Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 90520000-8-Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування та утилізації медичних відходів)
Очікувана вартість
463 500,00 UAH
UA-2024-03-05-013785-a ● 3de1608440e447c38d99d8276d4d369a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Рокитнівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Рокитнівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999842 |
Місцезнаходження: | 34200, Україна , Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Руслана Дубовця, буд. 24 |
Контактна особа: |
Вікторія Аксьонова +380363522789 rok_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 463 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 317,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Замовник проводить оплату за надані Виконавцем послуги, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в національній валюті України – гривні протягом 10 (десяти) календарних днів з дня виставлення Виконавцем рахунку, якщо інше додатково не обумовлено Сторонами у письмовому вигляді.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9700 кілограм
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D10; D13; D15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34200, Україна, Рівненська область, смт. Рокитне, вул. Руслана Дубовця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
300 кілограм
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (анатомічні, біологічні відходи) (D10; D13; D15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34200, Україна, Рівненська область, смт. Рокитне, вул. Руслана Дубовця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
100 штуки
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* (D13; D15; D9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34200, Україна, Рівненська область, смт. Рокитне, вул. Руслана Дубовця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
200 кілограм
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (D13; D15; D10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34200, Україна, Рівненська область, смт. Рокитне, вул. Руслана Дубовця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 17:23 |
Тендерна документація.docx | |
05 березня 2024 17:23 |
Додаток 2.docx | |
05 березня 2024 17:23 |
Додаток 4.docx | |
05 березня 2024 17:23 |
Додаток 1.docx | |
05 березня 2024 17:23 |
Додаток 5.docx | |
05 березня 2024 17:23 |
Додаток 3 Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Навіщо ви порушуєте чинне законодавство???
Дата подання: 06 березня 2024 09:19
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:54
Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8-Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування та утилізації медичних відходів).
1. За законом України Про управління відходами "утилізація" як процес знешкодження небезпечних відходів відсутній! 2. "Поводження" як термін за Розділом XI. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ виключається, заміняється іншими термінами.
3. Ст. 27 ЗУ Про управління відходами: Утворення, збирання, перевезення та оброблення небезпечних відходів здійснюються у спосіб, що є безпечним для здоров’я людини та навколишнього природного середовища. ЗАКУПІВЛЯ ІЗ ТАКОЮ НАЗВОЮ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НЕ МАЄ ПРАВА НА ІСНУВАННЯ - НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗУ ПРО УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Звертаємо вагу увагу, що відповідно до ч.1 Розділу І Тендерної документації, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, усі технічні вимоги предмета закупівлі прописано у відповідності до ЗУ «Про управління відходами».
З огляду того, що Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 23.12.2015 № 1749, затверджено вичерпний перелік кодів класифікаторів у сфері публічних закупівель – дана закупівля повністю відповідає нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель ,а також у сфері управління відходами!
Звертаємо вагу увагу, що відповідно до ч.1 Розділу І Тендерної документації, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, усі технічні вимоги предмета закупівлі прописано у відповідності до ЗУ «Про управління відходами».
З огляду того, що Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 23.12.2015 № 1749, затверджено вичерпний перелік кодів класифікаторів у сфері публічних закупівель – дана закупівля повністю відповідає нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель ,а також у сфері управління відходами!
СМІШНО
Дата подання: 06 березня 2024 09:22
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:42
Додатком 1 до тендерної документації ви вимагаєте: Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців). МИ ВАС ПРАВИЛЬНО ЗРОЗУМІЛИ: У ВАШІЙ ЛІКАРНІ ПРОЦЕС ЗАВАНТАЖЕННЯ І РОЗВАНТАЖЕННЯ ВІДХОДІВ ВІДБУВАЄТЬСЯ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ (НЕ ЛЮДЬМИ)???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Замовник!
Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі», та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник вимагає документальне (фактичне) підтвердження можливости потенційного учасника надавати послуги з навантаження відходів, які є предметом закупівлі. Враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємству Замовника – вимога щодо наявності не менше трьох вантажників є доцільною!
Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі», та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник вимагає документальне (фактичне) підтвердження можливости потенційного учасника надавати послуги з навантаження відходів, які є предметом закупівлі. Враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємству Замовника – вимога щодо наявності не менше трьох вантажників є доцільною!
Навіщо ви порушуєте частину 2 розділу Х наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022???
Дата подання: 06 березня 2024 09:27
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:45
ДОДАТКОМ 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИ ВИМАГАЄТЕ: Інформація в довільній формі про наявність виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо). За частиною 2 розділу Х наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 заклади складають АКТИ ПЕРЕДАВАННЯ відходів за формою, наведеною в додатку 6 до цих Правил перевізнику або суб’єкту господарювання, який отримав Ліцензію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Нагадуємо вам, що згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 48 Особливостей Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
З огляду зазначеного, вимога щодо Інформація в довільній формі про наявність виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо) – є доцільною та відповідає законодавству!
Нагадуємо вам, що згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 48 Особливостей Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
З огляду зазначеного, вимога щодо Інформація в довільній формі про наявність виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо) – є доцільною та відповідає законодавству!
ВИПРАВЛЯЙТЕ
Дата подання: 06 березня 2024 09:32
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:47
п. 4.3. Загальних положень тендерної документації: Кількість: згідно Додатку 4 Місце поставки ТОВАРІВ (надання послуг): згідно Додатку 4. У ВАС ЗАКУПІВЛЯ З НАДАННЯ ПОСЛУГ І ТЕ, ЩО ВИ НАПИСАЛИ (надання послуг) НІЧОГО НЕ ОЗНАЧАЄ!
Відповідь: Шановний учасник!
Звертаємо вашу увагу, що згідно умов тендерної документації, предметом закупівлі є ДК 021:2015: 90520000-8-Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування та утилізації медичних відходів).
Тобто саме послуги є предметом закупівлі, не зрозуміло чим саме обурений учасник.
Звертаємо вашу увагу, що згідно умов тендерної документації, предметом закупівлі є ДК 021:2015: 90520000-8-Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування та утилізації медичних відходів).
Тобто саме послуги є предметом закупівлі, не зрозуміло чим саме обурений учасник.
ТАК У ВАС ЗАКУПІВЛЯ НА ПОСЛУГИ ЧИ ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ???
Дата подання: 06 березня 2024 09:34
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:55
За тендерною документацією: Учасник визначає ціни на ТОВАР, що він пропонує поставитиза договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для ТОВАРУ даного виду. ТАК У ВАС ЗАКУПІВЛЯ НА ПОСЛУГИ ЧИ ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, повторно звертаємо вашу увагу, що згідно умов тендерної документації, предметом закупівлі є ДК 021:2015: 90520000-8-Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування та утилізації медичних відходів).
ДУМАЙТЕ, ЩО ПИШИТЕ
Дата подання: 06 березня 2024 09:39
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:51
Додаток 4 до тендерної документації: На підтвердження права власності на піч учасник також має надати повний пакет документів, який підтверджує таке право власності. МИ ВВАЖАЄМО, ЩО РУЛОН ТУАЛЕТНОГО ПАПЕРУ - ЦЕ І Є ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ, ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ ТАКЕ ПРАВО ВЛАСНОСТІ - ВИ Ж ІНШОГО НЕ ВИМАГАЄТЕ?! ЧИМ ВИ ВИЗНАЧАЄТЕ ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ? ЗГІДНО ЯКОГО ЗАКОНУ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти.
На підставі зазначеного, Замовник вимагає «На підтвердження права власності на піч учасник також має надати повний пакет документів, який підтверджує таке право власності.».
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти.
На підставі зазначеного, Замовник вимагає «На підтвердження права власності на піч учасник також має надати повний пакет документів, який підтверджує таке право власності.».
ЧИ ЦЕ ВИ ПРОСТО АБСУРД ПУБЛІКУЄТЕ?
Дата подання: 06 березня 2024 09:53
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:53
Вимога: Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг). Ще вимога: гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців). Хочемо уточнити: ЦЕ ВИ МАЄТЕ НА УВАЗІ ТІ АВТОМОБІЛІ, ЯКИМИ ВИКОНАВЕЦЬ БУДЕ ЗАВАНТАЖУВАТИ ТА РОЗВАНТАЖУВАТИ НЕБЕЗПЕЧНІ ВАНТАЖІ З ВАШОЇ ЛІКАРНІ? А ЩО, ЛЮДИ НЕ РУКАМИ ЗАВАНТАЖУЮТЬ І РОЗВАНТАЖУЮТЬ? У ВАС ТАК БАГАТО ВІДХОДІВ, ЩО ВИ АТОТРАНСПОРТОМ ЦЕ ПЛАНУЄТЕ РОБИТИ? ПРАВИЛЬНО МИ РОЗУМІЄМО: ЦЕ АВТО НАВАНТАЖУВАЧІ, БУЛЬДОЗЕРИ, КРАНИ??? ЧИ ЦЕ ВИ ПРОСТО АБСУРД ПУБЛІКУЄТЕ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до вимоги тендерної документації «Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг). Ще вимога: гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців).» - маєтсья на увазі транспортні засоби, які будуть задіяні до надання послуг, у відповідності до вимог чинного законодавства з управління відходами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
430 800,00
UAH з ПДВ
|
430 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
430 800,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 16:14
|
Договір.pdf | укладений |
21 березня 2024 15:35
|