Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Очікувана вартість
411 348,00 UAH
UA-2024-03-04-012374-a ● 265cf16371344016980a6f2c21134360
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 37533381 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., вулиця О. Довженка будинок 3 |
Контактна особа: |
Лісовська Лілія Сергіївна 380442901814 zakupivli@inforesurs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 12:48 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 12:48 |
Очікувана вартість: | 411 348,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,09% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі PDF ліцензія, видана банку, та документ про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Банківські реквізити замовника: Державне підприємство «Інфоресурс» Платник ПДВ та податку на прибуток на загальних підставах Місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. О. Довженка, 3 Код ЄДРПОУ: 37533381 Обслуговуючий банк: АБ «Укргазбанк» у м. Києві, номер рахунку за стандартом IBAN UA653204780000000002600739188. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 000,00 грн (дванадцять тисяч гривень нуль копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Банківська гарантія повинна обов’язково містити номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель, та/або посилання на закупівлю в електронній системі закупівель. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом (накладання кваліфікованого електронного підпису на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 7.1. Виконання умов Договору Виконавцем забезпечується шляхом перерахування Виконавцем депозитної суми на відкритий Замовником у банку рахунок. 7.2. У розумінні Договору депозитна сума – це кошти, які перераховуються Виконавцем на рахунок Замовника, відкритий у банку, та з настанням умов, зазначених у Договорі, підлягають поверненню Виконавцю або переходять у власність Замовнику. 7.3. Розмір депозитної суми становить ___ грн (цифрами та прописом), що становить 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості (ціни) Договору. 7.4. Інформація про відкритий Замовником у банку рахунок, на який Виконавцю необхідно перерахувати депозитну суму, надається Замовником Виконавцю не пізніше дня укладення Сторонами Договору. 7.5. Виконавець зобов’язаний перерахувати всю депозитну суму, визначену Договором, на рахунок Замовника не пізніше дня укладення Договору. 7.6. Замовник повертає Виконавцю депозитну суму шляхом її перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, у разі якісного надання Виконавцем Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня припинення дії Договору. 7.7. У разі будь-якого порушення Виконавцем умов Договору або у випадку дострокового розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку з підстави, визначеної пунктом 10.5 Договору, депозитна сума безумовно переходить у власність Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, вулиця О. Довженка будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
—
01 березня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Послуг здійснюється щомісячно на підставі підписаного Сторонами та скріпленого печатками Сторін Акту приймання-передачі наданих Послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати його підписання. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 14:39 |
Зміни до ТД.doc | |
07 березня 2024 14:39 |
ТД послуги ПКМУ 1178 (охорона 2024) зі змінами.docx | |
04 березня 2024 19:09 |
ТД послуги ПКМУ 1178 (охорона 2024).docx |
07 березня 2024 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2024 14:39 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
07 березня 2024 14:39 |
ТД послуги ПКМУ 1178 (охорона 2024) зі змінами.docx
|
|||
04 березня 2024 19:09 |
ТД послуги ПКМУ 1178 (охорона 2024).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ОПС
Дата подання: 06 березня 2024 10:27
Дата відповіді: 07 березня 2024 12:15
Добрий ранок!
У вас встановлена система охоронно-пожежної сигналізації.
1. Обладнання знаходиться у вашій власності чи надано у користування від іншого учасника?
2. Чи потрібно потенційному переможцю робити новий монтаж з підключенням до ПЦС та здійснювати оперативне реагування за допомогою мобільної групи?
З повагоою!
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Нежитлове (офісне) приміщення, що знаходиться у користуванні замовника (далі – Об’єкт), послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі, обладнане системами (з виводом на пост охорони), зокрема, протипожежної сигналізації та охоронної сигналізації (датчики руху та датчики відкривання вікон), про що зазначено в характеристиках Об’єкту в додатку № 1 «Дислокація Об’єкту» до проєкту договору про закупівлю, що наведений в додатку № 4 до тендерної документації, та в розділі 2 «Характеристики послуг» додатку № 5 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації.
2. Враховуючи інформацію, зазначену в пункті 1 даної відповіді, а також характеристики послуг, що є предметом даної закупівлі, викладені у додатку № 5 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, від виконавця послуг в рамках даної закупівлі не вимагається здійснювати монтаж системи охоронно-пожежної сигналізації з підключенням до ПЦС та здійснювати оперативне реагування за допомогою мобільної групи.
Одночасно слід зазначити, що відповідно до пункту 3 «Склад, обсяг та умови надання послуг» додатку № 5 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації учасник повинен надавати послуги, що є предметом закупівлі, у складі, обсязі, строки та на умовах, які визначені замовником в договорі про закупівлю, проєкт якого наведено в додатку № 4 до тендерної документації.
Згідно з підпунктом 6.1.13 пункту 6.1 розділу 6 «Права та обов’язки Сторін» проєкту договору про закупівлю виконавець послуг забезпечує дотримання встановлених правил пожежної безпеки, техніки безпеки, цивільного захисту на Об’єкті працівниками виконавця (охоронниками) під час несення ними охорони, а у випадках виникнення на Об’єкті, що охороняється, пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації, працівник виконавця (охоронник) негайно повідомляє про це в пожежну частину і відповідні служби міста, вживає усі можливі заходи щодо ліквідації пожежі або аварійної ситуації, негайно повідомляє про подію керівництво замовника та виконавця. Також у випадках порушення цілісності приміщень Об’єкта, що охороняється, або пошкодження майна працівник виконавця (охоронник) негайно після виявлення повідомляє чергову частину органу внутрішніх справ і замовника та до прибуття представників органу внутрішніх справ забезпечує недоторканність місця події.
1. Нежитлове (офісне) приміщення, що знаходиться у користуванні замовника (далі – Об’єкт), послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі, обладнане системами (з виводом на пост охорони), зокрема, протипожежної сигналізації та охоронної сигналізації (датчики руху та датчики відкривання вікон), про що зазначено в характеристиках Об’єкту в додатку № 1 «Дислокація Об’єкту» до проєкту договору про закупівлю, що наведений в додатку № 4 до тендерної документації, та в розділі 2 «Характеристики послуг» додатку № 5 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації.
2. Враховуючи інформацію, зазначену в пункті 1 даної відповіді, а також характеристики послуг, що є предметом даної закупівлі, викладені у додатку № 5 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, від виконавця послуг в рамках даної закупівлі не вимагається здійснювати монтаж системи охоронно-пожежної сигналізації з підключенням до ПЦС та здійснювати оперативне реагування за допомогою мобільної групи.
Одночасно слід зазначити, що відповідно до пункту 3 «Склад, обсяг та умови надання послуг» додатку № 5 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації учасник повинен надавати послуги, що є предметом закупівлі, у складі, обсязі, строки та на умовах, які визначені замовником в договорі про закупівлю, проєкт якого наведено в додатку № 4 до тендерної документації.
Згідно з підпунктом 6.1.13 пункту 6.1 розділу 6 «Права та обов’язки Сторін» проєкту договору про закупівлю виконавець послуг забезпечує дотримання встановлених правил пожежної безпеки, техніки безпеки, цивільного захисту на Об’єкті працівниками виконавця (охоронниками) під час несення ними охорони, а у випадках виникнення на Об’єкті, що охороняється, пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації, працівник виконавця (охоронник) негайно повідомляє про це в пожежну частину і відповідні служби міста, вживає усі можливі заходи щодо ліквідації пожежі або аварійної ситуації, негайно повідомляє про подію керівництво замовника та виконавця. Також у випадках порушення цілісності приміщень Об’єкта, що охороняється, або пошкодження майна працівник виконавця (охоронник) негайно після виявлення повідомляє чергову частину органу внутрішніх справ і замовника та до прибуття представників органу внутрішніх справ забезпечує недоторканність місця події.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" |
349 641,27
UAH
|
275 935,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"" |
310 980,00
UAH
|
275 940,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
306 162,00
UAH
|
294 774,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРІОС КОМЕРЦІАЛ ГРУП" |
337 680,00
UAH
|
294 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" #41033776 |
Переможець |
275 935,00
UAH
|
14 березня 2024 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 14:10
|
Договір 24 03 22.pdf | укладений |
22 березня 2024 14:08
|