Вимога що загрожує життю і здоров’ю людей
Дата подання: 06 березня 2024 11:32
Дата відповіді: 07 березня 2024 11:06
Шановний Замовник, Учасники, як і наша компанія, забезпечують гарантійне, технічне, сервісне, післягарантійне обслуговування та ремонт дизель-генераторних установок й інших джерел енергопостачання різного призначення для об’єктів критичної інфраструктури, ЗСУ, тощо. Ваша вимога поширення в публічному доступі під час повномасштабного вторгнення росії (на третьому році війни) такої Інформації як копії документів про право власності, чинних договорів оренди приміщень, фото приміщень є такою, що загрожує життю і здоров’ю людей, територіальній цілісності держави, Ви безпідставно наражаєте на небезпеку місто.
Вимагаємо видалити з Додатку 1 до тендерної документації, вимогу: «Учасник підтверджує довідкою в довільній формі наявність приміщень призначених для технічного обслуговування продукції (на підтвердження надати копії документів про право власності, чинних договорів оренди приміщень, фото приміщень).» або викласти вищезазначену вимогу в наступній редакції: «Учасник підтверджує довідкою в довільній формі наявність приміщень призначених для технічного обслуговування продукції.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Замовник у своїй тендерній документації має право вимагати від учасника подати всі документи чи підтвердження відповідності вимог, які вважає за потрібне і які не суперечать чинному законодавству України. Усі зазначенні у тендерній документації вимоги є необхідними для гарантування належної якості під час експлуатації предмета закупівлі.
Також, наголошуємо, що документальне підтвердження місцезнаходження Учасника (наявності офісу чи сервісного центру) – це інформація, що і так є в публічному просторі і до якої можна отримати доступ. Дякуємо за звернення. Не задоволено.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 березня 2024 12:00
Дата відповіді: 07 березня 2024 11:08
Шановний Замовник!
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ДОДАТОК 1 до тендерної документації містить наступну вимогу до Інші документи від Учасника: 7 Учасник підтверджує довідкою в довільній формі наявність приміщень призначених для технічного обслуговування продукції (на підтвердження надати копії документів про право власності, чинних договорів оренди приміщень, фото приміщень).
Вищезазначена вимога є безпідставною, такою що порушує права Учасників, дискримінаційною, оскільки для ВИКОНАННЯ Договору ПОСТАВКИ за предметом закупівлі Генератор дизельний (класифікація згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори) Учасники не зобов’язані мати в наявності власні чи орендовані приміщення для технічного обслуговування продукції. Згідно умов закупівлі Учасники повинні здійснити поставку предмету закупівлі, а саме Товару - Генератор дизельний (класифікація згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори) за чітко вказаною адресою Замовника, а не надавати ПОСЛУГИ чи ВИКОНУВАТИ РОБОТИ з технічного обслуговування продукції у власних чи орендованих приміщеннях.
Вважаємо, що вищезазначена вимога повинна бути видалена з Тендерної документації Додаток 1 до тендерної документації шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації Додаток 1 до тендерної документації або підлягає оскарженню згідно Закону.
Чи будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Шановний Учасник, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога про наявність в учасника офісу чи сервісного центру не є ні безпідставною, ні такою, що порушує права учасників, дискримінаційною чи несправедливою. Ми як Замовник маємо право і хочемо підтвердження, що потенційний учасник має потужності і змогу не лише поставити товар, але і забезпечити наше право і свій обов’язок в своєчасній заміні чи своєчасному ремонті його під час гарантійного періоду. Дякуємо за звернення.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 березня 2024 12:56
Дата відповіді: 07 березня 2024 14:26
Шановний Замовник!
Вами чітко визначений предмет закупівлі, а саме - Товари, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори.
Разом з тим у Додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте від Учасників надати сертифікат на систему управління якістю у сфері ПРОЕКТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА споруд електропостачання та телекомунікацій, виробництво ЕЛЕКТРОРОЗПОДІЛЬЧОЇ та КОНТРОЛЬНОЇ АПАРАТУРИ, ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 , IDT).
Вищевказана вимога є безпідставною, такою, що навмисно обмежує права Учасників на участь та перемогу в процедурі закупівлі, виконання умов договору поставки товару, що є предметом закупівлі, отримання прибутку тобто є дискримінаційною та такою, що порушує Закон оскільки предметом закупівлі є ТОВАРИ (Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори.), а не
ПРОЕКТУВАННЯ та БУДІВНИЦТВО споруд електропостачання
чи
Електророзподільна та контрольна апаратура (ДК 021:2015: 31200000-8 Електророзподільна та контрольна апаратура)
або
Ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування – Послуги, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель.
Виходячи з вищенаведеного Ваша вимога надати сертифікат на систему управління якістю у сфері ПРОЕКТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА споруд електропостачання та телекомунікацій, виробництво ЕЛЕКТРОРОЗПОДІЛЬЧОЇ та КОНТРОЛЬНОЇ АПАРАТУРИ, ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 , IDT) переслідує мету надати перевагу певному Учаснику, що має в наявності саме такий сертифікат та обмежує права інших Учасників процедури закупівлі, порушує Закон, а отже повинна бути усунена з Тендерної документації шляхом внесення відповідних змін до Додаток 1 до тендерної документації або підлягає оскарженню згідно Закону.
Вимагаємо усунути порушення Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вами вірно вказано, що предметом закупівлі є товар. Однак Учасники несуть відповідальність за його роботу у гарантійний термін, а власне на усунення гарантійних неполадок Замовник вимагає надати відповідний сертифікат якістю. У відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Тому вимога про надання вищевказаних документів є обгрунтованою . Дякуємо за звернення.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 06 березня 2024 13:10
Дата відповіді: 07 березня 2024 11:10
Шановний Замовник! Прошу залишити Тендерну документацію без змін в частині: учасник підтверджує довідкою в довільній формі наявність приміщень призначених для технічного обслуговування продукції (на підтвердження надати копії документів про право власності, чинних договорів оренди приміщень, фото приміщень), так як її видалення чи заміна довідкою довільної форми дасть змогу взяти участь Учасникам, які не мають ні офісних,ні торгових, ні ремонтих потужностей і часто взагалі фактично перебувають закордоном або на територіях, що тимчасово окуповані окупантом чи на його території і метою яких лише є продаж товару в кращому випадку та відсутність гарантійних зобов'язань після поставки. Як наслідок при розрахунку пропозиції такі учасники є у вигідніших умовах в порівнянні з іншими. Прошу гарантувати прозорість і честість і рівні умови для всіх і залишити ТД без змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Цілковито погоджуємось. Дякуємо за звернення
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 березня 2024 14:16
Дата відповіді: 07 березня 2024 14:06
Шановний Замовник, у Додаток 1 до тендерної документації вказана вимога Надати: копію сертифікату що підтверджує те, що Учасник придбав товар в офіційного дилера/виробника/імпортера, розробника та має право реалізовувати продукцію торгових марок, що є виробниками генераторів; лист від виробника (якщо учасник не є сам виробником)/імпортера генератора, що є предметом даної закупівлі про те, що Учасник є офіційним представником/дилером даної компанії в Україні; декларацію та сертифікат виробника, що підтверджує відповідність якості товару, що є предметом закупівлі.
Зазначена вимога надає перевагу Учасникам, що вже придбали товар, що є предметом закупівлі, мають САМЕ його в наявності та заперечує права на участь в процедурі закупівлі Учасників, що ще не придбали або ще не виготовили товар, що є предметом закупівлі, згідно Технічні характеристики та вимоги до товару, а отже є дискримінаційною, порушує Закон та підлягає усуненню шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації Замовником у відповідь на це звернення або згідно рішення органу оскарження.
Просимо усунути вищезазначене порушення Закону та внести відповідні зміни до Додаток 1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу Замовника, що Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2024. Такий строк поставки дозволяє Учасникам придбати або виготовити товар, що є предметом закупівлі та виконати договір поставки належним чином у разі визнання переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник не вбачає у своїх діях будь-яке штучне навмисне/ненавмисне дискримінаційне обмеження, чи зменшення кола учасників у своєму праві вимагати гарантовано вчасну поставку якісного товару, підтверджену відповідними документами від постачальника послуг, що є виробником, імпортером, офіційним дилером, чи представником товару, що закуповується. Замовник має намір придбати сертифікований товар, який належний чином ввезено на територію України зі сплатою всіх податків, зборів та митних платежів. Дякуємо за звернення.
Технічні характеристики та вимоги до товару
Дата подання: 07 березня 2024 11:08
Дата відповіді: 07 березня 2024 13:55
Шановний Замовник, у ДОДАТОК 2 до тендерної документації прописані Технічні характеристики та вимоги до товару, а саме Струм 245А, під єдиний артикул однієї торгової марки. Оскільки дана закупівля передбачає надання еквівалентів, вимагаємо внести зміни до тендерної документації де вказати діапазони вищезазначених технічних характеристик та вимог до товару (не більше, від і до) в інакшому випадку будемо вимушені вимагати надати приклади мінімум трьох різних зразків, які підпадають під вказані Вами вимоги до товару, через орган оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені у Додаток 2 Тендерної документації. Дякуємо за за запитання.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 березня 2024 11:54
Дата відповіді: 07 березня 2024 14:51
Шановний Замовник, я офіційний представник Виробника товару, що є предметом закупівлі.
Мені та іншим потенційним Учасникам не має необхідності мати у власності чи оренді приміщення призначених ДЛЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ оскільки технічне обслуговування продукції відбувається технічними спеціалістами БЕЗПОСЕРЕДНЬО НА МІСЦІ ВСТАНОВЛЕННЯ товару, що є предметом закупівлі, тобто на об'єкті Замовника, а ремонт (під час гарантійного або післягарантійного терміну) здійснюється на виробничих потужностях Виробника товару, що є предметом Закупівлі.
Зважаючи на вищенаведене Ваша вимога: "Учасник підтверджує довідкою в довільній формі наявність приміщень призначених для технічного обслуговування продукції (на підтвердження надати копії документів про право власності, чинних договорів оренди приміщень, фото приміщень)" заперечує мої права та права інших Учасників на участь в процедурі закупівлі, що є порушенням Закону, а отже потребує усунення Замовником самостійно чи шляхом оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, звертаємо увагу на те, що генератор придбавається для подальшої передачі військовій частині ЗСУ (про що вказано у плані закупівлі). БЕЗПОСЕРЕДНІМ МІСЦЕМ ВСТАНОВЛЕННЯ може бути "нуль", куди технічних спеціалістів просто не допустять, у випадку незначної поломки. А якщо буде серйозна гарантійна поломка, то в польових умовах ремонт просто не буде можливим- тільки на потужностях Постачальника. Зважаючи на вищевказане, вимога про наявність приміщень обгрунтована. Дякуємо за звернення
Просимо усунути вищезазначене порушення Закону та внести відповідні зміни
Дата подання: 07 березня 2024 16:10
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:26
Шановний замовник, у Додатку 1 до тендерної документації, а саме в п. 8 розділу «Інші документи від Учасника» зазначено, що у складі пропозиції Учасник надає відповідальну особу за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора (з повною вищою освітою за напрямом підготовки пожежна безпека/ пожежна безпека в галузі будівництва). Учасник надає відповідні підтверджуючі копії документів (диплом, додаток до диплому, копію наказу на прийняття/договору про надання послуг, трудових книжок та Повідомлення(-ь) про прийняття працівника на роботу (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413)., надає документи, які підтверджують проходження ним перевірки знань з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань).
Для роботодавців, працівники яких виконують роботи з генераторами, чинне законодавство України не висуває такої вимоги, як наявність в штаті працівника з повною вищою освітою за напрямом підготовки пожежна безпека/ пожежна безпека в галузі будівництва. Очевидно, що таким вимогам може відповідати лише обмежене коло учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вважаємо, що вищевказана вимога є дискримінаційною та підлягає усуненню шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації Замовником. Просимо усунути вищезазначене порушення Закону та внести відповідні зміни до Додатку 1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Наголошуємо, що крім законодавства, що регулює питання купівлі-продажу товарів (в т.ч. генератора), в Україні діють нормативно-правові акти, з питань охорони праці та пожежної безпеки, трудове та податкове законодавство. Не вбачаємо порушення у вимозі щодо тестового запуску генератора при його поставці особою з відповідними знаннями та навичками. Дякуємо за запитання.
Порушення Закону
Дата подання: 08 березня 2024 11:41
Дата відповіді: 08 березня 2024 13:28
Шановний Замовник, наше підприємство - виробник товару, що є предметом закупівлі.
В нас є ВЛАСНІ виробництво та сервісні центри в Україні (зокрема на територіях наближених до лінії зіткнення), постійно в наявності запасні частини та «підмінний фонд», наявний безперервний багаторічний позитивний досвід співпраці з ЗСУ щодо виробництва, монтажу обслуговування дизельних генераторів - товарів, що є предметом закупівлі.
На нашому підприємстві розроблена та впроваджена Система управління якістю стосовно ВИРОБНИЦТВА МОНТАЖУ та ОБСЛУГОВУВАННЯ ДИЗЕЛЬНИХ ГЕНЕРАТОРІВ, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджено відповідним Сертифікатом на систему управління якістю.
Зважаючи на вищенаведене, а також на те, що Замовник закуповує для потреб ЗСУ саме ГЕНЕРАТОР ДИЗЕЛЬНИЙ (Вид предмету закупівлі: Товари, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) та вимагає гарантувати його обслуговування, ми дійшли до висновку, що Ваша вимога (Додаток 1 до тендерної документації):
«Надати сертифікат на систему управління якістю у сфері ПРОЕКТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА споруд електропостачання та телекомунікацій, виробництво ЕЛЕКТРОРОЗПОДІЛЬЧОЇ та КОНТРОЛЬНОЇ АПАРАТУРИ, ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 , IDT).»
є безпідставною, такою, що ЗАПЕРЕЧУЄ рівне ЗДІЙСНЕННЯ НАШИХ ПРАВ і прав інших Учасників – ВИРОБНИКІВ ДИЗЕЛЬНИХ ГЕНЕРАТОРІВ, товару, що є предметом закупівлі, на участь і перемогу в процедурі закупівлі та НАДАЄ ПЕРЕВАГУ Учасникам - виробникам ЕЛЕКТРОРОЗПОДІЛЬЧОЇ та КОНТРОЛЬНОЇ АПАРАТУРИ (товару, що НЕ є предметом закупівлі) а також Учасникам, що здійснюють свою діяльність у сфері ПРОЕКТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА СПОРУД ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ (що НЕ є предметом закупівлі), а отже є дискримінаційною, порушує Закон.
Ми вважаємо, що Замовник повинен усунути зазначене порушення Закону шляхом видалення з Тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації) вищевказаної вимоги або відображення її в наступній редакції:
«Надати сертифікат на систему управління якістю у сфері ВИРОБНИЦТВА ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ДИЗЕЛЬНИХ ГЕНЕРАТОРІВ, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 , IDT).»
Просимо Замовника дотримуватись основних Принципів, не порушувати Закон та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник,зауваження враховано,дана вимога буде виключена з тендерної документації.Дякуємо за звернення.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 березня 2024 15:15
Дата відповіді: 08 березня 2024 17:48
надати гарантійний лист, що перед поставкою товару проведе пробний запуск
генератора, що є предметом даної закупівлі з дотриманням нормативно-правових актів з
пожежної безпеки. Тому у складі пропозиції надає відповідальну особу за дотримання
пожежної безпеки під час виконання запуску генератора. Учасник надає відповідні
підтверджуючі копії документів (диплом, додаток до диплому, копію наказу на
прийняття/договору про надання послуг, трудових книжок та Повідомлення(-ь) про
прийняття працівника на роботу (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17
червня 2015 р. № 413)., надає документи, які підтверджують проходження ним перевірки
знань з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки (посвідчення та
протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 березня 2024 15:39
Дата відповіді: 08 березня 2024 20:20
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство не передбачає певних вимог до рівня освіти та кваліфікації відповідальної особи за дотримання пожежної безпеки, зокрема, під час виконання запуску генератора. Тому Ваша вимога стосовно освіти відповідальної особи за дотримання
пожежної безпеки, а саме - з повною вищою освітою за напрямом підготовки пожежна безпека/ пожежна безпека в галузі будівництва), надає перевагу Учасникам, що мають в штаті саме такого працівника саме з освітою за напрямом підготовки пожежна безпека/ пожежна безпека в галузі будівництва, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, порушую Закон.
З метою усунення зазначеного порушення Закону просимо Вас вневти зміни в тендерну документацію:
п. 8 таблиці Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) яка подається у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації викласти в наступній редакції:
«надати гарантійний лист, що перед поставкою
товару проведе пробний запуск генератора, що є предметом даної закупівлі з дотриманням нормативно-правових актів з пожежної безпеки. Тому у складі пропозиції надає відповідальну особу за дотримання пожежної безпеки під час
виконання запуску генератора. Учасник надає відповідні підтверджуючі копії документів (диплом, додаток до диплому, копію наказу на прийняття/договору про надання послуг, трудових книжок та Повідомлення(-ь) про прийняття працівника на роботу (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413)., надає документи, які підтверджують проходження ним перевірки знань з електробезпеки, охорони праці та пожежної безпеки (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідальна особа за пожежну безпеку може бути залучена Учасником на договірних засадах (прочитайте, будь ласка, уважно тендерну документацію).Тому Ваше твердження про те, що вимога є дискримінаційною є безпідставною. Дякуємо за запитання
Порушення Закону, що підлягає усуненню
Дата подання: 28 березня 2024 10:42
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:57
Шановний Замовник, уважно вивчивши Тендерну документацію (включно всі додатки до неї) а також матеріали скарги ТОВ «АЙДІА ТЕХ» (Номер скарги: UA-2024-03-04-010146-a.a1) та матеріали її розгляду АМКУ в сукупності з інформацією наданою Замовником стосовно зазначеної скарги, керуючись чинним Законодавством (зокрема нормативно-правовими актами з пожежної безпеки), ми дійшли до висновку, що Ваша вимога до ступеню освіти та КОНКРЕТНОГО напряму підготовки відповідальної особи за дотримання пожежної безпеки під час виконання запуску генератора, а саме:
« з повною вищою освітою за НАПРЯМОМ ПІДГОТОВКИ ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА/ ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА В ГАЛУЗІ БУДІВНИЦТВА »,
є безпідставною, суперечливою, маніпулятивною, дискримінаційною, такою, що порушує Закон, а отже, у разі НЕ виключення її з Тендерної документації (Додаток 1), буде гарантовано, аргументовано оскаржена згідно Закону (з необхідним та достатнім доведенням та документальним підтвердженням).
Окремо хочемо зазначити, що Товар, що є предметом закупівлі, придбається Замовником для передачі військовим частинам Збройних Сил України, тому зволікання, затягування та відтермінування строків закупівлі, що стається через порушення Замовником Закону, перешкоджають виконанню завдань Збройними Силами України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що дане питання ВЖЕ було предметом оскарження в АМКУ і є відповідний висновок цього органу на користь Замовника, отже звинувачення щодо включення вимоги у тендерну документацію на безпідставність, суперечливість, маніпулятивність, дискримінаційність, таким, що порушує Закон – не має під собою ніякого підґрунтя. Окремо хочемо зазначити, що Товар, що є предметом закупівлі, придбається Замовником для передачі військовим частинам Збройних Сил України, тому зволікання, затягування та відтермінування строків закупівлі, що стається через безпідставні звернення та скарги Учасників, перешкоджають виконанню завдань Збройними Силами України. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 12
Згорнути запитання