Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
Очікувана вартість
181 737 621,00 UAH
UA-2024-03-04-011957-a d785dad5b0b04b4498f4ea7708d0309f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2024 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2024 08:00
Очікувана вартість: 181 737 621,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 817 376,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 900000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 900000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 17:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 900000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону.

Сума забезпечення: 900000 UAH

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження локалізації
Дата подання: 05 березня 2024 11:07
Дата відповіді: 07 березня 2024 12:59
Шановний замовнику, в тендерній документації міститься вимога, про надання листа-підтвердження про наявність товару (обладнання, устаткування) або можливість його виготовлення з посиланням на нього в реєстрі локалізованих товарів. Від кого цей лист має бути: від учасника чи від виробника локалізованого товару?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Положення тендерної документації уточнені в цій частині, зміни внесені та оприлюдненні у встановлений порядок.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-09-000015 ● 828143e922e94b5e9712b007760feaf2
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2024 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

09.12.2024 № 82-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО



Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-04-011957-a, 04.03.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-12 15:17:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)» (ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-011957-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-03-04-011957-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація.
3. Чи були виявлені невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» при поданні ним інформації про характеристики насосу Pedrollo 4SR 6/17 F-PD 3HP Pedrollo та дренажного насосу WILO TMW32/8-10m як еквіваленту, до тих, що були визначені в інвесторській проектній документації та в тендерній документації: насосу 1ЭЦВ6-10-110 (Qmax - 10 м3/год; Hmax, 110 м) та насосу дренажного SP40G N=0,2кВт (Qmax - 15 м3/год, максимальна глибина занурення - 5 м)? За даними сайтів https://pedrollo.in.ua насос Pedrollo 4SR 6/17 F-PD 3HP Pedrollo має технічні характеристики (Qmax - 9 м3/год; Hmax - 110 м) та https://wilo.com - насос дренажний WILO TMW32/8-10m (Qmax 10 м³/год; глибина занурення/всмоктування – 3м).
4. Чи були виявлені невідповідності при перевірці інформації щодо запропонованих учасником товарів (причіп цистерна ПЦ та установка компресорна газоутилізаційна УКГ-2,5/4), вартість яких враховано в кошторисній вартості тендерної пропозиції, зокрема, їх відсутність у відповідному переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу за посиланнями, наданими в листі від 11.03.2024 №123ТОВ «Завод Агроформат» та листі від 05.03.2024 №04/00-00024 АТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш», у складі тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС»?
5. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», якщо декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надання яких передбачено підпунктом 6.7 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) щодо вантажного сідлового тягача MAN TGX 18.440, напівпричепа бортового тентованого МАЗ 975830, вантажного самоскида SCANIA P400CB8X4EHZ, котка HAMM HD 130, котка дорожнього DYNAPAC CA 610 D, бульдозера New Holland D150B, бульдозера New Holland D180B, екскаватора колісного JCB JS 160W, гусеничного екскаватора Volvo EC 220 DL, гусеничного екскаватора Volvo EC 300 DL розміщено ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в електронній системі закупівель «Prozorro» лише 02.04.2024, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (12.03.2024, 08-00)?
6. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», якщо ним не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо компресора Лідера ВК 30 PSMA 8 бар надання якої передбачено підпунктом 6.7 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-17 15:58:31

Пояснення на запит

Пояснення на запит згідно файлу, що додається

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-18 14:30:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)» (ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-011957-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в зв’язку із наданням пропозиції договірної ціни, яка не відповідає вимогам кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова) та вимогам тендерної документації?
Згідно із підпунктом 6.1.1 пункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Настанови та згідно вимог даної тендерної документації) згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, між іншим, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 5.1 Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Згідно із пунктом 5.8 Настанови вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні.
До підсумкової відомості ресурсів у розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» (п.7-п.92) включено орендовану техніку. Згідно наданої учасником довідки від 11.03.2024 №33/7 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази 17 позицій із 18 перебувають в користування ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» на підставі договору оренди від 22.11.2023 №22/11-23 укладеного із ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС». Аналізом умов договору оренди від 22.11.2023 №22/11-23 та специфікації до договору встановлено, що спецтехніка, транспортні засоби та обладнання передаються в оренду разом із екіпажом, але взагалі не визначений розмір орендної плати чи платежів. Згідно п. 3.1 цього договору розмір орендної плати за користування спецтехнікою погоджується усно, в цілому визначається в актах наданих послуг, які підписуються та скріплюються печатками Сторін один раз на місяць.
Однак, проведеним аналізом усереднених показників вартості експлуатації дорожніх машин та механізмів , за даними ДП «НІРІ», встановлено, що ціни 1 машино-години за березень 2024 року значно нижчі ніж включені учасником до статті витрат експлуатації машин і механізмів, які орендуються. Наприклад, вартість 1 машино-години бульдозерів (потужність 96 кВт [130 к.с.]) в підсумковій відомості ресурсів становить 1500,0 грн, а усереднені показники вартості становлять 877,37 грн, що майже вдвічі перевищує вартість внесену до підсумкової відомості ресурсів договірної ціни.
Отже, в ході аналізу вартісних показників встановлено, що ціна 1 машино-години орендованої техніки є меншою (нижчою) ніж врахована ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» у підсумковій відомості ресурсів, що не відповідає п. 5.8 Настанови та призводить до завищення вартості ремонтно-будівельних робіт по об’єкту.
2. Чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» невідповідність щодо підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів?
Зокрема, відповідно до підпункту 5.1.1.5 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності); копію не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт.
Згідно з пунктом 1.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовник будівництва - вживається у значенні наведеному в Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законі України «Про архітектурну діяльність» та постанові Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI визначено, що замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. Статтею 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 №687-XIV визначено, що термін «замовник будівництва» вживається в цьому Законі у значенні, наведеному в Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Проте, ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано договір субпідряду від 01.03.2018 №9/Т-СП2, який укладено між Генпідрядником (ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС») та Субпідрядником (ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС»), а не замовником КП «Донецький регіональний центр поводження з відходами».
Враховуючи вищевикладене, Генпідрядник не є замовником будівництва в розумінні Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а є лише виконавцем робіт, який залучає до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-20 15:28:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)» (ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-011957-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Згідно із підпунктом 6.1.1. пункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) та згідно вимог даної тендерної документації) згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 цієї тендерної документації; всі інші розрахунки витрат, вартість яких враховано у складі договірної ціни, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Настанови та згідно вимог даної тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК.
Однак, в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» при розрахунку договірної ціни, в частині визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, замінено ресурси на будівельні машини та/або механізми з нормами, що визначені на підставі кошторисних норм України ресурсних елементних кошторисних норм (КНУ РКНЕМ) на інші ресурси будівельних машин та механізмів за іншими нормами машино-годин, наприклад:
- в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 шифр КБ1-22-6 скрепер причіпний (з гусеничним трактором) місткістю ковша 7,03 м3 з витратою за нормою 32,3 маш. год, замінено на скрепер самохідний (на колісних тягачах) місткістю ковша 8,0 м3 з витратою за нормою 29,67395 маш. год;
- в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-03-01 шифр КБ5-119-1 кран на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т з витратою за нормою 2,7 маш. год замінено на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т з витратою за нормою 1,5 маш. год; шифр КБ9-29-1 кран на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16 т з витратою за нормою 7,79 маш. год замінено на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т з витратою за нормою 3,78483 маш. год.
Проте, учасником не надано в складі тендерної пропозиції обґрунтування та розрахунки витрат на замінені норми машино-годин або ж індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на вищезазначені машини та механізми.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" 179 738 234,31
UAH з ПДВ
179 738 234,31
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2024 14:08
Електронний підпис
05 квітня 2024 14:08
НАЗК ПБС 04.04.24.zip.p7s
05 квітня 2024 14:08
Ліцензія ПБС.pdf.p7s
05 квітня 2024 14:08
19 Довідка абз 14 п.47.pdf.p7s
05 квітня 2024 14:08
Статут та опис ПБС (2023).PDF
05 квітня 2024 14:08
НАЗК ПБС 04.04.24.zip
05 квітня 2024 14:08
Ліцензія ПБС.pdf
05 квітня 2024 14:08
19 Довідка абз 14 п.47.pdf
02 квітня 2024 16:43
Електронний підпис
02 квітня 2024 16:43
Черкаси кошторис.rar.p7s
02 квітня 2024 16:43
Лист від Полдап.PDF.p7s
02 квітня 2024 16:43
Лист від КНК.pdf.p7s
02 квітня 2024 16:43
18 Про казначейство .pdf.p7s
02 квітня 2024 16:43
16 Про інфляцію.pdf.p7s
02 квітня 2024 16:43
Черкаси кошторис.rar
02 квітня 2024 16:43
Лист від Полдап.PDF
02 квітня 2024 16:43
Лист від КНК.pdf
02 квітня 2024 16:43
18 Про казначейство .pdf
02 квітня 2024 16:43
16 Про інфляцію.pdf
02 квітня 2024 16:43
13.2 Декларація на коток.zip
11 березня 2024 18:28
Електронний підпис
11 березня 2024 18:28
Електронний підпис
11 березня 2024 18:28
Розрахунок ЗП ПБС 2024.PDF.p7s
11 березня 2024 18:28
Розрахунок ЗП ПБС 2024.PDF
11 березня 2024 18:28
5 Довідки банки.pdf.p7s
11 березня 2024 18:28
1 Сертиф.pdf
11 березня 2024 18:28
13.3 Декларація кран КРАЗ.zip
11 березня 2024 18:28
Тендерне забезпечення.zip
11 березня 2024 18:28
1 Сертиф.pdf.p7s
11 березня 2024 18:28
5 Довідки банки.pdf
11 березня 2024 18:28
2 Листи виробники.pdf
11 березня 2024 18:28
13 ЛІцензія ПБС.pdf.p7s
11 березня 2024 18:28
13 ЛІцензія ПБС.pdf
11 березня 2024 18:28
11Бентомати.pdf.p7s
11 березня 2024 18:28
2 Листи виробники.pdf.p7s
11 березня 2024 18:28
11Бентомати.pdf
11 березня 2024 18:28
7 Довідка МТБ .pdf
11 березня 2024 18:28
7 Довідка МТБ .pdf.p7s
11 березня 2024 18:28
8 Довідка працівники.pdf
11 березня 2024 18:28
8 Довідка працівники.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
Переможець 179 738 234,31
UAH з ПДВ
04 квітня 2024 09:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 11:18

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно вимоги п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації Учасник має підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для будівництва полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна І черга, а саме: • автомобiлі бортові, вантажопідйомністю не менше 5 т; • автомобiлі самоскиди, вантажопідйомністю не менше 7 т; • автогрейдер середнього типу, потужністю не менше 99 кВт; • кран на автомобiльному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т; • кран вантажопідйомністю не менше 25 т; • коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 13 т; • коток дорожнiй самохідний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 18 т; • бульдозер, потужнiстю не менше 59 кВт; • бульдозер, потужнiстю не менше 96 кВт; • скрепер, місткістю ковша не менше 7,0 м3; • трактор потужнiстю не менше 79 кВт; • екскаватор одноковшовий, мiсткiстю ковша не менше 0,25 м3; • екскаватор одноковшовий на гусеничному ходу, мiсткiстю ковша не менше 0,65 м3; • електростанцiя пересувна, потужнiстю не менше 10 кВт; • компресор пересувний, продуктивністю не менше 2,2 м3/хв; На виконання вимоги пункту 5.1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації - для підтвердження законних підстав користування Учасником надано договір оренди спецтехніки з екіпажем № 22/11-23 від 22.11.2023 року. При цьому згідно п. 1.11 розділу І тендерної документації «Законні підстави користування - вживаються у значенні, як сукупність речових прав, що встановлюють можливість добування корисних властивостей речі, що є об’єктом таких прав, в інтересах власника або іншої особи, згідно цільового призначення речі, та яке виникає на підставі набуття права власності на річ, або на підставі договору найму (оренди) чи лізингу. Для речей, щодо набуття права користування на які передбачається державна реєстрація, або нотаріальне посвідчення, правовстановлюючим документом є відповідний документ, що у встановленому чинним законодавством порядку засвідчує таку державну реєстрацію або нотаріальне посвідчення відповідного факту. У випадку якщо згідно правовстановлюючого документу передача майна у користування учаснику засвідчується складенням сторонами відповідних підтверджуючих документів, копії таких документів повинні бути надані у складі пропозиції. Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, та копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цієї тендерної документації, повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, в тому числі марку, модель та реєстраційний номер для транспортних засобів та технологічних транспортних засобів. Строк дії правочину, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкт обладнання та матеріально-технічної бази не може бути менший ніж строк виконання робіт, який визначений цією документацією. У випадку, якщо сторона договору, що надає учаснику право користування відповідним майном не є власником такого майна, учасником додатково підтверджується правомочність такої сторони передавати у користування таке майно третім особам, та шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно вимог, що змістом цієї тендерної документації встановлені для відповідних документів, безпосередньо підтверджуючих законні підстави користування об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що всупереч вимогам тендерної документації згідно пункту 6.1. договору оренди спецтехніки з екіпажем № 22/11-23 від 22.11.2023 року - строк дії такого договору до 01.09.2025 року. А строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2025 року. Для усунення невідповідностей пункту 1.11. розділу «Загальні положення» та пунктів 5.1., 5.1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації Учаснику необхідно надати копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, визначених змістом довідки у довільній формі та залучення яких учасником до виконання робіт згідно предмету закупівлі передбачається згідно п. 5.1. цього Розділу, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. 2. Згідно п.1.1. розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі: - інформації у вигляді довідки (чи іншого документу), виданої(-ого) Державною податковою службою України або територіальним органом або державною податковою інспекцією, про наявність відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - інформації у вигляді довідки(-ок) сформованої (-них) не раніше дати публікації цієї закупівлі, виданої(-их) банками та/або іншими фінансовими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Довідка(и) надаються з усіх банків та інших фінансових установ, вказаних у довідці(ах) чи іншому документі, виданому Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією) про наявність відкритих рахунків. Проте всупереч вимогам тендерної документації Учасником не надано інформації у вигляді довідки (чи іншого документу), виданої(-ого) Державною податковою службою України або територіальним органом або державною податковою інспекцією, про наявність відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Для усунення невідповідностей пункту 1.1. розділу ІІІ тендерної документації Учаснику необхідно надати: - інформації у вигляді довідки (чи іншого документу), виданої(-ого) Державною податковою службою України або територіальним органом або державною податковою інспекцією, про наявність відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - інформації у вигляді довідки(-ок) сформованої (-них) не раніше дати публікації цієї закупівлі, виданої(-их) банками та/або іншими фінансовими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Довідка(и) надаються з усіх банків та інших фінансових установ, вказаних у довідці(ах) чи іншому документі, виданому Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією) про наявність відкритих рахунків. 3. Згідно вимоги п.1.5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має підтвердити повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п. 1.4. цього розділу) підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступних документів: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; Проте всупереч вимогам тендерної документації Учасником не надано статуту. Для усунення невідповідностей п.1.5 розділу ІІІ тендерної документації учаснику необхідно надати копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи 4. Згідно пункту 5.3. розділу І тендерної документації - Учасник процедури закупівлі з урахуванням п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 надає у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником (товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника – дизель-генератор, насос, тощо), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також листи-підтвердження від виробників про наявність або можливість виготовлення товару (обладнання, устаткування) вартість яких враховано у складі договірної ціни, з посиланням на нього в реєстрі локалізованих товарів. Проте всупереч вимогі п.5.3. розділу І тендерної документації - Учасником не надано документів та інформації передбаченої тендерною документації для перевірки та встановлення ступінь локалізації виробництва щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником та вартість яких враховано у складі договірної ціни, зокрема • Насос Pedrollo 4SR 6/17 F-PD 3HP Pedrollo • Насос MNP402-20 • Дренажний насос WILO TMW32/8-10m Для усунення невідповідностей п. 5.3. розділу І тендерної документації учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником (товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника – дизель-генератор, насос, тощо), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також листи-підтвердження від виробників про наявність або можливість виготовлення товару (обладнання, устаткування) вартість яких враховано у складі договірної ціни, з посиланням на нього в реєстрі локалізованих товарів. 5. Згідно п. 6.1.1.5. розділу ІІІ тендерної документації - При формуванні договірної ціни учасник процедури закупівлі обов’язково враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. На виконання вимог замовника Учасником правильно зроблено розрахунок додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами за такими показниками, як строк будівництва, вид будівництва та розмір прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Але, разом з тим, також застосовано понижуючий коефіцієнт до розрахованої суми у розмірі – 0,02. При цьому Учасником не обгрунтований розмір та необхідність його застосування. Тому, необхідно надати обгрунтування щодо розміру такого понижуючого коефіцієнту та чи дійсно такий понижуючий коефіцієнт визначений Учасник виходячи із структури робіт та вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі. Тож, Учаснику необхідно надати повний розрахунок розміру коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами із обгрунтуванням застосування понижуючого коефіцієнту до розрахованої суми у розмірі – 0,02. При цьому змістом такого обгрунтування мають бути надані вичерпні та однозначні пояснення законності застосування такого понижуючого коефіцієнту. 6. Згідно п. 5.10 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» - Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Проте за результатами розгляду договірної ціни Учасника було виявлено аномальні ціни матеріалів та устаткування: № пп Найменування матеріалів, обладнання Од. вим. Кількість Ціна в інвестор. д-ції без ПДВ Ціна в тенд. д-ції без ПДВ Різниця в ціні за од. вим. Всього різниця у вартості без ПДВ, грн. 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Кабель вогнетривкий перерізом 2х1,5 мм кв. FLAME-X 950 (N) HXH FE180/E30 м 25 24,57 34560 34535,43 +863385,75 2 Кабель напругою 1000в перерiзом 4.70мм2 ВВГ 1000 м 0,867 1069166,67 1580,5 -1067586,17 -925597,20 3 Установка компресорна газоутилізаційна УКГ-2,5/4. Потужність двигуна 22кВТ, номінальна теплова потужність установки - 2,5МВт, максимальна теплова потужність установки - 4МВт, шт 1 18925200,00 1892520,00 -17032680,00 -17032680,00 Тож, для усунення невідповідностей Учаснику необхідно викласти договірну ціну в новій редакції, де вартість «Кабель вогнетривкий перерізом 2х1,5 мм кв. FLAME-X 950 (N) HXH FE180/E30» понизити до ціни, щоб не перевищувати середню ціну в регіоні. А для позицій «Кабель напругою 1000в перерiзом 4.70мм2 ВВГ» та «Установка компресорна газоутилізаційна УКГ-2,5/4. Потужність двигуна 22кВТ, номінальна теплова потужність установки - 2,5МВт, максимальна теплова потужність установки - 4МВт,» надати обґрунтування визначеної ціни матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції Учасника. При цьому змістом такого обгрунтування мають бути надані вичерпні та однозначні пояснення розміру вартості вищезазначених матеріалу та устаткування, а також гарантування їх улаштування при виконання робіт на об’єкті без збільшення їх вартості. 7. Згідно п. 6.1.1.6 розділу ІІІ тендерної документації та п.п. 5.21 - 5.25 Настанови - у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) враховуються кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період, якщо таке планується. Строки будівництва, що визначені тендерною та проектною документаціями враховують, в тому числі зимовий період. Тож, для усунення невідповідностей Учаснику необхідно викласти договірну ціну в новій редакції, де включити до договірної ціни кошти на подорожчання будівельних робіт, які виконуються у зимовий період, визначавши їх калькуляційним методом на підставі об’ємів будівельних робіт, виконання яких планується у зимовий період, та розрахунків додаткових витрат, перелічених в абзаці четвертому пункту 5.21 Настанови. При цьому розрахований розмір коштів на покриття подорожчання будівельних робіт, які виконуються у зимовий період не повинен перевищувати кошторисного ліміту у розмірі - 520 239,00 грн.;

Документи

04 квітня 2024 09:10
Довідка НАЗК
04 квітня 2024 09:10
Електронний підпис
12 березня 2024 08:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2024 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
179 738 234,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2024 09:10
Довідка НАЗК
04 квітня 2024 09:10
Електронний підпис
12 березня 2024 08:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2024 18:02
ДУ№3.pdf зміни до договору
16 грудня 2024 18:02
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2024 11:18
ДУ№2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2024 11:17
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2024 12:44
Договірна ціна.PDF зміни до договору
18 вересня 2024 12:44
Ду №1 від 16.09.2024 + Графік.PDF зміни до договору
18 вересня 2024 12:44
Локальні кошториси_4.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Локальні кошториси_1.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Локальні кошториси_2.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Локальні кошториси_3.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Локальні кошториси_5.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Відомості ресурсів_2.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Відомості ресурсів_4.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Відомості ресурсів_1.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Відомості ресурсів_3.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Відомості ресурсів_5.rar зміни до договору
18 вересня 2024 12:43
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 09:18
Додаток№3-1.rar укладений
19 квітня 2024 09:16
Додаток №2-2.rar укладений
19 квітня 2024 09:16
Додаток №3-2.rar укладений
19 квітня 2024 09:16
Додаток №2_1.rar укладений
19 квітня 2024 09:16
Договір генпідряду №2 від 17.04.24р..PDF укладений
19 квітня 2024 09:06
Розрахунки.PDF укладений
19 квітня 2024 09:06
Розрахунки №1-4.PDF укладений
19 квітня 2024 09:06
Додаток №1 до договору Договірна ціна.PDF укладений
19 квітня 2024 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни умов договору, згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML