Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці кухонні для шкільної їдальні)
Очікувана вартість
133 760,00 UAH
UA-2024-03-05-010470-a ● 4bd448e392194f2eaab29fb9c31863ee
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
05 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40211011 |
Місцезнаходження: | 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Шевченка, 15 |
Контактна особа: |
Наталія Наконечна +380974218502 natalij1980@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.
№1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (із змінами). Закупляємо Стільці кухонні, металеві, спинка-решітка, сидіння-екошкіра для шкільної їдальні. Кольори узгоджуються з замовником перед укладанням договору. Місце поставки товару: 47501, м.Бережани, вул.Садова, 5 - Бережанський ліцей імені Віталія Скакуна. Доставка за рахунок постачальника до 30.04.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
№1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (із змінами). Закупляємо Стільці кухонні, металеві, спинка-решітка, сидіння-екошкіра для шкільної їдальні. Кольори узгоджуються з замовником перед укладанням договору. Місце поставки товару: 47501, м.Бережани, вул.Садова, 5 - Бережанський ліцей імені Віталія Скакуна. Доставка за рахунок постачальника до 30.04.2024 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 штуки
Стільці кухонні, металеві, спинка-решітка, сидіння-екошкіра, 450мм/300мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47501, Україна, Тернопільська область, м.Бережани, вул. Садова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
05 березня 2024 15:15 |
Стільці кухонні для шкільної їдальні.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Висота спинки | від 300 | |
Висота сидіння | від 450 | |
Матеріал каркасу |
Можливі значення:
|
|
Вид спинки |
Можливі значення:
|
|
Наявність підлокітників |
Можливі значення:
|
|
Покриття спинки |
Можливі значення:
|
|
Матеріал оббивки сидіння |
Можливі значення:
|
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-18-000009 • 4ab1b76b309043648f74a84ad9e344b5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-18
•
19:37
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
08.03.2024р прийняла участь у закупівлі Запит (ціни) пропозиціі (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-05-010470-a).
Товар для участі в процедурі закупівлі обирала з того переліку, яку система Прозоро-Маркет відібрала у відповідності з технічними характеристиками і впотребами Замовника.
Моя пропозиція була найнижчою серед учасників.
Замовники визнали мене переможцем .
Але після визнання мене переможцем, почали тиснути, звинувачуючи у тому, що я начеб-то запропонувала не той товар і вони хочуть щось інше.
Я намагалася пояснити замовникам, що діяла в межах закону, і моя пропозиція відповідає тому запиту, який був сформований самими ж замовниками і товар був підібраний ними ж в Прозорро-Маркет.
Замовники пропоновули добровільно відмовитися від підписання договору і постачання товару, мотивуючи це тим, що в учасників, у яких ціна вища, є САМЕ ТЕ, ЩО ВОНИ ХОЧУТЬ.
Я відмовилася від цих пропозицій. Замовнику дала відповідь, що готова підписати договір і поставити запропонований товар по ціні, вказаній у моїй пропозиції. Ніяких листів щодо відмови виконувати свої зобов'язання як постачальник не надавала.
З моєї сторони був підписаний договір і направлений Замовнику для підписання з його боку і оприлюднення на майданчику,
Але моє здивування не мало меж, коли замість оприлюднення підписаного договору з двох сторін, побачила Протокол про відхилення моєї пропозиції від 18.03.2024р.
Замовники в цій ситуації надали абсолютно недостовірну інформацію щодо мене, як учасника, і порушили закон щодо неупередженого ставлення до учасників. Моє відхилення було досить зухвалим, з порушенням діючого законодавства щодо проходження процедури закупівлі Запит (ціни) пропозиції.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2024 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаманець Ірина Петрівна |
91 048,00
UAH з ПДВ
|
91 048,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
98 450,40
UAH з ПДВ
|
98 450,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "МІРОШНИК СВІТЛАНА ІВАНІВНА" |
106 248,00
UAH з ПДВ
|
106 248,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА |
106 856,00
UAH з ПДВ
|
106 856,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
114 848,16
UAH з ПДВ
|
114 848,16
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "УТП ГРУП" |
117 648,00
UAH з ПДВ
|
117 648,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
124 000,00
UAH з ПДВ
|
124 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
131 110,00
UAH з ПДВ
|
131 110,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
133 000,00
UAH з ПДВ
|
133 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гаманець Ірина Петрівна #2636822120 |
Рішення скасоване |
91 048,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 15:54
|
ФОП Гаманець Ірина Петрівна #2636822120 |
Відхилено |
91 048,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 16:05
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Переможець |
98 450,40
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 08:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 14:51
|
ДУ 1 до Дог.91 від 22.03.2024р..pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 15:17
|
Дог. 91 від 22.03.2024 р..pdf | укладений |
22 березня 2024 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни у Специфікацію (Додаток 1 до Договору) та викласти її у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |