Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ватутінська міська лікарня Ватутінської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05503680 |
Місцезнаходження: | 20250, Україна , Черкаська обл., м. Ватутіне, вул. Михайла Грушевського, буд. 11 |
Контактна особа: |
Олександр Піддубний +30962245902 pidolepet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 11:14 |
Тендерна_документація_за_Особливостями зі змінами Відеогастроскоп.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000069 ● ea0a439bab0a49a2a28ca4c7dccb6ca2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 11:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2024 № 39-3
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 17 квітня 2024 року № 003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.04.2024 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-05-004305-a, 05.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 16:16:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-05-004305-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) з яких підстав тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Фірсової Людмили Миколаївни не була розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 22:33:52
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-05-004305-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо наступні пояснення:
Щодо питання 1:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу сучасного ринку через мережу Інтернет та визначена методом моніторингу ринкових цін на основі комерційних пропозицій.
До ціни товару входять: вартість товару, доставка, податки, збори, інші обов'язкові платежі, які учасник сплачує або повинен сплатити відповідно до законодавства. Згідно з «ПРИМІРНОЮ МЕТОДИКОЮ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 очікувану вартість предмета закупівлі (Товару) необхідно визначити за методом порівняння ринкових цін. Зокрема, визначити орієнтовну ціну за 1 одиницю Товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Відповідно, з урахуванням кошторисних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі становить 1 195 000,00 грн.
Щодо питання 2:
В Замовника скалася ситуація, що дві уповноважені особи з питань публічних закупівель перебували на час проведення вказаної процедури закупівлі в щорічній відпустці і декретній відпустці відповідно. На цей період в Замовника була відсутня особа, яка виконуватиме функції уповноваженої тимчасово, та мала б необхідні знання у сфері публічних закупівель, пройденого з 01.01.2022 тестування та наявності кваліфікованого електронного підпису.
У відповідності до статті 79 КЗпП та частини 3 статті 12 Закону про відпустки відкликання з щорічної відпустки допускається за згодою працівника лише для відвернення стихійного лиха, виробничої аварії або негайного усунення їх наслідків, для відвернення нещасних випадків, простою, загибелі або псування майна підприємства, установи, організації з додержанням вимог частини 6 цієї статті та в інших випадках, передбачених законодавством. У разі відкликання працівника з відпустки його працю оплачують з урахуванням тієї суми, що була нарахована на оплату невикористаної частини відпустки.
Відкликання працівника може відбуватися лише із щорічної відпустки, відкликання з інших видів відпусток, навіть за його згодою, у тому числі і відпустки без збереження заробітної плати, не передбачено (підтверджено листом Мінсоцполітики України від 17.10.2016 № 576/13/116-16).
Тобто, законодавством встановлено чіткі умови відкликання із відпусти:
відкликання лише із щорічної відпустки та допускається лише за згодою працівника, лише для відвернення стихійного лиха, виробничої аварії або негайного усунення їх наслідків, для відвернення нещасних випадків, простою, загибелі або псування майна підприємства, установи, організації з додержанням вимог частини 6 статті 79 КЗпП та в інших випадках, передбачених законодавством.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю відмінено через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
2024-05-08 09:04:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Процедура закупівлі відмінена
2024-05-08 10:25:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Фірсова Людмила Миколаївна |
1 191 400,00
UAH з ПДВ
|
1 191 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Фірсова Людмила Миколаївна #2637614146 |
Очікує рішення |
1 191 400,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 13:04
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 22 березня 2024 13:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення самостійно виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
22 березня 2024 13:32
|
Електронний підпис |
22 березня 2024 13:29
|
протокол скасування закупівлі.pdf |
Дата оприлюднення: | 08 травня 2024 09:03 |
Кінець періоду оскарження: | 19 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 травня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
08 травня 2024 09:03
|
Електронний підпис |
08 травня 2024 09:02
|
Протокол про відміну відкритих торгів згідно підп. 2 п. 50 Особливостей (1).pdf |