Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реактиви для автоматичних аналізаторів
Очікувана вартість
387 300,00 UAH
UA-2024-03-05-011164-a ● 21c9641403fd4ada90f065cdbc26c307
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01998101 |
Місцезнаходження: | 80200, Україна , Львівська обл., Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Цибуля Леонід Йосифович 380672541244 nachmed80200@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:53 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:53 |
Очікувана вартість: | 387 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 936,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Ділюент 5 Діф H5, 20 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 58237 — Буферний розчинник зразків IVD (діагностика in vitro), автоматичні/ напівавтоматичні системи
7 штуки
Рінз 5 Діф H5, 20 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 59058 — Мийний/очищувальний розчин IVD (діагностика in vitro) для автоматизованих/ напівавтоматизованих систем
7 штуки
Шес 5 Діф H5, 20 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 58237 — Буферний розчинник зразків IVD (діагностика in vitro), автоматичні/ напівавтоматичні системи
7 штуки
Лайз 5 Діф H5, 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 61165 — Реагент для лізису клітин крові IVD (діагностика in vitro)
8 штуки
Проб Клінсер 5 Діф H5, 0.1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 59058 — Мийний/очищувальний розчин IVD (діагностика in vitro) для автоматизованих/ напівавтоматизованих систем
7 штуки
Контрольний матеріал СВС-3К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 47869 — Множинні аналіти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro), контрольний матеріал
5 набір
Протромбіновий час, сухий Dia-PT 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 30591 — Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD (діагностика in vitro)
5 набір
АЧТЧ, сухий Dia-PTT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 55981 — Активований частковий тромбопластиновий час IVD (діагностика in vitro), набір, аналіз утворення згустку
5 набір
Кальцію хлорид 0.025М Dia-CaCl2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 30593 — Кальцію хлорид. Реагент для аналізування утворення згустку IVD (діагностика in vitro)
5 набір
Контрольна плазма Dia-ControL I-II
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 55996 — Численні чинники зсідання IVD (діагностика in vitro), набір, аналіз утворення згустку
3 паковання
Кювети Coag D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 61032 — Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro) одноразового використання
3 паковання
Аланінамінотрансфераза-кін.СпЛ (АЛТ-кін.СпЛ) 500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 52923 — Аланінамінотрансфераза (ALT) IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз
3 паковання
Аспартатамінотрансфераза-кін.СпЛ (АСТ-кін СпЛ) 500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 52954 — Загальна аспартатамінотрансфераза (AST) IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз
5 паковання
Альфа-Амілаза-кін.СпЛ (100х5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 52941 — Загальна амілаза IVD (діагностика in vitro), реагент
3 паковання
Сечова кислота СпЛ 500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 53583 — Сечова кислота IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз
2 паковання
Гама-Глютаміл Трансфераза-кін.СпЛ (Гама-ГТ-кін.СпЛ) 500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 53027 — Гама-глутамілтрансфераза (ГГТ) IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз
4 Флакон
СпЛ Контроль НОРМА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 47869 — Множинні аналіти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro), контрольний матеріал
8 штуки
DIA®-HBsAg чутливість – 0,01 МО/мл Тест-система імуноферментна для виявлення поверхневого антигену вірусу гепатиту В(HBsAg) (192 визначень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 48319 — Вірус гепатиту B, поверхневий антиген IVD (діагностика in vitro), набір, імуноферментний аналіз (ІФА)
4 штуки
DIA®-SYPH Тест-система імуноферментна для виявлення антитіл до Тreponema pallidum
(192 визначень)
(192 визначень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, Радехів, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2023: 51815 — Treponema pallidum, антитіла класу імуноглобулін G (IgG) та імуноглобулін M (IgM), набір, імуноферментний аналіз (ІФА)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 15:39 |
ТД.docx | |
05 березня 2024 15:39 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
05 березня 2024 15:39 |
Додаток 1 Документи.docx | |
05 березня 2024 15:39 |
Додаток 4 Форма тендерної пропозиції (1).docx | |
05 березня 2024 15:39 |
Додаток 3 Лист згода.docx | |
05 березня 2024 15:39 |
Дод.2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Медико-технічні вимоги
Дата подання: 07 березня 2024 15:30
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:02
Прохання надати роз’яснення щодо вимоги п.6. Дод.2 тендерної документації, а саме надання гарантійного листа від виробника для запобігання фальсифікації та підтвердження походження та якості товару, а саме на підставі яких саме законодавчих актів прописана ця вимога? Вважаємо, що це обмежує коло учасників лише виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі і не підтверджуються жодними законодавчими підставами. Всі взаємовідносини між ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і ЗАМОВНИКОМ регламентуються виключно ДОГОВОРОМ, а не листами від третіх осіб. У зв’язку з тим прошу вилучити цю вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше запитання від 07.03.2024 р. повідомляємо наступне. Ця вимога зазначена замовником виключно з метою запобігання закупівлі нелегальної, неякісної продукції. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників. Хочемо звернути Вашу увагу, що гарантійний лист вимагається не виключно "від виробника", як Ви зазначаєте, а "або представника, дилера, дистриб’ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)". Отже, якщо Ви не є виробником, то Ви цей товар в когось купуєте? Будь-який постачальник має змогу звернутись до офіційного виробника або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора. Такий лист підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, учасник процедури самостійно приймає рішення щодо організації своєї діяльності, в тому числі співпраці з виробниками та представниками виробника. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків.
Також хочемо звернути увагу, що дане питання неодноразово розглядалось АМКУ і комісія з розгляду скарг не вважає цю вимогу дискримінаційною. наприклад, рішення UA-2024-02-02-005897-a.a1.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, учасник процедури самостійно приймає рішення щодо організації своєї діяльності, в тому числі співпраці з виробниками та представниками виробника. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків.
Також хочемо звернути увагу, що дане питання неодноразово розглядалось АМКУ і комісія з розгляду скарг не вважає цю вимогу дискримінаційною. наприклад, рішення UA-2024-02-02-005897-a.a1.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-05-011164-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Неліпа Майя Володимирівна", Код ЄДРПОУ:2313106328
Дата подання: 20 березня 2024 14:37
Оскарження рішення
Лист зі зверненням у додатку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 16:36
Шановний Учаснику!
Визначення правових та економічних засад здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Метою Закону та Особливостей є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників.
Щодо першого питання, Вами був наданий Гарантійний Лист № 422 від 11.03.2024 р., в якому зазначено, що ФОП Неліпа М.В. «як дилер запропонованої продукції (маю діючі договори на постачання запропонованої продукції з постачальниками та виробниками) підтверджую можливість поставки запропонованого товару…». Однак, п.6 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось «Учасник повинен надати гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)…». Тож, незрозуміло, яким чином виконана ця вимога, де посилання на відповідні договори, листи авторизації, представницькі контракти, тощо про які Ви зазначаєте? Де інформація про діючі договори на постачання запропонованої продукції з постачальниками та виробниками? Ця вимога була зазначена з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару. А в Вашому гарантійному листі взагалі відсутня інформація про виробників, постачальників, номери договорів та дати їх укладання про які Ви зазначаєте.
Щодо другого питання, відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, вимоги щодо надання гарантійного листа яким підтверджується можливість ПОСТАВКИ запропонованого ТОВАРУ, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, зазначені в п.6 Додатку 2 до тендерної документації не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей та не підлягає виправленню.
Така ж позиція АМКУ і комісії з розгляду скарг щодо надання можливості учаснику виправити невідповідності стосовно документів зазначених в технічному завданні згідно пункту 43 Особливостей викладена, наприклад, в рішенні №4634-р/пк-пз від 13.03.2024 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-13-006216-a).
Визначення правових та економічних засад здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Метою Закону та Особливостей є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників.
Щодо першого питання, Вами був наданий Гарантійний Лист № 422 від 11.03.2024 р., в якому зазначено, що ФОП Неліпа М.В. «як дилер запропонованої продукції (маю діючі договори на постачання запропонованої продукції з постачальниками та виробниками) підтверджую можливість поставки запропонованого товару…». Однак, п.6 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось «Учасник повинен надати гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)…». Тож, незрозуміло, яким чином виконана ця вимога, де посилання на відповідні договори, листи авторизації, представницькі контракти, тощо про які Ви зазначаєте? Де інформація про діючі договори на постачання запропонованої продукції з постачальниками та виробниками? Ця вимога була зазначена з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару. А в Вашому гарантійному листі взагалі відсутня інформація про виробників, постачальників, номери договорів та дати їх укладання про які Ви зазначаєте.
Щодо другого питання, відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, вимоги щодо надання гарантійного листа яким підтверджується можливість ПОСТАВКИ запропонованого ТОВАРУ, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, зазначені в п.6 Додатку 2 до тендерної документації не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей та не підлягає виправленню.
Така ж позиція АМКУ і комісії з розгляду скарг щодо надання можливості учаснику виправити невідповідності стосовно документів зазначених в технічному завданні згідно пункту 43 Особливостей викладена, наприклад, в рішенні №4634-р/пк-пз від 13.03.2024 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-13-006216-a).
Номер вимоги: UA-2024-03-05-011164-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Неліпа Майя Володимирівна", Код ЄДРПОУ:2313106328
Дата подання: 25 березня 2024 12:02
Повторне звернення
По-першому, якщо ви вимагаєте від нас документи ось ці "де посилання на відповідні договори, представницькі контракти, тощо про які Ви зазначаєте? Де інформація про діючі договори на постачання запропонованої продукції з постачальниками та виробниками?" потрібно в тендерній документації зазначати про них
!! У вас же була вимога пронадання листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора. Лист наданий.
По-другому, відповідно до пункту 43 Особливостей "Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." В нашому ж випадку так і є, цей лист НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПЕРДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ найменування товару, марки моделі тощо. А те посилання що ви скинули на скаргу В АМКУ ви хоч його почитайте перед тим як на нього посилатися. (запропоновані різні продукції та відсутнічсть документів якості, які саме ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПЕРДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ найменування товару, марки моделі тощо ).
Розгорнути
Згорнути
!! У вас же була вимога пронадання листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора. Лист наданий.
По-другому, відповідно до пункту 43 Особливостей "Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." В нашому ж випадку так і є, цей лист НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПЕРДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ найменування товару, марки моделі тощо. А те посилання що ви скинули на скаргу В АМКУ ви хоч його почитайте перед тим як на нього посилатися. (запропоновані різні продукції та відсутнічсть документів якості, які саме ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПЕРДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ найменування товару, марки моделі тощо ).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2024 09:46
Шановний Учаснику!
Ще раз звертаємо увагу, що Вами був наданий Гарантійний Лист № 422 від 11.03.2024 р., в якому зазначено, що ФОП Неліпа М.В. «як дилер запропонованої продукції (маю діючі договори на постачання запропонованої продукції з постачальниками та виробниками) підтверджую можливість поставки запропонованого товару…». Ви стверджуєте «У вас же була вимога про надання листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора. Лист наданий.». Однак, в Вашому гарантійному листі ВЗАГАЛІ не зазначається назва виробників, постачальників. Тобто, ВИ ДИЛЕР якого постачальника чи виробника? А, можливо, всіх компаній разом? Відповідно до п.5 Додатку 2 тендерної документації Вами були надані декларації про відповідність ТОВ «ПРОМО-МЕД», ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ ГРАНУМ», ТОВ «ДІАМЕБ ТРЕЙД», ПрАТ «НВК «ДІАПРОФ-МЕД» та ТОВ «АЛЬБАМЕД». Виходячи з цієї інформації, Ви дилер цих компаній?
Стосовно невідповідністі в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та позиції АМКУ. Вам пропонувалось проаналізувати це рішення, а не порівнювати предмет закупівлі та документи якості. Отже, п.6 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось «Учасник повинен надати гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)… яким підтверджується МОЖЛИВІСТЬ ПОСТАВКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, який є предметом закупівлі та пропонується учасником…». В гарантійному листі взагалі відсутня інформація про виробників та постачальників, а отже, ставиться під сумнів сама можливість поставки запропонованого товару з наданими Вами деклараціями про відповідність. Отже, за аналогією, документ що підтверджує якість не можна виправляти, а гарантійний лист можливо виправити?
Ще раз звертаємо увагу, що Вами був наданий Гарантійний Лист № 422 від 11.03.2024 р., в якому зазначено, що ФОП Неліпа М.В. «як дилер запропонованої продукції (маю діючі договори на постачання запропонованої продукції з постачальниками та виробниками) підтверджую можливість поставки запропонованого товару…». Ви стверджуєте «У вас же була вимога про надання листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора. Лист наданий.». Однак, в Вашому гарантійному листі ВЗАГАЛІ не зазначається назва виробників, постачальників. Тобто, ВИ ДИЛЕР якого постачальника чи виробника? А, можливо, всіх компаній разом? Відповідно до п.5 Додатку 2 тендерної документації Вами були надані декларації про відповідність ТОВ «ПРОМО-МЕД», ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ ГРАНУМ», ТОВ «ДІАМЕБ ТРЕЙД», ПрАТ «НВК «ДІАПРОФ-МЕД» та ТОВ «АЛЬБАМЕД». Виходячи з цієї інформації, Ви дилер цих компаній?
Стосовно невідповідністі в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та позиції АМКУ. Вам пропонувалось проаналізувати це рішення, а не порівнювати предмет закупівлі та документи якості. Отже, п.6 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось «Учасник повинен надати гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)… яким підтверджується МОЖЛИВІСТЬ ПОСТАВКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, який є предметом закупівлі та пропонується учасником…». В гарантійному листі взагалі відсутня інформація про виробників та постачальників, а отже, ставиться під сумнів сама можливість поставки запропонованого товару з наданими Вами деклараціями про відповідність. Отже, за аналогією, документ що підтверджує якість не можна виправляти, а гарантійний лист можливо виправити?
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Неліпа Майя Володимирівна" |
348 079,00
UAH з ПДВ
|
348 079,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Неживий Дмитро Миколайович |
387 284,47
UAH з ПДВ
|
387 284,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Неліпа Майя Володимирівна" #2313106328 |
Відхилено |
348 079,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 10:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 15:44
|
ФОП Неживий Дмитро Миколайович #2950406719 |
Переможець |
387 284,47
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 14:22
|
Договір 171.pdf | укладений |
04 квітня 2024 14:21
|