Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби
Очікувана вартість
1 067 100,00 UAH
UA-2024-03-04-012589-a ● a3105371ff1a434386a24fd96cf9d72f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Вебсайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Зінаїда Олександрівна Бур'ян +380563723360 zinaidaxzinaida@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 21:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 11:26 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 067 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 335,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі складає 3 відсотки на умовах, визначених тендерною документацією. Тип забезпечення: банківська гарантія з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32013 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія з грошовим покриттям. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
740 літр
Олива моторна 0W-30 (кан. 5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
30 літр
Олива моторна 0W30 (кан. 5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
600 літр
Олива моторна 10W-40 (кан. 4л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
80 літр
Олива моторна 5W30 (кан. 5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
600 літр
Олива моторна 5W30 C2/C3 P/RN (кан. 5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
190 літр
Олива моторна 5W-40 (кан. 5л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
120 літр
Олива трансмісійна 75W80 (20л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
96 літр
Олива трансмісійна ATF (4л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
48.8 літр
Гальмівна рідина ДОТ-4 (0,8л/0,85кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 18:17 |
11.03.24- Перелік змін UA-2024-03-04-012589-a..docx | |
11 березня 2024 18:17 |
Протокол внесення змін З2.3.03 від 11.03.24р.PDF | |
11 березня 2024 18:17 |
Тендерна_документація_оливи_ЗМІНИ.pdf | |
06 березня 2024 13:55 |
Тендерна документація (оливи) (3)_c.pdf | |
06 березня 2024 13:55 |
06.03.24- Перелік змін UA-2024-03-04-012589-a..docx | |
06 березня 2024 13:55 |
ПрЗм №3.3.03 від 06.03.2024р.PDF | |
04 березня 2024 20:18 |
Тендерна документація (оливи) (2).pdf |
11 березня 2024 18:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2024 18:17 |
11.03.24- Перелік змін UA-2024-03-04-012589-a..docx
|
||||||
11 березня 2024 18:17 |
Протокол внесення змін З2.3.03 від 11.03.24р.PDF
|
||||||
11 березня 2024 18:17 |
Тендерна_документація_оливи_ЗМІНИ.pdf
|
||||||
06 березня 2024 13:55 |
Тендерна документація (оливи) (3)_c.pdf
|
||||||
06 березня 2024 13:55 |
06.03.24- Перелік змін UA-2024-03-04-012589-a..docx
|
||||||
06 березня 2024 13:55 |
ПрЗм №3.3.03 від 06.03.2024р.PDF
|
||||||
04 березня 2024 20:18 |
Тендерна документація (оливи) (2).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні параметри
Дата подання: 04 березня 2024 21:59
Дата відповіді: 06 березня 2024 16:16
Вимагаємо по усіх показниках технічних параметрів вказати "від-до", "не більше -не менше", оскільки вказані Вами параметри переписані з одного паспорту, і навіть продукт одного виробника, але різних партій буде мати інакші показники!!
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляю, що відповідно до умов тендерної документації - якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Еквівалентом наданих товарів в розумінні даної документації є товари, які відповідають вимогам технічних характеристик товарів, що є предметом закупівлі.
Лист від виробника
Дата подання: 05 березня 2024 14:51
Дата відповіді: 07 березня 2024 11:49
Замовнику!
Ви вимагаєте на підтвердження стосунків з виробником лист від останнього з накладеним електронним підписом. Перше зауваження: ви вимагаєте лист на закупівлю шин, що не є предметом даної закупівлі. Друге зауваження: не всі закордонні виробники настільки перейшли на електронний документообіг і мають електронні підписи, а тому дана вимога є дискримінаційною. Пропишіть там просто лист, підписаний виробником (або електронним підписом або звичайним), якщо вам не достатнього для підтвердження повноважень сертифікату дилера чи договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляю, що до документації внесено відповідні зміни. Щодо електронних підписів – повідомляю Вас, що в Україні діє електронний документообіг, а отже якщо іноземний виробник імпортує товар в Україну, він повинен використовувати електронний документообіг.
Електронний документообіг
Дата подання: 08 березня 2024 11:22
Дата відповіді: 11 березня 2024 17:58
Замовнику:
Ваше твердження, що " в Україні діє електронний документообіг, а отже якщо іноземний виробник імпортує товар в Україну, він повинен використовувати електронний документообіг" є хибним, адже в Україні діє як електронний, так і паперовий. Підприємства мають право підписувати документи як паперові,так і електронні. Що ж стосується іноземних виробників - вони мають своє законодавство, яке не змушує їх так само використовувати електронні документи. Тому і товар завозиться від них без електронних підписів. Так як і наше законодавство не змушує їх ставити десь електронні підписи. Тому змініть вимогу щодо електронних підписів від виробників на звичайні, вони мають таку саму дійсність,як і електронні в нашій країні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 59 Особливостей - Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. У разі, якщо Ви вважаєте, що зазначена умова обмежує Вас в праві на участь – Ви могли скористатись своїм правом та оскаржити таку умову в АМКУ.
Відсутність розяснень щодо вимог до продуктів
Дата подання: 12 березня 2024 15:26
Дата відповіді: 13 березня 2024 18:56
Шановний Замовнику, вказуючи конкретні параметри конкретної партії з конкретного паспорту конкретного виробника, яким чином Ви будете оцінювати запропоновані учасниками продукти стосовно їх фізико-хімічних показників.
До прикладу, просимо надати роз'яснення:
1. Пропонуючи на 1 позицію Специфікації (Додаток №5) оливу моторну з показником кінематичної вязкісті при 100грС - 9,5 - це буде товар з кращими чи гіршими хараткристиками??
І, навпаки
2. Пропонуючи на 1 позицію Специфікації (Додаток №5) оливу моторну з показником кінематичної вязкісті при 100грС - 9,63 - це буде товар з кращими чи гіршими хараткристиками??
Окремо зазначаємо, що на відміну від температури спалаху/застигання, індексу вязкості, такі параметри, як кінематична вязкість, густина/щільність, мають діапазонні значення, які одинаково відповідатимуть нормі. Було б правильно вказати їх для учасників, для правильного підбору продуктів. Вимагаємо, внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1. Пропонуючи на 1 позицію Специфікації (Додаток №5) оливу моторну з показником кінематичної в’язкості при 100грС - 9,5 - це буде товар з кращими характеристиками.
2. Пропонуючи на 1 позицію Специфікації (Додаток №5) оливу моторну з показником кінематичної в’язкості при 100грС - 9,63 - це буде товар з гіршими характеристиками.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 13 Додатку 5 до тендерної документації якість запропонованого учасниками товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації. Відповідно до п.7 Додатку 5 до тендерної документації – еквівалентом наданих товарів в розумінні тендерної документації є товари, які абсолютно співпадають з технічними характеристиками товарів, що є предметом закупівлі.
1. Пропонуючи на 1 позицію Специфікації (Додаток №5) оливу моторну з показником кінематичної в’язкості при 100грС - 9,5 - це буде товар з кращими характеристиками.
2. Пропонуючи на 1 позицію Специфікації (Додаток №5) оливу моторну з показником кінематичної в’язкості при 100грС - 9,63 - це буде товар з гіршими характеристиками.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 13 Додатку 5 до тендерної документації якість запропонованого учасниками товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації. Відповідно до п.7 Додатку 5 до тендерної документації – еквівалентом наданих товарів в розумінні тендерної документації є товари, які абсолютно співпадають з технічними характеристиками товарів, що є предметом закупівлі.
Стосовно дискримінаційни вимог до учасників
Дата подання: 12 березня 2024 15:43
Дата відповіді: 13 березня 2024 18:57
Відповідно до п. 54 Особливостей (Постанови КМУ 1178): Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Користуючись своїм законним правом, просимо надати розяснення, яким чином будуть відрізнятись між собою два документи, і як вони впливають на кваліфікацію учасників:
1. Лист від виробника з накладеним електронним підписом посадової особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу товару для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером (представником) виробника - відповідає Вашим дикримінаційним вимогам
і
2. Лист від виробника за власноручним підписом посадової особи виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу товару для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером (представником) виробника - не відповідає Вашим дикримінаційним вимогам
Просимо надати конкретну відповідь, а не спрямовувати учасників оскаржувати такі "дивні" забаганки Замовників в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вимога щодо надання перелічених у вашому питанні документів установлена з метою забезпечення Замовника оригінальним товаром, легально ввезеним в Україну, придбаним учасниками у виробників або офіційних дилерів/представників виробника в Україні.
Законодавством установлено право Замовника (яке визначене в частині 3 статті 22 Закону) яке полягає в тому, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Якщо потенційний учасник легально закуповує товар у легальних представників – він наділений можливістю отримати такі документи, тому зазначена умова тендерної документації не містить жодних обмежувальних характерів, оскільки дозволяє приймати участь всім учасникам, які здійснюють свою діяльність, яка не суперечить законодавству.
Вимога щодо надання перелічених у вашому питанні документів установлена з метою забезпечення Замовника оригінальним товаром, легально ввезеним в Україну, придбаним учасниками у виробників або офіційних дилерів/представників виробника в Україні.
Законодавством установлено право Замовника (яке визначене в частині 3 статті 22 Закону) яке полягає в тому, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Якщо потенційний учасник легально закуповує товар у легальних представників – він наділений можливістю отримати такі документи, тому зазначена умова тендерної документації не містить жодних обмежувальних характерів, оскільки дозволяє приймати участь всім учасникам, які здійснюють свою діяльність, яка не суперечить законодавству.
Щодо засвідчення документів виробника електронним підписом
Дата подання: 12 березня 2024 19:49
Дата відповіді: 13 березня 2024 18:59
Добрий вечір! Шановний Замовнику, яким чином учасник має встановлювати вимоги щодо накладення ЕП європейським товариствам?
Чи впевнені Ви, що зможете, без зайвихх ризиків для учасника, ідентифікувати документ, підписаний ЕП, які отримані у європейських кваліфікованих надавачів електронних послуг?
Чи буде підлягати відхиленню учасник, у випадку, якщо особа-підписант не буде ідентифікована Вами, з будь яких причин?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вимога щодо надання перелічених у вашому питанні документів установлена з метою забезпечення Замовника оригінальним товаром, легально ввезеним в Україну, придбаним учасниками у виробників або офіційних дилерів/представників виробника в Україні.
Законодавством установлено право Замовника (яке визначене в частині 3 статті 22 Закону) яке полягає в тому, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
25 листопада 2022 року набула чинності Постанова Уряду № 1311 від 22.11.2022 р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо взаємного визнання електронних довірчих послуг між Україною та Європейським Союзом» (https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-realizaciyu-eksperimentalnogo-proektu-s1311-221122).
Постанова визначає, що до укладення між Україною та ЄС та між Україною та іншими країнами відповідних угод про взаємне визнання електронних довірчих послуг, в Україні вже з моменту набрання чинності Постановою визнаються:
1) іноземні кваліфіковані електронні довірчі послуги, а також результати надання таких послуг, у тому числі кваліфіковані електронні підписи, що надаються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг у державах — членах Європейського Союзу та інших державах — членах Європейської економічної зони, що включені в Список довірчих списків Європейського Союзу як кваліфіковані електронні підписи згідно із Законом України “Про електронні довірчі послуги”;
2) засоби для створення кваліфікованого електронного підпису, сертифіковані відповідними державними або приватними органами держав-членів ЄС як засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги»;
3) електронні підписи, створені в державах, що забезпечують належний захист персональних даних, перелік яких наведений у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 16 серпня 2022 р. № 910 (зокрема, це Польща, Румунія, Німеччина, Кіпр, Словакія, Чехія, Словенія, Хорватія, Чорногорія, Молдова, Іспанія тощо), з метою забезпечення громадянам України, що виїхали за межі України, можливості використання електронного відображення інформації, що міститься у документах, передачі електронних копій відповідних документів та отримання публічних послуг за межами України за бажанням такого громадянина, як аналоги власноручних підписів громадян України на документах та отримання публічних послуг виключно за межами України.
Отже, відповідаючи на Ваше питання, повідомляю, що розгляд пропозиції учасника здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Також, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Вимога щодо надання перелічених у вашому питанні документів установлена з метою забезпечення Замовника оригінальним товаром, легально ввезеним в Україну, придбаним учасниками у виробників або офіційних дилерів/представників виробника в Україні.
Законодавством установлено право Замовника (яке визначене в частині 3 статті 22 Закону) яке полягає в тому, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
25 листопада 2022 року набула чинності Постанова Уряду № 1311 від 22.11.2022 р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо взаємного визнання електронних довірчих послуг між Україною та Європейським Союзом» (https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-realizaciyu-eksperimentalnogo-proektu-s1311-221122).
Постанова визначає, що до укладення між Україною та ЄС та між Україною та іншими країнами відповідних угод про взаємне визнання електронних довірчих послуг, в Україні вже з моменту набрання чинності Постановою визнаються:
1) іноземні кваліфіковані електронні довірчі послуги, а також результати надання таких послуг, у тому числі кваліфіковані електронні підписи, що надаються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг у державах — членах Європейського Союзу та інших державах — членах Європейської економічної зони, що включені в Список довірчих списків Європейського Союзу як кваліфіковані електронні підписи згідно із Законом України “Про електронні довірчі послуги”;
2) засоби для створення кваліфікованого електронного підпису, сертифіковані відповідними державними або приватними органами держав-членів ЄС як засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги»;
3) електронні підписи, створені в державах, що забезпечують належний захист персональних даних, перелік яких наведений у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 16 серпня 2022 р. № 910 (зокрема, це Польща, Румунія, Німеччина, Кіпр, Словакія, Чехія, Словенія, Хорватія, Чорногорія, Молдова, Іспанія тощо), з метою забезпечення громадянам України, що виїхали за межі України, можливості використання електронного відображення інформації, що міститься у документах, передачі електронних копій відповідних документів та отримання публічних послуг за межами України за бажанням такого громадянина, як аналоги власноручних підписів громадян України на документах та отримання публічних послуг виключно за межами України.
Отже, відповідаючи на Ваше питання, повідомляю, що розгляд пропозиції учасника здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Також, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Чайка Вікторія Василівна |
998 500,00
UAH з ПДВ
|
998 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" |
1 065 124,80
UAH з ПДВ
|
1 065 124,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чайка Вікторія Василівна #2986902982 |
Відхилено |
998 500,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 14:13
|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Переможець |
1 065 124,80
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 13:34
|
дог.№ 104 від 29.03.2024р (маст.з.).PDF | укладений |
29 березня 2024 13:32
|