Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Портативний дистанційний детектор витоку метану з технологією лазерної спектроскопії (RMLD) (ДК 021:2015 -38430000-8 Детектори та аналізатори)
Очікувана вартість
2 940 072,30 UAH
UA-2024-03-04-012528-a ● aa349329d8ac4225983a3b6f8425b3bd
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ "ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361075 |
Вебсайт: | https://oblgaz.donetsk.ua/ |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Вікторія Олексіївна Кіріндясова 380668053927 kirindyasova03@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 19:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 940 072,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 700,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Портативний дистанційний детектор витоку метану з технологією лазерної спектроскопії (RMLD)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38431100-6 — Детектори газу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі (Додаток 3 до тендерної документації). Оплата Товару здійснюються Замовником на підставі отриманого від Постачальника рахунку у формі 60% передплати протягом 10 робочих днів. | Аванс | 10 | Робочі | 60 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок, 40% від вартості фактично поставленого Товару, здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочіх днів з моменту його отримання Замовником згідно видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 19:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 19:58 |
38 Тендерна документація ТД.docx | |
04 березня 2024 19:58 |
38 Додаток 3 до ТД LD.docx | |
04 березня 2024 19:58 |
38 Додаток 1 до ТД.docx | |
04 березня 2024 19:58 |
38 Додаток 2 до ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 07 березня 2024 08:44
Дата відповіді: 07 березня 2024 14:48
Шановний замовник. У Додатку 2 до тендерної документації, Розділ ІІІ. УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ІНШЕ, ви вказуєте, що якість Товару має бути підтверджена оригіналами документів, які підтверджують якість та безпеку поставленого Товару у відповідності до чинного законодавства України. Просимо надати більш детальну інформацію, які саме оригінали документів можуть або повинні підтверджувати якість та безпеку поставленого Товару і у відповідність яким саме нормам чинного законодавства України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Перелік всіх документів, які повинні бути надані учасником торгів, наведен у Додатку 2 до тендерної документації, Розділ ІV ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ НАДАНІ УЧАСНИКОМ (ПОСТАЧАЛЬНИКОМ) - пункти з 1-2.
Габаритні розміри
Дата подання: 07 березня 2024 20:24
Дата відповіді: 09 березня 2024 08:45
Прохання внести зміни до ТД, щодо габаритних розмірів.
Згідно ТД: Габаритні розміри не більше 160х210х80 мм. В нашому приладі висота 170 мм, що перевищує ваш встановлений параметр по довжині на цілих 10 мм і,як наслідок відсікає усіх можливих конкурентів. Будь ласка, не звужуйте, конкуренцію, адже прописаний Вами предмет закупівлі - чітко відповідає, виключно, моделі GAZOSCAN. Посилання на сайт виробника: https://gazomat.com/en/info/product-resources/. Офіційний представник в Україні - ТОВ "Науково-технічний центр "Ольдам". Сподіваємось на Вашу не заангажованість та відкриту та прозору позицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляєм наступне. Відповідно до Додатку №2 до оголошення про проведення закупівлі товарів зазначені технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником вимагається саме такий товар, з такими, і ніякими іншими, характеристиками.
Терміни потачання
Дата подання: 07 березня 2024 20:35
Дата відповіді: 09 березня 2024 08:51
Просимо внести зміни до ТД, щодо термінів постачання. Адже прописані терміни постачання, чітко вказують, що прилади вже є в Україні, і не бажання Замовника розглядати інших ,,чесних,, учасників відкритого та прозорого ринку. Тому прописані терміни постачання:протягом 20 робочих днів з дати заявки Замовника - чітко і безповоротно вказую на прихилість до ,, одного,, постачальника.
Виграє ,, свій,, - надамо заявку пізніше, а якщо виграє ,, чужий,, - то зразу надамо заявку, щоб він поставляв. Шановний Замовнику, просимо Вас бути прихильними до кожного учасника відкритого та прозорого ринку. ДАСУ - 100%, зверне увагу на Ваші прописані терміни постачання. Просимо розширити та прозорро збільшити терміни постачання на 90 календарних днів після подачі заявки Замовником. Чому саме 90 к.д.??? 60 к.д. - на виготовлення та тестування приладів. 30 к.д. - доставку приладів з США. Спродіваємось на Вашу прихильність до усіх учасників, що прийдуть на Вашу закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Змінити терміни постачання приборів ми не можемо у зв'язку з: -постійними аваріями на газопроводах, спричиненими активними бойовими діями на теріторії Донецької області, -вкрай терміновою потребою газоаналізаторів в управліннях нашого підприємства для боротьби з цими аваріями. Сподіваємось на Ваше порозуміння.
Термін подачі тендерної пропозиції
Дата подання: 07 березня 2024 20:38
Дата відповіді: 09 березня 2024 08:55
Просимо Вас, Замовнику збільшити термін подачі тендерної пропозицію до 15.3.2024.
Виробник приладів - не встигає підготувати усіх документів на подачу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми не будемо збільшувати терміни подачі пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Науково-технічний центр "Ольдам" |
2 598 336,00
UAH з ПДВ
|
2 598 336,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Науково-технічний центр "Ольдам" #33200142 |
Переможець |
2 598 336,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 12:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 15:33 |
Кінець періоду оскарження: | 05 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 квітня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливо усунути порушення |
Документи:
25 березня 2024 15:33
|
Електронний підпис |
25 березня 2024 15:33
|
Протокол 38-4.pdf |