Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38715770 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36 |
Контактна особа: |
Пустовіт Олександр Володимирович 380472337742 ukbck@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 181 737 621,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 817 376,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 900000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 900000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 15:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.docx | |
07 березня 2024 15:45 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЇ_зміни_2.docx | |
07 березня 2024 12:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЇ_зміни.docx | |
07 березня 2024 12:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
04 березня 2024 17:37 |
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору Генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю).docx | |
04 березня 2024 17:37 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
04 березня 2024 17:37 |
Обгрунтування очікуваної.docx | |
04 березня 2024 17:37 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі).rar |
07 березня 2024 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 березня 2024 15:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.docx
|
||||||
07 березня 2024 15:45 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЇ_зміни_2.docx
|
||||||
07 березня 2024 12:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЇ_зміни.docx
|
||||||
07 березня 2024 12:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
04 березня 2024 17:37 |
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору Генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю).docx
|
||||||
04 березня 2024 17:37 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
||||||
04 березня 2024 17:37 |
Обгрунтування очікуваної.docx
|
||||||
04 березня 2024 17:37 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі).rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-09-000015 ● 828143e922e94b5e9712b007760feaf2
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2024 № 82-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-04-011957-a, 04.03.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-12 15:17:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)» (ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-011957-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-03-04-011957-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація.
3. Чи були виявлені невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» при поданні ним інформації про характеристики насосу Pedrollo 4SR 6/17 F-PD 3HP Pedrollo та дренажного насосу WILO TMW32/8-10m як еквіваленту, до тих, що були визначені в інвесторській проектній документації та в тендерній документації: насосу 1ЭЦВ6-10-110 (Qmax - 10 м3/год; Hmax, 110 м) та насосу дренажного SP40G N=0,2кВт (Qmax - 15 м3/год, максимальна глибина занурення - 5 м)? За даними сайтів https://pedrollo.in.ua насос Pedrollo 4SR 6/17 F-PD 3HP Pedrollo має технічні характеристики (Qmax - 9 м3/год; Hmax - 110 м) та https://wilo.com - насос дренажний WILO TMW32/8-10m (Qmax 10 м³/год; глибина занурення/всмоктування – 3м).
4. Чи були виявлені невідповідності при перевірці інформації щодо запропонованих учасником товарів (причіп цистерна ПЦ та установка компресорна газоутилізаційна УКГ-2,5/4), вартість яких враховано в кошторисній вартості тендерної пропозиції, зокрема, їх відсутність у відповідному переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу за посиланнями, наданими в листі від 11.03.2024 №123ТОВ «Завод Агроформат» та листі від 05.03.2024 №04/00-00024 АТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш», у складі тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС»?
5. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», якщо декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надання яких передбачено підпунктом 6.7 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) щодо вантажного сідлового тягача MAN TGX 18.440, напівпричепа бортового тентованого МАЗ 975830, вантажного самоскида SCANIA P400CB8X4EHZ, котка HAMM HD 130, котка дорожнього DYNAPAC CA 610 D, бульдозера New Holland D150B, бульдозера New Holland D180B, екскаватора колісного JCB JS 160W, гусеничного екскаватора Volvo EC 220 DL, гусеничного екскаватора Volvo EC 300 DL розміщено ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в електронній системі закупівель «Prozorro» лише 02.04.2024, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (12.03.2024, 08-00)?
6. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», якщо ним не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо компресора Лідера ВК 30 PSMA 8 бар надання якої передбачено підпунктом 6.7 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-17 15:58:31
Пояснення на запит
Пояснення на запит згідно файлу, що додається
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-18 14:30:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)» (ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-011957-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в зв’язку із наданням пропозиції договірної ціни, яка не відповідає вимогам кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова) та вимогам тендерної документації?
Згідно із підпунктом 6.1.1 пункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Настанови та згідно вимог даної тендерної документації) згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, між іншим, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 5.1 Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Згідно із пунктом 5.8 Настанови вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні.
До підсумкової відомості ресурсів у розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» (п.7-п.92) включено орендовану техніку. Згідно наданої учасником довідки від 11.03.2024 №33/7 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази 17 позицій із 18 перебувають в користування ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» на підставі договору оренди від 22.11.2023 №22/11-23 укладеного із ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС». Аналізом умов договору оренди від 22.11.2023 №22/11-23 та специфікації до договору встановлено, що спецтехніка, транспортні засоби та обладнання передаються в оренду разом із екіпажом, але взагалі не визначений розмір орендної плати чи платежів. Згідно п. 3.1 цього договору розмір орендної плати за користування спецтехнікою погоджується усно, в цілому визначається в актах наданих послуг, які підписуються та скріплюються печатками Сторін один раз на місяць.
Однак, проведеним аналізом усереднених показників вартості експлуатації дорожніх машин та механізмів , за даними ДП «НІРІ», встановлено, що ціни 1 машино-години за березень 2024 року значно нижчі ніж включені учасником до статті витрат експлуатації машин і механізмів, які орендуються. Наприклад, вартість 1 машино-години бульдозерів (потужність 96 кВт [130 к.с.]) в підсумковій відомості ресурсів становить 1500,0 грн, а усереднені показники вартості становлять 877,37 грн, що майже вдвічі перевищує вартість внесену до підсумкової відомості ресурсів договірної ціни.
Отже, в ході аналізу вартісних показників встановлено, що ціна 1 машино-години орендованої техніки є меншою (нижчою) ніж врахована ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» у підсумковій відомості ресурсів, що не відповідає п. 5.8 Настанови та призводить до завищення вартості ремонтно-будівельних робіт по об’єкту.
2. Чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» невідповідність щодо підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів?
Зокрема, відповідно до підпункту 5.1.1.5 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності); копію не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт.
Згідно з пунктом 1.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовник будівництва - вживається у значенні наведеному в Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законі України «Про архітектурну діяльність» та постанові Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI визначено, що замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. Статтею 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 №687-XIV визначено, що термін «замовник будівництва» вживається в цьому Законі у значенні, наведеному в Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Проте, ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано договір субпідряду від 01.03.2018 №9/Т-СП2, який укладено між Генпідрядником (ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС») та Субпідрядником (ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС»), а не замовником КП «Донецький регіональний центр поводження з відходами».
Враховуючи вищевикладене, Генпідрядник не є замовником будівництва в розумінні Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а є лише виконавцем робіт, який залучає до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-20 15:28:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)» (ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-011957-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Згідно із підпунктом 6.1.1. пункту 6.1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) та згідно вимог даної тендерної документації) згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 цієї тендерної документації; всі інші розрахунки витрат, вартість яких враховано у складі договірної ціни, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Настанови та згідно вимог даної тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК.
Однак, в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» при розрахунку договірної ціни, в частині визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, замінено ресурси на будівельні машини та/або механізми з нормами, що визначені на підставі кошторисних норм України ресурсних елементних кошторисних норм (КНУ РКНЕМ) на інші ресурси будівельних машин та механізмів за іншими нормами машино-годин, наприклад:
- в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 шифр КБ1-22-6 скрепер причіпний (з гусеничним трактором) місткістю ковша 7,03 м3 з витратою за нормою 32,3 маш. год, замінено на скрепер самохідний (на колісних тягачах) місткістю ковша 8,0 м3 з витратою за нормою 29,67395 маш. год;
- в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-03-01 шифр КБ5-119-1 кран на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т з витратою за нормою 2,7 маш. год замінено на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т з витратою за нормою 1,5 маш. год; шифр КБ9-29-1 кран на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16 т з витратою за нормою 7,79 маш. год замінено на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т з витратою за нормою 3,78483 маш. год.
Проте, учасником не надано в складі тендерної пропозиції обґрунтування та розрахунки витрат на замінені норми машино-годин або ж індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на вищезазначені машини та механізми.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
179 738 234,31
UAH з ПДВ
|
179 738 234,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Переможець |
179 738 234,31
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 09:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2024 18:02
|
ДУ№3.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 11:18
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:44
|
Договірна ціна.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:44
|
Ду №1 від 16.09.2024 + Графік.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:44
|
Локальні кошториси_4.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Локальні кошториси_1.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Локальні кошториси_2.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Локальні кошториси_3.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Локальні кошториси_5.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Відомості ресурсів_2.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Відомості ресурсів_4.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Відомості ресурсів_1.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Відомості ресурсів_3.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Відомості ресурсів_5.rar | зміни до договору |
18 вересня 2024 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 09:18
|
Додаток№3-1.rar | укладений |
19 квітня 2024 09:16
|
Додаток №2-2.rar | укладений |
19 квітня 2024 09:16
|
Додаток №3-2.rar | укладений |
19 квітня 2024 09:16
|
Додаток №2_1.rar | укладений |
19 квітня 2024 09:16
|
Договір генпідряду №2 від 17.04.24р..PDF | укладений |
19 квітня 2024 09:06
|
Розрахунки.PDF | укладений |
19 квітня 2024 09:06
|
Розрахунки №1-4.PDF | укладений |
19 квітня 2024 09:06
|
Додаток №1 до договору Договірна ціна.PDF | укладений |
19 квітня 2024 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення згідно додаткової угоди, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни умов договору, згідно додаткової угоди, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування поточного року |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |