Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі (Шафи комбіновані, на металевому каркасі; Тумби приліжкові, на дві особи; Ліжка односпальні)
Очікувана вартість
1 910 600,00 UAH
UA-2024-03-06-004647-a ● f7e6e11850184310b0741b2883dade87
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ЧАЙКА" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37000540 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 33 |
Контактна особа: |
Ольга Бусановська +380938387183 chaika_hm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:51 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:51 |
Очікувана вартість: | 1 910 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 553,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 50 000,00 грн. (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення: 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно вимог тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Чайка" Хмельницької міської ради" (код ЄДРПОУ – 37000540), 29013, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 33, IBAN: UA878201720344211001200063876 в УДКСУ м. Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Шафа комбінована, на металевому каркасі, вмонтована в нішу 3-дверна (1300х500х2100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31533, Україна, Хмельницька область, с. Головчинці, вул. Підлісна, 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
19 штука
Шафа комбінована, на металевому каркасі, вмонтована в нішу 2-дверна (950х500х2100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31533, Україна, Хмельницька область, с. Головчинці, вул. Підлісна, 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
91 штука
Тумба приліжкова, на дві особи (400х400х850)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31533, Україна, Хмельницька область, с. Головчинці, вул. Підлісна 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
173 штука
Ліжко односпальне (1936х936х800)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31533, Україна, Хмельницька область, с. Головчинці, вул. Підлісна 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 39143110-0 — Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому п. 1.4. цього Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 календарних днів після поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 14:27 |
ТД меблі (нова редакція).doc | |
01 квітня 2024 14:27 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
01 квітня 2024 14:27 |
Таблиця змін.docx | |
06 березня 2024 11:43 |
Додаток 2.doc |
01 квітня 2024 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2024 14:27 |
ТД меблі (нова редакція).doc
|
||||||
01 квітня 2024 14:27 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
||||||
01 квітня 2024 14:27 |
Таблиця змін.docx
|
||||||
06 березня 2024 11:43 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних характеристик.
Дата подання: 06 березня 2024 18:22
Дата відповіді: 07 березня 2024 11:18
Доброго дня Шановний Замовник! Вивчивши тендерну документацію прошу вас надати відповідь на наступне питання, якої висоти має бути металевий каркас на шафах комбінованих? Заздалегідь дякую за відповідь.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Шафи комбіновані, на металевому каркасі, у кількості 49 штук мають бути виготовлені безпосередньо під розміни ніш у яких будуть монтуватися, тобто розмір кожної шафи може відрізнятися, саме тому умовами тендерної документації передбачена можливість огляду учасниками місць встановлення меблів, із можливістю виконання попередніх замірів, щоб учасники могли вірно прорахувати свої тендерні пропозиції. Розмір (висота) металевого каркасу шаф може відрізнятися.
Щодо сертифікатів відповідності
Дата подання: 07 березня 2024 15:20
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:27
Шановний Замовник! Згідно Додатку 1 до ТД Учасник має надати 1. Оригінал (або копію) сертифікату відповідності на товар (шафи, ліжка, тумби) чинного на дату подання тендерної пропозиції; 2. Оригінал (або копію) паспорту на товар (шафи, ліжка, тумби) складеного виробником товару із зазначенням гарантійного терміну виробника; 3. Оригінал (або копію) чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату на меблеву крайку (кромку) ПВХ (АБС); 4. Оригінал (або копію) чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності на плити деревнно-стружкові ламіновані; 5. Оригінал (або копію) чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності на труби сталеві елекрозварні круглі та профільні. Доводимо до Вашого відома, що Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Приведіть тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Тендерна документація не містить у собі вимог які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отримання сертифікатів не заборонене чинним законодавством України. Вимоги встановлені у тендерній документації Замовник вважає доцільними.
Технічні характеристики
Дата подання: 08 березня 2024 11:42
Дата відповіді: 11 березня 2024 13:52
Доброго дня! Шановний замовнику, Ваша тендерна документація, зокрема технічні характеристики, має багато умовностей: розміри шаф приблизні - учасникам необхідно здійснити попередні заміри, тобто більшість потенційних учасників не в рівних умовах порівняно з місцевими виробниками; колір за узгодженням з замовником - надайте хоча б 2-3 кольори для правильного формування ціни, а тоді вже обирайте.
Для створення чесного конкурентного середовища просимо конкретизувати свої вимоги до розмірів і кольору ЛДСП та крайки, та внести відповідні зміни в документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Так дійсно розміри тридцяти шаф комбінованих, на металевому каркасі, вмонтованих в нішу 3-дверних та дев’ятнадцяти шаф комбінованих, на металевому каркасі, вмонтованих в нішу 2-дверних можуть відрізнятися адже ніші у яких будуть монтуватися шафи не є однаковими, проте відхилення в розмірах шаф буде незначним, орієнтовний розмір шаф вказаний у додатку №1 до тендерної документації. Замовник у додатку №1 до тендерної документації включив фото готових виробів, колір меблів наведений на фото є рекомендованим для учасників, проте Замовник допускає, що учасники можуть запропонувати аналогічні меблі виготовлені в іншій кольоровій гамі. Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
КОРУПЦІЯ!!!!!!!!!!!!!!!!
Дата подання: 09 березня 2024 17:12
Дата відповіді: 11 березня 2024 13:52
Кольору не знаємо, потім скажимо розміри. ТОБТО ВИГРАЄ ТОЙ ХТО ЗНАЄ РОЗМІРИ ТА КОЛІР!!!!!!! ГАНЬБА,
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Шановний учаснику у додатку №1 до тендерної документації відображена уся необхідна інформація, що стосується предмета закупівлі.
Договір надання послуг
Дата подання: 02 квітня 2024 12:50
Дата відповіді: 02 квітня 2024 17:46
Доброго дня. Шановний Замовник, скажіть будь ласка, чи розглядатимете тендерну пропозицію Учасника, який на підтвердження кваліфікаційним вимогам надав договір про надання учаснику послуг по збиранню меблів, оскільки Учасник немає в своєму штатті працівників, які працюють на посаді збиральників, а здійснює збирання меблів за договором надання послуг по збиранню меблів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Умовою тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати: довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також надати підтвердження наявності не менше 3-х збірників-складальників меблів, що будуть здійснювати монтаж товару. Умовою тендерної документації не передбачено, що відповідні працівники мають бути саме у штаті учасника, тому якщо учасник належним чином підтвердить наявність у нього 3-х збірників-складальників, то тендерна пропозиція такого учасника буде відповідати вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-06-004647-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МОСКАЛЕЦЬ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3151316822
Дата подання: 10 березня 2024 21:17
Дата подання: 10 березня 2024 21:17
Скарга на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 17:59
рішення від 12.03.2024 № 4496.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 17:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4975.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 14:54
рішення від 19.03.2024 № 4975.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення №4975-р/пк-пз від 19.03.2024 року шляхом внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" |
1 891 494,00
UAH з ПДВ
|
1 891 494,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Переможець |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 14:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 квітня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2024 15:36
|
ДУ 1 меблі.pdf | зміни до договору |
10 травня 2024 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 14:25
|
Дог 35.pdf | укладений |
18 квітня 2024 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись вимогами чинного законодавства України та на підставі листа Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Чайка» №84 від 09.05.2024р., уклали цю додаткову угоду (далі – Угода) про наступне: 1. Внести зміни п.3.2 Розділу ІІІ. СТРОК, ТЕРМІНИ, УМОВИ ОПЛАТИ І ПОСТАВКИ ТОВАРУ та викласти в наступній редакції: «3.2. Строк поставки товару: до 27.05.2024 р.» 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими для виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |