Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська комунальна міська лікарня №2" |
Код ЄДРПОУ: | 05497361 |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14 |
Контактна особа: |
Місецька Уляна Володимирівна 380683459334 ulanamisecka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 11 055 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 12:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 12:14 |
Додаток 6.docx | |
06 березня 2024 12:14 |
Додаток 4.docx | |
06 березня 2024 12:14 |
Додаток 1.docx | |
06 березня 2024 12:14 |
Додаток 8.docx | |
06 березня 2024 12:14 |
Додаток 2.doc | |
06 березня 2024 12:14 |
Додаток 3.doc | |
06 березня 2024 12:14 |
Додаток 5.docx | |
06 березня 2024 12:14 |
Додаток 7.docx | |
06 березня 2024 12:14 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000051 ● 73075349faca4d5985701a4b22e611f2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23. UA-2024-03-06-005436-a 03.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 18:01:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)», очікуваною вартістю 11 055 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-005436-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 15:14:48
Відповідь Замовника на Запит
Моніторинг до процедури закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a.
Закупівля здійснювалась на потреби Замовника – комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» (далі – Замовник) на 2024 рік (відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами і доповненнями), а також відповідно до Річного плану, Оголошення про проведення відкритих торгів). Очікувана вартість закупівлі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп.) без ПДВ (звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI).
За результати Відкритих торгів з особливостями було укладено Договір №187 від 15.03.2024 року між КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» та приватним підприємством «Актеон» (ЄДРПОУ – 32549879) на суму 9 254 537 000,50 грн без ПДВ.
В межах здійснення Північним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a, відповідно до наказу №25-3 «Про початок моніторингу закупівель» від 18.04.2024 року комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» надає пояснення на Запит про надання пояснень (інформації, документів), зокрема:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Щодо даного питання повідомляємо наступне:
Замовником 06.03.2024 року опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a. Очікувана вартість закупівлі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп) без ПДВ, відповідно до норм чинного законодавства України.
Предмет закупівлі встановлено з урахуванням вимог Закону, зокрема:
1. Вимога Закону — назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі – ЄЗС) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі.
2. Вимога Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» – предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри ЄЗС.
Якісні та технічні характеристики закупівлі були складені у відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю.
Так, враховуючи середню річну кількість пацієнтів лікарні та вимоги наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931«Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», робочою групою було розроблено технічну специфікацію до тендерної документації та семиденне Меню.
На основі проведених розрахунків, враховуючи вартість харчування пацієнтів у 2023 році, індекс інфляції, середню вартість продуктів харчування, оприлюднених на офіційному сайті Державної служби статистики, у вартість одного ліжко-дня, який включає в себе сніданок, обід і вечерю, було закладено 110 грн на одного пацієнта на день. Ціна на послугу щодо забезпечення харчування вказана з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів.
Сумарна кількість пацієнтів в рік на основі підрахунків попереднього року склала 134 000 ліжко-днів. Відповідно, в технічному завданні до Закупівлі було зазначено 100 500 комплектів для 100 500 ліжко-днів, так як умовами тендерної документації передбачено термін надання послуг з 1 квітня 2024 року по 31 грудня 2024 року.
Протокол робочої групи з Додатком (Меню) додається.
При формуванні якісних та технічних характеристик закупівлі робоча група також керувалась фінансовим планом КНП «Тернопільської комунальної міської лікарні №2» (додається).
Крім цього, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робочою групою були враховані наступні законодавчі документи:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Замовником враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика).
Так, відповідно до даної Методики під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником проаналізовано інформацію про ціни на послуги з постачання готової їжі (кейтерингові послуги), яку отримали:
1. з відкритих інформаційних джерел мережі Інтернет;
2. з електронної системи закупівель;
3. з договорів про закупівлю аналогічних послуг іншими медичними закладами за поточний рік, приймали до уваги також останні два роки;
4. шляхом проведення попередніх ринкових консультацій.
З урахуванням вищезазначеного, очікувану вартість закупівлі на 2024 рік встановлено обґрунтовано в сумі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп) без ПДВ.
Документи, що підтверджують обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості, додаються:
1. Наказ Мінекономіки від 15.04.2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»;
2. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 року №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»;
3. Фінансовий план КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» на 2024 рік;
4. Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 20.12.2023 року №1745 «Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2»;
5. Протокол робочої групи від 04.03.2024 року з Додатком №1 (Меню).
- Пояснення АСУ Північний офіс 29.04.2024.doc
- Додаток 4 Рішення ВК ТМР Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня № 2» на 2024 рік.pdf
- Додаток 2 Наказ МОЗ Про удосконалення організації лі... _ від 29.10.2013 № 931.pdf
- Додаток 1 Наказ мінекономрозвитку Про затвердження Порядку визначе... _ від 15.04.2020 № 708.pdf
- Додаток 3 Фінансовий_план_лік№2.pdf
- Відповідь Замовника на Запит.PDF
- Додаток 5 Протокол робочої групи.PDF
- Меню.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Актеон" |
9 254 537,50
UAH з ПДВ
|
9 254 537,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Актеон" #32549879 |
Переможець |
9 254 537,50
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2025 16:48
|
Додаткова угода №4 від 24.02.2025.PDF | зміни до договору |
24 лютого 2025 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2025 13:32
|
Додаткова угода №3 від 01.01.2025.PDF | зміни до договору |
03 січня 2025 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2025 09:55
|
Додаткова угода №2 від 31.12.2024.PDF | зміни до договору |
01 січня 2025 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2025 09:51
|
Додаткова угода №1 від 30.12.2024.PDF | зміни до договору |
01 січня 2025 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 14:58
|
Договір №187 від 25.03.2024.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (щадний стіл) | 5800 | комплект |
56,42
UAH з ПДВ
|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпотрофія, нормотрофія ) | 69300 | комплект |
94,64
UAH з ПДВ
|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпертрофія, гіпоглікемія ) | 9250 | комплект |
76,74
UAH з ПДВ
|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (військовослужбовці ) | 6900 | комплект |
104,58
UAH з ПДВ
|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (пологовий будинок ) | 9250 | комплект |
101,33
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.1 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.8 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.8 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.1 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (щадний стіл) | 6408 | комплект |
56,42
UAH з ПДВ
|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпотрофія, нормотрофія ) | 81988 | комплект |
94,64
UAH з ПДВ
|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (гіпертрофія, гіпоглікемія ) | 13288 | комплект |
76,74
UAH з ПДВ
|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (військовослужбовці ) | 4159 | комплект |
104,58
UAH з ПДВ
|
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (пологовий будинок ) | 10867 | комплект |
101,33
UAH з ПДВ
|