Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
5 110 000,00 UAH
UA-2024-03-05-001215-a ● c6966ca3f0f445939ec1f7239deb961c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000180 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дворецька, 108 |
Контактна особа: |
Ольга Вернюк +0362265581 vernukolga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 5 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії, Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 1,0 % очікуваної вартості закупівлі та складає: 51 100,00грн., детальна інформація відповідно до вимог документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Категорія Замовника: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Замовником вимагається тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, детальна інфрмація відповідно до документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29200 послуга
Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Дворецька,108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 18:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 18:08 |
перелік змін 24.04..doc | |
24 квітня 2024 18:08 |
ТД Кейтерингові послуги 1178_із змінами .docx |
24 квітня 2024 18:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 квітня 2024 18:08 |
перелік змін 24.04..doc
|
||||||
24 квітня 2024 18:08 |
ТД Кейтерингові послуги 1178_із змінами .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Помилка в меню
Дата подання: 25 квітня 2024 23:17
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:15
Шановний замовнику. Бачимо помилку в меню, а саме: Понеділок на сніданок - відсутні напій для дієти 9. Просимо внести зміни в меню
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно додатку №2 вказано орієнтоване меню. Зазначене орієнтоване меню не є остаточним і вичерпним і може бути доповнене і скореговане під час укладання договору з переможцем торгів.
помилка в сменю
Дата подання: 25 квітня 2024 23:18
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:16
Шановний замовнику! У вашому меню відсутній напій на обід та вечерю на протязі усього тижня по всім дієтам. Тобто напій є тільки на сніданок (і то не щодня не для всіх дієт). Просимо усунути помилку в меню.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно додатку №2 вказано орієнтоване меню. Зазначене орієнтоване меню не є остаточним і вичерпним і може бути доповнене і скореговане під час укладання договору з переможцем торгів.
Чи потрібен хліб?
Дата подання: 25 квітня 2024 23:20
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:16
Відсутній хліб на обід та вечерю. Просимо роз'яснити: хліб на обід і вечерю не передбачається взагалі, або ж хліб видається на ранок і ця вага, яка указана в меню, розрахована на весь день? Звертаємо увагу, що згідно Наказу МОЗ № 931 треба хлібу пшеничного 120грам, а житньо-пшеничного 130грам для нормотрофіків.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно додатку №2 вказано орієнтоване меню. Зазначене орієнтоване меню не є остаточним і вичерпним і може бути доповнене і скореговане під час укладання договору з переможцем торгів.
Чи потрібні перші страви?
Дата подання: 25 квітня 2024 23:21
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:17
Шановний замовнику, у вашому меню відсутні перші страви. Це помилка, чи ви дійсно не плануєте годувати своїх пацієнтів першими стравами ?
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно додатку №2 вказано орієнтоване меню. Зазначене орієнтоване меню не є остаточним і вичерпним і може бути доповнене і скореговане під час укладання договору з переможцем торгів.
Відсутні гарніри
Дата подання: 25 квітня 2024 23:23
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:17
Шановний замовнику. У вашошу меню відсутні гарнірні каші на обід кожного дня по всім дієтам. Чи можемо ми запропонувати свій варіант? Чи ви вважаєте, що гарніри взагалі не потрібні, і норма КБЖУ буде виконана без гарніру (а також - без супу, без хлібу, без напоїв) ?
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно додатку №2 вказано орієнтоване меню. Зазначене орієнтоване меню не є остаточним і вичерпним і може бути доповнене і скореговане під час укладання договору з переможцем торгів.
Мала вага молочних каш
Дата подання: 25 квітня 2024 23:26
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:17
Шановний замовнику, у вашому меню каші молочні на вечерю йдуть з малою грамовкою - по 50 грам на порцію. Це вага готової страви (і каші, і молока)? Чи вага одного з інгердієнтів? Видається, що для дорослого пацієнта 50 грам каші - явно замала порція. Просимо виправити помилку.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно додатку №2 вказано орієнтоване меню. Зазначене орієнтоване меню не є остаточним і вичерпним і може бути доповнене і скореговане під час укладання договору з переможцем торгів.
Помилка у вазі м'ясних страв
Дата подання: 25 квітня 2024 23:32
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:17
Шановний замовнику, просимо виправити помилки у значеннях ваги м'ясних страв. Для прикладу, куряча підлива - вагою 10 грам, котлета парова куряча вагою - 5 грам, плов з куркою вагою 30 грам, печінка по-строганівськи вагою 10 грам, картопля тушкована з м'ясом - 30 грам і т.д.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно додатку №2 вказано орієнтоване меню. Зазначене орієнтоване меню не є остаточним і вичерпним і може бути доповнене і скореговане під час укладання договору з переможцем торгів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-05-001215-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: КП Володимирецький комбінат громадського харчування, Код ЄДРПОУ:01764610
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації, а саме на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-05-001215-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КП Володимирецький комбінат громадського харчування, Код ЄДРПОУ:01764610
Дата подання: 09 березня 2024 21:43
Дата подання: 09 березня 2024 21:43
Скарга
Скарга на умови тендерної документації, а саме на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 16:00
Рішення від 12.03.2024 №4506.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 16:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 №5093.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 13:13
Рішення від 20.03.2024 №5093.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-03-05-001215-a, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5093-р/пк-пз від 20.03.2024
Номер скарги: UA-2024-03-05-001215-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 09 березня 2024 21:55
Дата подання: 09 березня 2024 21:55
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Комунальне некомерційне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради (далі також – замовник) оголосило відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Послуги з організації харчування (аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)», очікуваною вартістю 5 110 000,00 грн.
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Однак, тендерна документація по вказаній закупівлі (далі також – ТД) складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні та дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (далі також – скаржник або учасник) як потенційного учасника цих торгів, а відтак потребує внесення змін в частині видалення відверто дискримінаційних умов та приведення ТД у відповідність до чинного законодавства, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником, забезпечення дійсного дотримання під час проведення торгів таких принципів публічних закупівель, зокрема таких, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Строк прийому пропозицій – до 13 березня 2024 року 00:00. Станом на момент подання скарги зміни до ТД не вносились. Таким чином, ця скарга подана своєчасно.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 15:50
рішення від 12.03.2024 №4518.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 15:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 №5098.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 13:07
рішення від 20.03.2024 №5098.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-03-05-001215-a, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5098-р/пк-пз від 20.03.2024
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" #42233257 |
Очікує рішення |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 01:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 23:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 травня 2024 13:47 |
Кінець періоду оскарження: | 08 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 червня 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
28 травня 2024 13:47
|
Електронний підпис |
28 травня 2024 13:45
|
Протокол (10).PDF |