Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Ганна Павлівна 380956832837 prochytanska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 11:24 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 11:24 |
Очікувана вартість: | 933 892 428,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 338 924,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14008386.42 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 7 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 2,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Закупівля послуг з експлуатаційного утримання доріг є виключною необхідністю для потреб країни. Дорожній фонд, за рахунок якого здійснювався ремонт та будівництво доріг, спрямований на потреби оборони. Водночас, необхідно забезпечувати фронтову логістику, дороги медичної евакуації, можливість експорту та імпорту товарів. Пріоритетами залишаються: утримання доріг, необхідних для забезпечення логістики зброї та потреб Збройних сил України; дороги, які забезпечують експортно-імпортну спроможність країни, адже українські порти майже втратили свою функціональність, відтак експорт та імпорт здебільшого забезпечується автомобільними перевезеннями.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в органах Державної казначейської служби. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 16:37 |
Перелік змін ЕУ Перелік 3 12 03 24.docx | |
12 березня 2024 16:37 |
НР ТД ЕУ Перелік 3 12.03.2024.docx | |
12 березня 2024 16:37 |
7. ЕУ ПРОЕКТ НР 12 03 24.docx | |
05 березня 2024 12:04 |
7. ЕУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
05 березня 2024 12:04 |
6. Технічне завдання та перелік №3.docx | |
05 березня 2024 12:04 |
7.1. ПЕРЕЛІК_ОСНОВНИХ_МАТЕРІАЛЬНИХ_РЕСУРСІВ_3.rtf | |
05 березня 2024 12:04 |
6.2. BoQ перелік 3 специфікація.rtf | |
05 березня 2024 12:04 |
ТД ЕУ Перелік 3 05.03.2024.docx | |
05 березня 2024 12:04 |
6.1. BoQ перелік 3.rtf |
12 березня 2024 16:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2024 16:37 |
Перелік змін ЕУ Перелік 3 12 03 24.docx
|
|||
12 березня 2024 16:37 |
НР ТД ЕУ Перелік 3 12.03.2024.docx
|
|||
12 березня 2024 16:37 |
7. ЕУ ПРОЕКТ НР 12 03 24.docx
|
|||
05 березня 2024 12:04 |
7. ЕУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
05 березня 2024 12:04 |
6. Технічне завдання та перелік №3.docx
|
|||
05 березня 2024 12:04 |
7.1. ПЕРЕЛІК_ОСНОВНИХ_МАТЕРІАЛЬНИХ_РЕСУРСІВ_3.rtf
|
|||
05 березня 2024 12:04 |
6.2. BoQ перелік 3 специфікація.rtf
|
|||
05 березня 2024 12:04 |
ТД ЕУ Перелік 3 05.03.2024.docx
|
|||
05 березня 2024 12:04 |
6.1. BoQ перелік 3.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником установлено один з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження наявності такого досвіду учасники мають документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж 30 % від об'ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації, при цьому, договори мають бути укладені не раніше 2020 року на загальну суму не менше 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі.
Замовником було ретельно проаналізовано всі процедури закупівель з експлуатаційного утримання автомобільних доріг за останні роки і встановлено, що більшість спроможних потенційних учасників починаючи з 2020 року мають достатню кількість аналогічних договорів для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, відтак, кваліфікаційний критерій у наведеній редакції забезпечує високий рівень конкуренції.
Замовник повинен переконатися у тому, що у межах аналогічного договору виконувалися основні роботи, тому прийнято рішення встановлювати вимогу про виконання 30% основних видів робіт у натуральних величинах. Така вимога зумовлена тим, що в попередні періоди більшість договорів на експлуатаційне утримання укладались строком на 1 рік. Відтак, в процедурі закупівель, яка оголошується для виконання послуг строком на 3 роки доцільно встановити вимогу про підтвердження виконання основних видів робіт, що складають 1/3 від тих, що передбачені технічним завданням.
Такий підхід дає можливість переконатися, що в межах раніше реалізованих договорів підрядником виконувалися різні види робіт, необхідні для Замовника, а також вони були прийняті без зауважень та оплачені.
Дана вимога встановлена для підтвердження фактичної спроможності потенційним переможцем виконати обсяг послуг, передбачений технічним завданням. Наголосимо, що Замовнику необхідно визначити надійного виконавця робіт (послуг) для забезпечення своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів автомобільних доріг в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані. Саме для цього встановлено вимоги, які сприяють залученню досвідчених виконавців.
Також додаємо, що Замовником не визначено необхідність надання договору (договорів), укладеного (укладених) з конкретним Замовником. Учасник може підтвердити виконання таких обсягів робіт договором (договорами) субпідряду, зі змісту якого буде зрозуміло, що учасником здійснювалось надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, зокрема, виконання основних (ключових) видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000108 ● 45b3d2b80ea5444988e8dd7edb852b8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2024 Одеса № 102
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 102
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4 UA-2024-03-05-005933-a 05.03.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 16:53:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») на підтвердження наявності матеріально-технічної бази відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації (далі – ТД) надано інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) від 15.03.2024 № 15/03/2024/3.1.7.-ЕУ/П3, в якій, зокрема зазначено про наявність у нього виробничої бази (TIR стоянка, площа 2500 м2): місцезнаходження за адресою – Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна; із зазначенням приналежності – право користування – договір оренди (гарантійний лист); документ, підтверджуючий приналежність –гарантійний лист від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К.
На підтвердження можливості залучення вищевказаної виробничої бази учасник надав гарантійний лист від 15.03.2024 б/н, відповідно до якого ФОП Пане М.К. у разі визнання ТОВ «Автомагістраль-Південь» переможцем даної процедури закупівлі гарантує укладення з ТОВ «Автомагістраль-Південь» договору оренди (суборенди) на матеріально-технічну базу, а саме: TIR стоянка, 2500 м2, розташована за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна.
Як Замовник переконався, що учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав у складі тендерної пропозиції достовірну інформацію про наявність матеріально-технічної бази, тоді як відповідно до інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань будь-які відомості про ФОП Пане M.K. відсутні?
Як Замовник переконався, що TIR стоянка, площею 2500 м2, розташована за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна, є власністю ФОП Пане М.К., тоді як відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна відомості про право власності або користування за ФОП Пане М.К. на TIR стоянку, площею 2500 м2, що розташована за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна, відсутні?
3. Надайте договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пункту 3.2 розділу VI ТД, у повному обсязі, яку переможець ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав відповідно до вимог пункту 3.3 розділу VI ТД у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 13:17:02
Відповідь на запит
1.1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик, очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по предмету закупівлі:
Забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг"
Очікувана вартість на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку 1 були визначена згідно Методики визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Зведений кошторисний розрахунок був складений згідно відомості обсягів робіт BOQ за міжнародною CESMM4 та дефектного акту (файли додаються). Розмір бюджетного призначення обґрунтовується бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення».
1.2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://od.restoration.gov.ua/press/news/70064.html.
2. Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження інформації викладеної в довідці за формою таблиці 1.2. Учасник надає копію(ї) документу(ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), які є чинними (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями), АБО гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, у разі перемоги даного Учасника закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази «TIR стоянка, площа 2500 м2): місцезнаходження за адресою – Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна» надано гарантійний лист від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К., що у випадку перемоги ТОВ «Автомагістраль-Південь» буде укладено договір оренди (суборенди) на дану виробничу базу.
Наголосимо на тому, що вимогами тендерної документації не було встановлено, що гарантійний лист має бути виключно від власника майданчика і вимог щодо надання додаткових документів, що підтвердять право власності орендаря у тендерній документації теж не було передбачено, а учасники мали можливість надати гарантійний лист на подальше укладення договору суборенди також. Таким чином учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконав вимоги тендерної документації у цій частині, а Замовник не мав законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Також даний учасник у складі тендерної пропозиції надав підтвердження достатньої кількості матеріально-технічних баз згідно вимог тендерної документації, тому Замовник не бачив необхідності перевіряти додатково наявність вищезазначеної бази у власності ФОП Пане М.К.
Проте, під час укладення договору за результатами даної закупівлі, Виконавцем було повідомлено, що у гарантійному листі від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К. було зроблено технічну помилку у ініціалах потенційного орендаря і додано інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на Фізичну особу-підприємця Пане Мар’яну Валеріївну. З огляду не це, було прийнято рішення, що дана помилка є формальною і не впливає на зміст тендерної пропозиції.
3. Переможець даної закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав відповідно до вимог пункту 3.3. розділу VI. тендерної документації у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пункту 3.2 розділу VI. тендерної документації у форматі pdf та Microsoft Excel (файли додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:07:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації (далі – ТД) у складі тендерної пропозиції учасник має надати Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень тощо) згідно наведеної форми.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 3 до ТД, тоді як вищезазначений учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку від 15.03.2024 № 15/03/2024/3.1.7.-ЕУ/П3 про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень тощо), у якій зазначена інформація про наявність виробничих баз, натомість відсутня інформація про наявність офісних приміщень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 12:27:49
Відповідь на запит 2
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник має надати Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно наведеної форми. При цьому уточнення у дужках «виробничих баз, офісних приміщень, тощо» надає учасникам роз’яснення, що саме може відноситися до матеріально-технічної бази. Зазначимо, що цей список у дужках є примірним і має слово «тощо», що вказує на можливість його продовження, а також дає можливість надавати інформацію не виключно про зазначені об’єкти, але й про подібні.
Таким чином учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь», надавши інформацію про наявність виробничих баз, виконав вимоги тендерної документації у цій частині, а Замовник не мав законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження інформації викладеної в довідці за формою таблиці 1.2. Учасник надає копію(ї) документу(ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), які є чинними (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями), АБО гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, у разі перемоги даного Учасника закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази «TIR стоянка, площа 2500 м2): місцезнаходження за адресою – Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна» надано гарантійний лист від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К., що у випадку перемоги ТОВ «Автомагістраль-Південь» буде укладено договір оренди (суборенди) на дану виробничу базу. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, так як вимогами тендерної документації не було встановлено окремих вимог до оформлення гарантійного листа або надання учасником додаткових документів щодо надавача гарантійного листа, Замовник не міг перевірити достовірність ініціалів його підписанта, але і не мав підстави для надання 24 годин на усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника, адже відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. При цьому, інформація зазначена у довідці про за формою таблиці 1.2. ТД відповідала інформації у гарантійному листі ФОП Пане М.К. від 15.03.2024. Таким чином учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконав вимоги тендерної документації у цій частині, а Замовник не мав законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції У висновку Держаудитслужби зазначено, що Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей, хоча цим пунктом визначено, що ЯКЩО замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО під час розгляду невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, Замовник перевірив наявні у електронній системі закупівель документи тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» на відповідність вимогам, встановленим тендерною документацією, і НЕ ВИЯВИВ невідповідність у вищезазначеному, саме тому і не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» невідповідностей в інформації та/або документах, ще не може бути порушенням пункту 43 Особливостей, адже він може бути порушений лише у випадку виявлення Замовником такої невідповідності. З огляду на це, Замовник буде оскаржувати висновок у судовому порядку.
2024-06-10 10:34:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано позовну заяву до суду щодо оскарження висновку. Відповідно, відкрито провадження. Номер провадження П/420/18992/24. |
Дата публікації: | 21 червня 2024 |
Документи:
21 червня 2024 10:41
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
909 999 998,00
UAH з ПДВ
|
909 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
924 000 000,00
UAH з ПДВ
|
924 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
933 820 000,00
UAH з ПДВ
|
933 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
933 882 428,00
UAH з ПДВ
|
933 882 428,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
909 999 998,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 11:39
|
ЕУ3 24 Автомагістраль-Південь 10 04 2024.PDF | укладений |
15 квітня 2024 11:38
|