Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень Президії НАН України
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2024-03-05-014249-a ● 0e06941275d24732bbb3b823317f628b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія наук України |
Код ЄДРПОУ: | 00019270 |
Вебсайт: | http://nas.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Володимирська, 54, офіс 519 |
Контактна особа: |
Скляренко Лариса Миколаївна 380442396792 l.skliarenko@nas.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:31 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:31 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
послуги з охорони приміщень Президії НАН України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул.Володимирська, 54, офіс 519
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення
Дата подання: 06 березня 2024 12:36
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:56
Шановний замовнику, відповідно до додатку 3 пункту 10 "Документи, які підтверджують наявність кінологічної служби та співробітників, які мають досвід та відповідні документи, щодо роботи із службовими собаками.
- довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше чотирьох), які мають необхідні знання та досвід, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (що пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва, наявність діючих на дату розкриття документів, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, згідно форми 100-2/о,
- завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше, про проходження навчання по підготовці спеціалістів підкласу:Працівники захисних та охоронних служб Розділу 5 Національного класифікатора України" Класифікатор професій ДК 003:2010", затвердженого Наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010р.№ 327, копії документів, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, згідно форми 100-2/о та копії ветеринарних паспортів службових собак (не менше ніж на двох тварин з поточним відмітками про щеплення)" Прошу надати роз'яснення даної вимоги. 1) які саме документи потрібно надати на підтвердження наявності кінологічної служби та співробітників, які мають досвід щодо роботи із службовими собаками? 2) Скільки працівників кінологічної служби вимагається до залучення? 3) Працівники котрі вказані у даних вимогаг Замовника: 4 охоронця 4-го кваліфікаційного розряду прошу пояснити які функції виконуватимуть, де вони мають бути залучені та чим обумовлена вимога охоронців 4-го розряду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику.
1) які саме документи потрібно надати на підтвердження наявності кінологічної служби та співробітників, які мають досвід щодо роботи із службовими собаками?
На підтвердження даної вимоги учасник повинен надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше, про проходження навчання по підготовці спеціалістів підкласу: Працівники захисних та охоронних служб Розділу 5 Національного класифікатора України" Класифікатор професій ДК 003:2010", затвердженого Наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010р.№ 327.
2) Скільки працівників кінологічної служби вимагається до залучення?
Не менше чотирьох.
3) Працівники котрі вказані у даних вимогах Замовника: 4 охоронця 4-го кваліфікаційного розряду прошу пояснити які функції виконуватимуть, де вони мають бути залучені та чим обумовлена вимога охоронців 4-го розряду.
В Додатку 5 до тендерної документації викладено дислокацію постів, де зазначено, що патруль з собакою задіяний в нічний час на території Президії НАН України та прилеглій території. Більш конкретно функціональні обов’язки будуть викладені в спільній Інструкції про порядок надання послуг з охорони. Вимога залучення охоронників 4 розряду які мають досвід роботи із службовими собаками обумовлена тим, що службовий собака є джерелом підвищеної небезпеки і охоронник 4 розряду є більш підготовленим співробітником для виконання зазначених обов’язків.
1) які саме документи потрібно надати на підтвердження наявності кінологічної служби та співробітників, які мають досвід щодо роботи із службовими собаками?
На підтвердження даної вимоги учасник повинен надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше, про проходження навчання по підготовці спеціалістів підкласу: Працівники захисних та охоронних служб Розділу 5 Національного класифікатора України" Класифікатор професій ДК 003:2010", затвердженого Наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010р.№ 327.
2) Скільки працівників кінологічної служби вимагається до залучення?
Не менше чотирьох.
3) Працівники котрі вказані у даних вимогах Замовника: 4 охоронця 4-го кваліфікаційного розряду прошу пояснити які функції виконуватимуть, де вони мають бути залучені та чим обумовлена вимога охоронців 4-го розряду.
В Додатку 5 до тендерної документації викладено дислокацію постів, де зазначено, що патруль з собакою задіяний в нічний час на території Президії НАН України та прилеглій території. Більш конкретно функціональні обов’язки будуть викладені в спільній Інструкції про порядок надання послуг з охорони. Вимога залучення охоронників 4 розряду які мають досвід роботи із службовими собаками обумовлена тим, що службовий собака є джерелом підвищеної небезпеки і охоронник 4 розряду є більш підготовленим співробітником для виконання зазначених обов’язків.
Службові собаки
Дата подання: 07 березня 2024 18:23
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:57
Шановний Замовник. Роз’ясніть будь-ласка, кому повинні належати службові собаки Учаснику чи/або суб’єкту охоронної діяльності якому належить групи мобільного реагування?
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. Службові собаки можуть належати як Учаснику, так і будь-якому співробітнику учасника, з яким учасник перебуває в трудових відносинах.
Виготовлення перепусток
Дата подання: 07 березня 2024 18:25
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:58
Шановний Замовник. Хто повинен виготовляти електронні перепустки? За чиї кошти будуть виготовлятися електронні перепустки учасника або замовника, оскільки дана послуга не є предметом даної закупівлі?
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. Виготовлення та видача електронних перепусток проводиться за рахунок учасника. Вказана послуга вказана в Єдиному закупівельному словнику (код ДК 021-2015: 79710000-4) включає в себе також послуги з видачі (виготовлення) службових перепусток).
Сертифікат
Дата подання: 07 березня 2024 18:26
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:59
Шановний Замовник. В тендерні документації зазначено: - У разі залучення до виготовлення та видачі електронних перепусток сторонніх організацій, надати копію договору на виконання зазначених робіт, а також копію чинного міжнародного або державного сертифікатів якості (ISO/ДСТУ 9001:2015) за послугами, що є предметом закупівлі виданого вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації, які підтверджують наявність у вказаної організації.
Роз’ясніть будь-ласка яким чином підприємство яке здійснює господарську діяльність з виготовлення електронних перепусток (відповідно КВЕД) повинно мати сертифікат якості (ISO/ДСТУ 9001:2015) за послугами, що є предметом закупівлі (Охоронні послуги).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. Код ДК 021-2015: 79710000-4 Єдиного закупівельного словника включає в себе також послуги з видачі (виготовлення) службових перепусток.
В даному випадку малося на увазі надання копії чинного міжнародного або державного сертифікатів якості (ISO/ДСТУ 9001:2015) з сферою діяльності виготовлення та видачі перепусток.
В даному випадку малося на увазі надання копії чинного міжнародного або державного сертифікатів якості (ISO/ДСТУ 9001:2015) з сферою діяльності виготовлення та видачі перепусток.
ISO/ ДСТУ 27001:2013
Дата подання: 07 березня 2024 18:27
Дата відповіді: 08 березня 2024 16:00
Шановний Замовник. Навіщо Замовник вимагає від учасника наявність сертифікату або декларації впровадженої комплексної системи захисту інформації, або сертифікат відповідності системи управління інформаційною безпекою ISO/ ДСТУ 27001:2013, стосовно виготовлення захищених документів або виготовлення документів із елементами захисту, якщо електронні перепустки будуть виготовляти сторонні організації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику.
Згідно Додатку 5 до тендерної документації Виконавець зобов’язаний:
5. Виготовлення та видача персональних електронних перепусток для співробітників НАН України (за окремими заявками);
11. Технічне обслуговування власними силами та за власні кошти системи контролю доступу.
Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, захисту персональних даних.
Згідно Додатку 6 до тендерної документації Виконавець зобов’язаний:
6.3.35. Забезпечити за необхідності та за окремими заявками виготовлення персональних електронних перепусток для співробітників;
6.3.36. Забезпечити технічне обслуговування власними силами та за власні кошти системи контролю доступу.
6.3.37. Забезпечити збереження персональних даних співробітників Замовника, отриманих при наданні послуг.
З огляду на вищевикладене замовник встановив вказану вимогу.
Згідно Додатку 5 до тендерної документації Виконавець зобов’язаний:
5. Виготовлення та видача персональних електронних перепусток для співробітників НАН України (за окремими заявками);
11. Технічне обслуговування власними силами та за власні кошти системи контролю доступу.
Послуги повинні виконуватись за умови додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, захисту персональних даних.
Згідно Додатку 6 до тендерної документації Виконавець зобов’язаний:
6.3.35. Забезпечити за необхідності та за окремими заявками виготовлення персональних електронних перепусток для співробітників;
6.3.36. Забезпечити технічне обслуговування власними силами та за власні кошти системи контролю доступу.
6.3.37. Забезпечити збереження персональних даних співробітників Замовника, отриманих при наданні послуг.
З огляду на вищевикладене замовник встановив вказану вимогу.
Не виконання рішення органу оскарження
Дата подання: 16 квітня 2024 13:38
Дата відповіді: 17 квітня 2024 12:24
Шановний Замовник. 15.04.2024 в електронній системі закупівель було оприлюднено Перелік змін до ТД для процедури закупівлі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) за предметом закупівлі Охоронні послуги (ДК 021-2015: 79710000-4) (послуги з охорони приміщень Президії НАН України).
Замовником на виконання рішення від 10.04.2024 № 6417-р/пк-пз Колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) було виключено вимогу пункту 6.3.36 розділу 6 Додатку 6 «Проєкт договору про закупівлю послуг охорони» до тендерної документації, а саме: - Забезпечити технічне обслуговування власними силами та за власні кошти системи контролю доступу.
Наголошуємо, що даним рішенням Колегії визначено: - Вимоги документації щодо виготовлення та видачі персональних електронних перепусток для співробітників НАН України, а також надання послуг з технічного обслуговування власними силами та за власні кошти системи контролю доступу не узгоджується з предметом закупівлі.
Але, в пункті 6.3.35 розділу 6 Додатку № 6 «Проєкт договору про закупівлю послуг охорони» до тендерної документації Замовником залишена вимога, яка не узгоджується з предметом закупівлі, а саме: Забезпечити за необхідності та за окремими заявками виготовлення персональних електронних перепусток для співробітників.
Таким чином Замовник, в подальшому ігнорує законне рішення органу оскарження та порушує норми діючого законодавства у сфері публічних закупівель, ймовірно з метою надання переваги окремому та визначеному Замовником учаснику закупівлі.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити пункт 6.3.35 розділу 6 Додатку № 6 «Проєкт договору про закупівлю послуг охорони» до тендерної документації, як такий що не узгоджується з предметом закупівлі, що підтверджується рішенням Колегії від 10.04.2024 № 6417-р/пк-пз.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, На ваше звернення будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та буде виключено пункт 6.3.35 розділу 6 Додатку № 6 «Проєкт договору про закупівлю послуг охорони» до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-05-014249-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1", Код ЄДРПОУ:42951792
Дата подання: 06 березня 2024 11:34
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, розділ 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Вами вказана наступні вимоги: «3 Копію чинного міжнародного або державного сертифікатів якості (ISO/ДСТУ 9001:2015) за послугами, що є предметом 3закупівлі виданого вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації.
4 Для підтвердження відповідності нормам із захисту довкілля та застосування необхідних заходів із захисту довкілля для недопущення негативного впливу на навколишнє середовище та підтвердження, що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства надати в складі пропозиції копію чинного міжнародного або державного сертифікатів ISO/ДСТУ 14001:2015 (Системи екологічного управління) за послугами, що є предметом Закупівлі виданого вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації.
5 Для підтвердження дотримання виконання законодавчих та нормативно-правових вимог у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, підвищення рівня професійної безпеки, зниження ризиків на робочих місцях, створення і підтримання безпечних умов праці надати в складі пропозиції копію чинного міжнародного або державного сертифікатів ISO/ДСТУ 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» за послугами, що є предметом 3акупівлі виданого вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації.
6 Документи, що підтверджують наявність системи захисту інформації (надати копію сертифікату або декларації впровадженої комплексної системи захисту інформації, або сертифікату відповідності системи управління інформаційною безпекою ISO/ ДСТУ 27001:2013, стосовно виготовлення захищених документів або виготовлення документів із елементами захисту, за результатами процедури з оцінки відповідності національним стандартам України, щодо систем управління інформаційною безпекою, яка проведена органом чи національним органом з акредитації іншої держави, якщо і національний орган України з акредитації і національний орган з акредитації такої держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності, або копії на придбання для використання для захисту інформації в системі засобів криптографічного захисту інформації, (апаратне забезпечення, програмне забезпечення, вбудоване програмне забезпечення), які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації .»
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими що суттєво звужують коло потенційний учасників процедури закупівлі. Декрет Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність, у зв'язку з чим в Україні відмінена обов'язкова сертифікація. У відповідності до основних принципів з акредитації згідно з статтею 5 до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" 17 травня 2001 № 2407-ІІІ (зі
змінами та доповненнями) та переліку видів господарської діяльності згідно статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" акредитація органів з
сертифікації систем менеджменту в Національному агентстві з акредитації України не є обов'язковою, вказана акредитація здійснюється добровільно. Тому вимога Замовника щодо обов'язковості акредитації саме в Національному агентстві з акредитації України або інших органів "всесвітньої мережі органів з акредитації" буде технічним і обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки прийняти участь зможуть лише ті учасники, які мають відповідні сертифікати, видані органами акредитованими Національним Агентством з акредитації України.
Враховуючи вищезазначене, вимоги щодо акредитації національним органом України з акредитації несуть дискримінаційний характер. Ми маємо всі необхідні документи та сертифікати для надання послуг якісно та в повному обсязі, що підтверджується виконаними аналогічними договорами в повному обсязі. Одночасно з цим орган сертифікації, який видав нам сертифікат, не є акредитованим в НААУ. При цьому жодним з законів чи інших нормативних актів в Україні не встановлено, що орган сертифікації, який акредитований в НААУ відрізняється від органу сертифікації, який не акредитований в НААУ.
Зважаючи на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги щодо акредитації в НААУ як такі що грубо порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
4 Для підтвердження відповідності нормам із захисту довкілля та застосування необхідних заходів із захисту довкілля для недопущення негативного впливу на навколишнє середовище та підтвердження, що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства надати в складі пропозиції копію чинного міжнародного або державного сертифікатів ISO/ДСТУ 14001:2015 (Системи екологічного управління) за послугами, що є предметом Закупівлі виданого вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації.
5 Для підтвердження дотримання виконання законодавчих та нормативно-правових вимог у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, підвищення рівня професійної безпеки, зниження ризиків на робочих місцях, створення і підтримання безпечних умов праці надати в складі пропозиції копію чинного міжнародного або державного сертифікатів ISO/ДСТУ 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» за послугами, що є предметом 3акупівлі виданого вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації.
6 Документи, що підтверджують наявність системи захисту інформації (надати копію сертифікату або декларації впровадженої комплексної системи захисту інформації, або сертифікату відповідності системи управління інформаційною безпекою ISO/ ДСТУ 27001:2013, стосовно виготовлення захищених документів або виготовлення документів із елементами захисту, за результатами процедури з оцінки відповідності національним стандартам України, щодо систем управління інформаційною безпекою, яка проведена органом чи національним органом з акредитації іншої держави, якщо і національний орган України з акредитації і національний орган з акредитації такої держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності, або копії на придбання для використання для захисту інформації в системі засобів криптографічного захисту інформації, (апаратне забезпечення, програмне забезпечення, вбудоване програмне забезпечення), які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації .»
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими що суттєво звужують коло потенційний учасників процедури закупівлі. Декрет Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність, у зв'язку з чим в Україні відмінена обов'язкова сертифікація. У відповідності до основних принципів з акредитації згідно з статтею 5 до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" 17 травня 2001 № 2407-ІІІ (зі
змінами та доповненнями) та переліку видів господарської діяльності згідно статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" акредитація органів з
сертифікації систем менеджменту в Національному агентстві з акредитації України не є обов'язковою, вказана акредитація здійснюється добровільно. Тому вимога Замовника щодо обов'язковості акредитації саме в Національному агентстві з акредитації України або інших органів "всесвітньої мережі органів з акредитації" буде технічним і обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки прийняти участь зможуть лише ті учасники, які мають відповідні сертифікати, видані органами акредитованими Національним Агентством з акредитації України.
Враховуючи вищезазначене, вимоги щодо акредитації національним органом України з акредитації несуть дискримінаційний характер. Ми маємо всі необхідні документи та сертифікати для надання послуг якісно та в повному обсязі, що підтверджується виконаними аналогічними договорами в повному обсязі. Одночасно з цим орган сертифікації, який видав нам сертифікат, не є акредитованим в НААУ. При цьому жодним з законів чи інших нормативних актів в Україні не встановлено, що орган сертифікації, який акредитований в НААУ відрізняється від органу сертифікації, який не акредитований в НААУ.
Зважаючи на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги щодо акредитації в НААУ як такі що грубо порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 березня 2024 16:10
Вимога не підлягає задоволенню.Замовник відхиляє вимогу потенційного учасника щодо внесення змін до Тендерної документації як недійсну
Номер вимоги: UA-2024-03-05-014249-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 06 березня 2024 14:02
Дискримінаційна вимога щодо аналогічного договору за 2022-2023 роки
Шановний Замовник. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 2 до ТД визначено - надати довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного за 2022-2023 роки).
Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Законодавство не встановлює жодних вимог до аналогічного договору, в тому числі стосовно обсягів надання послуг, строків виконання договору, місця надання послуг, тощо.
Замовник жодним чином не обґрунтовує доцільність встановлення зазначеної вимоги, а саме - наявність в учасника аналогічних договорів, виконаних виключно в 2022-2023 роках.
Дана обставина ставить учасників у нерівне становище та не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають договорів з надання аналогічних послуг цілодобової охорони стаціонарних об’єктів за 2022-2023 роки.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в ТД та виключити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Законодавство не встановлює жодних вимог до аналогічного договору, в тому числі стосовно обсягів надання послуг, строків виконання договору, місця надання послуг, тощо.
Замовник жодним чином не обґрунтовує доцільність встановлення зазначеної вимоги, а саме - наявність в учасника аналогічних договорів, виконаних виключно в 2022-2023 роках.
Дана обставина ставить учасників у нерівне становище та не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають договорів з надання аналогічних послуг цілодобової охорони стаціонарних об’єктів за 2022-2023 роки.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в ТД та виключити дану дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 березня 2024 16:15
Замовник відхиляє вимогу потенційного учасника щодо внесення змін до тендерної документації як недійсну
Номер вимоги: UA-2024-03-05-014249-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 06 березня 2024 19:08
Дискримінаційна вимога
Замовник в пункті 6 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік наданих документів» вимагає: - Для підтвердження наявності в Учасника обладнання для виготовлення (при необхідності) та видачі електронних перепусток, надати довідку в довільній формі з переліком необхідного обладнання, вказавши його належність (власне чи орендоване). У разі залучення до виготовлення та видачі електронних перепусток сторонніх організацій, надати копію договору на виконання зазначених робіт, а також копію чинного міжнародного або державного сертифікатів якості (ISO/ДСТУ 9001:2015) за послугами, що є предметом закупівлі виданого вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації, які підтверджують наявність у вказаної організації.
Вважаємо, дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси учасників процедури закупівлі з огляду на наступне:
Предметом даної закупівлі є - Охоронні послуги (ДК 021-2015: 79710000-4)
(послуги з охорони приміщень Президії НАН України), розташованих за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 54.
Закон України «Про охоронну діяльність» визначає організаційно - правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян. Даний Закон регулює діяльність охоронних служб, повністю регламентує повноваження суб’єкта охоронної діяльності, обов'язкову матеріальну -технічну базу для здійснення діяльності, перелік послуг та взаємодію з державними органами. Жодної згадки або будь-якого посилання на те, що суб’єкт охоронної діяльності повинен мати обладнання для виготовлення та видачі електронних перепусток - не містить.
Звертаємо увагу, що виготовлення електронних перепусток це зовсім інший вид господарської діяльності та не являється предметом закупівлі .
Тобто, Замовник включив два різні предмети до однієї закупівлі, що є порушенням вимог чинного законодавства.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, не передбачено, виготовлення електронних перепусток суб’єктами охоронної діяльності.
Висуваючи дану вимогу Замовник цілеспрямовано та навмисно обмежує коло можливих учасників закупівлі та прописує вимоги тендерної документації під певного та бажаного Замовнику переможця (СП «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА» ЄДРПОУ 22207753). Тобто, якщо Учасники не матимуть обладнання для виготовлення електронних перепусток (що не передбачене жодним нормативним актом та законодавчим документом, які регулюють охоронну діяльність) то вони не матимуть змогу прийняти участь в даній закупівлі.
Зазначаємо, що Замовник нічого не заважає самостійно та особисто укласти договір на виготовлення електронних перепусток, без залучення суб’єктів охоронної діяльності, як субпідрядника, з компаніями що займаються професійним виготовленням електронних перепусток, посвідчень, дипломів та іншої аналогічної продукції, їх зчитуванням та кодуванням. Виготовлення електронних перепусток спеціалізованими підприємствами виробляється на професійному обладнанні та мають гарантію.
Виходячи з вище викладеного, вимога Замовника щодо виготовлення Учасником електронних перепусток є незаконною і дискримінаційною.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також, зазначаємо, що Колегія винесла рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз щодо аналогічної позиції, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в ТД та виключити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси учасників процедури закупівлі з огляду на наступне:
Предметом даної закупівлі є - Охоронні послуги (ДК 021-2015: 79710000-4)
(послуги з охорони приміщень Президії НАН України), розташованих за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 54.
Закон України «Про охоронну діяльність» визначає організаційно - правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян. Даний Закон регулює діяльність охоронних служб, повністю регламентує повноваження суб’єкта охоронної діяльності, обов'язкову матеріальну -технічну базу для здійснення діяльності, перелік послуг та взаємодію з державними органами. Жодної згадки або будь-якого посилання на те, що суб’єкт охоронної діяльності повинен мати обладнання для виготовлення та видачі електронних перепусток - не містить.
Звертаємо увагу, що виготовлення електронних перепусток це зовсім інший вид господарської діяльності та не являється предметом закупівлі .
Тобто, Замовник включив два різні предмети до однієї закупівлі, що є порушенням вимог чинного законодавства.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, не передбачено, виготовлення електронних перепусток суб’єктами охоронної діяльності.
Висуваючи дану вимогу Замовник цілеспрямовано та навмисно обмежує коло можливих учасників закупівлі та прописує вимоги тендерної документації під певного та бажаного Замовнику переможця (СП «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА» ЄДРПОУ 22207753). Тобто, якщо Учасники не матимуть обладнання для виготовлення електронних перепусток (що не передбачене жодним нормативним актом та законодавчим документом, які регулюють охоронну діяльність) то вони не матимуть змогу прийняти участь в даній закупівлі.
Зазначаємо, що Замовник нічого не заважає самостійно та особисто укласти договір на виготовлення електронних перепусток, без залучення суб’єктів охоронної діяльності, як субпідрядника, з компаніями що займаються професійним виготовленням електронних перепусток, посвідчень, дипломів та іншої аналогічної продукції, їх зчитуванням та кодуванням. Виготовлення електронних перепусток спеціалізованими підприємствами виробляється на професійному обладнанні та мають гарантію.
Виходячи з вище викладеного, вимога Замовника щодо виготовлення Учасником електронних перепусток є незаконною і дискримінаційною.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також, зазначаємо, що Колегія винесла рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз щодо аналогічної позиції, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в ТД та виключити дану дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 березня 2024 16:19
Замовник відхиляє вимогу потенційного Учасника щодо внесення змін до тендерної документації як недійсну
Номер вимоги: UA-2024-03-05-014249-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ КНЯЖА", Код ЄДРПОУ:44415558
Дата подання: 06 березня 2024 19:46
Не відповідність вимог тендерної документації положенням Особливостей
Замовник в розділі 2 пункту 2.1. «Документи, які надаються Переможцем (юридичною особою) Додатку 4 до тендерної документації вимагає надати: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Зазначає, що отримання довідок про відсутність (наявність) судимості в Україні регулює Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який затверджений Наказом МВС від 30 березня 2022 року № 207, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. (далі — Порядок № 207).
Згідно з підпунктами 5 і 6 пункту 47 Особливостей, замовник ухвалює рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Отже, норми, передбачені підпунктами 5 і 6 пункту 47 Особливостей, охоплюють лише випадки наявності судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів, у фізичної особи, яка є учасником, або керівником учасника процедури закупівлі.
При цьому пунктом 47 Особливостей встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту, визначає замовник для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
В пункті 47 Особливостей зазначається, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив зазначеного конституційного положення встановлює обов’язок органів державної влади та їх посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні своїх повноважень, що забезпечує здійснення державної влади за принципом її поділу.
Наголошуємо про те, що Колегія винесла рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз щодо аналогічної позиції, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Вимагаємо Замовника привести у відповідність підпункту 2 пункту 2.1. Додатку 4 тендерної документації, відповідно змісту підпунктів 5 і 6 пункту 47 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Зазначає, що отримання довідок про відсутність (наявність) судимості в Україні регулює Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який затверджений Наказом МВС від 30 березня 2022 року № 207, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. (далі — Порядок № 207).
Згідно з підпунктами 5 і 6 пункту 47 Особливостей, замовник ухвалює рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Отже, норми, передбачені підпунктами 5 і 6 пункту 47 Особливостей, охоплюють лише випадки наявності судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів, у фізичної особи, яка є учасником, або керівником учасника процедури закупівлі.
При цьому пунктом 47 Особливостей встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту, визначає замовник для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
В пункті 47 Особливостей зазначається, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив зазначеного конституційного положення встановлює обов’язок органів державної влади та їх посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні своїх повноважень, що забезпечує здійснення державної влади за принципом її поділу.
Наголошуємо про те, що Колегія винесла рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз щодо аналогічної позиції, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Вимагаємо Замовника привести у відповідність підпункту 2 пункту 2.1. Додатку 4 тендерної документації, відповідно змісту підпунктів 5 і 6 пункту 47 Особливостей.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 березня 2024 16:22
Замовник відхиляє вимогу потенційного Учасника щодо внесення змін до Тендерної документації як недійсну
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-05-014249-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 08 березня 2024 16:45
Дата подання: 08 березня 2024 16:45
Дискримінаційні вимоги документації. Невідповідність документації вимогам законодавства.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 17:34
рішення від 12.03.2024 № 4453.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 17:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 № 5064.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 12:37
рішення від 20.03.2024 № 5064.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимоги АМКУ стосовно скарги виконані в повному обсязі
Номер скарги: UA-2024-03-05-014249-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 08 березня 2024 17:52
Дата подання: 08 березня 2024 17:52
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 18:09
рішення від 12.03.2024 № 4434.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 18:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4987.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 13:53
рішення від 19.03.2024 № 4987.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 13:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення комісії Антимонопольного комітету України виконано в повному обсязі.Внесені зміни до ТД.
Номер скарги: UA-2024-03-05-014249-a.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 29 березня 2024 17:03
Дата подання: 29 березня 2024 17:03
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації (невиконання рішення Колегії рішення № 5064-р/пк-пз від 20.03.2024 року)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2024 17:47
рішення від 02.04.2024 № 5849.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 17:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2024 № 6417.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 15:36
рішення від 10.04.2024 № 6417.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації були внесені 15 та 17 квітня 2024 р. при виконанні рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 5064-р/пк-пз від 20.03.24.
Номер скарги: UA-2024-03-05-014249-a.c8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 16 квітня 2024 20:18
Дата подання: 16 квітня 2024 20:18
Скарга щодо дискримінаційних вимог тендерної документації та невиконання Замовником попередніх рішень органу оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2024 17:24
рішення від 18.04.2024 №6916.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2024 17:24
інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 №7530.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 14:27
рішення від 29.04.2024 №7530.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету виконано в повному обсязі. До ТД внесені зміни.
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2024 13:57
Номер скарги: UA-2024-03-05-014249-a.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 17 травня 2024 09:37
Дата подання: 17 травня 2024 09:37
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 травня 2024 17:30
рішення від 20.05.2024 №8757.pdf
Дата публікації: 20 травня 2024 17:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2024 №9212.pdf
Дата публікації: 28 травня 2024 12:38
рішення від 27.05.2024 №9212.pdf
Дата публікації: 30 травня 2024 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9212-р/пк-пз від 27.05.2024 р. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ»
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2024 11:26
Номер скарги: UA-2024-03-05-014249-a.a10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31507801
Дата подання: 14 червня 2024 12:28
Дата подання: 14 червня 2024 12:28
Скарга щодо визначення переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 червня 2024 14:57
рішення від 17.06.2024 № 10374.pdf
Дата публікації: 17 червня 2024 14:56
інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2024 № 11023.pdf
Дата публікації: 26 червня 2024 13:57
рішення від 25.06.2024 № 11023.pdf
Дата публікації: 27 червня 2024 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Антимонопольного комітету виконано в повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 28 червня 2024 10:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" |
2 018 940,00
UAH з ПДВ
|
1 897 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС" |
2 276 747,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"" |
2 403 500,00
UAH з ПДВ
|
2 403 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АТЛАНТ" |
2 529 747,00
UAH з ПДВ
|
2 529 747,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Українсько-польське спільне підприємство «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА» |
2 718 738,00
UAH з ПДВ
|
2 718 738,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС" #31507801 |
Відхилено |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 15:28
|
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"" #45404086 |
Відхилено |
2 403 500,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 15:30
|
|
ТОВ "АТЛАНТ" #20589905 |
Відхилено |
2 529 747,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 13:11
|
|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" #43198622 |
Рішення скасоване |
1 897 500,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 11:10
|
|
Українсько-польське спільне підприємство «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА»
#22207753 |
Рішення скасоване |
2 718 738,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 11:10
|
|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" #43198622 |
Відхилено |
1 897 500,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 11:28
|
Українсько-польське спільне підприємство «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА»
#22207753 |
Рішення скасоване |
2 718 738,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 10:56
|
|
Українсько-польське спільне підприємство «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА»
#22207753 |
Переможець |
2 718 738,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2024 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2024 14:24
|
Додаткова угода 1 від 08.07.24 ( послуги охорони).pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 13:43
|
Договір 08-07 від 08.07.24.pdf | укладений |
11 липня 2024 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 08-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |