Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТРИЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04344067 |
Місцезнаходження: | 11777, Україна , Житомирська обл., Звягельський р-н, с. Стриєва, вул. Садова, буд. 4 |
Контактна особа: |
Леся Луфаренко +380680008519 sarss0445678@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 14:48 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 14:48 |
Очікувана вартість: | 1 255 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 276,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 17:09 |
ТД 2024 дрова.docx | |
04 березня 2024 17:09 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
04 березня 2024 17:09 |
Додаток 1 форма тен пропозиції.docx | |
04 березня 2024 17:09 |
Додаток 2 кваліф вимоги.docx | |
04 березня 2024 17:09 |
Додаток 5 Договір проєкт (дрова).docx | |
04 березня 2024 17:09 |
Протокол 113.pdf | |
04 березня 2024 17:09 |
Додаток 4 Лист Згода.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000011 ● 2aae846c4e51439ea32f5cac8576f175
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 12:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024
№ 33-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.04.2024 № 33-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-03-04-011720-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-01 12:31:23
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 2-а група, вільха, сосна» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-011720-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Стриївська сільська рада (далі - Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
4. Поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс», як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону внаслідок ненадання у складі тендерної пропозиції копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість, як це вимагалося Замовником в пункті 2 розділу 4 Додатку № 2 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 10:16:29
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 2-а група, вільха, сосна» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-011720-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), надати наступні пояснення (інформацію та документи) на відповідь до моніторингу ID моніторингу UA-M-2024-04-01-000011:
- Формування технічних та якісних характеристик здійснювалося на підставі ТУУ-00994207-005:2018.
- Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась на основі аналізу ринкових цін на майданчику Bi.Prozorro та аналіз попередньо укладених договорів
- Розмір бюджетних призначень обраховано шляхом аналізу ринкових цін та наявною потребою в усіх навчальних закладах, адміністративних приміщень та садочків з врахуванням опалювальної площі.
- https://stryivska-gromada.gov.ua/provedennya-zakupivel-11-44-48-30-03-2023/
- Уповноваженою особою не складався окремий протокол про виявлення формальних (несуттєвих) помилок
- Учасник закупівлі надав копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість шляхом надання копії Витягу з супровідним листом електронною поштою
Надання інформації про усунення порушення замовником
11 квітня 2024 року в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі ID:UA-2024-03-04-011720-a Управління Північнного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (надалі також – Висновок Держаудитслужби). Відповідно до Висновку Держаудитслужби: встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель; зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 29.03.2024 № 147, на що Замовник надає скан-копію підписаної Додаткової угоди №1 від 12 квітня 2024 року (про розірвання договору №147 від 29.03.2024 року)
2024-04-18 14:56:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом укладення додаткової угоди від 12.04.2024 № 1 на розірвання договору про закупівлю від 29.03.2024 № 147.
2024-04-18 17:36:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА |
1 081 564,00
UAH з ПДВ
|
1 062 736,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП «ЗВЯГЕЛЬСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» |
1 230 096,00
UAH з ПДВ
|
1 066 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА #2464316746 |
Відхилено |
1 062 736,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 12:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 18:26
|
ДП «ЗВЯГЕЛЬСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» #30816653 |
Переможець |
1 066 920,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 13:52
|
додаткова угода 1 (1).pdf | укладений |
17 квітня 2024 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 11:35
|
Протокол 166.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 10:05
|
Договір 147.pdf | укладений |
01 квітня 2024 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг вважати правильною інформацію згідно переліку об’єктів Замовника згідно Додатку №2 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол УО № 166 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 березня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виконання висновку ДАСУ відповідно до здійсненого моніторингу згідно наказу №33-3 від 01.04.2024 року |