Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зв’язку Інтернету проводовими мережами (надання електронних комунікаційних послуг по наземним каналам зв’язку)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2024-03-04-005007-a ● 6b810e219dae463f90b62e16c3942dcd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43600078 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., б-р.Лесі Українки, будинок 26 літера А |
Контактна особа: |
Білан Наталія Валентинівна dp_rar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 місяць
Послуги зв’язку Інтернету проводовими мережами (надання електронних комунікаційних послуг по наземним каналам зв’язку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, м. Київ, Чоколівський бульвар, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 13:08 |
ТД інтернет.docx | |
04 березня 2024 13:08 |
Проєкт договору додаток №6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 05 березня 2024 14:15
Дата відповіді: 06 березня 2024 13:59
Співробітники Виконавця (не менше трьох) повинні мати знання в галузі інформаційної безпеки або кібербезпеки –довідка в довільній формі. На підтвердження довідки Виконавець має надати на кожного такого співробітника копію свідоцтва, та/або диплома, та/або сертифікату, та копію документа на підтвердження трудових відносин (копії трудових книжок або копії трудових договорів, та копії наказу на призначення).
Вважаємо, що кількість не меньше 3 (трьох) фахівіців є дискримінаційною, що в свою чергу обмежує коло потенційних учасників. Ми як потенційний учасник маємо в штаті даних фахівців, тому просимо внести відповідні зміни та зменшити кількість фахівців мінімум 1-2 двох.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Щодо Вашого питання та пропозиції, повідомляємо наступне.
Зазначені обмеження щодо мінімальної кількості співробітників, обумовленні трудовим законодавством та додатковими роз'ясненнями, а саме:
1. ст. 58 КЗпП при змінних роботах співробітників: так нашому підприємству потрібна цілодобова технічна підтримка в неділю 24/7 , тобто в місяць треба забезпечити 720 годин (при 30 днях в місяці) або 744 годин (при 31 дні в місяці), тобто Ваша технічна підтримка повинна бути безперебійною, а саме 744 години в місяць;
2. листом Мінсоцполітики від 29.04.2016р. № 493/13/84-16 під багатозмінною роботою розуміється метод організації праці в дві, три або чотири зміни, який може бути безперервний або з перервами;
3. ст. 59 КЗпП тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід).
4. п.4. Методичних рекомендацій, розроблених Міністерством праці та соціальної політики України, затверджених наказом від 19.04.2006р. № 138 тривалість роботи при підсумковому обліку робочого часу може становити 12 годин за зміну та не перевищувати в неділю 60 годин;
5. згідно ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», нормальна тривалість робочого часу працівників у період воєнного стану може бути збільшена до 60 годин на тиждень для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури (в оборонній сфері, сфері забезпечення життєдіяльності населення тощо).
Керуючись трудовим законодавством та графіком роботи Гарячої лінії математично розраховуємо мінімальну кількість співробітників Виконавця по наданню послуг, які зможуть забезпечити безперебійну роботу Гарячої лінії не порушуючи трудового законодавства України:
Розрахунок робимо по максимальній кількості днів в місяці - 31 або 744 години в місяць безперебійної роботи нашої Гарячої лінії:
Розрахунок щодо мінімальної кількості співробітників організації, яка зможе забезпечити роботу Гарячої лінії:
744 (годин в місяць) / 60 (максимальна кількість годин роботи в тиждень одного співробітника)/ 4,43 = 2,8
тобто мінімальна кількість співробітників для забезпечення безперебійної роботи це 3 спеціаліста в штаті організації, яка надає зазначені послуги для Підприємства.
Де:
744 годин – час роботи гарячої лінії в годинах в місяць при кількості днів в місяці 31;
31 днів / 7 днів на тиждень= 4,43 , де 4,43 - кількість тижнів в місяці;
60 – максимальна кількість годин роботи на тиждень в умовах воєнного стану.
Маємо надію що ми відповіли на всі Ваші питання.
Щодо Вашого питання та пропозиції, повідомляємо наступне.
Зазначені обмеження щодо мінімальної кількості співробітників, обумовленні трудовим законодавством та додатковими роз'ясненнями, а саме:
1. ст. 58 КЗпП при змінних роботах співробітників: так нашому підприємству потрібна цілодобова технічна підтримка в неділю 24/7 , тобто в місяць треба забезпечити 720 годин (при 30 днях в місяці) або 744 годин (при 31 дні в місяці), тобто Ваша технічна підтримка повинна бути безперебійною, а саме 744 години в місяць;
2. листом Мінсоцполітики від 29.04.2016р. № 493/13/84-16 під багатозмінною роботою розуміється метод організації праці в дві, три або чотири зміни, який може бути безперервний або з перервами;
3. ст. 59 КЗпП тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід).
4. п.4. Методичних рекомендацій, розроблених Міністерством праці та соціальної політики України, затверджених наказом від 19.04.2006р. № 138 тривалість роботи при підсумковому обліку робочого часу може становити 12 годин за зміну та не перевищувати в неділю 60 годин;
5. згідно ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», нормальна тривалість робочого часу працівників у період воєнного стану може бути збільшена до 60 годин на тиждень для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури (в оборонній сфері, сфері забезпечення життєдіяльності населення тощо).
Керуючись трудовим законодавством та графіком роботи Гарячої лінії математично розраховуємо мінімальну кількість співробітників Виконавця по наданню послуг, які зможуть забезпечити безперебійну роботу Гарячої лінії не порушуючи трудового законодавства України:
Розрахунок робимо по максимальній кількості днів в місяці - 31 або 744 години в місяць безперебійної роботи нашої Гарячої лінії:
Розрахунок щодо мінімальної кількості співробітників організації, яка зможе забезпечити роботу Гарячої лінії:
744 (годин в місяць) / 60 (максимальна кількість годин роботи в тиждень одного співробітника)/ 4,43 = 2,8
тобто мінімальна кількість співробітників для забезпечення безперебійної роботи це 3 спеціаліста в штаті організації, яка надає зазначені послуги для Підприємства.
Де:
744 годин – час роботи гарячої лінії в годинах в місяць при кількості днів в місяці 31;
31 днів / 7 днів на тиждень= 4,43 , де 4,43 - кількість тижнів в місяці;
60 – максимальна кількість годин роботи на тиждень в умовах воєнного стану.
Маємо надію що ми відповіли на всі Ваші питання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕБ ПРО" |
74 700,00
UAH з ПДВ
|
74 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕБ ПРО" #38855066 |
Переможець |
74 700,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 10:12
|
Договір №ВТ-25.pdf | укладений |
01 квітня 2024 10:10
|