Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24548168 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Максим Панасенко +0532569173 max_panasenko1989@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 9 259 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 6.docx | |
05 березня 2024 09:23 |
Тендерна документація.docx | |
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 2.docx | |
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 3.docx | |
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 5.docx | |
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 4.docx | |
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 1.docx |
05 березня 2024 09:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 6.docx
|
|||
05 березня 2024 09:23 |
Тендерна документація.docx
|
|||
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 2.docx
|
|||
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 5.docx
|
|||
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
05 березня 2024 09:23 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000016 ● ac304455522147f1acd000e274a711bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.04.2024 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-03-05-001155-a, 05.03.2024, Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 15:34:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 9259000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-05-001155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 13:28:29
Пояснення на звернення
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на ваш запит від 02.05.2024 р.
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" в Україні строком на 30 діб було введено воєнний стан.
Лист Торгово промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними.
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" в Україні строком на 30 діб було введено воєнний стан.
На виконання Законів України «Про національну безпеку України», «Про оборону України», «Про основи національного спротиву» рішенням позачергової сорокової сесії восьмого скликання Полтавської міської ради від 04.10.23 затверджено місцеву цільову програму «Полтавський спротив» (далі – Програма). Метою Програми є сприяння Полтавської міської ради у забезпеченні суверенітету і територіальної цілісності України, підвищення її обороноздатності, підтримки сил оборони. Заходи Програми спрямовані на забезпечення органів військового управління та військових частин Збройних Сил України, Національної гвардії України, інших військових формувань України (далі- Захисники) матеріально-технічними засобами, необхідними для здійснення відсічі збройної агресії проти України (далі – Потреби).
Весь перелік Потреб, який включений до Програми формується відповідно до звернень Захисників. В свою чергу, на виконання заходів Програми Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради (далі - Департамент) проводить закупівлі вищезазначених Потреб.
Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) було врегульовано питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг під час дії воєнного стану. Враховуючи вищезазначені норми, а також дію воєнного стану на території України, Департамент проводить закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» з урахування Особливостей.
В свою чергу, у пп.1 п.4 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова) зазначено:
4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
Отже, Постанова рекомендує, а не зобов’язує органи місцевого самоврядування оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, оскільки Департамент є виконавчим органом Полтавської міської ради, , він не має окремого власного вебсайту.
Разом з тим широке розповсюдження інформації про матеріально-технічне забезпечення військових частин та сил територіальної оборони розкриває чисельність та забезпечення підрозділів, що в свою чергу несе загрозу національній та громадській безпеці.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 12:42:22
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 9259000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-05-001155-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- моніторингом встановлено, що в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не містить жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Поясніть вищезазначене.
Пояснення, інформацію, в тому числі конкретне посилання на розміщення обґрунтування, та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 09:29:07
Відповідь на звернення від 15.05.2024
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на ваш запит від 15.05.2024 р.
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" в Україні строком на 30 діб було введено воєнний стан.
Лист Торгово промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними.
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" в Україні строком на 30 діб було введено воєнний стан.
На виконання Законів України «Про національну безпеку України», «Про оборону України», «Про основи національного спротиву» рішенням позачергової сорокової сесії восьмого скликання Полтавської міської ради від 04.10.23 затверджено місцеву цільову програму «Полтавський спротив» (далі – Програма). Метою Програми є сприяння Полтавської міської ради у забезпеченні суверенітету і територіальної цілісності України, підвищення її обороноздатності, підтримки сил оборони. Заходи Програми спрямовані на забезпечення органів військового управління та військових частин Збройних Сил України, Національної гвардії України, інших військових формувань України (далі- Захисники) матеріально-технічними засобами, необхідними для здійснення відсічі збройної агресії проти України (далі – Потреби).
Весь перелік Потреб, який включений до Програми формується відповідно до звернень Захисників. В свою чергу, на виконання заходів Програми Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради (далі - Департамент) проводить закупівлі вищезазначених Потреб.
Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) було врегульовано питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг під час дії воєнного стану. Враховуючи вищезазначені норми, а також дію воєнного стану на території України, Департамент проводить закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» з урахування Особливостей.
На запитання «моніторингом встановлено, що в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не містить жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран», повідомляємо, що Замовником допущено технічну помилку (описку) у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції»
Разом з тим інформуємо, що переможцем закупівлі надано гарантійний лист від 23.04.2024 вих.№65/14 (додається) в якому зазначено, що ТОВ «ТЕХНОПРОФ» не має жодних відносин з Ісламською Республікою, Іран.
Технічна помилка (описка), яка допущена в Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації ні яким чином не вплинула на результати проведеної закупівлі, яка проводилася Замовником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто.
2024-05-28 16:46:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСІ ПРІНТ" |
9 113 300,00
UAH з ПДВ
|
8 648 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ІНДАСТРІ" |
8 944 100,00
UAH з ПДВ
|
8 851 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" |
9 188 500,00
UAH з ПДВ
|
9 188 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСІ ПРІНТ" #40630513 |
Рішення скасоване |
8 648 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 15:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСІ ПРІНТ" #40630513 |
Відхилено |
8 648 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 15:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ІНДАСТРІ" #44912210 |
Рішення скасоване |
8 851 510,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 10:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ІНДАСТРІ" #44912210 |
Відхилено |
8 851 510,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 10:48
|
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" #42855563 |
Переможець |
9 188 500,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 09:16
|
ДУ3-2324.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 09:43
|
ДУ22324.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 09:42
|
ДУ12324.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 11:08
|
2324.pdf | укладений |
24 квітня 2024 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 23/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 23/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |