Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с.Лепетиха, вул.Шкільна, 2 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
30 998 397,60 UAH
UA-2024-03-04-006973-a 04136ca140f8424e8d1f32e384a543d5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ацеховська Тетяна Гарисівна

+380675173707 tatjana.rom2013@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43435636
Місцезнаходження: 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, Соборно-Миколаївська площа, 10
Контактна особа: Ацеховська Тетяна Гарисівна
+380675173707
tatjana.rom2013@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2024 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 13 березня 2024 11:34
Початок аукціону: 13 березня 2024 11:34
Очікувана вартість: 30 998 397,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154 991,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с.Лепетиха, вул.Шкільна, 2 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56234, Україна, Миколаївська область, с. Лепетиха, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 березня 2024 14:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 березня 2024 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2024 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 12:17
Перелік змін.pdf
08 березня 2024 12:17
Лепетиха дефектні акти доповнені.zip
04 березня 2024 14:34
Лепетиха дефектні акти.zip
08 березня 2024 12:17
Тендерна_документація_за_Особливостями _ зі змінами.docx
04 березня 2024 14:33
Тендерна_документація_за_Особливостями.docx
08 березня 2024 12:17
Протокол 7.pdf
04 березня 2024 14:34
Проект договору про закупівлю робіт (підряду).docx
04 березня 2024 14:34
Технічні та якісні характеристики.docx
04 березня 2024 14:34
Підстави для відмови.docx
04 березня 2024 14:33
Кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дефектний акт
Дата подання: 07 березня 2024 10:47
Дата відповіді: 08 березня 2024 12:19
Доброго дня, Шановний замовнику в Дефектному акті доданому до тендерної документації крім іншого вказано : В щиті РЩ-1 встановлено: ++++++++++++++++++++++, Щит РЩ 2 ======== В щиті РЩ2 встановлено :+++++++++++++, ЩитРЩ3======== Вщиті РЩ3 встановлено : +++++++++++++++++++++++. З чого неможливо визначити наповлення електрощитів та коректно порахувати которис. Крім того по інших матеріалах з дефектного акту не можливо визначити які саме мають використовуватись матеріали. В цьому випадку крім дефектного акту, для коректного прорахунку кошторису, замовнику необхідно додати до тендерної документації проектно-кошторисну документацію. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до дефектного акту та додати проектно-кошторисну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення! Повідомляємо, що Замовником було внесено зміни до тендерної документації в частині доповнення Дефектних актів.
Ціна тендерної пропозиції
Дата подання: 07 березня 2024 16:17
Дата відповіді: 08 березня 2024 08:52
Доброго дня, шановний замовнику! В наданій тендерній документації не вказано ціна тендерної пропозиції має бути твердою чи динамічною. Просимо уточнити вказане питання.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Повідомляємо, що відповідно до проєкту Договору підряду у пункті 2.1 Розділу 2 "ДОГОВІРНА ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ" зазначено, що Договірна ціна робіт визначається у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021. №281 (зі змінами) є твердою
Дефектний акт
Дата подання: 08 березня 2024 14:36
Дата відповіді: 08 березня 2024 15:28
Добрий день, Шановний замовнику. В дефектному акті викладеному 08.03.2024 року вказано: п. 8, 9 Утеплення покриттів з легких (ніздрюватих) бетонів або фіброліту насухо; п. 15 Улаштування лат (решетування) суцільних з дощок. п.17 Улаштування крокв з дощок п. 41 Монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0.5 т. п. 42 Укрупнене складання та установлення конструкцій арок і ферм сегментних з металевою затяжкою з прогоном 18 м. і т. ін. Вказані пункти не є виключними, зазначені для прикладу. З вказаних пунктів у дефектному акті неможливо встановити які саме матеріали були враховані в проектно-кошторисній документації та неможливо коректно порахувати кошторис. Просимо додати до тендерної документації проектно-кошторисну документацію з якої можливо визначити закладені матеріали, що надасть можливість коректно порахувати кошториси.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. 

Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація, з поміж іншого, повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.

Фактично вказану норму деталізує стаття 23 Закону. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).

Тобто, замовник повинен в ТД зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, при цьому законодавець не визначає форму документу в якому замовник вказує такі вимоги та характеристики (це може бути додаток до ТД або дефектний акт тощо).

Оскільки в ТД замовника наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та дефектні акти, відповідно до вимог частини 2 статті 22 Закону, вимога учасника щодо надання додатково ПКД є необгрунтована. 
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-03-19-000001 • 56020a9841e2463898cc4b34d807a27e
Автор звернення: Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма "Промальп"
Дата створення звернення: 2024-03-19 11:02
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі 1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); Учасник тендеру, якого визнано переможцем не подав в тендерній документації антикорупційну програму підприємства, а тому такий учасник має бути відхилений
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2024-03-13-000005 • b7680644a0d94ede9a6c9c5323095064
Автор звернення: Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма "Промальп"
Дата створення звернення: 2024-03-13 16:11
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
04.03.2024 року Відділом освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради було оголошено тендер на виконання послуг з Капітального ремонту Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с.Лепетиха, вул.Шкільна, 2 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-04-006973-a. До вказаного тендеру в тендерній документації в якості Технічної специфікації до предмету закупівлі було додано дефектні акти. Технічна специфікація до предмета закупівлі — це сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару, послуги або необхідні, щоб виконати роботи щодо об'єкта будівництва. Вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час складання і затвердження тендерної документації та проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників. До тендерної документації було додано лише дефектні акти, яких недостатньо для розрахунку кошторисної документації та визначення договірної ціни, оскільки останні не містять детального опису матеріалів, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. 07.03.2024 та 08.03.2024 року замовнику було запропоновано додати до тендерної документації проєктно-кошторисну документацію, з метою недопущення порушення законодавства України, проте в цьому було відмовлено. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва розділ V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Зокрема у вказаному розділі чітко визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Вказані дії замовника призводять до порушення законодавства в сфері закупівель, а саме п. 29 ч. 1 ст. 1, ч. 2, 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва оскільки тендерна документація складена не у відповідності вимог закону, крім того замовником не надано інформації та документів у випадках, передбачених законом. Такі дії призводять до штучного та формального обмеження кола учасників.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-10-000040 ● 8bb8d92e51b341d1aabfd9094ede209b
  • Статус: завершено ● Дата: 03 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2024 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2024 № 75

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2024-03-04-006973-a 04.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-11 16:16:52

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с.Лепетиха, вул. Шкільна, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-006973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-12 09:59:30

Надання пояснень

1.Між відділом освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради та ТОВ «БТК»ГРАНІТ-В» було укладено Договір №36-PKD від 04.10.2023 року по виготовленню проектно-кошторисної документації з проходженням державної експертизи на об'єкт: "Капітальний ремонт Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Лепетиха, вул. Шкільна, 2" (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування). Проектно-кошторисна документація, яка має позитивний експертний звіт, затверджена Наказом відділу освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради від 26 лютого 2024 року №22. (Наказ та експертний звіт додаються до пояснень). Замовник визначив очікувану вартість виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкт: "Капітальний ремонт Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Лепетиха, вул. Шкільна, 2" за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ (Зведений кошторисний розрахунок Додається до пояснення). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено згідно Дефектних актів, які є важливим документом при формуванні кошторису та містять перелік та об’єми робіт, які необхідно виконати на об’єкті у розрізі кожного виду ремонтно-будівельних робіт (Дефектні акти додаються до пояснень).
2.Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Засновника (Березнегуватської селищної ради) у розділі відділу вкладка «Публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-03-04-006973-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання на веб-сайт: https://rada.info/upload/users_files/04375808/c6c996e8ebbf8f1b5c78308c23f433b7.pdf

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-17 12:49:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с.Лепетиха, вул. Шкільна, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-006973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» умов Додатку 3 до тендерної документації в частині надання переможцем процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю договірну ціну, у тому числі: зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, локальні кошториси, підписані сертифікованим інженером-проектувальником з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. На працівника з правом виконання робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією).
2. Яким чином учасником ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» було дотримано вимогу Додатку 3 до тендерної документації в частині визначення ціни тендерної пропозиції відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, вартості використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці (ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у Дефектному акті з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та усі інші витрати стосовно предмету закупівлі)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-18 14:30:59

Надання пояснень

1. Між відділом освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради та ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА», за результатами проведених торгів, було укладено Договір №18 від 29.03.2024 року на: "Капітальний ремонт Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Лепетиха, вул. Шкільна, 2" (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування). Відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надає замовнику договірну ціну, у тому числі: зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, локальні кошториси, підписані сертифікованим інженером-проектувальником з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. На працівника з правом виконання робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією)». Під час укладання договору підряду ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» надав замовнику зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, локальні кошториси, підписані сертифікованим інженером-проектувальником з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, а також Наказ ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» №75-к від 25 травня 2021 року про переведення Морозенко Н.В. та діючий кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво інженера-проектувальника. (Договірна ціна, Зведений кошторис, Локальні кошториси, наказ та сертифікати додаються до пояснення).
2. Згідно Додатку 3 до ТД замовником була зазначена наступна інформація:
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, вартості використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у Дефектному акті з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та усі інші витрати стосовно предмету закупівлі. Ціна тендерної пропозиції визначається за результатами електронного аукціону. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт/послуг договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Розрахунки виконуються згідно вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого ліцензованого програмного комплексу, та підписані сертифікованим інженером-проектувальником. Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ — (у разі, якщо учасник не є платником ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам.
Замовником не вимагалося документальне підтвердження даних вимог. Також тендерна документація містить Дефектні акти, що мають перелік та об’єми робіт для розрахунку кошторису (який має вигляд пакету документів, у яких наводяться розрахунки) та ціни пропозиції учасників процедури закупівлі за допомогою будь-якого ліцензійного програмного комплексу.
У відповідності до вимог Додатку 3 до ТД, учасником ТОВ «Стройспецтехника» було подано тендерну пропозицію в електронній формі через електронну систему закупівель, якою він підтвердив свій намір виконати договір підряду за розраховану ним ціну, а також під час укладання договору про закупівлю було надано договірну ціну з розрахунками, у тому числі: Локальні кошториси; Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва; Договірну ціну; Дефектні акти, відповідно до яких вбачається повна відповідність ціни тендерної пропозиції ТОВ «Стройспецтехника» вказаним вимогам, а саме: ціну тендерної пропозиції ТОВ «Стройспецтехника» було визначено відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, вартості використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Тож, ТОВ «Стройспецтехника» було надано ціну пропозиції за яку передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у Дефектному акті з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та з урахуванням усіх інших витрат стосовно предмету закупівлі. Таким чином ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» було дотримано вимогу Додатку 3 до тендерної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2024 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 30 080 050,00
UAH з ПДВ
30 080 050,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ГРАНІТ ПЛЮС" 30 998 270,30
UAH з ПДВ
30 998 270,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 березня 2024 16:44
Електронний підпис
19 березня 2024 15:38
Довідка НАЗК ТОВ ССТ.zip
19 березня 2024 15:38
Довідка НАЗК Директор.zip
19 березня 2024 15:38
ВИТЯГ МВС.rar
14 березня 2024 16:51
Електронний підпис
12 березня 2024 17:57
Електронний підпис
12 березня 2024 17:57
Електронний підпис
11 березня 2024 16:41
Електронний підпис
11 березня 2024 16:41
Електронний підпис
11 березня 2024 16:39
13ДОВІДКА.docx.p7s
11 березня 2024 16:39
13ДОВІДКА.docx
11 березня 2024 16:39
3 Довідка аналог досвід.docx
11 березня 2024 16:39
МТБ.rar

Публічні документи

11 березня 2024 16:36
Електронний підпис
11 березня 2024 16:36
15 довідка до абз 14 п47.pdf.p7s
11 березня 2024 16:36
07 довідка про документи.pdf
11 березня 2024 16:36
01 тендерна пропозиція.pdf.p7s
11 березня 2024 16:36
14 довідка до п47.pdf
11 березня 2024 16:36
16 довідка.pdf
11 березня 2024 16:36
01 тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2024 16:36
14 довідка до п47.pdf.p7s
11 березня 2024 16:36
16 довідка.pdf.p7s
11 березня 2024 16:36
згода на обробку даних.pdf
11 березня 2024 16:36
02 довідка про учасника.pdf
11 березня 2024 16:36
15 довідка до абз 14 п47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ГРАНІТ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Переможець 30 080 050,00
UAH з ПДВ
18 березня 2024 11:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 15:29

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" невідповідностей • перелік виявлених невідповідностей: надана учасником Довідка №01-Т/1 від 11.03.2024р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника містить інформацію про наявність в учасника власного обладнання, такого як Віброплита – 1КБ Кентавр ВП90, але не надано підтверджуючих документів на право власності; • посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»; • перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для підтвердження підстави володіння та /або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння, на «Віброплита – 1КБ Кентавр ВП90», визначені у рядку 14 довідки.

Документи

18 березня 2024 11:05
Довідка НАЗК
18 березня 2024 11:04
Електронний підпис
18 березня 2024 11:03
Протокол
13 березня 2024 11:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2024 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
30 080 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2024 11:05
Довідка НАЗК
18 березня 2024 11:04
Електронний підпис
18 березня 2024 11:03
Протокол
13 березня 2024 11:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 14:25
Договір укладений
01 квітня 2024 14:23