Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт лабораторії протезування Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» категорія за ДК 021:2015 КОД 71320000-7 - ПОСЛУГИ З ІНЖЕНЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ
Очікувана вартість
922 102,00 UAH
UA-2024-03-05-011042-a 6c36b544c9b54befa1660f85058a9376
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балаболов Андрій Анатолійович

380445216485 plankmkl12A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Контактна особа: Балаболов Андрій Анатолійович
380445216485
plankmkl12A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт лабораторії протезування Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» категорія за ДК 021:2015 КОД 71320000-7 - ПОСЛУГИ З ІНЖЕНЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

05 березня 2024 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Петросов Олександр Альбертович
#2640605518
Переможець 922 102,00
UAH з ПДВ
05 березня 2024 15:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 16:04
ДУ № 2 дог 128 від 05.03.24 ФОП Петросов О.А.PDF зміни до договору
18 квітня 2024 16:03
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2024 14:52
ДУ №1 дог 128 від 05.03.2024 + Додатки ФОП Петросов О.А.PDF зміни до договору
14 березня 2024 14:50
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2024 13:54
Ду №1 дог 128 від 05.03.2024 ФОП Петросов О.А..PDF зміни до договору
13 березня 2024 13:54
Дог 128 від 05.03.24 ФОП Петросов О.А.PDF зміни до договору
13 березня 2024 13:54
Договір 128 ФОП Петросов О.А..PDF укладений
05 березня 2024 15:38
Обгрунтування проєкт протезування.PDF укладений
05 березня 2024 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до пункту 5.1 строк виконання робіт з моменту підписання Договору до 04 червня 2024 року. Та викласти в наступній редакції розділ XIII. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 13.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: 13.1.1. ПРОТОКОЛ погодження договірної ціни (Додаток №1). 13.1.2. ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ. 13.1.3. ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС . 13.1.4. КОШТОРИС №1, КОШТОРИС №2 та КОШТОРИС №3 . 13.1.5. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 від 13.03.2024 р., з ДОДАТКАМИ до договору № 128 від 05.03.2024
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти додаток 2, додаток 3, додаток 4 до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML