Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км)
Очікувана вартість
709 416 263,00 UAH
UA-2024-03-05-013476-a ● 48d6ce4587f64570ad88c2d1a695c79a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
Контактна особа: |
Удовиченко Петро 380673826701 udovychenko.pv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 13:56 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 13:56 |
Очікувана вартість: | 709 416 263,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 547 081,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 14 188 325,26 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA528201720343261002100001085 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14188325.26 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758) та така, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (код ЄДРПОУ 03451526), IBAN: UA528201720343261002100001085 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; - повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка у будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону з урахуванням Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Головна мета Служби відновлення на час воєнного стану - проводити процедури закупівель із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх етапах.
Нові стандарти спрощують участь компаній у закупівлях та скорочують кількість вимог до учасників.
Основою нововведень стали уніфіковані кваліфікаційні критерії, а саме: підтвердження роботи за аналогічним договором з об’єктами такого ж класу (протягом 5 років) та фінансової спроможності претендента. Що дає можливість в подальшому залучити до виконання послуг підприємства з необхідним досвідом та стабільною фінансовою здатністю. Як показує досвід, саме ці критерії відіграють важливу роль для отримання якісного результату.
Крім того, маємо новий стандартизований підхід до визначення лотів, якості виконаних робіт й гарантійних термінів, до надання послуг внесено проведення обстежень та паспортизації доріг.
Задля забезпечення здійснення планування дорожніх робіт включаємо в договори вимогу щодо збору даних, обстеження та паспортизації автомобільних доріг та транспортних споруд й збір транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг.
Застосовуємо середньострокове планування, згідно з Бюджетним кодексом України це 3 роки. Тобто приблизно мільярд гривень на рік передбачається на експлуатаційне утримання.
Насправді це орієнтовна сума для комплексу робіт з експлуатаційного утримання на мережі в 1642 кілометри державних доріг у Житомирській області. Розрахунки проводились відповідно до мінімального експлуатаційного рівня утримання та з урахуванням підвищення цін на матеріали, зношеністю певних ділянок доріг та цілих напрямків та базувались на досвіді попередніх років.
Основні роботи, що будуть виконуватись в рамках експлуатації:
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим та холодним асфальтобетоном,
- ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом,
- очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по дорожньому покриттю.
Акцентуємо увагу на тому, що розрахунок з виконавцем робіт здійснюватиметься лише за вже надані послуги та після підписання сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт/послуг» і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт/послуг і витрат», складених у відповідності до положень чинних стандартів з ціноутворення.
Більше того, ставимо перед виконавцем вимогу щодо якості послуг, порядку здійснення оплати, забезпечення матеріалами, залучення співвиконавців, дотримання гарантійних строків, антикорупційних й санкційних застережень.
Нова методика проведення закупівель розроблена командою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та базується на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг, направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Розгорнути
Згорнути
Нові стандарти спрощують участь компаній у закупівлях та скорочують кількість вимог до учасників.
Основою нововведень стали уніфіковані кваліфікаційні критерії, а саме: підтвердження роботи за аналогічним договором з об’єктами такого ж класу (протягом 5 років) та фінансової спроможності претендента. Що дає можливість в подальшому залучити до виконання послуг підприємства з необхідним досвідом та стабільною фінансовою здатністю. Як показує досвід, саме ці критерії відіграють важливу роль для отримання якісного результату.
Крім того, маємо новий стандартизований підхід до визначення лотів, якості виконаних робіт й гарантійних термінів, до надання послуг внесено проведення обстежень та паспортизації доріг.
Задля забезпечення здійснення планування дорожніх робіт включаємо в договори вимогу щодо збору даних, обстеження та паспортизації автомобільних доріг та транспортних споруд й збір транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг.
Застосовуємо середньострокове планування, згідно з Бюджетним кодексом України це 3 роки. Тобто приблизно мільярд гривень на рік передбачається на експлуатаційне утримання.
Насправді це орієнтовна сума для комплексу робіт з експлуатаційного утримання на мережі в 1642 кілометри державних доріг у Житомирській області. Розрахунки проводились відповідно до мінімального експлуатаційного рівня утримання та з урахуванням підвищення цін на матеріали, зношеністю певних ділянок доріг та цілих напрямків та базувались на досвіді попередніх років.
Основні роботи, що будуть виконуватись в рамках експлуатації:
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим та холодним асфальтобетоном,
- ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом,
- очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по дорожньому покриттю.
Акцентуємо увагу на тому, що розрахунок з виконавцем робіт здійснюватиметься лише за вже надані послуги та після підписання сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт/послуг» і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт/послуг і витрат», складених у відповідності до положень чинних стандартів з ціноутворення.
Більше того, ставимо перед виконавцем вимогу щодо якості послуг, порядку здійснення оплати, забезпечення матеріалами, залучення співвиконавців, дотримання гарантійних строків, антикорупційних й санкційних застережень.
Нова методика проведення закупівель розроблена командою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та базується на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг, направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км (номенклатурні позиції та кількість згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, автомобільні дороги загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2027
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (з урахуванням змін) відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в (УПВ)), форми КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
працівники
Дата подання: 07 березня 2024 12:19
Дата відповіді: 09 березня 2024 17:15
відповідно до форми таблиці 3 Додатку 3 ТД необхідно вказати посаду та Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки) для працівників, які включені до даної довідки. Як вказати посаду і досвід роботи для працівників, які залучені на підставі цивільно-правових угод?
Відповідь: В таблиці 3 Додатку 3 до ТД необхідно вказати посаду, яка вказана в ЦПУ і досвід роботи на підприємстві (в ЦПУ є дата, з якої заключено угоду на певну посаду з конкретним працівником)
техніка
Дата подання: 07 березня 2024 12:20
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:20
Умовами ТД передбачено наявність в учасника, зокрема, Комбінована дорожня машина (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів. Наше підприємство має в наявності величезну кількість машин ТА механізмів, які за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними) тим, що наведені Замовником у ТД. Чи має право учасник на підтвердження наявності Комбінована дорожня машина (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів надати механізми, які за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Використання саме комбінованих дорожніх машина (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожеледних матеріалів, а не інших механізмів, які за асвоїми технічними характеристиками є аналогічними КДМ, рекомендовано згідно П Г.1-218-118:2005 та Рекомендацій щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення
Досвід
Дата подання: 07 березня 2024 18:57
Дата відповіді: 09 березня 2024 17:24
Шановний Замовнику,
Просимо надати роз’яснення щодо підтвердження обсягу основних (ключових) видів робіт. У Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що: «УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) ОДНИМ АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ АБО СУМАРНО (ДЕКІЛЬКОМА АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ) З НАСТУПНИХ ВИДІВ ОСНОВНИХ (КЛЮЧОВИХ) РОБІТ В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 30% ВІД ОБ'ЄМІВ ОСНОВНИХ (КЛЮЧОВИХ) ВИДІВ РОБІТ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ В НАТУРАЛЬНИХ ВЕЛИЧИНАХ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Далі, в цьому ж Додатку, Замовник наводить таблицю №5 Перелік основних (ключових) видів робіт, в якій містяться найменування, одиниця виміру та кількість по кожному основному (ключовому) виду робіт, що визначив Замовник. Чи правильно ми розуміємо дану вимогу Замовника, а саме, що Учасник повинен підтвердити виконання основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, що зазначені Замовником у Таблиці №5 Додатку № 3 до тендерної документації? Як приклад: в таблиці зазначено - Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття 30 966 м2, тому Учасник повинен підтвердити 30% від 30 966 м2, що становить не менше, ніж 9 289,8 м2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В ТД Замовником вже вказано 30% від обсягів основних (ключових) видів робіт згідно технічного завдання. Тобто Учаснику потрібно буде підтвердити, як приклад Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття не менше, ніж 30 966 м2. Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД. Дякуємо за запитання!
Техніка
Дата подання: 07 березня 2024 18:59
Дата відповіді: 09 березня 2024 17:30
Шановний Замовнику,
Просимо надати роз’яснення щодо наявності в Учасника Комбінованих дорожніх машин (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів. Саме поняття Комбінована дорожня машина (КДМ) передбачає, що це машина з можливістю комбінування різних функцій. Таких як, наприклад, очищення доріг від снігу та розприділення протиожеледних матеріалів, очищення доріг щіткою та полив і миття доріг і т.д. Тобто, основною характеристикою даної машини є не шассі, на якому встановлено обладнання, а саме обладнання та його функції. Тому чи буде належним підтвердженням наявності даних машин, надання підтвердження Автомобілів-самоскидів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розприділення протиожеледних матеріалів? Звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство та багато інших підприємств вдало застосовують таке обладнання для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних робіт як відповідно до договорів з Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області, так і з іншими Службами відновлення та розвитку інфраструктури у інших областях України. Також хочемо зауважити, що відповідно до пункту «Найменування механізмів (вітчизняні або зарубіжні аналоги)» ДОДАТОКУ Д (довідковий) Таблиця Д.1 –Рекомендовані машини для зимового утримання передбачено Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг П Г.1-218-118:2005, очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (в твердому та рідкому стані) за допомогою комбінованих дорожніх машин із змінним обладнанням, в т.ч. використовується також і навісне снігоочисне обладнання та розприділювачі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлено додаткових вимог щодо шассі КДМ. Так, буде вважатися підтвердженням наявності КДМ на базі автомобілів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розпроділення протиожеледних матеріалів
Щодо атестації АБЗ
Дата подання: 11 березня 2024 11:04
Дата відповіді: 12 березня 2024 13:07
Шановний Замовнику! У підсумковій відомості ресурсів, яка додана до тендерної документації відсутній щебенево-мастиковий асфальтобетон. А в додатку 3 до ТД міститься вимога: "Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору)." Просимо роз'яснити, чи може бути АБЗ атестований лише на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічним завданням (Додатком №6 до тендерної документації), а саме Відомістю обсягів робіт ((BoQ) та Технічною специфікацією не передбачено робіт з використанням щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші. Однак Перелік автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км включає ділянки автомобільних доріг з капітальним типом покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону. В ході експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг може виникнути потреба у виконанні робіт із зазначеним типом покриття. Замовник вважає за необхідне щоб Учасником додатково надавалися підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору), що підтверджують наявність атестації асфальтобетонного(низ) заводу(ів) (виробництво) на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Аналогічний договір
Дата подання: 12 березня 2024 09:09
Дата відповіді: 12 березня 2024 15:45
Добрий день. Шановний Замовнику, просимо уточнити, чи буде вважатися Аналогічним договором, договір із іншим кодом, наприклад 45230000-8, а не 63710000-9. Дякуємо.
Відповідь: В ТД Замовником визначено поняття аналогічного договору без прив’язки до коду ДК 021:2015: Аналогічним договором буде вважатись договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
ТЗ
Дата подання: 12 березня 2024 09:41
Дата відповіді: 14 березня 2024 09:43
Відповідно до п.1.1 Проекту договору:
Виконавець своїми силами і засобами та/або із залученням Співвиконавців зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, надати послуги: 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км) (далі- послуги) за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до планів-завдань, дефектного акту, відомості обсягів робіт (BoQ), технічної специфікації із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів та/або технічного завдання викладеного в тендерній документації в обумовлений цим Договором термін.
1. В технічній специфікації вказані обгрунтування (шифр норм). Просимо надати роз'яснення, якщо механізми в нормах, що зазначені в технічній специфікації, не відповідають фактично наявним механізмам в Учасника, то Учасник має право застосовувати норми для фактичнно наявних механізмів, які за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними)?
2. В технічній специфікації до виду робіт
- Улаштування снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток
та
-Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток
Вказано обгрунтування (шифр норми) ДУ4-35-1.
Просимо роз'яснити, який коефіцієнт примінити до ресурсів норми ДУ4-35-1, при зніманні снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток, тому що в технічній частині галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, на даний вид робіт коефіцієнт не вказано.
3. В технічній специфікації до виду робіт
–Встановлення опор для дорожніх знаків (обгрунтування (шифр норм) ДУ3-12-2), не вказано
норму витрат матеріалів, що застосовуються для приготування цементного розчину. Просимо вказати норму витрат матеріалів для приготування розчину, який використовується при встановленні опор дорожніх знаків, або роз'яснити чи Учасник має право розрахувати норми витрат матеріалів згідно технології виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно п.6.2. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування для визначення ціни тендерних пропозицій Замовником надано Відомість обсягів робіт (BoQ) та Технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів.
Враховуючи вищенаведене Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вбачає за доцільне передбачити застосування механізмів, які є цілком відповідні за своїми характеристиками з метою можливості виконання даних робіт з відповідною якістю.
2. Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема ДУ4-35-1 (стосовно), із застосуванням понижаючого коефіцієнту відповідно до п 2.8 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.
3. Встановлення опор для дорожніх знаків розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема згідно ДУ3-12-2. В складі робіт даної РВР передбачено приготування цементного розчину. Витрати матеріалів для приготування цементного розчину розраховуються підрядником згідно технології виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вбачає за доцільне передбачити застосування механізмів, які є цілком відповідні за своїми характеристиками з метою можливості виконання даних робіт з відповідною якістю.
2. Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема ДУ4-35-1 (стосовно), із застосуванням понижаючого коефіцієнту відповідно до п 2.8 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.
3. Встановлення опор для дорожніх знаків розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема згідно ДУ3-12-2. В складі робіт даної РВР передбачено приготування цементного розчину. Витрати матеріалів для приготування цементного розчину розраховуються підрядником згідно технології виконання робіт.
КДМ
Дата подання: 12 березня 2024 09:44
Дата відповіді: 14 березня 2024 09:58
Шановний Замовнику, Просимо надати роз’яснення щодо наявності в Учасника Комбінованих дорожніх машин (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів. Саме поняття Комбінована дорожня машина (КДМ) передбачає, що це машина з можливістю комбінування різних функцій. Таких як, наприклад, очищення доріг від снігу та розприділення протиожеледних матеріалів, очищення доріг щіткою та полив і миття доріг і т.д. Тобто, основною характеристикою даної машини є не шассі, на якому встановлено обладнання, а саме обладнання та його функції. Тому чи буде належним підтвердженням наявності даних машин, надання підтвердження Автомобілів-самоскидів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розприділення протиожеледних матеріалів? Звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство та багато інших підприємств вдало застосовують таке обладнання для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних робіт як відповідно до договорів з Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області, так і з іншими Службами відновлення та розвитку інфраструктури у інших областях України. Також хочемо зауважити, що відповідно до пункту «Найменування механізмів (вітчизняні або зарубіжні аналоги)» ДОДАТОКУ Д (довідковий) Таблиця Д.1 –Рекомендовані машини для зимового утримання передбачено Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг П Г.1-218-118:2005, очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (в твердому та рідкому стані) за допомогою комбінованих дорожніх машин із змінним обладнанням, в т.ч. використовується також і навісне снігоочисне обладнання та розприділювачі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлено додаткових вимог щодо шассі КДМ. Так, буде вважатися підтвердженням наявності КДМ на базі автомобілів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розпроділення протиожеледних матеріалів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
446 909 000,00
UAH з ПДВ
|
446 909 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
553 909 145,17
UAH з ПДВ
|
508 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
598 450 300,00
UAH з ПДВ
|
509 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
595 200 244,00
UAH з ПДВ
|
595 200 244,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
446 909 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 10:19
|
Додаткова угода № 46_3_102 від 07.11.2024.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 15:58
|
46_2_97 від 08.10.24.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2024 10:17
|
Додаткова угода № 46_1_82 від 13.08.24.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2024 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 15:58
|
договір №46 від 15.04.24 500,8 км Автострада_.pdf | укладений |
15 квітня 2024 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 2024 рік на 8 000 000,00 грн. (вісім мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 333 333,33 грн. (один мільйон триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 39 324 000,00 грн. (тридцять дев’ять мільйонів триста двадцять чотири тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 6 554 000,00 грн. (шість мільйонів п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 коп.). Додаток № 3 до Договору «Очікуваний обсяг фінансування в розрізі років» викласти в редакції, що додається. Сума договору після внесення змін: 446 909 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46/1/82 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування у 2024 р. на 14 000 000,00 грн. (чотирнадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 333 333,33 грн. (два мільйони триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 53 324 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів триста двадцять чотири тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 887 333,33 грн. (вісім мільйонів вісімсот вісімдесят сім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Додаток № 3 до Договору «Очікуваний обсяг фінансування в розрізі років» викласти в редакції, що додається. Сторони дійшли згоди, у тексті Договору, додатках та Додаткових угодах до Договору внести зміни в частині реквізитів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА». Сума договору після внесення змін: 446 909 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46/2/97 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування у 2024 р. на 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 333 333,33 грн. ( триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 55 324 000,00 грн. (п’ятдесят п’ять мільйонів триста двадцять чотири тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 9 220 666,67 грн. (дев’ять мільйонів двісті двадцять тисяч шістсот шістдесят шість 67 коп.). Додаток № 3 до Договору «Очікуваний обсяг фінансування в розрізі років» викласти в редакції, що додається. Сума договору після внесення змін: 446 909 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46/3/102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |