Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування димовентиляційних каналів
Очікувана вартість
429 400,00 UAH
UA-2024-03-06-007193-a ● d2e21bd0dfec4677807fbf4da1ad84d9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ І РЕМОНТУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ "ЖИТЛО-СЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31025659 |
Вебсайт: | http://www.zhitlo-service.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02081, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 25-Б |
Контактна особа: |
Олег Грабовський +380442814417 js-zakupki-prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 429 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 147,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування димовентиляційних каналів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, м. Київ, Дніпровська Набережна, 25Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 13:43 |
ТД ТО димовентиляційних каналів 2024.docx | |
06 березня 2024 13:43 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.docx | |
06 березня 2024 13:43 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо газонебезпечних робіт
Дата подання: 06 березня 2024 17:11
Дата відповіді: 08 березня 2024 11:33
У пункті 9 переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції вказано, що учасник має надати Дозвіл на виконання газонебезпечних робіт. Але газонебезпечні роботи не є предметом закупівлі. Прохання уточнити, які саме газонебезпечні роботи мають виконуватись на об'єктах перевірки, якщо предметом договору є перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів? Які саме чинні нормативно-правові акти регламентують наявність Дозволу на виконання газонебезпечних робіт при перевірці димових та вентиляційних каналів? Також це питання стосується пунктів 12 та 13 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, де знову ж таки йде мова про проведення газонебезпечних робіт, які не є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 28 Особливостей, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з абзацом 2 п.6.1 Розділу V «Правил безпеки систем газопостачання» (надалі – Правила): перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів повинні виконуватися спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю. Згідно абзацу 13 п. 7.1. розділу VII Правил до газонебезпечних робіт належать, зокрема, роботи у технологічних апаратах, резервуарах, цистернах, колекторах, колодязях, тунелях, приямках тощо. Відповідно до п. 2.1. розділу II Правил, газонебезпечні роботи - роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі). Предметом закупівлі є «Технічне обслуговування димовентиляційних каналів». Під час виконання зазначених робіт, працівники виконавця мають перебувати в колодязях, повітропроводах, димарях, куди виділяються продукти згорання природного газу, а також можливий аварійний витік газу. Виділення продуктів згоряння природного газу відповідає визначеним в п.2.1. розділу II Правил «шкідливим парам газів, здатних викликати вибух, загорання». Отже, враховуючи виділення в робочу зону шкідливих парів газів, здатних викликати вибух, загорання, а також те, що робочою зоною фактично є колодязі, Замовник вважає, що зазначені роботи є газонебезпечними, а тому, відповідно до п.6.1. Правил, мають надаватися спеціалізованою організацією, яка має відповідний дозвіл.
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», газонебезпечні роботи віднесені до переліку робіт підвищеної небезпеки. Отже, для виконання робіт, що передбачаються предметом закупівлі, необхідно отримати відповідний дозвіл, що і передбачено вимогами Додатку 4 Документації.
Подібні вимоги встановлені у тендерних документаціях до закупівель аналогічних послуг і у інших замовників в розумінні Закону, що обслуговують житловий фонд міста Києва, зокрема, але не виключно: КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва", КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва ", КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва", КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" тощо. Також законність вимоги Замовника про надання Учасником дозволу на газонебезпечні роботи за предметом закупівлі «Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів» підтверджується рішенням Колегії АМКУ №2501-р/пк-пз від 11.02.2021.
Відповідно до статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів на «Систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» та «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018», котрі підтверджують відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 9001 та ISO 37001, які діють в Україні.
Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ EN ISO 9001:2018. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надати послуги, що є предметом закупівлі у відповідності до вимог діючої нормативно– правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Стандарт ISO 37001 визначає вимоги та надає настанову для встановлення, впровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції у сфері надання послуг (що є предметом даної закупівлі) у відповідності до вимог діючої нормативно– правової документації.
Право замовника вимагати від учасників при поданні тендерної пропозиції міжнародні сертифікати відповідності ISO підтверджується у наступних рішеннях Колегії АМКУ: №673 -р/пк-пз від 13.01.2022, № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023, № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023 тощо.
Згідно з абзацом 2 п.6.1 Розділу V «Правил безпеки систем газопостачання» (надалі – Правила): перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів повинні виконуватися спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю. Згідно абзацу 13 п. 7.1. розділу VII Правил до газонебезпечних робіт належать, зокрема, роботи у технологічних апаратах, резервуарах, цистернах, колекторах, колодязях, тунелях, приямках тощо. Відповідно до п. 2.1. розділу II Правил, газонебезпечні роботи - роботи, під час виконання яких є або може бути виділення в робочу зону вибухо- і пожежонебезпечної або шкідливої пари, газів та інших речовин, здатних викликати вибух, загорання, в кількостях, що перевищують граничнодопустиму концентрацію, а також роботи при недостатньому вмісті кисню (об’ємна частка нижче ніж 20% у повітрі). Предметом закупівлі є «Технічне обслуговування димовентиляційних каналів». Під час виконання зазначених робіт, працівники виконавця мають перебувати в колодязях, повітропроводах, димарях, куди виділяються продукти згорання природного газу, а також можливий аварійний витік газу. Виділення продуктів згоряння природного газу відповідає визначеним в п.2.1. розділу II Правил «шкідливим парам газів, здатних викликати вибух, загорання». Отже, враховуючи виділення в робочу зону шкідливих парів газів, здатних викликати вибух, загорання, а також те, що робочою зоною фактично є колодязі, Замовник вважає, що зазначені роботи є газонебезпечними, а тому, відповідно до п.6.1. Правил, мають надаватися спеціалізованою організацією, яка має відповідний дозвіл.
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», газонебезпечні роботи віднесені до переліку робіт підвищеної небезпеки. Отже, для виконання робіт, що передбачаються предметом закупівлі, необхідно отримати відповідний дозвіл, що і передбачено вимогами Додатку 4 Документації.
Подібні вимоги встановлені у тендерних документаціях до закупівель аналогічних послуг і у інших замовників в розумінні Закону, що обслуговують житловий фонд міста Києва, зокрема, але не виключно: КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва", КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва ", КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва", КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" тощо. Також законність вимоги Замовника про надання Учасником дозволу на газонебезпечні роботи за предметом закупівлі «Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів» підтверджується рішенням Колегії АМКУ №2501-р/пк-пз від 11.02.2021.
Відповідно до статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів на «Систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018» та «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018», котрі підтверджують відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 9001 та ISO 37001, які діють в Україні.
Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ EN ISO 9001:2018. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надати послуги, що є предметом закупівлі у відповідності до вимог діючої нормативно– правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Стандарт ISO 37001 визначає вимоги та надає настанову для встановлення, впровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції у сфері надання послуг (що є предметом даної закупівлі) у відповідності до вимог діючої нормативно– правової документації.
Право замовника вимагати від учасників при поданні тендерної пропозиції міжнародні сертифікати відповідності ISO підтверджується у наступних рішеннях Колегії АМКУ: №673 -р/пк-пз від 13.01.2022, № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023, № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023 тощо.
неправомірні вимоги дозвільних документів до робіт, що не є предметом закупівлі
Дата подання: 08 березня 2024 15:41
Дата відповіді: 11 березня 2024 11:37
Щодо робіт в колодязях: при обстеженні та прочищенні димових та вентиляційних каналів, жодних робіт в колодязях не виконується. Це технічно неможливо. Щодо небезпечних випарів тощо, то відповідно до п. 6.8 Правил безпеки систем газопостачання України “У випадку виявлення несправних та непридатних до подальшої експлуатації димових і вентиляційних каналів особа, яка виконує їх перевірку, зобов’язана попередити власника (балансоутримувача та/або орендаря (наймача)) про заборону користування газовим обладнанням, невідкладно направити газорозподільному підприємству акт перевірки технічного стану димових та вентиляційних каналів для подальшого відключення газових приладів від системи газопостачання.” Також п.6.9. вищевказаних правил регламентує: “До початку робіт із ремонту димових і вентиляційних каналів, заміни газового обладнання і пічного опалення власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) житлового будинку подається заява газорозподільному підприємству про необхідність відключення газових приладів і апаратів від системи газопостачання.
Ремонтні роботи димових каналів допускається починати тільки після відключення газового обладнання від системи газопостачання.”
Тож, як підсумок, можемо стверджувати, що при обстеженні та прочищенні димових та вентиляційнх каналів, жодні газонебезпечні роботи не виконуються, оскільки жодного контакту з газами, випарами та їх небезпечними концентраціями дані роботи не передбачають. Обження ДВК виконується з квартир мешканців і з покрівлі будинку та технічного поверху.
Щодо дозвільних документів на даний вид діяльності, Правила безпеки систем газопостачання регламентують наступне: “Перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів повинні виконуватися спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.” У місті Києві таким органом є Центральне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці, яке реєструє, видає і контролює видачу дозвільних документів на роботи підвищеної небезпеки. Згідно вимог законодавства з питань охорони праці для таких видів робіт, як: Обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, Ремонт димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, Чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, Верхолазні роботи - дозвільним документом є зареєстрована належним чином ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тож, будь-які, інші вимоги є неправомірними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, а також кваліфікаційні вимоги до учасників, теж встановлює саме Замовник. Згідно статті 4 Закону Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у Замовника, а не за вимогами чи на прохання учасників.
Тендерну документацію Замовник зобов’язаний складати таким чином, аби мінімізувати ризики отримати від виконавців неякісні непрофесійні послуги. Ми цілком розуміємо ваше бажання підігнати тендерну документацію і технічні вимоги до закупівлі під ваші можливості, але ми в першу чергу повинні керуватись технічними потребами, якістю обслуговування та безпекою мешканців.
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, а також кваліфікаційні вимоги до учасників, теж встановлює саме Замовник. Згідно статті 4 Закону Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у Замовника, а не за вимогами чи на прохання учасників.
Тендерну документацію Замовник зобов’язаний складати таким чином, аби мінімізувати ризики отримати від виконавців неякісні непрофесійні послуги. Ми цілком розуміємо ваше бажання підігнати тендерну документацію і технічні вимоги до закупівлі під ваші можливості, але ми в першу чергу повинні керуватись технічними потребами, якістю обслуговування та безпекою мешканців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЗАУБЕР |
429 400,00
UAH з ПДВ
|
429 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАУБЕР #43503957 |
Переможець |
429 400,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 16:04
|
договір.pdf | укладений |
26 березня 2024 16:01
|