Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони майна та приміщень Філій Столичного лісового офісу ДП «Ліси України» , що
розташовані на території Житомирської та Київської області, в тому числі: Лот №1 «Послуги з охорони Об’єктів Житомирської області»; Лот №2 «Послуги з охорони Об’єктів Київської області».
Очікувана вартість
47 853 492,00 UAH
UA-2024-03-04-012018-a ● e14de65676f74acdab0b966cb6e19a27
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Черниш Тетяна Володимирівна 380972624363 tetiana.chernysh@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 47 853 492,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
11 березня 2024 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 15:24 |
Зміни 2.doc | |
11 березня 2024 15:21 |
Додаток 8 п.47 Особливостей нова редакція.doc | |
11 березня 2024 15:19 |
ТД послуги нова редакція.doc | |
11 березня 2024 15:19 |
додаток 2 тех характеристики Лот №2 нова редакція.doc | |
11 березня 2024 15:18 |
додаток 1 тех характеристики Лот №1 нова редакція.doc | |
05 березня 2024 18:13 |
Зміни.doc | |
05 березня 2024 18:12 |
Додаток №7 Договір послуги охорони нова редакція.doc | |
05 березня 2024 18:12 |
Додаток №6 Договір послуги охорони нова редакція.doc | |
05 березня 2024 18:11 |
додаток 5 Кваліфікаційні та інші критерії нова редакція.doc | |
05 березня 2024 18:11 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція Лот №2 нова редакція.docx | |
05 березня 2024 18:11 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція Лот №1 нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до закупівлі
Дата подання: 05 березня 2024 11:03
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:39
Відповідно до технічних вимог закупівлі Учасник повинен надати наступні документи - Учасник повинен мати сертифікат, який підтверджує, що система
контролю якості надання послуг управління якістю Учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISО 9001:2015. Для підтвердження учасник повинен надати зазначений сертифікат в тендерній пропозиції.
У нас виникло запитання наступного характеру - якщо учасник завантажить сертифікат більш новішого характеру, а саме сертифікат управління якістю ISO 9001:2018 - чи буде це помилкою і підставою для відхилення учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Надання у складі тендерної пропозиції сертифікату ISO 9001:2018 не буде помилкою та підставою для відхилення Учасника. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації найближчим часом.
Запитання до закупівлі
Дата подання: 08 березня 2024 11:54
Дата відповіді: 11 березня 2024 13:22
Шановний Замовнику, відповідно до підпункту 1.1. Додатку 2 Вами встановлена вимога Учасник повинен мати сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISО 90012015ISO 90012018. Для підтвердження учасник повинен надати зазначений сертифікат в тендерній пропозиції, а також підтвердити успішне проходження технічного нагляду за сертифікованою системою, надавши відповідний лист від органу сертифікації, що видав даний сертифікат
Однак проходження технічного нагляду за сертифікованою системою відбувається через рік після отримання сертифікату ДСТУ ISО, тож по факту ви обмежуєте права учасників які отримали дані сертифікати пізніше, отже вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність і внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо надання листа від органу сертифікації щодо успішного проходження технічного нагляду за сертифікованою системою, встановлена лише з метою підтвердження чинності Сертифікату якості ДСТУ ISО 9001:2015/ISO 9001:2018, якщо з моменту його отримання пройшов 1 календарний рік. Відповідне уточнення буде внесено до Тендерної документації найближчим часом.
Підтвердження наявності у штаті учасника фахівця з організації заходів охорони
Дата подання: 08 березня 2024 18:40
Дата відповіді: 11 березня 2024 13:28
Шановний Замовник! Поясніть будь-ласка з приводу документального підтвердження наявності у штаті в учасника фахівця з організації заходів охорони, чому в додатку 1 до тендерної документації зазначено один перелік документів підтвердження - диплом про отримання вищої освіти та копію наказу на призначення та/або копію з оригіналу трудової книжки; згоду на обробку персональних даних, а вже в додатку 2 до тендерної документації - копії наказу про призначення даного фахівця вже не вимагається. Це напевно технічна помилка при формулюванні даної умови в тендерній документації, тоді необхідно привести у відповідність додаток 1 та 2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Додатки №1 та №2 стосуються різних лотів закупівлі та не пов'язані між собою.
Не відповідність назви додатків до тендерної документації
Дата подання: 08 березня 2024 18:55
Дата відповіді: 11 березня 2024 12:48
Розділом 3 тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пунктом 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 цих Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та зазначено перелік необхідних документів згідно підпунктів.
Так, одним із підпунктів є інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у відповідності до вимог визначених у Додатку № 8 до тендерної документації. Проте, відкриваючи зазначений додаток 8 до тендерної документації і в ньому відображається його назва, що це додаток 5 до тендерної документації. Це помилка, якщо так, тоді необхідно привести у відповідність номери та назви додатків на які йде посилання в самій тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! В Додатку 8 допущено механічну помилку. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації найближчим часом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-04-012018-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "БРУНТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:34879895
Дата подання: 08 березня 2024 18:28
Дискримінаційна вимога
Доброго дня!
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з наступною вимогою.
В Додатках 1 та 2 до Тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в пункті 9 Вимоги до організації охорони під час позаштатних ситуацій зазначено наступне: Учасник повинен мати кадрові, технічні та організаційні можливості для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій. В тому числі, мати фахівця з організації заходів охорони, який відповідає встановленим вимогам п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, а саме, має вищу освіту, стаж роботи більше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, стаж більше трьох років на командних посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів.
Однак, пунктом 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 передбачено, що даний фахівець (фахівці) з організації заходів охорони повинен(нні) мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:
- вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
- вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
Вважаємо дискримінаційною зазначену Вами вимогу щодо освітнього та кваліфікаційного рівня фахівця з організації заходів охорони вказуючи тільки вищу освіту, стаж роботи більше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, стаж більше трьох років на командних посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність і внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з наступною вимогою.
В Додатках 1 та 2 до Тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в пункті 9 Вимоги до організації охорони під час позаштатних ситуацій зазначено наступне: Учасник повинен мати кадрові, технічні та організаційні можливості для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій. В тому числі, мати фахівця з організації заходів охорони, який відповідає встановленим вимогам п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, а саме, має вищу освіту, стаж роботи більше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, стаж більше трьох років на командних посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів.
Однак, пунктом 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 передбачено, що даний фахівець (фахівці) з організації заходів охорони повинен(нні) мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:
- вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
- вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
Вважаємо дискримінаційною зазначену Вами вимогу щодо освітнього та кваліфікаційного рівня фахівця з організації заходів охорони вказуючи тільки вищу освіту, стаж роботи більше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, стаж більше трьох років на командних посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність і внести зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2024 13:24
Добрий день! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації найближчим часом
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 «Послуги з охорони Об’єктів Житомирської області» |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 28 353 252,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 141 766,26 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: Лот 1: 283 533,00 грн. (двісті вісімдесят три тисячі п’ятсот тридцять три гривні 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Гарантія надається учасником торгів в складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо); - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 283533 UAH |
Аукціон
Позиції
222867 л/г
Послуги з охорони Об’єктів Житомирської області
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 березня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БРУНТАЛЬ" |
18 587 107,80
UAH з ПДВ
|
17 758 042,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІЗИЧНА ОХОРОНА "САКУРА ГРУПП" |
22 286 700,00
UAH з ПДВ
|
17 829 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТАРЕС-3000" |
21 127 791,60
UAH з ПДВ
|
19 914 035,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки |
21 127 791,60
UAH з ПДВ
|
17 775 871,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД" |
28 353 139,74
UAH з ПДВ
|
28 353 139,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Охоронно-детективне агентство "Кольчуга" |
23 118 083,00
UAH з ПДВ
|
21 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
26 372 985,48
UAH з ПДВ
|
21 840 966,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БРУНТАЛЬ" #34879895 |
Відхилено |
17 758 042,56
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 18:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 17:40
|
ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки #39919172 |
Очікує рішення |
17 775 871,90
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 18:01
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 28 березня 2024 17:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. При оголошенні процедури закупівлі Замовником невірно визначено період та обсяг надання послуг, а саме: в Додатку №1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Лот №1 «Послуги з охорони Об’єктів Житомирської області» та Додатку №2 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Лот №2 «Послуги з охорони Об’єктів Київської області» визначено, що послуги надаються протягом 12 місяців з дати укладання договору та в оголошенні про закупівлю № UA-2024-03-04-012018-a зазначено, що послуги надаються до 31.03.2025 року. Однак, фактична потреба в наданні послуг на 2024 рік становить - з моменту укладання договору до 31.12.2024 року. Внаслідок невірного визначення періоду та обсягу надання послуг, Замовником невірно визначено і очікувану вартість предмету закупівлі. Оскільки, порушення виявлено вже на етапі кваліфікації учасників, в Замовника відсутня технічна можливість внесення зміни до Тендерної документації та оголошення про проведення закупівлі. Крім того, період надання послуг та дата дії договору є Істотними умовами договору та не можуть змінюватися після підписання договору, крім випадків передбачених п. 19 Особливостей. Виходячи з наведеного вище та враховуючи наявність порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути ,необхідно, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-03-04-012018-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. |
Документи:
28 березня 2024 17:03
|
Протокол відміни торгів.docx |
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 17:07 |
Кінець періоду оскарження: | 08 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 квітня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. При оголошенні процедури закупівлі Замовником невірно визначено період та обсяг надання послуг, а саме: в Додатку №1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Лот №1 «Послуги з охорони Об’єктів Житомирської області» та Додатку №2 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Лот №2 «Послуги з охорони Об’єктів Київської області» визначено, що послуги надаються протягом 12 місяців з дати укладання договору та в оголошенні про закупівлю № UA-2024-03-04-012018-a зазначено, що послуги надаються до 31.03.2025 року. Однак, фактична потреба в наданні послуг на 2024 рік становить - з моменту укладання договору до 31.12.2024 року. Внаслідок невірного визначення періоду та обсягу надання послуг, Замовником невірно визначено і очікувану вартість предмету закупівлі. Оскільки, порушення виявлено вже на етапі кваліфікації учасників, в Замовника відсутня технічна можливість внесення зміни до Тендерної документації та оголошення про проведення закупівлі. Крім того, період надання послуг та дата дії договору є Істотними умовами договору та не можуть змінюватися після підписання договору, крім випадків передбачених п. 19 Особливостей. Виходячи з наведеного вище та враховуючи наявність порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути ,необхідно, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-03-04-012018-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. |
Документи:
28 березня 2024 17:07
|
Електронний підпис |
28 березня 2024 17:06
|
Протокол відміни торгів.docx |