Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | В/ч А3990 |
Код ЄДРПОУ: | 07602570 |
Місцезнаходження: | 36009, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зіньківська, 44 |
Контактна особа: |
Ірина Кравченко +380532536159 tender3990@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 23:00 |
Очікувана вартість: | 3 204 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 021,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2024 08:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 11:50 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
05 березня 2024 11:50 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
05 березня 2024 11:50 |
Протокол №7 зміни до ТД.pdf | |
04 березня 2024 15:31 |
Додаток 3 Договір закуп. товарів специфікація.docx | |
04 березня 2024 15:31 |
Додаток 2 Технічні характеристики спец робочі місця.docx |
09 березня 2024 08:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 березня 2024 11:50 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
||||||
05 березня 2024 11:50 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
05 березня 2024 11:50 |
Протокол №7 зміни до ТД.pdf
|
||||||
04 березня 2024 15:31 |
Додаток 3 Договір закуп. товарів специфікація.docx
|
||||||
04 березня 2024 15:31 |
Додаток 2 Технічні характеристики спец робочі місця.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000040 ● cebf1549fe8b463ca94215b6c6af0552
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2024 № 32-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.04.2024 № 32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-03-04-008424-a, 04.03.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 09:45:21
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3204200,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-008424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?;
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 16:26:42
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень №1 від 2.04.2024 9:45 (до моніторингу UA-M-2024-04-01-000040):
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, в зв’язку з відсутністю власного веб-сайту, розміщено одночасно з оприлюдненням оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Також надається на вимогу постачальника чи іншого суб’єкта публічних закупівель (Додаток 1).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовані на основі оптимального переліку вимог до техніки, що буде використовуватися в навчальному процесі та її сумісності з наявними технічними засобами. Проведено аналіз запропонованих на ринку ноутбуків та їх характеристик. Визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на основі комерційних пропозицій постачальників. За основу визначення очікуваної вартості закупівлі обрано мінімальну ціну з запропонованих комерційними пропозиціями (Додаток 2).»
До відповіді надаємо Протокол Уповноваженої особи №10 з додатками та Обгрунтування
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 10:57:28
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3204200,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-008424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- моніторингом встановлено, що п. 2 «Інша інформація» та п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Так, згідно п. 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації замовник зазначив, що самостійно перевіряє інформацію про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь. У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, має належність до учасник у складі тендерної пропозиції має надати перелік відповідних документів Російської Федерації / Республіки Білорусь, серед яких належність до Ісламської Республіки Іран замовником не перебачена. Також в п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовник передбачає перелік підстав щодо відхилення пропозицій учасників, які мають належність до Російської Федерації/Республіки Білорусь, однак серед таких відсутні підстави для відхилення учасників, які можуть мати належність до РБ Ісламської Республіки Іран. Натомість, на дату проведення вищевказаної закупівлі (04.03.2024 р.) чинна редакція Постанови № 1178 зі змінами від 13.02.2024 р., викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з РФ / РБ Ісламської Республіки Іран. Отже, з огляду на вищевикладені обставини наявні ознаки порушення частин 2, 3 статті 22 Закону, п.28 Особливостей.
Проте, в п. 2 та в п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовником не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Поясніть вищезазначене.
Пояснення, інформацію, в тому числі конкретне посилання на розміщення обґрунтування, та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 16:29:23
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень №2 від 2.04.2024 10:57 (моніторинг UA-M-2024-04-01-000040):
На момент підготовки тендерної документації та оголошення закупівлі замовник керувався положенням Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275, де встановлено обмеження щодо здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також на здійснення закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року. В переліку заборонених до участі не передбачені суб’єкти, пов’язані з Ісламською Республікою Іран.
Учасник ПП «Інфол-Сервіс», з яким підписано договір, зареєстроване в Україні. Засновником підприємства є Бєлов Костянтин Львович, що є громадянином України. На підтвердження даних учасником надана довідка та копії реєстраційних документів в складі документів до тендерної пропозиції.
Проте зміни, що включені до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, будуть враховані при підготовці тендерної документації наступних закупівель.
До відповіді надаємо Протокол Уповноваженої особи №10
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 14:40:32
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3204200,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-008424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- чому в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей» підстави, щодо яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, замовником здійснено посилання на пункт 44 Особливостей, тоді як на дату проведення вищевказаної закупівлі (04.03.2024) чинна редакція Постанови № 1178 зі змінами від 13.02.2024 вищезазначена інформація міститься в пункті 47 Особливостей? Поясніть вказане;
- чому в тендерній документації пункт 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділ 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» містить інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає кінцевому строку подання тендерних пропозицій, який зазначений в оголошенні. Поясніть вказане;
- згідно з вимогами тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) учасник надає копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 50001:2020 англійською мовою та їх нотаріально завірені переклади. Згідно з пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділом 1 «Загальні положення»: «…У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, що завіряється нотаріально…».
Учасник ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» в складі своєї пропозиції надає нотаріально завірені переклади сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 50001:2020 не в повному обсязі. З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 16:56:31
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень №3 від 3.04.2024 14:40:
3.1. На ваш запит щодо невірно вказаного пункту Особливостей у додатку 1, маємо повідомити, що це було результатом механічної помилки, яка була виявлена уже після завершення відкритих торгів.
3.2. Що стосується невказаної дати у пункті «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції», то оскільки відкриті торги по даній закупівлі здійснювалися за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, то остаточно строк закінчення подання тендерних пропозицій було вказано безпосередньо у системі закупівель Prozorro, в процесі оголошення відкритих торгів.
3.3. В умовах тендерної документації в даній закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) вказано наступне:
«Учасник повинен надати, в складі тендерної пропозиції, копії чинних на дату подання пропозиції, сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 , ДСТУ ISO 50001:2020 та копії звітів про аудит стосовно даних сертифікатів не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій».
Сертифікати на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO складені українською мовою. Відповідно пункт 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» в частині обов’язковості надання нотаріально завіреного перекладу цих документів не застосовується. Враховуючи вищезазначене Замовник вважає, що документація по сертифікатах на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO надано Учасником в повному обсязі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
3 199 068,00
UAH з ПДВ
|
3 199 068,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" #30668603 |
Переможець |
3 199 068,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 17:18
|
договір №15.pdf | укладений |
29 березня 2024 17:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
1. Спеціалізований навчальний клас типу 1 (у складі: ноутбук – 22 шт.; кабель USB для програмування р/ст Motorola – 22 шт.; кабель для передачі даних USB to COM – 22 шт) | 1 | комплект |
535 656,00
UAH з ПДВ
|
2. Спеціалізований навчальний клас типу 2 (у складі: ноутбук – 25 шт.; кабель USB для програмування р/ст Motorola – 25 шт.; кабель для передачі даних USB to COM – 25 шт) | 1 | комплект |
608 700,00
UAH з ПДВ
|
3. Спеціалізований навчальний клас типу 3 (у складі: ноутбук – 18 шт.; кабель USB для програмування р/ст Motorola – 18 шт.; кабель для передачі даних USB to COM – 18 шт) | 1 | комплект |
438 264,00
UAH з ПДВ
|
4. Спеціалізований навчальний клас типу 4 (у складі: ноутбук – 24 шт.; кабель USB для програмування р/ст Motorola – 24 шт.; кабель для передачі даних USB to COM – 24 шт) | 1 | комплект |
584 352,00
UAH з ПДВ
|
5. Спеціалізований навчальний клас типу 5 (у складі: ноутбук – 10 шт.; кабель USB для програмування р/ст Motorola – 10 шт.; кабель для передачі даних USB to COM – 10 шт) | 1 | комплект |
243 480,00
UAH з ПДВ
|
6. Спеціалізований навчальний клас типу 6 (у складі: ноутбук – 16 шт.; оптичний привід DVD-RW – 16 шт) | 1 | комплект |
391 680,00
UAH з ПДВ
|
7. Спеціалізований навчальний клас типу 7 (у складі: планшет – 20 шт.; концентратор Ugreen USB3.0 Type-C to USB 3.0x3/RJ45 – 20 шт) | 1 | комплект |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
8. Спеціалізований навчальний клас типу 8 (у складі: ноутбук – 3 шт.; кабель USB для програмування р/ст Motorola – 3 шт.; кабель для передачі даних USB to COM – 3 шт.; зварювальний апарат для оптоволокна – 1 шт.; оптичний рефлектометр – 1шт) | 1 | комплект |
147 936,00
UAH з ПДВ
|