Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-03-05-012248-a ● 9420c7a2cf85406db8e8cd8dc9a250d5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань житлово-комунального господарства, транспорту і зв'язку, управління комунальною власністю, містобудування та архітектури Погребищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43944943 |
Місцезнаходження: | 22200, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н, місто Погребище, вул.Хмельницького Б., будинок 110 |
Контактна особа: |
Володимир Миколайович Гавриш +380683289133 volodymyrgavrish747@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:23 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:23 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65789 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 16:07 |
ТД Електрична енергія ВТО.docx | |
05 березня 2024 16:07 |
Додаток 4.docx | |
05 березня 2024 16:07 |
Додаток 1.docx | |
05 березня 2024 16:07 |
Додаток 5.docx | |
05 березня 2024 16:07 |
Додаток 3.docx | |
05 березня 2024 16:07 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовний тендер
Дата подання: 08 березня 2024 20:29
Дата відповіді: 12 березня 2024 13:07
Шановний замовнику! Дайте будь ласка відповідь, тендерна документація написана під ТОВ ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС?
Відповідь: Шановний представник ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ".
Ми дякуємо вам за зацікавленість до нашої закупівлі. Повідомляємо Вам, що якщо Ви не в змозі виконати умов тендерної документації, це не означає, що вона розроблена під конкретного учасника.
Дотримуйтесь, будь ласка, правил толерантності, якщо ви бажаєте, щоб із вами працювали.
Ми дякуємо вам за зацікавленість до нашої закупівлі. Повідомляємо Вам, що якщо Ви не в змозі виконати умов тендерної документації, це не означає, що вона розроблена під конкретного учасника.
Дотримуйтесь, будь ласка, правил толерантності, якщо ви бажаєте, щоб із вами працювали.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-05-012248-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Код ЄДРПОУ:41835359
Дата подання: 10 березня 2024 19:11
Дискримынацыйны вимоги
Умови, викладені у тендернійдокументації (в частині надання гарантійного листа), є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Опис заперечення:
Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації встановлено вимогу: «на підтвердження дотримання вимог нормативно-правовихактів, що регулюють функціонування ринку електричноїенергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження Учасником господарської діяльності з постачання електричної енергії» учасник надає гарантійний лист, згідно з формою наведеною нижче, щодо дотримання ним вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1469.
Форма гарантійного листа підтвердження дотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження Учасником господарської діяльності з постачання електричної енергії
Ми, (назва Учасника)_____________________________________________, даною довідкою підтверджуємо, що з моменту отримання ліцензії, при провадженні господарської діяльності з постачання електричної енергії, дотримуємося вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, у нас відсутні порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, також ми підтверджуємо, що проти нас не застосовувалися, з боку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, застереження щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушень Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу та/або штрафи та/або призупинення ліцензії».
Зазначена вище вимоги Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, а від так незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі.
Зазначена вище вимоги Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки: Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК021:2015:09310000-5—Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачено національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Отже, Замовник не правомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
Окрім того, зазначена вимога є дискримінаційною щодо ТОВ«ЕНЕРА ВІННИЦЯ» та такою, що унеможливлює участь у цій закупівлі з огляду на наступне.
Відповідно до Загальних положень Тендерної документації, Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, Закону України «Про ринок електричної енергії», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку», постанови НКРЕКП від 09.11.2017 № 1388 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії», постанови НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу».
Додаток № 5 до Тендерної документації «Гарантійний лист» містить вимоги до Учасників щодо відповідальності за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг, а саме: відсутності порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії; не застосовування, з боку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, застереження щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушень Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу та/або штрафи та/або призупинення ліцензії.
Однак, такі вимоги не передбачені жодним нормативно-правовим документом на підставі яких, розроблялася Тендерна документація.
НКРЕКП може застосовувати санкції у вигляді: 1) застереження та/або попередження про необхідність усунення порушень; 2) накладення штрафу; 3) зупинення дії ліцензії; 4) анулювання ліцензії за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 03.03.2020 № 548 затверджено Порядок ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Порядок). Даний Порядок визначає в тому числі процедуру зупинення та припинення дії (анулювання) ліцензій на провадження видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється НКРЕКП.
Так, відповідно до пункту 6.10. Порядку, запис щодо рішення НКРЕКП про зупинення та відновлення дії ліцензії повністю або частково вноситься до ліцензійного реєстру не пізніше трьох робочих днів з дня його прийняття.
Згідно з пунктом 7.5. Порядку, НКРЕКП вносить інформацію щодо рішення про припинення дії (анулювання) ліцензії до ліцензійного реєстру, а також оприлюднює його на офіційному вебсайті протягом трьох робочих днів після його прийняття та повідомляє ліцензіата щодо прийняття такого рішення протягом п'яти календарних днів з дня його прийняття шляхом направлення йому листа.
Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності з постачання електроенергії, в разі наявності застережень НКРЕКП. Такі застереження носять виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливають на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Більше того, наявність таких застережень в минулому абсолютно не впливає на постачання електричної енергії в 2024 році, адже суб’єкт господарювання не має жодних встановлених законодавством обмежень як учасник ринку електричноїенергії, в тому числі і таких, що перешкоджали б йому брати участь у процедурі закупівлі.
Тобто, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. А відтак, вимога про надання вказаної довідки носить відверто дискримінаційний характер, унеможливлює участь у закупівлі значної кількості суб’єктів господарювання та надає не обгрунтовані переваги для участі у закупівлі визначеному колу учасників, проте, об’єктивно не має істотного значення для Замовника.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити додаток № 5 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис заперечення:
Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації встановлено вимогу: «на підтвердження дотримання вимог нормативно-правовихактів, що регулюють функціонування ринку електричноїенергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження Учасником господарської діяльності з постачання електричної енергії» учасник надає гарантійний лист, згідно з формою наведеною нижче, щодо дотримання ним вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1469.
Форма гарантійного листа підтвердження дотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження Учасником господарської діяльності з постачання електричної енергії
Ми, (назва Учасника)_____________________________________________, даною довідкою підтверджуємо, що з моменту отримання ліцензії, при провадженні господарської діяльності з постачання електричної енергії, дотримуємося вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, у нас відсутні порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, також ми підтверджуємо, що проти нас не застосовувалися, з боку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, застереження щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушень Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу та/або штрафи та/або призупинення ліцензії».
Зазначена вище вимоги Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, а від так незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі.
Зазначена вище вимоги Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки: Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК021:2015:09310000-5—Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачено національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Отже, Замовник не правомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
Окрім того, зазначена вимога є дискримінаційною щодо ТОВ«ЕНЕРА ВІННИЦЯ» та такою, що унеможливлює участь у цій закупівлі з огляду на наступне.
Відповідно до Загальних положень Тендерної документації, Тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, Закону України «Про ринок електричної енергії», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі», постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 «Про затвердження Правил ринку», постанови НКРЕКП від 09.11.2017 № 1388 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії», постанови НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу».
Додаток № 5 до Тендерної документації «Гарантійний лист» містить вимоги до Учасників щодо відповідальності за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг, а саме: відсутності порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії; не застосовування, з боку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, застереження щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушень Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу та/або штрафи та/або призупинення ліцензії.
Однак, такі вимоги не передбачені жодним нормативно-правовим документом на підставі яких, розроблялася Тендерна документація.
НКРЕКП може застосовувати санкції у вигляді: 1) застереження та/або попередження про необхідність усунення порушень; 2) накладення штрафу; 3) зупинення дії ліцензії; 4) анулювання ліцензії за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 03.03.2020 № 548 затверджено Порядок ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Порядок). Даний Порядок визначає в тому числі процедуру зупинення та припинення дії (анулювання) ліцензій на провадження видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється НКРЕКП.
Так, відповідно до пункту 6.10. Порядку, запис щодо рішення НКРЕКП про зупинення та відновлення дії ліцензії повністю або частково вноситься до ліцензійного реєстру не пізніше трьох робочих днів з дня його прийняття.
Згідно з пунктом 7.5. Порядку, НКРЕКП вносить інформацію щодо рішення про припинення дії (анулювання) ліцензії до ліцензійного реєстру, а також оприлюднює його на офіційному вебсайті протягом трьох робочих днів після його прийняття та повідомляє ліцензіата щодо прийняття такого рішення протягом п'яти календарних днів з дня його прийняття шляхом направлення йому листа.
Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності з постачання електроенергії, в разі наявності застережень НКРЕКП. Такі застереження носять виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливають на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Більше того, наявність таких застережень в минулому абсолютно не впливає на постачання електричної енергії в 2024 році, адже суб’єкт господарювання не має жодних встановлених законодавством обмежень як учасник ринку електричноїенергії, в тому числі і таких, що перешкоджали б йому брати участь у процедурі закупівлі.
Тобто, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. А відтак, вимога про надання вказаної довідки носить відверто дискримінаційний характер, унеможливлює участь у закупівлі значної кількості суб’єктів господарювання та надає не обгрунтовані переваги для участі у закупівлі визначеному колу учасників, проте, об’єктивно не має істотного значення для Замовника.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити додаток № 5 до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2024 13:03
1. Про розгляд звернення учасника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в Закупівлі про проведення Відкритих торгів з особливостями, щодо вимог до предмета закупівлі(далі — Звернення) щодо закупівлі Електрична енергія (Електрична енергія), 09310000-5 Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля).
2. Про оприлюднення роз’яснення на звернення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-03-05-012248-a
2. Про оприлюднення роз’яснення на звернення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-03-05-012248-a
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
282 378,00
UAH з ПДВ
|
282 378,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
498 597,76
UAH з ПДВ
|
498 597,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Відхилено |
282 378,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 17:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 березня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" #41987461 |
Переможець |
498 597,76
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 17:38
|
промелектро ду1.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 18:05
|
Додаток 3.pdf | укладений |
28 березня 2024 17:15
|
Договір 2.pdf | укладений |
28 березня 2024 17:15
|
Додаток 2.pdf | укладений |
28 березня 2024 17:15
|
Додаток 1.pdf | укладений |
28 березня 2024 17:15
|
Додаток 4.pdf | укладений |
28 березня 2024 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у Додаток 4 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |