Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344148 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, Набережна під Скелями, 54 |
Контактна особа: |
Поліщук Андрій Олександрович +380412226559 zhitomir_gorsvet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 13:43 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 13:43 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,29% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2024 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2024 14:09 |
ТД світильники.doc | |
18 березня 2024 14:08 |
ТД світильники.doc | |
18 березня 2024 14:05 |
Опис змін.doc | |
18 березня 2024 14:05 |
Опис змін.doc |
18 березня 2024 14:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||
18 березня 2024 14:09 |
ТД світильники.doc
|
||||||||||||||
18 березня 2024 14:08 |
ТД світильники.doc
|
||||||||||||||
18 березня 2024 14:05 |
Опис змін.doc
|
||||||||||||||
18 березня 2024 14:05 |
Опис змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Виробник світильників,
2. Реквізити договорів (номер, дата), по яким світильники були поставлені Замовнику,
3. Обов'язково вказати чи були дані договори виконані в повному обсязі чи ні і чи відповідали світильники технічним вимогам Замовника
4. Відзив Замовників щодо світильників та досвіду їх експлуатації.
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000013 ● a4b35cf704b24199815a9672c32343d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024
№ 33-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.04.2024 № 33-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-03-04-012060-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-01 14:02:35
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комунального підприємства «Електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло»» Житомирської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Cвітлодіодні вуличні світильники» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-012060-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
2. Закон є спеціальним нормативним актом, який регулює, зокрема, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад, а його метою, зокрема, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Разом з тим, відповідно до пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
В свою чергу, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону затверджено Особливості.
Відтак, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням норм Особливостей.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відтак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог абзацу 16 пункту 47 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у пункті 5 розділу 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання довідки у довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині 1 та частині 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог абзацу 4 пункту 49 Особливостей, в пункті 2 розділу 6 тендерної документації Замовником передбачено строки укладання договору, які не відповідають строкам встановленим у вказаному пункті Особливостей, зокрема, договір про закупівлю повинен бути укладеним не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а не 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як передбачено умовами тендерної документації;
- на порушення вимог пунктів 44, 50 та 51 Особливостей, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у пункті 1 розділу 6 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій та відміни торгів, які не передбачені та не відповідають вищевказаним нормам законодавства.
Поясніть, чому Вами допущено вищевказані порушення під час складання тендерної документації?
Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 17:54:00
Відповідь на запит № 1
Замовник надає відповідь на запит по пунктах
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Технічні характеристики товару, котрий постачається Замовнику, повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.). Товар, що постачається, повинен відповідати екологічним нормам визначеним законодавством України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Керуючись п.1. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) було здійснено на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах. Керуючись п.3. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, а саме в електронній системі закупівель “ПРОЗОРРО“ та інших джерел відкритих даних. Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua. Всі документи, щодо закупівлі UA-2024-03-04-012060-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі.
2. У відповідь на запит Замовник копіює пункт 5 розділу 3 тендерної документації дослівно:
"Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким
критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Замовник зазначає вимоги, установлені п. 47 Постанови КМУ № 1178, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Інформація про відсутність підстав, визначених у п. 47 Постанови КМУ № 1178, надається в довільній формі. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 п. 47 Постанови КМУ № 1178. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 1 і 7 та в абзаці 14 п. 47 Постанови КМУ № 1178"
Даний пункт в свою чергу посилається на Додаток 1 тендерної документації. Замовник копіює текст Додатку 1 також дослівно: "Постанова КМУ № 1178 ст. 44. Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені пунктом 47 Постанови КМУ № 1178.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 п. 47 Постанови КМУ № 1178. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. ВАЖЛИВО: для такого підтвердження необхідно також завантаження довідки в довільній формі.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Постанови КМУ № 1178."
Абсолютно очевидно, що у пункті 5 розділу 3 тендерної документації йдеться про п. 47 Постанови КМУ № 1178. Твердження про "порушення вимог абзацу 16 пункту 47 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у пункті 5 розділу 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання довідки у довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині 1 та частині 2 статті 17 Закону" не відповідає дійсності.
Положення абзацу 4 пункту 49 Особливостей стосуються не заповнення тендерної документації, а виконання цивільно-правової дії, а саме укладення договору, у встановлені строки. Відповідно до положень абзацу 4 пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.». Рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі було прийнято 29.03.24р. Таким чином відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник повинен укласти договір у встановлений строк, а саме в період між 04 по 13 квітня 2024 року. Порушенням цього пункту є укладення Договору про закупівлю за межами цього часового інтервалу, або раніше 04 квітня 2024 року або пізніше 13 квітня 2024 року. Сьогодні 03.04.2024р. Таким чином це положення пункту 49 Особливостей ще фізично не може бути порушеним. Відміна закупівлі в такому випадку є об’єктивно неспівмірною.
Замовник копіює пункт 1 розділу 6 тендерної документації повністю: " Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі:
1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями;
2) неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів."
Замовник копією пункти 50 та 51 Постанови № 1178 дослівно:
"50. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
51. Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі:
1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями;
2) неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів."
Як бачимо текст тендерної документації та пунктів 50 та 51 Постанови № 1178 співпадає дослівно.
Замовник копіює пункт 3 розділу 5 тендерної документації повністю: " Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей."
Замовник копією пункт 44 Постанови № 1178 дослівно: " 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”;
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей."
Отже, абсолютно очевидно, що текст тендерної документації Замовника та пунктів 44, 50 та 51 Особливостей повністю співпадає.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та результати моніторингу UA-M-2024-04-01-000013 повідомляємо наступне. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби було надано повну та ґрунтовну відповідь у передбачені чинним законодавством строки. Як вже зазначалось Замовником вимоги пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 повністю та дослівно скопійовано у пункті 3 Розділу 5 тендерної документації Замовника. Розбіжностей в тексті не існує. Разом з тим, Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації (в останній редакції), умови даного пункту викладено, зокрема, наступним чином: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такимкритеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Замовник зазначає вимоги, установлені п. 47 Постанови КМУ № 1178, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Інформація про відсутність підстав, визначених у п. 47 Постанови КМУ № 1178, надається в довільній формі.Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 п. 47 Постанови КМУ № 1178». Таким чином, у тендерній документації (в останній редакції) відсутні вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині 1 та частині 2 статті 17 Закону. З огляду на викладене, на думку Замовника, у пункті 5 розділу 3 тендерної документації відсутні порушення вимог абзацу 16 пункту 47 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Вимоги пунктів 50 та 51 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 повністю та дослівно скопійовано у пункті 1 Розділу 6 тендерної документації Замовника. Розбіжностей в тексті не існує. При аналізі пункту 2 Розділу 6 тендерної документації Замовника встановлено, що він був взятий зі старої редакції тендерної документації, в якому були зазначені положення відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", а не положення абзацу 4 пункту 49 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Втім положення даних пунктів стосуються не заповнення тендерної документації, а виконання цивільно-правової дії, а саме укладення договору, у встановлені строки. Наголошуємо, що пропозиції щодо закупівлі були розглянуті 29.03.2024р., договір було укладено 11.04.2024р., тобто на чотирнадцятий день. Відповідно до положень абзацу 4 пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.». Отже в кінцевому рахунку Замовник положення абзацу 4 пункту 49 Особливостей виконав. Враховуючи зазначення в тендерній документації ч. 6 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", а не положення абзацу 4 пункту 49 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, але у той же час фактичне виконання положень абзацу 4 пункту 49 Особливостей, Замовник не встановлює такого елементу об’єктивної сторони дисциплінарного проступку як шкідливі наслідки діяння, тому не може використати дисциплінарне або матеріальне стягнення з посадової особи Замовника. Втім для вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому з посадовою особою Замовника було проведено роз'яснювальну роботу щодо необхідності відображення інформації щодо публічних закупівель відповідно до чинного законодавства з врахуванням типів процедур закупівлі і відповідного керування Законом України "Про публічні закупівлі" або постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Для вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому посадову особу Замовника зобов'язано проводити ретельний контроль відповідності керування Законом України "Про публічні закупівлі" або постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та відображення їх положень у тендерній документації залежно від типу процедури закупівлі та врахувати висновки даного моніторингу при здійсненны майбутніх закупівель.
2024-04-22 17:00:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом винесення порередження.
2024-06-06 15:19:43
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ СВЕТ" |
1 120 000,00
UAH з ПДВ
|
1 102 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ MВК_ЮТЕМ |
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
1 199 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 375 488,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕК" |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
1 266 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКТА-ПРОМ" |
1 329 936,00
UAH з ПДВ
|
1 329 936,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ СВЕТ" #44348597 |
Відхилено |
1 102 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 18:41
|
ТОВ MВК_ЮТЕМ #44709767 |
Відхилено |
1 199 500,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 18:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" #39704225 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 19:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 21:01
|
Договiр | укладений |
11 квітня 2024 20:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Cвітлодіодний вуличний світильник | 400 | штуки |
3 000,00
UAH з ПДВ
|