Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро
Очікувана вартість
272 847,60 UAH
UA-2024-03-05-014582-a 55b7e95f3f0e4b18a17ab4efa7347326
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Усенко

+380664887363 tender.dduvs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571446
Вебсайт: http://dduvs.in.ua/
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Гагаріна, 26
Контактна особа: Олена Усенко
+380664887363
tender.dduvs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2024 21:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2024 01:00
Очікувана вартість: 272 847,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 364,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Гагаріна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 березня 2024 21:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 квітня 2024 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2024 19:20
Додаток 4 _зі змінами 1_скарга a.a2_Технічне завдання_.docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 3_зі змінами 1_скарга a.a2_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16.docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 8 зі змінами 1_скарга a.a2 __Іші докумени, що вимагаються Замовником.docx
19 квітня 2024 19:20
ТД_Нова_зі змінами 1 _952_Роботи_ 1178.doc
19 квітня 2024 19:20
ТД_Нова_зі змінами 1 _952_Роботи_ 1178.doc
19 квітня 2024 19:20
Додаток 8 зі змінами 1_скарга a.a2 __Іші докумени, що вимагаються Замовником.docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 3_зі змінами 1_скарга a.a2_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16.docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 4 _зі змінами 1_скарга a.a2_Технічне завдання_.docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 3_зі змінами 1_скарга а.а1_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16 .docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 3_зі змінами 1_скарга а.а1_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16 .docx
19 квітня 2024 19:20
Перелік змін до ТД _ протокол 553.docx
19 квітня 2024 19:20
Перелік змін до ТД _ протокол 553.docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 8 зі змінами 1_скарга а.а1 __Іші докумени, що вимагаються Замовником .docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 8 зі змінами 1_скарга а.а1 __Іші докумени, що вимагаються Замовником .docx
07 березня 2024 15:03
Перелік змін до ТД .pdf
07 березня 2024 15:03
Перелік змін до ТД .pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 2_Про відсутніть підстав _1178_ для в_дмови учаснику в участі у прцедурі закпівілі, передбачен_ пуктом 47 Особливостей (1).pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 2_Про відсутніть підстав _1178_ для в_дмови учаснику в участі у прцедурі закпівілі, передбачен_ пуктом 47 Особливостей (1).pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 6_Оробка перснальних даних.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 6_Оробка перснальних даних.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 5_Загальні_ відомості_.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 5_Загальні_ відомості_.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 1_Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 1_Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 7_Проєкт Договір Роботи.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 7_Проєкт Договір Роботи.pdf
19 квітня 2024 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2024 19:20
Додаток 4 _зі змінами 1_скарга a.a2_Технічне завдання_.docx
05 березня 2024 21:14
Додаток 4 _Технічне завдання_ТИР.pdf
19 квітня 2024 19:20
Додаток 3_зі змінами 1_скарга a.a2_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16.docx
05 березня 2024 21:14
Додаток 3_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16.pdf
19 квітня 2024 19:20
Додаток 8 зі змінами 1_скарга a.a2 __Іші докумени, що вимагаються Замовником.docx
07 березня 2024 15:03
Додаток 8_зі змінами_Інші докумени, що вимагаються Замовником.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 8_Інші докумени, що вимагаються Замовником.pdf
19 квітня 2024 19:20
ТД_Нова_зі змінами 1 _952_Роботи_ 1178.doc
07 березня 2024 15:03
ТД_зі змінами_Нова_952_Роботи_ 1178.pdf
05 березня 2024 21:14
ТД_Нова_952_Роботи_ 1178.pdf
19 квітня 2024 19:20
ТД_Нова_зі змінами 1 _952_Роботи_ 1178.doc
07 березня 2024 15:03
ТД_зі змінами_Нова_952_Роботи_ 1178.pdf
05 березня 2024 21:14
ТД_Нова_952_Роботи_ 1178.pdf
19 квітня 2024 19:20
Додаток 8 зі змінами 1_скарга a.a2 __Іші докумени, що вимагаються Замовником.docx
07 березня 2024 15:03
Додаток 8_зі змінами_Інші докумени, що вимагаються Замовником.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 8_Інші докумени, що вимагаються Замовником.pdf
19 квітня 2024 19:20
Додаток 3_зі змінами 1_скарга a.a2_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16.docx
05 березня 2024 21:14
Додаток 3_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16.pdf
19 квітня 2024 19:20
Додаток 4 _зі змінами 1_скарга a.a2_Технічне завдання_.docx
05 березня 2024 21:14
Додаток 4 _Технічне завдання_ТИР.pdf
19 квітня 2024 19:20
Додаток 3_зі змінами 1_скарга а.а1_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16 .docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 3_зі змінами 1_скарга а.а1_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16 .docx
19 квітня 2024 19:20
Перелік змін до ТД _ протокол 553.docx
19 квітня 2024 19:20
Перелік змін до ТД _ протокол 553.docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 8 зі змінами 1_скарга а.а1 __Іші докумени, що вимагаються Замовником .docx
19 квітня 2024 19:20
Додаток 8 зі змінами 1_скарга а.а1 __Іші докумени, що вимагаються Замовником .docx
07 березня 2024 15:03
Перелік змін до ТД .pdf
07 березня 2024 15:03
Перелік змін до ТД .pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 2_Про відсутніть підстав _1178_ для в_дмови учаснику в участі у прцедурі закпівілі, передбачен_ пуктом 47 Особливостей (1).pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 2_Про відсутніть підстав _1178_ для в_дмови учаснику в участі у прцедурі закпівілі, передбачен_ пуктом 47 Особливостей (1).pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 6_Оробка перснальних даних.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 6_Оробка перснальних даних.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 5_Загальні_ відомості_.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 5_Загальні_ відомості_.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 1_Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 1_Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 7_Проєкт Договір Роботи.pdf
05 березня 2024 21:14
Додаток 7_Проєкт Договір Роботи.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат
Дата подання: 07 березня 2024 13:48
Дата відповіді: 07 березня 2024 13:55
Замовник вимагає у п. 17 Додатку 8 до тендерної документації: Учасник на підтвердження відповідності вимогам технічного завдання надає наступні документи: - Сертифікат на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно надання охоронних послуг, обслуговування систем безпеки, проектування, монтажу, пуско- налагоджування, технічного обслуговування пожежної сигналізації, які здійснює Учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), дійсний на дату подання пропозиції. Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності який акредитований Національним агентством з акредитації України. Навіщо Замовник просити сертифікат на систему управління, яким засвідчується управління якістю стосовно надання охоронних послуг та проектування, якщо технічне завдання не передбачає надання охоронних послуг та послуг з проектування? - Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, яким підтверджується, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації України. - Сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско- налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації України. - Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання, яким підтверджується, що система управління безпекою ланцюга постачання Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, дійсний на дату подання. - Сертифікат на процеси інжинірингу пожежної безпеки, яким підтверджується, що процеси інжинірингу пожежної безпеки Учасника відповідають вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, дійсний на дату подання. Навіщо Замовник у вказаних сертифікатах також зазначає проектування, якщо воно не передбачено у технічному завданні?Згорнути
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, було допущено технічну помилку відповідні зміни буде внесено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-05-014582-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 09 березня 2024 10:34
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 16:43
рішення від 12.03.2024 № 4472.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 16:43
рішення від 20.03.2024 №5074.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії виконано, недоліки усунуто
Номер скарги: UA-2024-03-05-014582-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, Код ЄДРПОУ:43144635
Дата подання: 09 березня 2024 20:18
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро» код за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи» вчинене уповноваженою особою Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро» код за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету», за ідентифікатором UA-2024-03-05-014582-a, очікувана вартість закупівлі 272 847,60 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі). Керуючись абзацом 2 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» (надалі – ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС», Скаржник), реалізує це право. Ознайомившись з умовами тендерної документації, Скаржником виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Відповідно до п.п. 2.1. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «. . .електромонтера з ремонту та монтажу кабельних ліній не нижче 3-го розряду, надати відповідний документ кваліфікації працівника (свідоцтво, тощо)» Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)). Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність: 1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень та 2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: -електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду; -налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано технічне завдання, норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: «Наявність електромонтера з ремонту та монтажу кабельних ліній не нижче 3-го розряду», що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності саме за даним предметом закупівлі електромонтера з ремонту та монтажу кабельних ліній не нижче 3-го розряду. ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо керівника робіт, 1 монтажника радіоелектронної апаратури та приладів й 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автомаки, так як це і вимагається ліцензійними умовами. Як доказ надаємо скан-копії диплому про здобуття вищої освіти керівником робіт, посвідчення та диплом про присвоєння кваліфікації відповідних працівників. Для надання послуг/виконання робіт за даним предметом закупівлі, згідно Постанови, повинні залучатися – керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду. Залучення до виконання робіт/надання послуг за даним предметом закупівлі електромонтера з ремонту та монтажу кабельних ліній не нижче 3-го розряду не передбачено Постаною. Виходячи із вищесказаного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині п.п. 2.1. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації, опублікувавши вимогу в редакції: «Наявність кваліфікованого персоналу: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, на підтвердження надати копію диплому. - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду. - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду». Документальне підтвердження/докази: - Постанова 852 - Доказ 1 - Завір копія освіта з дод Лисиця; - Доказ 1 - Кваліфік виконавці робіт – працівники. 2. Відповідно до п.п. 2 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації та згідно п. 8 Додатку 8 до тенедерн6ої документації встановлено вимогу: «У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність на підприємстві Учасника пульта пожежного спостерігання». Встановлення даного формулювання, щодо наявності на підприємстві Учасника пульта пожежного спостерігання не узгоджується з чинним законодавством. Адже предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро» код за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи». Для надання послуг за даним предметом закупівлі суб՚єкти господарювання керуються п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», в якому затверджено Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази: «Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників». Таким чином для надання послуг за предметом закупівлі ніякий пульт пожежного спостерігання не використовується. Встановлення формулювання щодо обов՚язкового зазначення в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – транспортних засобів, підйомників, техніки, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Та може призвести до відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України. Документальне підтвердження/докази: - Постанова 852 3. Відповідно до п. 14 Додатку 8 до тендерної документації вимагається: «Дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, у якій повинна бути підтверджена відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці – монтаж, демонтаж, налагодження ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - обладнання, що працює під тиском». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням даної закупівлі. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі здійснюється закупівля: «Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро» код за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи». Згідно технічного завдання, яке викладено в Додатку 4 до тендерної документації визначено Необхідний перелік робіт та об’єми: Серед видів робіт: 1. Система пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу: Система пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу 1 КМ10-667- 2 Блок базовий на 20 променів приймально- контрольного пускового концентратора ПС шт 1 2 КМ8-125-2 Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 22 А.год шт 1 3 КМ10-172- 4 Плата додаткова, що установлюється на готовому місці стояка шт 1 4 КМ10-349- 6 Монтаж табло сигнального студійного або коридорного шт 1 5 КБ21-17-12 Монтаж сигнальних ліхтарів з надписом "вхід", "вихід", "в'їзд", "під'їзд" і т.п. 100шт 0,09 1 2 3 4 5 6 КМ10-668- 2 Сповіщувач ПС автоматичний димовий фотоелектричний, радіоізотопний, світловий у нормальному виконанні шт 34 7 КМ10-668- 1 Сповіщувач ПС автоматичний тепловий електроконтактний, магнітоконтактний у нормальному виконанні шт 35 8 КМ10-309- 3 Кнопка, установлювана на пультах і панелях шт 6 9 КМ10-698- 1 Коробка відгалужувальна на стіні шт 11 10 Коробка розподільна металева 100х100х70 КР-10 шт 10 11 Коробка вогнестійка Крома-01-30(Р) шт 1 12 КМ10-901- 13 Кришка декоративна та інші вироби [без приєднування проводів] 100 шт 0,01 13 КМ8-575-1 Установлення приладів або апаратів, знятих перед транспортуванням шт 1 14 Корпус монтажний 2-mod з кришкою, IP20 шт 1 15 КБ21-17-18 Монтаж світильників із лампами розжарювання місцевого освітлення 100шт 0,01 16 Світильник із аварійним блоком живлення REL601 шт 1 17 КМ8-412-2 Провід перший одножильний або багатожильний у загальному обплетенні у прокладених трубах або металорукавах, сумарний переріз до 6 мм2 [при роботi на висотi понад 2 до 8 м] 100 м 1,2 18 КМ8-399-1 Провід, що прокладається у коробах, сумарний переріз до 6 мм2 [при роботi на висотi понад 2 до 8 м] 100 м 4,3 19 КМ8-402-1 Кабель дво-, чотирижильний, що прокладається по установлених конструкціях і лотках у приміщеннях з нормальним середовищем, переріз однієї жили до 10 мм2 100 м 7,5 20 Кабель сигналізації КОВВнг 1х2х0,8 м 1300 21 КМ8-399-1 Провід, що прокладається у коробах, сумарний переріз до 6 мм2 [при роботi на висотi понад 2 до 8 м] 100 м 1,2 22 КМ8-402-1 Кабель дво-, чотирижильний, що прокладаєть-ся по установлених конструкціях і лотках у приміщеннях з нормальним середовищем, переріз однієї жили до 10 мм2 100 м 1,2 23 Кабель з мідними жилами, вогнестійкий КОРкH FRHF FE180/E30 1х2х0,8 м 240 24 КМ8-412-2 Провід перший одножильний або багатожильний у загальному обплетенні у прокладених трубах або металорукавах, сумарний переріз до 6 мм2 [при роботi на висотi понад 2 до 8 м] 100 м 0,1 25 Силовий мідний кабель вогнестійкий КОРкHс FRHF FE180/Eк30 3х1,5 м 10 26 Однолапкова скоба, 6 мм вогнестійка Е30 тип 1015 E30 шт 720 27 КМ8-411-1 Рукав металевий, зовнішній діаметр до 48 мм [при роботi на висотi понад 2 до 8 м] 100 м 0,1 28 Металорукав оцинкований з х / б ущільненням, Д 18мм РЗ-Ц-Х-18 м 10 29 Скоба СММ-20 шт 30 30 КБ21-12-2 Прокладання коробів пластикових 100м 4,6 31 Кабель-канал 20х10 LHD 20X10_HD м 444,4 32 Кабель-канал 40х20 LHD 40X20_HD м 20,2 33 КМ8-407-1 Труба сталева по стінах з кріпленням накладними скобами, діаметр до 25 мм 100 м 1,02 34 Труба водогазопровідна ДУ25х2,5 (ДСТУ 8936:2019) м 102 35 Відвод сталевий Ду-32 90° шт 12 36 Скоба металева дволапкова D-32 s043010 E.Next шт 70 1 2 3 4 5 37 Дюбель-хомут CX-150EP Cor-X шт 600 38 Хомут 3,6х250 UHH32-D036-250-100 шт 100 39 S-хомут 3/4 (26-30 мм) 93300 шт 36 40 KPD Анкер 12х160/80 92А200000 шт 36 41 Шуруп гіпсокартонний двозахідний 3,5х35 401 353 540 шт 2500 42 Дюбель 6х30 92 106 шт 2500 43 Монтажний двосторонній скотч Heavy Duty 12 мм x 10 м x 0.2 мм 3М шт 2 44 Фум-стрічка шт 4 33 КМ8-407-1 Труба сталева по стінах з кріпленням накладними скобами, діаметр до 25 мм 100 м 1,02 34 Труба водогазопровідна ДУ25х2,5 (ДСТУ 8936:2019) м 102 35 Відвод сталевий Ду-32 90° шт 12 36 Скоба металева дволапкова D-32 s043010 E.Next шт 70 1 2 3 4 5 37 Дюбель-хомут CX-150EP Cor-X шт 600 38 Хомут 3,6х250 UHH32-D036-250-100 шт 100 39 S-хомут 3/4 (26-30 мм) 93300 шт 36 40 KPD Анкер 12х160/80 92А200000 шт 36 41 Шуруп гіпсокартонний двозахідний 3,5х35 401 353 540 шт 2500 42 Дюбель 6х30 92 106 шт 2500 43 Монтажний двосторонній скотч Heavy Duty 12 мм x 10 м x 0.2 мм 3М шт 2 44 Фум-стрічка шт 4 Технічним завданням не передбачено необхідності монтажу, демонтажу, налагодження ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - обладнання, що працює під тиском. Скаржник має в наявності дозвільні документи для виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені технічним завданням (декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зокрема: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - Верхолазні роботи ,Промисловий альпінізм, - Зварювальні роботи, Газополум’яні роботи, Напла очні роботи, Паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. Але Скаржник не має і не повинен мати для виконання робіт, передбачених технічним завданням даної закупівлі, дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки щодо монтажу, демонтажу, налагодження ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - обладнання, що працює під тиском. Проте через наявність вимоги в тендерній документації щодо необхідності надати дозволу або декларації щодо виду робіт підвищеної небезпеки, який не передбачається до виконання, Скаржник не може прийняти участь в даній закупівлі, що є дискримінаційним для Скаржника. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності Дозвілу або деклараціі відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, у якій повинна бути підтверджена відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці – монтаж, демонтаж, налагодження ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - обладнання, що працює під тиском. Документальне підтвердження/докази: - Доказ 3 - Декларація 2023 - 1,3 ОМС; - Доказ 3 - Додаток 4 _Технічне завдання_ТИР UA-2024-03-05-014582-a 4. У п. 17 Додатку 8 до тендерної документації було встановлено вимоги надати: «Учасник на підтвердження відповідності вимогам технічного завдання надає наступні документи: • Сертифікат на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно надання охоронних послуг, обслуговування систем безпеки, проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування пожежної сигналізації, які здійснює Учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), дійсний на дату подання пропозиції. Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності який акредитований Національним агентством з акредитації України. • Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, яким підтверджується, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації України. • Сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, дійсний на дату подання. Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований Національним агентством з акредитації України. • Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання, яким підтверджується, що система управління безпекою ланцюга постачання Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, дійсний на дату подання. • Сертифікат на процеси інжинірингу пожежної безпеки, яким підтверджується, що процеси інжинірингу пожежної безпеки Учасника відповідають вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) у сфері проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, дійсний на дату подання». Ми, як Скаржник, вважаємо дану вимогу неправомірною, з огляду на наступне: 1. Щодо сфери акредитації: ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» має в наявності Сертифікати: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги»; - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; - ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»; - ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи». які дослівно не містять визаз стосовно надання охоронних послуг, обслуговування систем безпеки, проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування пожежної сигналізації та проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації, проте містять такі види діяльності як: надання послуг з електромонтажних та інших будівельно монтажних робіт, електромонтажних робіт та послуг з монтажу системи пожежної та охоронної сигналізації, та КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи, які надають право нам як учаснику виконувати роботи та надавати послуги вказані Замовником в технічному завданні! (як доказ до скарги надаємо вище перелічені сертифікати). Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що конкретизація у тендерній документації Замовника вимоги про «стосовно надання охоронних послуг, обслуговування систем безпеки, проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування пожежної сигналізації та проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації» є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу п. 17 Додатку 8 до тендерної документації, про те, що сертифікати ДСТУ ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 23932:2018повинен бути зі сферою сертифікації: надання охоронних послуг, обслуговування систем безпеки, проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування пожежної сигналізації та проектування, монтажу, пуско-налагоджування, технічного обслуговування, ремонту систем пожежної сигналізації. 2. Щодо назви сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT): Наше підприємство має ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», який дослівно не відповідає вимозі Замовника, проте підтверджує наявність системи управління якоті на підприємстві, як того вимагає Замовник, відповідно дані сертифікати є аналогічними та тотожними!! (як доказ до скарги надаємо Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що конкретизація у тендерній документації Замовником вимоги саме про сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України. Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Тому просимо Колегію зобов’язати Замовника викласти дану вимогу в наступній редакції: «Учасники надають Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), дійсний на дату подання пропозиції. Сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності який акредитований Національним агентством з акредитації України», або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», чи інший аналогічний сертифікат». 5. Відповідно до п. 17 Додатку 8 до тендерної документації було встановлено вимогу надати: «Сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», дійсний на дату подання». Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі. Стандарт ДСТУ 8965:2019 має назву «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», а його застосовувати повинні суб’єкти управління пожежною безпекою об’єкта захисту, органи виконавчої влади, які здійснюють нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки; суб’єкти господарювання, які здійснюють страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам та їхньому майну; інші юридичні особи, залучені до системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Цей стандарт застосовний до: — організаційної структури системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту; — функціювання системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту; — управлінських заходів щодо виконання технічних вимог, передбачених системою запобігання пожежі та забезпечення протипожежного режиму об’єкта захисту; — управлінських заходів щодо виконання технічних вимог, передбачених комплексом протипожежного захисту. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі здійснюється закупівля «Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро». Відповідно до положень технічного завдання закупівлі (викладено в Додатку № 4 до тендерної документації) здійснюється закупівля капітального ремонту систем пожежної сигналізації. Таким чином технічне завдання не містить послуг з управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги управління пожежною безпекою об’єкта захисту не передбачені закупівлею. З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не повинен виконувати роботи щодо управління пожежною безпекою об’єкта захисту у відповідності до технічного завдання. Скаржник має ліцензію, отриману у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, а тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням. Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має ліцензію на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати сертифікату ДСТУ 8965:2019. Встановлена вимога є дискримінаційною для Скаржника та необгрунтованою і завищеною з урахуванням технічного завдання. Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу з тендерної документації. Доказ: Копія Наказу ДСНС № 625 від 04.11.2019 р. про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС». 6. Відповідно до п. 19 Додатку 8 до тендерної документації було встановлено вимогу надати: «Надати копію ліцензії, дійсну на весь термін робіт, на використання програми ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» у власному виробництві, без права передачі третім особам». Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі. Скаржник має можливість розробки кошторисів для складання ціни тендерної пропозиції, але при цьому він користується програмним комплексом, відмінним від АВК-5 – «Будівельні технології – Кошторис». Даний програмний комплекс є взаємосумісним з АВК-5, належить до рекомендованих програмних комплексів з визначення вартості будівництва, та не є гіршим чи обмеженим у порівнянні з АВК-5. При цьому Скаржник не має саме «Ліцензії» на право використання програмного комплексу, але має «Ліцензійну картку» на право використання програмної продукції, а тому не може прийняти участь у даній закупівлі. Встановлена дискримінаційна вимога порушує права Скаржника як учасника даної закупівлі, оскільки надасть Замовнику можливість неправомірного відхилення пропозиції Скаржника. Про що Замовником було попереджено у тендерній документації: «У разі невідповідності інформації, зазначеної у вищевказаних документах нормам Настанови з визначення вартості будівництва та технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, пропозиція буде відхилена Замовником згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей». Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу щодо надання документів підтверджуючих наявності саме Ліцензії на право використання програмного комплексу, в якому розроблено кошторис. Доказ: Ліцензійна картка, видана Скаржнику, з підтвердженням легальності користування та отримання Скаржником права на використання програмної продукції «Будівельні Технології – Кошторис». 7. Відповідно до п. 19 Додатку 8 до тендерної документації було встановлено вимогу надати: «Учасник повинен на інженера - проектувальника в частині кошторисної документації надати копію сертифікату щодо проходження курсу: «Складання кошторисів в галузі будівництва. Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт» з проходженням курсу не раніше 2023 року». Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі. Предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро». Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Додатку 4 до тендерної документації зазначено: «Передбачені цією тендерною документацією та цим додатком, роботи повинні відповідати вимогам законодавства України. ДСТУ. проектній документації та договору тощо, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх надання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації, договору тощо». Та згідно п.п. 1.1. п. 1 Проєкту договору (Додаток 7 до тендерної документації встановлено: «Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання робіт на предмет закупівлі – Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (далі – Роботи). 1.2. Склад та обсяги Робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені на підставі проектно-кошторисної документації та можуть бути переглянуті в процесі виконання Робіт у разі внесення змін до проектно-кошторисної документації. В цьому випадку Сторони укладають відповідну додаткову угоду до цього Договору». Таким чином можливо зробити висновок, що Замовник має розроблену проектно-кошторисну документацію. Адже умовами технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації) не передбачено розробка проектно-кошторисної документації щодо закупівлі «Капітальний ремонт корпусу «Тир» (літ. Ж-1) - улаштування СПС Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи». Встановлення вимоги щодо надання сертифікату на інженера - проектувальника в частині кошторисної документації щодо проходження курсу: «Складання кошторисів в галузі будівництва. Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт» з проходженням курсу не раніше 2023 року, є дискримінаційним та таким, що обмежує коло потенційних Учасників даної закупівлі. Адже для якісного виконання робіт та складання кошторисної документації достатньо наявність інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації. Та додаткових знань, які вимагає Замовник - Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт, від інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації не потрібно. Довідково інформуємо, що Проектно-вишукувальні роботи – це комплекс інженерних дій та вимірювань, спрямованих на отримання точних геодезичних та топографічних даних місцевості, де планується будівництво об’єкта. Ці роботи містять в собі визначення рельєфу, розміщення комунікаційних мереж, межі земельної ділянки та інші параметри, що є важливими для подальшого проектування та будівництва. Звертаємо увагу Комісії, що даний предмет закупівлі (Технічне завдання) не містить виконання робіт, де необхідно було б використовувати знання та визначати вартість проектно-вишукувальних робіт інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Виходячи із вищесказаного, виникає питання – чому Замовник вимагає сертифікат інженера-проектувальника саме за таким напрямком «Складання кошторисів в галузі будівництва. Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт» з проходженням курсу не раніше 2023 року? Адже Технічним завданням не передбачено визначення вартості проектно-вишукувальних робіт. Та для якісного складання кошторисів щодо даного предмету закупівлі абсолютно немає різниці, за яким напрямом отримав сертифікат інженер-проектувальник в частині складання кошторисної документації та в якому році даний сертифікат було отримано. Це у 2020 чи 2021 чи 2022 чи 2023 чи 2024 роках. Встановлення вимоги, щодо надання сертифікату інженера-проектувальника саме за таким напрямком «Складання кошторисів в галузі будівництва. Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт» з проходженням курсу не раніше 2023 року, Замовник знехтував чинне законодавство України, в тому числі п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відновідно до ст. 17 закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV та п. 15 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554: строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років. ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» має сертифікованого інженера-проектувальника – Акіменко Лариса Володимирівна, сертифікат Серія АР № 020295, отриманий згідно з рішенням Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 28.12.2022 року, яка пройшла професійну атестацію, що підтверджує її відповідність кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов՚язаних із створенням об՚єктів архітектури. Професійну спеціалізацію, необхідний рівень кваліфікації і знань. Роботи (послуги), пов՚язані із створенням об՚єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Але взяти участь в даній закупівлі не можемо, адже замовником встановлено дискримінаційну вимогу щодо надання надати копії сертифікату інженера - проектувальника в частині кошторисної документації щодо проходження курсу: «Складання кошторисів в галузі будівництва. Визначення вартості проектно-вишукувальних робіт» з проходженням курсу не раніше 2023 року. Виходячи із вищесказаного, просимо внеси зміни до п. 19 Додатку 8 до тендерної документації та опублікувати вимогу в наступній редакції: «Учасник повинен на інженера - проектувальника в частині кошторисної документації надати копію сертифікату» Дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» не може прийняти участь у даній закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Директор ____________________ Босий М. О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 15:53
рішення від 12.03.2024 №4515.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 15:52
рішення від 20.03.2024 №5096.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії виконано, недоліки усунуто

Документи подані скаржником

08 березня 2024 16:28
Електронний підпис

Документи подані замовником

14 березня 2024 18:05
Зміни до ТД .docx
14 березня 2024 18:05
Перелік змін до ТД .pdf

Документи Органу Оскарження

12 березня 2024 16:43
рішення від 12.03.2024 № 4472.pdf
25 березня 2024 13:10
рішення від 20.03.2024 №5074.pdf

Документи подані скаржником

09 березня 2024 15:38
Доказ 1_ 2- Постанова 852.pdf
09 березня 2024 15:40
Електронний підпис

Документи подані замовником

14 березня 2024 18:10
Зміни до ТД .docx
14 березня 2024 18:10
Перелік змін до ТД .pdf

Документи Органу Оскарження

12 березня 2024 15:52
рішення від 12.03.2024 №4515.pdf
25 березня 2024 15:10
рішення від 20.03.2024 №5096.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 квітня 2024 19:28
Кінець періоду оскарження: 30 квітня 2024 00:00
Дата відміни: 30 квітня 2024 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
19 квітня 2024 19:28
Електронний підпис
19 квітня 2024 19:27
Протокол 556 Відміна торгів_ТИР.pdf