Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стрийський міський комбінат комунальних підприємств |
Код ЄДРПОУ: | 05759310 |
Вебсайт: | http://stryimkkp.ho.ua/ |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул. Нижанківського, 50 |
Контактна особа: |
Белей Наталія Леонідівна +380324553113 mkkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:56 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:56 |
Очікувана вартість: | 904 195,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 520,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Код номенклатурної позиції 31527200-8-Світильники зовнішнього освітлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 13:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 12:58 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 07.09.2023).docx | |
06 березня 2024 12:58 |
Перелік змін.docx | |
06 березня 2024 12:58 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
06 березня 2024 12:58 |
Додаток 3.docx | |
06 березня 2024 12:58 |
Додаток 2 (Технічні вимоги).docx |
06 березня 2024 13:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2024 12:58 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 07.09.2023).docx
|
|||
06 березня 2024 12:58 |
Перелік змін.docx
|
|||
06 березня 2024 12:58 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx
|
|||
06 березня 2024 12:58 |
Додаток 3.docx
|
|||
06 березня 2024 12:58 |
Додаток 2 (Технічні вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000070 ● 1c5484e8ddf945caa00bdf12386b2fb0
- Статус: вирішено ● Дата: 13 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2024 № 76
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024 № 76.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-03-06-003272-a, 06.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 12:43:13
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-03-06-003272-a, яка проводилась Стрийським міським комбінатом комунальних підприємств (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «ХІТ ЕЛЕКТРІК ЛАЙТ» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 16:41:19
Надання пояснень
Надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України.
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик повідомляємо:
- формування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснене на підставі інформації ринку, а саме - інформації з отриманих комерційних пропозицій. Сканкопії пропозицій надаються.
Ц(од)=(765*1,2+874,4*1,2+863*1,2+886,2)/4=972,27 грн /шт. (50 Вт світильники) ~972,30грн/шт.
972,30грн/шт.*650шт=631995,00 грн.
Ц(од)=2324+2398*1,2+2740*1,2)/3=2721,87 грн/шт. ~2782грн/шт.*100 шт=272200,00 грн.(65 Вт світильник)
Очікувана вартість закупівлі : 631995,00+272200,00=904195,00 грн.
- Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовано на підставі інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах.
2. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Переможцем тендеру ТОВ «ХІТ ЕЛЕКТРІК ЛАЙТ» на виконання вимог пункту 17 Особливостей №1178 документів не надано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України шляхом розірвання договору.
2024-04-29 09:12:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 27.03.24 №13/1178.
2024-05-13 17:13:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІТ ЕЛЕКТРІК ЛАЙТ" |
686 000,00
UAH з ПДВ
|
686 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС" |
860 000,00
UAH з ПДВ
|
860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХІТ ЕЛЕКТРІК ЛАЙТ" #38582340 |
Переможець |
686 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 09:21
|
SCAN0123.PDF | укладений |
29 квітня 2024 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 10:35
|
SCAN0105.PDF | укладений |
29 березня 2024 10:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 березня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
422 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України шляхом розірвання договору. |