Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лубенська комунальна дирекція кінотеатру |
Код ЄДРПОУ: | 02409288 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, проспект Володимирський 16 |
Контактна особа: |
Ботченко Оксана Сергіївна +380536171409 Oksana.La2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 2 106 267,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 062,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Порядок здійснення оплати: згідно бюджетного законодавства, відповідно ст. 49 ч.1 Бюджетного кодексу України, після отримання товарів, робіт, послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання розпорядник коштів приймає рішення про їх оплату та подає доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у безготівковій формі шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) у термін 10 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 5-х банківських днів з дати отримання Замовником коштів бюджетного призначення на фінансування робіт на поточний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 11:00 |
додаток 2 (нова редакція).doc | |
06 березня 2024 11:00 |
перелік змін.doc | |
04 березня 2024 14:06 |
IMG_0001.pdf | |
04 березня 2024 13:40 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
04 березня 2024 13:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ капітальний ремонт.doc |
06 березня 2024 11:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2024 11:00 |
додаток 2 (нова редакція).doc
|
||||||
06 березня 2024 11:00 |
перелік змін.doc
|
||||||
04 березня 2024 14:06 |
IMG_0001.pdf
|
||||||
04 березня 2024 13:40 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
||||||
04 березня 2024 13:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ капітальний ремонт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000054 ● 4852ab15ae134daea79d854a8d45fae3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:54 |
НАКАЗ
01.04.2024 № 32-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.04.2024 № 32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-03-04-005820-a, 04.03.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-01 18:17:19
запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2106267,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-005820-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- моніторингом встановлено, що в п. 3 «Інша інформація» та п. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та Додатку № 2 до тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Замовником в п. 3 «Інша інформація» зазначено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати підтвердження, що при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми чинного законодавства України щодо обмежень здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, а в п. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» наведено виключний перелік підстав для відхилення пропозицій таких учасників, однак серед них не враховано обмежень щодо участі та підстав для відхилення учасників, що мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Натомість, на дату проведення вищевказаної закупівлі (29.02.2024 р.) чинна редакція Постанови 1178 зі змінами від 26.02.2024 р., викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Поясніть вищезазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-02 16:50:22
пояснення
Пояснення до моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-04-005820-a
І. На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення: обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до норм чинного законодавства на основі проектно-кошторисної документації. Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, що розроблена відповідною проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію. Детальніше за посиланням в електронній системі закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-07-009951-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-07-011447-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-07-015681-a.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Замовником на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та з урахуванням положень Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Також при визначенні очікуваної вартості враховувались розмір бюджетного призначення. Експертний звіт та інші підтвердні документи додаються.
ІІ. моніторингом встановлено, що в п. 3 «Інша інформація» та п. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та Додатку № 2 до тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Замовником в п. 3 «Інша інформація» зазначено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати підтвердження, що при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми чинного законодавства України щодо обмежень здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, а в п. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» наведено виключний перелік підстав для відхилення пропозицій таких учасників, однак серед них не враховано обмежень щодо участі та підстав для відхилення учасників, що мають належність до Ісламської Республіки Іран. Натомість, на дату проведення вищевказаної закупівлі (29.02.2024 р.) чинна редакція Постанови 1178 зі змінами від 26.02.2024 р., викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Пояснюємо вищезазначене.
Пояснення: відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі- Постанова) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі- Закон) з урахуванням цих особливостей. Закон не встановлює обов’язку прописувати в тендерній документації всі зміни до Постанови. Закони посідають провідне місце в ієрархії нормативно-правових актів та мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів.
Замовником було розроблено Тендерну Документацію відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням положень Постанови. З приводу заборони здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, яка введена в дію 26.02.2024р. пояснюємо додатково.
Замовник дотримується всіх встановлених заборон, у тому числі введених Постановою 1178 в дію зі змінами від 26.02.2024 р., а саме під час розгляду тендерної пропозиції ПП "АЛЬЯНС 1" #41294701 та інших будь-яких можливих Учасників завжди проводиться детальний аналіз всіх наданих ними документів, у тому числі перевіряється інформація про всіх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів). Відповідно до відкритих даних, а також всіх наданих Учасником документів, останній не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Враховуючи викладене, Замовником проведено закупівлю та укладено договір у відповідності до всіх вимог Закону та з дотриманням норм Постанови, у тому числі щодо заборони здійснення публічної закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-04-005820-a (далі-Висновок) Відповідно до п. 2 РозділуІІ «Констатуюча частина» висновку головний державний аудитор Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зазначає наступне : «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 встановлено порушення пп.1 ч. 2 ст. 22, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»№ 922та п. 28 Постанови № 1178». Не погоджуючись із вищезазначеним надаємо аргументовані заперечення. 1.Відповідно до пп.1 ч. 2 ст. 22 Закону № 922від 25.12.2015р. : « У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій» В Тендерній документації Замовника на стор. 5 наявний Розділ ІІІ, який має назву «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»Таким чином, відсутнє порушення зазначеної вище норми. 2.Згідно абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 від 25.12.2015р. :«Тендерна документація МОЖЕ містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА НЕОБХІДНЕ ВКЛЮЧИТИ до тендерної документації» Отже, Закон НАДАЄ Замовнику ПРАВО вибору в частині включення/не включення в Тендерну документацію ІНШОЇ інформації про вимоги, які передбачені законодавством. Включення чи не включення в Тендерну документацію ІНШОЇ інформації про вимоги, які передбачені законодавством, ще не означає порушення заборон, які встановлюють Особливості.Таким чином, відсутнє порушення зазначеної норми. 3.Абзацом 1 п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 від 25.12.2015р. та з урахуванням цих Особливостей. Замовником було розроблено Тендерну Документацію відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням положень Постанови № 1178. З приводу заборони здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у громадян Ісламської Республіки Іран, яка введена в дію 26.02.2024р. наголошуємо, що відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 від 25.12.2015р. включення чи не включення в саму Тендерну документацію ІНШОЇ інформації про вимоги, які передбачені законодавством є ПРАВОМ Замовника. А тому не включення в Тендерну документацію інформації щодо змін Постанови № 1178від 26.02.2024 р., НЕ ОЗНАЧАЄ порушення вимог Закону або заборон, які встановлює сама Постанова № 1178.Таким чином, відсутнє порушення зазначеної норми. Замовник дотримується всіх встановлених норм Закону та заборон, у тому числі введених Постановою 1178 в дію зі змінами від 26.02.2024 р., а саме під час розгляду тендерної пропозиції ПП "АЛЬЯНС 1" #41294701 та інших будь-яких можливих Учасників завжди проводиться детальний аналіз всіх наданих ними документів, у тому числі перевіряється інформація про всіх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів). Відповідно до відкритих даних, а також всіх наданих Учасником документів, останній не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; не єюридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран. Враховуючи все викладене, Замовником проведено закупівлю та укладено договір у відповідності до всіх вимог Закону та з дотриманням норм Постанови, у тому числі щодо заборони здійснення публічної закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Ісламської Республіки Іран. Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» службові особи органів державного фінансового контролю зобов'язані суворо одержувати Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом. За невиконання або неналежне виконання службовими особами органів державного фінансового контролю своїх обов'язків вони притягаються до дисциплінарної та кримінальної відповідальності відповідно до чинного законодавства. Відповідно до п. 1 Розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку шановний представник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зазначає наступне : «Щодо пояснення ПП «Альянс 1» необхідно відмітити, що абзацом 1 п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей. ОТЖЕ, тендерна документація на період дії правового режимувоєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня йогоприпинення або скасування формується відповідно до вимогПостанови № 1178». Враховуючи терміновість та соціальну значущість побудови найпростішого укриття в період дії військового стану на території нашої громади, скасування даної процедури та затягування часу на повторне проведення процедур є не доцільним так, як вона в цілому проведена з дотриманням чинного законодавства. На здійснення заходів, направлених на недопущення в подальшому невідповідностей при розробці документацій з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу стосовно якісної підготовки документів та моніторингу змін з закупівельному законодавстві та їх використання в роботі.
2024-04-09 13:40:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЛЬЯНС 1" |
1 862 997,08
UAH з ПДВ
|
1 862 997,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АЛЬЯНС 1" #41294701 |
Переможець |
1 862 997,08
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2025 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 11:58
|
IMG_0001.pdf | укладений |
25 березня 2024 11:55
|