Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44141907 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 |
Контактна особа: |
Петренко Андрій Олександрович +380545395992 krolvgkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 11:59 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 11:59 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання замовником необхідних документів для здійснення оплати; у разі відсутності фінансування термін для оплати може бути збільшено до 90 робочих днів з дня отримання замовником необхідних документів для здійснення оплати | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 14:32 |
ТД_грейдерування_1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000023 ● c363eb9608b641ea830355d8bb1cafb0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 №17-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 15.04.2024 №17-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-03-06-008564-a 06.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 12:13:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 – 45233142-6 «Ремонт доріг» (Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності у населених пунктах Кролевецької міської територіальної громади Сумської області (грейдерування))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-008564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 09:34:02
Відповідь на запит
Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та фактичного обсягу фінансування, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі передбачені у Додатку 3 до тендерної документації, а також проєктом договору. Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із урахуванням індексу інфляції та збільшення цін на ПММ тощо, а також за результатами моніторингу закупівель інших замовників у поточному році. Розмір бюджетного призначення відповідно до рішення Кролевецької міської ради від 20 грудня 2023 року "Про бюджет Кролевецької міської територіальної громади на 2024 рік".
Посилання на сторінку веб-сайту засновника в особі Кролевецька міська рада, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами): https://krolevecka-gromada.gov.ua/vikoristannya-bjudzhetnih-koshtiv-10-17-09-09-01-2023/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення Додатковою угодою № 1/15т від 26 квітня 2024 року договір на закупівлю послуг № 15т від 05 квітня 2024 року достроково розірваний.
2024-04-30 16:08:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
.
2024-05-01 13:55:12
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЗНЯНСЬКА ПЕРЕСУВНА ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" |
368 000,00
UAH з ПДВ
|
329 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
399 632,74
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" |
392 000,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЗНЯНСЬКА ПЕРЕСУВНА ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" #03582557 |
Відхилено |
329 500,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 13:38
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Відхилено |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 11:49
|
|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" #38118770 |
Переможець |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 21:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 15:47
|
Додаткова угода про розірвання | укладений |
30 квітня 2024 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 13:26
|
Підписаний договір | укладений |
08 квітня 2024 13:25
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2024 — 31 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з проведенням моніторингу УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ та виявленням порушень у проведенні процедури відкритих торів сторони дійшли згоди достроково розірвати договір |