Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прання і сухого чищення, 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
569 975,00 UAH
UA-2024-03-05-013773-a ● 80722c5c8fb04bb6be1ddb2103ac2acc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А7010 |
Код ЄДРПОУ: | 08482599 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Володимир Плахотнюк +380673416596 a7010-plakhotniuk@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 11:22 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 11:22 |
Очікувана вартість: | 569 975,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 699,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16285 кілограм
Послуги з прання і сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 17:24 |
Обґрунтування.pdf | |
05 березня 2024 17:23 |
Тендерна документація.docx | |
05 березня 2024 17:23 |
Тендерна документація.docx.p7s |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість документів
Дата подання: 09 березня 2024 19:09
Дата відповіді: 11 березня 2024 11:11
Яку кількість потрібно надати слідуючих документів
1. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) ?
2. Копії/ю документів/а на підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів) ? Який саме документ?
3. Не менше 1 копії договору. Який саме договір?
4. Чи потрібно надавати копії актів виконаних робіт і в якій кількості?
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
09.03.2024, 19:09 в електронній системі закупівель оприлюднено Звернення такого змісту: «Яку кількість потрібно надати слідуючих документів
1. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) ?
2. Копії/ю документів/а на підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів) ? Який саме документ?
3. Не менше 1 копії договору. Який саме договір?
4. Чи потрібно надавати копії актів виконаних робіт і в якій кількості?»
Виходячи зі змісту Звернення та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати роз’яснення на Звернення такого змісту: «Уся необхідна інформація зазначена в тендерній документації щодо Закупівлі, а саме:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір на надання послуг (-ів), який (-і) входить (-ять) до складу предмету закупівлі або договір з аналогічним кодом ДК
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів), який (які) зазначених в наданій Учасником довідці. (не менше двох договорів).
3.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним(аналогічними) договором(договорами), який(які) зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору(договорів) (не менше двох договорів).
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.». Тобто учасник у складі пропозиції має надати копії наступних документів: 1) не менше двох різних аналогічних договорів. 2) документів (актів виконання робіт або надання послуг тощо), що підтверджує надання послуг в повному обсязі згідно умов договору, а також надати оригінали листів-відгуків (або рекомендаційних лист тощо) по одному на кожний наданий аналогічний договір у складі пропозиції.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
09.03.2024, 19:09 в електронній системі закупівель оприлюднено Звернення такого змісту: «Яку кількість потрібно надати слідуючих документів
1. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) ?
2. Копії/ю документів/а на підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів) ? Який саме документ?
3. Не менше 1 копії договору. Який саме договір?
4. Чи потрібно надавати копії актів виконаних робіт і в якій кількості?»
Виходячи зі змісту Звернення та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати роз’яснення на Звернення такого змісту: «Уся необхідна інформація зазначена в тендерній документації щодо Закупівлі, а саме:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір на надання послуг (-ів), який (-і) входить (-ять) до складу предмету закупівлі або договір з аналогічним кодом ДК
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження аналогічного (аналогічних) договору (договорів), який (які) зазначених в наданій Учасником довідці. (не менше двох договорів).
3.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним(аналогічними) договором(договорами), який(які) зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору(договорів) (не менше двох договорів).
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.». Тобто учасник у складі пропозиції має надати копії наступних документів: 1) не менше двох різних аналогічних договорів. 2) документів (актів виконання робіт або надання послуг тощо), що підтверджує надання послуг в повному обсязі згідно умов договору, а також надати оригінали листів-відгуків (або рекомендаційних лист тощо) по одному на кожний наданий аналогічний договір у складі пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2024 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛБ-БУД" |
408 753,50
UAH з ПДВ
|
408 753,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛБК груп" |
561 832,50
UAH з ПДВ
|
561 832,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛБ-БУД" #37247493 |
Відхилено |
408 753,50
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 14:40
|
ТОВ "ЛБК груп" #44053093 |
Переможець |
561 832,50
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 10:33
|
Договір № 16.pdf | укладений |
20 березня 2024 10:31
|