Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
11 055 000,00 UAH
UA-2024-03-06-005436-a 0df510e0b0c14764b463ca0f82dae6a4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місецька Уляна Володимирівна

380683459334 ulanamisecka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська комунальна міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 05497361
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Контактна особа: Місецька Уляна Володимирівна
380683459334
ulanamisecka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2024 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2024 09:00
Очікувана вартість: 11 055 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5800 комплект
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (щадний стіл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
69300 комплект
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпотрофія, нормотрофія )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
9250 комплект
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпертрофія, гіпоглікемія )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
6900 комплект
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (військовослужбовці )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
9250 комплект
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (пологовий будинок )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 березня 2024 12:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2024 12:14
Додаток 6.docx
06 березня 2024 12:14
Додаток 4.docx
06 березня 2024 12:14
Додаток 1.docx
06 березня 2024 12:14
Додаток 8.docx
06 березня 2024 12:14
Додаток 2.doc
06 березня 2024 12:14
Додаток 3.doc
06 березня 2024 12:14
Додаток 5.docx
06 березня 2024 12:14
Додаток 7.docx
06 березня 2024 12:14
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-18-000051 ● 73075349faca4d5985701a4b22e611f2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2024 11:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23. UA-2024-03-06-005436-a 03.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-24 18:01:26

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)», очікуваною вартістю 11 055 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-005436-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-29 15:14:48

Відповідь Замовника на Запит

Моніторинг до процедури закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a.
Закупівля здійснювалась на потреби Замовника – комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» (далі – Замовник) на 2024 рік (відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами і доповненнями), а також відповідно до Річного плану, Оголошення про проведення відкритих торгів). Очікувана вартість закупівлі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп.) без ПДВ (звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI).
За результати Відкритих торгів з особливостями було укладено Договір №187 від 15.03.2024 року між КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» та приватним підприємством «Актеон» (ЄДРПОУ – 32549879) на суму 9 254 537 000,50 грн без ПДВ.
В межах здійснення Північним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a, відповідно до наказу №25-3 «Про початок моніторингу закупівель» від 18.04.2024 року комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» надає пояснення на Запит про надання пояснень (інформації, документів), зокрема:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Щодо даного питання повідомляємо наступне:
Замовником 06.03.2024 року опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a. Очікувана вартість закупівлі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп) без ПДВ, відповідно до норм чинного законодавства України.
Предмет закупівлі встановлено з урахуванням вимог Закону, зокрема:
1. Вимога Закону — назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі – ЄЗС) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі.
2. Вимога Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» – предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри ЄЗС.
Якісні та технічні характеристики закупівлі були складені у відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю.
Так, враховуючи середню річну кількість пацієнтів лікарні та вимоги наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931«Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», робочою групою було розроблено технічну специфікацію до тендерної документації та семиденне Меню.
На основі проведених розрахунків, враховуючи вартість харчування пацієнтів у 2023 році, індекс інфляції, середню вартість продуктів харчування, оприлюднених на офіційному сайті Державної служби статистики, у вартість одного ліжко-дня, який включає в себе сніданок, обід і вечерю, було закладено 110 грн на одного пацієнта на день. Ціна на послугу щодо забезпечення харчування вказана з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів.
Сумарна кількість пацієнтів в рік на основі підрахунків попереднього року склала 134 000 ліжко-днів. Відповідно, в технічному завданні до Закупівлі було зазначено 100 500 комплектів для 100 500 ліжко-днів, так як умовами тендерної документації передбачено термін надання послуг з 1 квітня 2024 року по 31 грудня 2024 року.
Протокол робочої групи з Додатком (Меню) додається.
При формуванні якісних та технічних характеристик закупівлі робоча група також керувалась фінансовим планом КНП «Тернопільської комунальної міської лікарні №2» (додається).

Крім цього, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робочою групою були враховані наступні законодавчі документи:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Замовником враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика).
Так, відповідно до даної Методики під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником проаналізовано інформацію про ціни на послуги з постачання готової їжі (кейтерингові послуги), яку отримали:
1. з відкритих інформаційних джерел мережі Інтернет;
2. з електронної системи закупівель;
3. з договорів про закупівлю аналогічних послуг іншими медичними закладами за поточний рік, приймали до уваги також останні два роки;
4. шляхом проведення попередніх ринкових консультацій.

З урахуванням вищезазначеного, очікувану вартість закупівлі на 2024 рік встановлено обґрунтовано в сумі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп) без ПДВ.

Документи, що підтверджують обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості, додаються:
1. Наказ Мінекономіки від 15.04.2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»;
2. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 року №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»;
3. Фінансовий план КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» на 2024 рік;
4. Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 20.12.2023 року №1745 «Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2»;
5. Протокол робочої групи від 04.03.2024 року з Додатком №1 (Меню).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Актеон" 9 254 537,50
UAH з ПДВ
9 254 537,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 березня 2024 12:49
Електронний підпис
18 березня 2024 12:48
Довідка про право підпису
18 березня 2024 12:48
Довідка корупція
18 березня 2024 12:48
Витяг про несудимість
13 березня 2024 16:22
Електронний підпис
13 березня 2024 16:19
Технічна специфікація.pdf
13 березня 2024 16:19
Сертифікати ISO.pdf
13 березня 2024 16:19
Примірне меню загальне.pdf
13 березня 2024 16:19
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2024 16:19
Акт по принципах НАССР.pdf
13 березня 2024 16:19
Акт держ.контролю.pdf
13 березня 2024 16:19
Наказ директора.pdf
13 березня 2024 16:19
Медичні книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Актеон"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Актеон"
#32549879
Переможець 9 254 537,50
UAH з ПДВ
15 березня 2024 16:48

Документи

15 березня 2024 16:48
Довідка НАЗК
15 березня 2024 16:48
Електронний підпис
14 березня 2024 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2024 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Актеон"
#32549879
9 254 537,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2024 16:48
Довідка НАЗК
15 березня 2024 16:48
Електронний підпис
14 березня 2024 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2025 11:14
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2025 16:48
Додаткова угода №4 від 24.02.2025.PDF зміни до договору
24 лютого 2025 16:47
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2025 13:32
Додаткова угода №3 від 01.01.2025.PDF зміни до договору
03 січня 2025 13:31
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2025 09:55
Додаткова угода №2 від 31.12.2024.PDF зміни до договору
01 січня 2025 09:55
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2025 09:51
Додаткова угода №1 від 30.12.2024.PDF зміни до договору
01 січня 2025 09:50
Електронний підпис укладений
25 березня 2024 14:58
Договір №187 від 25.03.2024.pdf укладений
25 березня 2024 14:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (щадний стіл) 5800 комплект 56,42
UAH з ПДВ
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпотрофія, нормотрофія ) 69300 комплект 94,64
UAH з ПДВ
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпертрофія, гіпоглікемія ) 9250 комплект 76,74
UAH з ПДВ
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (військовослужбовці ) 6900 комплект 104,58
UAH з ПДВ
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (пологовий будинок ) 9250 комплект 101,33
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.1 п.19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.8 п.19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.8 п.19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.1 п.19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (щадний стіл) 6408 комплект 56,42
UAH з ПДВ
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпотрофія, нормотрофія ) 81988 комплект 94,64
UAH з ПДВ
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпертрофія, гіпоглікемія ) 13288 комплект 76,74
UAH з ПДВ
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (військовослужбовці ) 4159 комплект 104,58
UAH з ПДВ
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (пологовий будинок ) 10867 комплект 101,33
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2024 — 31 березня 2025
Сума оплати за договором: 10 676 706,13
UAH з ПДВ