Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 479,6 км)
Очікувана вартість
1 030 823 815,00 UAH
UA-2024-03-05-012714-a ● c2446a64b250472196d017a3791ac62f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
Контактна особа: |
Удовиченко Петро 380673826701 udovychenko.pv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 14:50 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 14:50 |
Очікувана вартість: | 1 030 823 815,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 154 119,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 20 616 476,30 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA528201720343261002100001085 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20616476.3 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758) та така, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (код ЄДРПОУ 03451526), IBAN: UA528201720343261002100001085 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; - повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка у будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону з урахуванням Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Головна мета Служби відновлення на час воєнного стану - проводити процедури закупівель із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх етапах.
Нові стандарти спрощують участь компаній у закупівлях та скорочують кількість вимог до учасників.
Основою нововведень стали уніфіковані кваліфікаційні критерії, а саме: підтвердження роботи за аналогічним договором з об’єктами такого ж класу (протягом 5 років) та фінансової спроможності претендента. Що дає можливість в подальшому залучити до виконання послуг підприємства з необхідним досвідом та стабільною фінансовою здатністю. Як показує досвід, саме ці критерії відіграють важливу роль для отримання якісного результату.
Крім того, маємо новий стандартизований підхід до визначення лотів, якості виконаних робіт й гарантійних термінів, до надання послуг внесено проведення обстежень та паспортизації доріг.
Задля забезпечення здійснення планування дорожніх робіт включаємо в договори вимогу щодо збору даних, обстеження та паспортизації автомобільних доріг та транспортних споруд й збір транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг.
Застосовуємо середньострокове планування, згідно з Бюджетним кодексом України це 3 роки. Тобто приблизно мільярд гривень на рік передбачається на експлуатаційне утримання.
Насправді це орієнтовна сума для комплексу робіт з експлуатаційного утримання на мережі в 1642 кілометри державних доріг у Житомирській області. Розрахунки проводились відповідно до мінімального експлуатаційного рівня утримання та з урахуванням підвищення цін на матеріали, зношеністю певних ділянок доріг та цілих напрямків та базувались на досвіді попередніх років.
Основні роботи, що будуть виконуватись в рамках експлуатації:
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим та холодним асфальтобетоном,
- ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом,
- очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по дорожньому покриттю.
Акцентуємо увагу на тому, що розрахунок з виконавцем робіт здійснюватиметься лише за вже надані послуги та після підписання сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт/послуг» і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт/послуг і витрат», складених у відповідності до положень чинних стандартів з ціноутворення.
Більше того, ставимо перед виконавцем вимогу щодо якості послуг, порядку здійснення оплати, забезпечення матеріалами, залучення співвиконавців, дотримання гарантійних строків, антикорупційних й санкційних застережень.
Нова методика проведення закупівель розроблена командою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та базується на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг, направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Розгорнути
Згорнути
Нові стандарти спрощують участь компаній у закупівлях та скорочують кількість вимог до учасників.
Основою нововведень стали уніфіковані кваліфікаційні критерії, а саме: підтвердження роботи за аналогічним договором з об’єктами такого ж класу (протягом 5 років) та фінансової спроможності претендента. Що дає можливість в подальшому залучити до виконання послуг підприємства з необхідним досвідом та стабільною фінансовою здатністю. Як показує досвід, саме ці критерії відіграють важливу роль для отримання якісного результату.
Крім того, маємо новий стандартизований підхід до визначення лотів, якості виконаних робіт й гарантійних термінів, до надання послуг внесено проведення обстежень та паспортизації доріг.
Задля забезпечення здійснення планування дорожніх робіт включаємо в договори вимогу щодо збору даних, обстеження та паспортизації автомобільних доріг та транспортних споруд й збір транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг.
Застосовуємо середньострокове планування, згідно з Бюджетним кодексом України це 3 роки. Тобто приблизно мільярд гривень на рік передбачається на експлуатаційне утримання.
Насправді це орієнтовна сума для комплексу робіт з експлуатаційного утримання на мережі в 1642 кілометри державних доріг у Житомирській області. Розрахунки проводились відповідно до мінімального експлуатаційного рівня утримання та з урахуванням підвищення цін на матеріали, зношеністю певних ділянок доріг та цілих напрямків та базувались на досвіді попередніх років.
Основні роботи, що будуть виконуватись в рамках експлуатації:
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим та холодним асфальтобетоном,
- ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом,
- очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по дорожньому покриттю.
Акцентуємо увагу на тому, що розрахунок з виконавцем робіт здійснюватиметься лише за вже надані послуги та після підписання сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт/послуг» і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт/послуг і витрат», складених у відповідності до положень чинних стандартів з ціноутворення.
Більше того, ставимо перед виконавцем вимогу щодо якості послуг, порядку здійснення оплати, забезпечення матеріалами, залучення співвиконавців, дотримання гарантійних строків, антикорупційних й санкційних застережень.
Нова методика проведення закупівель розроблена командою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та базується на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг, направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 479,6 км (номенклатурні позиції та кількість згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, автомобільні дороги загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 479,6 км, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2027
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (з урахуванням змін) відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в (УПВ)), форми КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 05 березня 2024 19:34
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:15
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 5 Додатку № 3
до тендерної документації "Аналогічним договором буде вважатись договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. " Чи буде вважатись аналогічним договором договір з надання послуг з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, буде вважатись аналогічним договором договір з надання послуг з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 06 березня 2024 12:32
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:12
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 5 Додатку № 3 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 4. В Таблиці 4 зокрема зазначено: Найменування робіт*/одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт. Прошу пояснити, яке саме найменування робіт та одиницю виміру зазначати учаснику в цій колонці: найменування відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт, які будуть надані для підтвердження інформації, яка зазначена у довідці чи найменування робіт відповідно до переліку основних (ключових) видів робіт, зазначених в таблиці 5 п. 5 Додатку № 3 до тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потрібно зазначити найменування відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт, які будуть надані для підтвердження інформації, яка зазначена у довідці. Найменування робіт (послуг) може стилістично відрізнятися від назви робіт (послуг), які вказуються Учасником, але за своєю технологічною послідовністю повинні відповідати вимогам ДСТУ 8747:2017 “Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання” та основним (ключовим) роботам (послуг), які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі.
Щодо наявності у учасника техніки
Дата подання: 06 березня 2024 15:16
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:21
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації з додатками учасникам необхідно підтвердити в т.ч. наявність 10 одиниць машин для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом. Виникає питання, навіщо прописувати такі дискримінаційні вимоги? Проаналізувавши технічні вимоги, стає зрозумілим, що одночасно в жодному разі немає потреби в наявності та роботі аж 10 одиниць машин для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та зменшити їх кількість до достатніх 5 одиниць. Тим самим не буде звужено кількість учасників закупівлі та дотримано принципи здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кількість техніки, машин і механізмів, в тому числі машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом, прораховано з розрахунку на 100 км автомобільних доріг (по категоріях) згідно Рекомендацій щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення
Щодо наявності у учасника техніки
Дата подання: 06 березня 2024 15:28
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:10
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації з додатками учасникам необхідно підтвердити в т.ч. наявність 1 Роторного снігоочисника. Чи правильно розуміємо, що роторний снігоочисник може бути як самохідним, так в якості навісного обладнання ?? Бо як всім - всім відомо, Роторних снігоочисників самохідних взагалі немає у приватних підприємств, а тільки є старі-старі Роторні снігоочисники у облавтодорів, може, ще у аеропортів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: так, роторний снігоочисник може бути як самохідним, так і в якості навісного обладнання
Щодо наявності працівників, які будуть залучені до надання послуг
Дата подання: 06 березня 2024 15:32
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:10
Шановний замовнику! Відповідно до документації учасник має підтвердити наявність працівників, в т.ч. дорожніх робітників та вказано просто "дорожні робітники., без їх щонайменшої кількості. Чи правильно в такому разі розуміємо, що буде достатньо зазначення у довідці 2 (двох) дорожніх робітників ? Просимо надати чітку відповідь "так" чи "ні".
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації та конкретизовано кількість дорожніх робітників, необхідних для надання послуг
Працівники
Дата подання: 07 березня 2024 12:17
Дата відповіді: 09 березня 2024 17:17
відповідно до форми таблиці 3 Додатку 3 ТД необхідно вказати посаду та Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки) для працівників, які включені до даної довідки. Як вказати посаду і досвід роботи для працівників, які залучені на підставі цивільно-правових угод?
Відповідь: В таблиці 3 Додатку 3 до ТД необхідно вказати посаду, яка вказана в ЦПУ і досвід роботи на підприємстві (в ЦПУ є дата, з якої заключено угоду на певну посаду з конкретним працівником)
техніка
Дата подання: 07 березня 2024 12:20
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:19
Умовами ТД передбачено наявність в учасника, зокрема, Комбінована дорожня машина (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів. Наше підприємство має в наявності величезну кількість машин ТА механізмів, які за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними) тим, що наведені Замовником у ТД. Чи має право учасник на підтвердження наявності Комбінована дорожня машина (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів надати механізми, які за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Використання саме комбінованих дорожніх машина (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожеледних матеріалів, а не інших механізмів, які за асвоїми технічними характеристиками є аналогічними КДМ, рекомендовано згідно П Г.1-218-118:2005 та Рекомендацій щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення
Щодо інформації про перелік матеріально-технічної бази
Дата подання: 07 березня 2024 15:59
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:14
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен подати інформаційну довідку про перелік матеріально-технічної бази згідно форми наведеної в Таблиці 2. В графі 4 Таблиці 2 учасником зазначається приналежність матеріально-технічної бази. Якщо учасник в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надає гарантійний лист від власника об'єкту щодо укладання договору оренди на вказані в довідці об'єкти, яку саме інформацію повинен зазначати учасник в графі 4 "Зазначення приналежності" в такому випадку? Враховуючи вищевикладене , чи достатньо учаснику зазначити в графі 4 Таблиці 2 "Інформація про перелік матеріально-технічної бази", інформацію про гарантійний лист щодо укладання договору оренди?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в графі 4 Таблиці 2 зазначається приналежність матеріально-технічної бази**. Згідно примітки нижче зазначеної таблиці вказано: ** якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України). Тому зазначається в графі 4 або власний або право користування
Щодо інформації про перелік матеріально-технічної бази
Дата подання: 07 березня 2024 18:43
Дата відповіді: 09 березня 2024 17:19
Шановний Замовнику! Чи буде вважатися правильним, якщо учасник а графі 4 Таблиці 2 п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації зазначить право користування - гарантійний лист щодо укладання договору оренди з реквізитами гарантійного листа (у разі надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від власника об'єкту щодо укладання договору оренди на вказані в довідці об'єкти)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це відповідатиме вимогам тендерної документації
Досвід
Дата подання: 07 березня 2024 18:58
Дата відповіді: 09 березня 2024 17:26
Просимо надати роз’яснення щодо підтвердження обсягу основних (ключових) видів робіт. У Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що: «УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) ОДНИМ АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ АБО СУМАРНО (ДЕКІЛЬКОМА АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ) З НАСТУПНИХ ВИДІВ ОСНОВНИХ (КЛЮЧОВИХ) РОБІТ В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 30% ВІД ОБ'ЄМІВ ОСНОВНИХ (КЛЮЧОВИХ) ВИДІВ РОБІТ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ В НАТУРАЛЬНИХ ВЕЛИЧИНАХ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Далі, в цьому ж Додатку, Замовник наводить таблицю №5 Перелік основних (ключових) видів робіт, в якій містяться найменування, одиниця виміру та кількість по кожному основному (ключовому) виду робіт, що визначив Замовник. Чи правильно ми розуміємо дану вимогу Замовника, а саме, що Учасник повинен підтвердити виконання основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, що зазначені Замовником у Таблиці №5 Додатку № 3 до тендерної документації? Як приклад: в таблиці зазначено - Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття 44 007 м2, тому Учасник повинен підтвердити 30% від 44 007 м2, що становить не менше, ніж 13 202,1 м2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В ТД Замовником вже вказано 30% від обсягів основних (ключових) видів робіт згідно технічного завдання. Тобто Учаснику потрібно буде підтвердити, як приклад Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття не менше, ніж 44 007 м2. Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД. Дякуємо за запитання!
Техніка
Дата подання: 07 березня 2024 18:59
Дата відповіді: 09 березня 2024 17:31
Шановний Замовнику,
Просимо надати роз’яснення щодо наявності в Учасника Комбінованих дорожніх машин (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів. Саме поняття Комбінована дорожня машина (КДМ) передбачає, що це машина з можливістю комбінування різних функцій. Таких як, наприклад, очищення доріг від снігу та розприділення протиожеледних матеріалів, очищення доріг щіткою та полив і миття доріг і т.д. Тобто, основною характеристикою даної машини є не шассі, на якому встановлено обладнання, а саме обладнання та його функції. Тому чи буде належним підтвердженням наявності даних машин, надання підтвердження Автомобілів-самоскидів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розприділення протиожеледних матеріалів? Звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство та багато інших підприємств вдало застосовують таке обладнання для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних робіт як відповідно до договорів з Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області, так і з іншими Службами відновлення та розвитку інфраструктури у інших областях України. Також хочемо зауважити, що відповідно до пункту «Найменування механізмів (вітчизняні або зарубіжні аналоги)» ДОДАТОКУ Д (довідковий) Таблиця Д.1 –Рекомендовані машини для зимового утримання передбачено Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг П Г.1-218-118:2005, очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (в твердому та рідкому стані) за допомогою комбінованих дорожніх машин із змінним обладнанням, в т.ч. використовується також і навісне снігоочисне обладнання та розприділювачі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлено додаткових вимог щодо шассі КДМ. Так, буде вважатися підтвердженням наявності КДМ на базі автомобілів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розпроділення протиожеледних матеріалів
Досвід
Дата подання: 11 березня 2024 14:31
Дата відповіді: 11 березня 2024 16:22
Шановний, Замовнику!
Чи сумується досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) взаканий у Переліку основних (ключових) видів робіт згідно Таблиці 5 Додатку № 1 до ТД, якщо буде залучано субпідрядника/співвиконавця?
Відповідь: Згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Саме Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених замовником в Таблиці 5 «Перелік основних (ключових) видів робіт».
Для підтвердження виконання основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених замовником в Таблиці 5 «Перелік основних (ключових) видів робіт» не сумується досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасника та Співвиконавця (якщо буде залучано субпідрядника/співвиконавця).
Згідно вимог пп. 5.1. п. 5 Додатку № 3 до ТД, На підтвердження у Співвиконавця досвіду виконання аналогічного договору (у разі залучення Співвиконавця відповідно до п. 8 «Інформація про співвиконавця (у випадку закупівлі послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД), Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження згідно вимог п. 5 Додатку № 3 до ТД, а саме:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) останньої довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами).
Аналогічним договором буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Саме Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених замовником в Таблиці 5 «Перелік основних (ключових) видів робіт».
Для підтвердження виконання основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених замовником в Таблиці 5 «Перелік основних (ключових) видів робіт» не сумується досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасника та Співвиконавця (якщо буде залучано субпідрядника/співвиконавця).
Згідно вимог пп. 5.1. п. 5 Додатку № 3 до ТД, На підтвердження у Співвиконавця досвіду виконання аналогічного договору (у разі залучення Співвиконавця відповідно до п. 8 «Інформація про співвиконавця (у випадку закупівлі послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД), Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження згідно вимог п. 5 Додатку № 3 до ТД, а саме:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) останньої довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами).
Аналогічним договором буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Фінспроможність
Дата подання: 11 березня 2024 14:32
Дата відповіді: 11 березня 2024 16:10
Шановний, Замовнику!
Чи сумується фінансова спроможність учасника та субпідрядника/співвиконаця (у разі залучення)?
Відповідь: Згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Саме Учасник має підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»;
для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» не сумується фінансова спроможність учасника та субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення).
Саме Учасник має підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»;
для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» не сумується фінансова спроможність учасника та субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення).
ТЗ
Дата подання: 12 березня 2024 09:41
Дата відповіді: 14 березня 2024 09:44
Відповідно до п.1.1 Проекту договору:
Виконавець своїми силами і засобами та/або із залученням Співвиконавців зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, надати послуги: 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 479,6 км) (далі- послуги) за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до планів-завдань, дефектного акту, відомості обсягів робіт (BoQ), технічної специфікації із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів та/або технічного завдання викладеного в тендерній документації в обумовлений цим Договором термін.
1. В технічній специфікації вказані обгрунтування (шифр норм). Просимо надати роз'яснення, якщо механізми в нормах, що зазначені в технічній специфікації, не відповідають фактично наявним механізмам в Учасника, то Учасник має право застосовувати норми для фактичнно наявних механізмів, які за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними)?
2. В технічній специфікації до виду робіт
- Улаштування снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток
та
-Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток
Вказано обгрунтування (шифр норми) ДУ4-35-1.
Просимо роз'яснити, який коефіцієнт примінити до ресурсів норми ДУ4-35-1, при зніманні снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток, тому що в технічній частині галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, на даний вид робіт коефіцієнт не вказано.
3. В технічній специфікації до виду робіт
–Встановлення опор для дорожніх знаків (обгрунтування (шифр норм) ДУ3-12-2), не вказано
норму витрат матеріалів, що застосовуються для приготування цементного розчину. Просимо вказати норму витрат матеріалів для приготування розчину, який використовується при встановленні опор дорожніх знаків, або роз'яснити чи Учасник має право розрахувати норми витрат матеріалів згідно технології виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно п.6.2. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування для визначення ціни тендерних пропозицій Замовником надано Відомість обсягів робіт (BoQ) та Технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів.
Враховуючи вищенаведене Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вбачає за доцільне передбачити застосування механізмів, які є цілком відповідні за своїми характеристиками з метою можливості виконання даних робіт з відповідною якістю.
2. Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема ДУ4-35-1 (стосовно), із застосуванням понижаючого коефіцієнту відповідно до п 2.8 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.
3. Встановлення опор для дорожніх знаків розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема згідно ДУ3-12-2. В складі робіт даної РВР передбачено приготування цементного розчину. Витрати матеріалів для приготування цементного розчину розраховуються підрядником згідно технології виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вбачає за доцільне передбачити застосування механізмів, які є цілком відповідні за своїми характеристиками з метою можливості виконання даних робіт з відповідною якістю.
2. Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема ДУ4-35-1 (стосовно), із застосуванням понижаючого коефіцієнту відповідно до п 2.8 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.
3. Встановлення опор для дорожніх знаків розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема згідно ДУ3-12-2. В складі робіт даної РВР передбачено приготування цементного розчину. Витрати матеріалів для приготування цементного розчину розраховуються підрядником згідно технології виконання робіт.
Щодо техніки
Дата подання: 12 березня 2024 13:43
Дата відповіді: 13 березня 2024 14:43
Шановний Замовник!
Тендерною документацією передбачено наступне:
У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник в Табл. 3 на вказаних працівників не заповнює графу 4, а в графі 6 «Примітка» зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Як саме Учасник має заповнювати в Табл. 3 графу 5 «Штатний/цивільно-правова угода» у разі залучення техніки з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо)? Яку інформацію там вказувати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником 13.03.2024 о 14:34 внесені зміни до ТД в цій частині. Дякуємо за запитання!
Щодо договору
Дата подання: 12 березня 2024 13:44
Дата відповіді: 14 березня 2024 10:36
Шановний Замовник!
Пунктом 6.3.28. Проекту Договору передбачено наступне:
В найкоротші терміни з моменту набрання чинності даним Договором розробити відповідну документацію для реалізації експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення згідно вимог визначених в Додатку № 5 до цього Договору та затвердити їх у Замовника. Виконавець зобов'язаний протягом строку дії даного Договору дотримуватися затверджених в межах цього Договору документів (регламентів, стратегій (планів), порядків, тощо).
Просимо надати відповідь: який це саме найкоротший термін?
І в які саме строки з моменту набрання чинності Договору Виконавець зобов'язаний розробити відповідну документацію для реалізації експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення згідно вимог визначених в Додатку № 5 до Договору?
Як нам відомо, термін розробки регламентів для потреб з надання послуг утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, штучних споруд на них має становити 60 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виконавець зобов'язаний розробити відповідну документацію для реалізації експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення згідно вимог визначених в Додатку № 5 до Договору в найкоротші терміни, а саме, в термін не менше 60 календарних днів.
ЩОДО ЗМІН ДО ТД
Дата подання: 13 березня 2024 09:15
Дата відповіді: 13 березня 2024 14:42
Шановний Замовнику!
Ви 09.03.24 о 17:26 годині писали у відповідь на одне з питань: "Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД".
Коли Ви плануєте внести зміни та чи буде перенесення кінцевої дати подання учасниками пропозицій ?
Відповідь: Замовником 13.03.2024 о 14:34 внесені зміни до ТД щодо запитуваного Вами запитання, без перенесення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій
Щодо аналогічних догворів
Дата подання: 13 березня 2024 15:05
Дата відповіді: 14 березня 2024 10:30
У інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 4 є графа «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, де наданий відповідний обсяг», де вказується, в тому числі, і номер пункту акту.
У Актах приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (форма № КБ-2в (УПВ) відсутня нумерація позицій, а є тільки кодовий номер і шифр.
В такому випадку, що саме вказувати Учаснику?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги, передбачені в інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 4, відповідають принципам формування форми №КБ-2в (УПВ), що регламентуються ціноутворюючими нормативними документами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
773 114 000,00
UAH з ПДВ
|
773 114 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
910 340 200,00
UAH з ПДВ
|
901 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
999 890 000,00
UAH з ПДВ
|
901 340 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
1 000 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 022 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 022 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
773 114 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:55
|
41_4_118 від 19.12.24.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 11:02
|
41_3_100 від 22.10.24.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 09:33
|
41_2_94 від 19.09.24.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 09:28
|
договір №41 від 11.04.2024 479,6 км_.pdf | укладений |
12 квітня 2024 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування у 2024 році за рахунок коштів спеціального фонду місцевого бюджету по КПКВК 1617691 на 801 755,00 грн. (вісімсот одна тисяча сімсот п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 133 625,83 грн. (сто тридцять три тисячі шістсот двадцять п’ять гривень 83 коп.). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 32 969 755,00,00 грн. (тридцять два мільйони дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 494 959,17 грн. (п’ять мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 17 коп.), з них: - 32 168 000,00 грн. - спеціальний фонд державного бюджету по КПКВК 3111020; - 801 755,00 грн. – спеціальний фонд місцевого бюджету по КПКВК 1617691. Внесення змін в реквізити Замовника. Сума договору після внесення змін: 773 114 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41/2/94 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування у 2024 році за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету по КПКВК 3111020 на 7 500 000,00 грн. (сім мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 250 000,00 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.); за рахунок коштів спеціального фонду місцевого бюджету по КПКВК 1617691 на 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 000,00 гр. (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 40 499 755,00 грн. (сорок мільйонів чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 6 749 959,17 грн. (шість мільйонів сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 17 коп.), з них: - 39 668 000,00 грн. - спеціальний фонд державного бюджету по КПКВК 3111020; - 831 755,00 грн. – спеціальний фонд місцевого бюджету по КПКВК 1617691. Сума договору після внесення змін: 773 114 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41/3/100 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування у 2024 році за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету по КПКВК 3111020 на 2 094 877,52 грн. (два мільйони дев’яносто чотири тисячі вісімсот сімдесят сім гривень 52 коп.), у тому числі ПДВ 349 146,25 гр. (триста сорок дев’ять тисяч сто сорок шість гривень 25 коп.). Всього сума фінансування на 2024 рік становить 42 594 632,52 грн. (сорок два мільйони п’ятсот дев’яносто чотири тисячі шістсот тридцять дві гривні 52 коп.), у тому числі ПДВ 7 099 105,42 грн. (сім мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч сто п’ять гривень 42 коп.), з них: - 41 762 877,52 грн. - спеціальний фонд державного бюджету по КПКВК 3111020; - 831 755,00 грн. – спеціальний фонд місцевого бюджету по КПКВК 1617691. Додаток № 3 до Договору «Очікуваний обсяг фінансування в розрізі років» викласти в редакції Сума договору після внесення змін: 773 114 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41/4/118 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |