЄДРПОУ/ІПН тощо)». Враховуючи вищенаведене, Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Номер вимоги: UA-2024-03-06-008943-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.", Код ЄДРПОУ:43550331
Дата подання: 08 березня 2024 19:31
ВИМОГА
Шановний Замовник, приберіть таку дискримінаційну вимогу, як: довідку або акт про огляд об’єкту.
Згідно Оголошення закупівлі Розділ 1. п.2.3 вказані контакти таких осіб: ПІБ: Купріяненко Лілія Миколаївна – фахівець з публічних закупівель. тел.: (097) 404-2440, e-mail: kuprianenkolilia19 @gmail.com
Для спілкування з технічних питань:
Дудочкін Сергій Володимирович – заступник начальника господарського відділу
тел.: (097) 804-9436,
ми повідомляємо, що жоден з цих номерів телефону НЕ відповідає. Тобто, додзвонитися та домовитися про відвідування огляду об'єкту немає можливості взагалі.
8 березня 2024 р. на дані номери телефонів було здійснено більше 30-ти телефонних дзвінків, та жодного разу не отримали відповідь. На телефон гарячої лінії Замовника: 0675500670 в 13.32 зроблений дзвінок, про те що ми, як Учасник, плануємо прийняти участь у даній тендерній закупівлі і пояснили причину. щодо неможливості оглянути об'єкт так як неможемо зв'язатися з контактними особами, які вказані вище. В 13.48 з телефону 0673868080 на телефон нашого представника здійснив дзвінок провідний фахівець Замовника, Юлія, яка повідомила нам про те, що керівництву Замовника інформація передана і з нами, як з Учасником, зв'яжуться телефоном представники Замовника, щодо огляду об'єкту.
Але так ніхто і не перетелефонував.
Згідно Оголошення Розділ 3, п.6: Учасник в період звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції) має обстежити об’єкт. Отже, термін огляду спливає 11.03 в 00.00.
Так як 8 березня залишалось останнім робочим днем, немає можливим для Учасника зробити своєчасно огляд об'єкту, вимагаємо скасувати вимогу щодо огляду об'єкту або подовжити термін для огляду об'єкту і дати всім Учасникам рівні права та прийняти участь у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Оголошення закупівлі Розділ 1. п.2.3 вказані контакти таких осіб: ПІБ: Купріяненко Лілія Миколаївна – фахівець з публічних закупівель. тел.: (097) 404-2440, e-mail: kuprianenkolilia19 @gmail.com
Для спілкування з технічних питань:
Дудочкін Сергій Володимирович – заступник начальника господарського відділу
тел.: (097) 804-9436,
ми повідомляємо, що жоден з цих номерів телефону НЕ відповідає. Тобто, додзвонитися та домовитися про відвідування огляду об'єкту немає можливості взагалі.
8 березня 2024 р. на дані номери телефонів було здійснено більше 30-ти телефонних дзвінків, та жодного разу не отримали відповідь. На телефон гарячої лінії Замовника: 0675500670 в 13.32 зроблений дзвінок, про те що ми, як Учасник, плануємо прийняти участь у даній тендерній закупівлі і пояснили причину. щодо неможливості оглянути об'єкт так як неможемо зв'язатися з контактними особами, які вказані вище. В 13.48 з телефону 0673868080 на телефон нашого представника здійснив дзвінок провідний фахівець Замовника, Юлія, яка повідомила нам про те, що керівництву Замовника інформація передана і з нами, як з Учасником, зв'яжуться телефоном представники Замовника, щодо огляду об'єкту.
Але так ніхто і не перетелефонував.
Згідно Оголошення Розділ 3, п.6: Учасник в період звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції) має обстежити об’єкт. Отже, термін огляду спливає 11.03 в 00.00.
Так як 8 березня залишалось останнім робочим днем, немає можливим для Учасника зробити своєчасно огляд об'єкту, вимагаємо скасувати вимогу щодо огляду об'єкту або подовжити термін для огляду об'єкту і дати всім Учасникам рівні права та прийняти участь у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2024 10:43
Телефони та електронна пошта посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Купріяненко Лілія Миколаївна – фахівець з публічних закупівель.
тел.: (097) 404-2440, e-mail: kuprianenkolilia19 @gmail.com;
Для спілкування з технічних питань:
Дудочкін Сергій Володимирович – заступник начальника господарського відділу
тел.: (097) 804-9436.
Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, оскільки, зокрема, забезпечує рівний та вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом та не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
тел.: (097) 404-2440, e-mail: kuprianenkolilia19 @gmail.com;
Для спілкування з технічних питань:
Дудочкін Сергій Володимирович – заступник начальника господарського відділу
тел.: (097) 804-9436.
Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, оскільки, зокрема, забезпечує рівний та вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом та не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-06-008943-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:34417433
Дата подання: 19 березня 2024 16:49
Дата подання: 19 березня 2024 16:49
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації
Неправомірна дискваліфікація нас як Учасника, який не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції, мав обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об’єкту, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2024 17:41
Рішення від 21.03.2024 №5122.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 17:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 №5655.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 15:23
Рішення від 28.03.2024 №5655.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порущення законодавства у сфері публічних закупівель (№5655 -р/пк-пз від 28.03.2024) КП «Оздоровлення та відпочинок» скасувало рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ" (протокол/рішення від 18.03.2024 р. № 33) за процедурою закупівлі — Усунення аварій (Поточний ремонт електропроводки будівлі (приміщення їдальні) на об'єкті замовника за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67)) ДК 021:2015: (CPV): 45310000-3 – Електромонтажні роботи,
UA-2024-03-06-008943-a. Підтверджено протоколом від 03.04.2024 № 47.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-30-000003 • 931372e5ba474ab9888d023b37e15b0b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-30
•
16:53
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Прохаємо перевірити Замовника, щодо процедури відміни відкритих торгів з особливостіми. Ми як Учасник прийняли учать у даній тендерній закупівлі, нас неправомірно Дискваліфікували. Після дискваліфікації ми написали скаргу до АМКУ. АМКУ задовільнив скаргу нас як Учасника, а Замовник дивним чином вирішив відмінити закупівлю Протоколом №54 від 29.04.2024 р., посилаючись на підпункт 3 пункту 50 Особливостей та відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
По цій закупівлі був розроблений Робочий проект та Кошторисна документація згідно якої і проводились відкриті торги з особливостями. Але так як Замовник мабуть вирішив «протягти свого учасника», то вирішив краще внести зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, та скоротити видатки на закупівлю та склав Довідку №365 від 24.04.2024 р., яку ми не бачимо як Учасник.
Прохання звернути увагу, як даний Замовник проводить торги з порушеннями та недає змогу прийняти участь іншим Учасникам та запропонувати виконати послуги за нижчу ціну.
Вважаємо, що Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ при прийнятті рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся продемонстрував необ’єктивне ставлення до визначення переможця, адже після перемоги нашого Підприємства Замовнику нічого не залишалося, окрім того, як відмінити закупівлю, оскільки він категорично не бажає визнавати нас переможцем та не бачить нас в якості потенційного надавача послуг (з невідомих нам причин), поставився упереджено до нас, як до учасника та потенційного переможця. Більше того, прийняв неправомірне, необґрунтоване рішення, що порушує наші законні права та інтереси зокрема, порушує наше право стати переможцем процедури закупівлі, а також не відповідає нормам чинного законодавства.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ" |
922 000,00
UAH з ПДВ
|
922 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Баланс Центр" |
970 625,99
UAH з ПДВ
|
970 625,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ" #34417433 |
Рішення скасоване |
922 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 11:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2024 15:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Баланс Центр" #44966345 |
Рішення скасоване |
970 625,99
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 11:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 10:27
|
ПП "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ" #34417433 |
Очікує рішення |
922 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 11:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 12:06 |
Кінець періоду оскарження: | 10 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 10 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
29 квітня 2024 12:06
|
Електронний підпис |
29 квітня 2024 12:06
|
Протокол від 29.04.2024.pdf |