Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЧАЇВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189529 |
Місцезнаходження: | 47025, Україна , Тернопільська обл., м. Почаїв , вул. Шкільна, 36 |
Контактна особа: |
Антоніна Нідзельська +380686377196 ppni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 14:59 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 14:59 |
Очікувана вартість: | 1 095 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 476,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 13:01 |
Відкриті торги ТД.doc | |
04 березня 2024 13:01 |
Додаток_6_Проект Договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-16-000020 ● 41029f5c48794efca2c0dd51accc9965
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2024 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.04.2024 № 20-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 16.04.2024 № 20-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-03-04-004926-a від 04.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 09:36:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені, хлібобулочні та кондитерські вироби», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-04-004926-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначені пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Згідно пункту 7 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» Замовником оприлюднено 15.03.2024.
Аналізом встановлено, що переможцем закупівлі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» не подано документів відповідно до вимог тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію щодо розгляду та підстав для укладання договору з ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 11:31:57
відповідь
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 16.04.2024. № 20-з) процедури закупівлі (ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені, хлібобулочні та кондитерські вироби) з очікуваною вартістю 1 095 250,00грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-004926-a від 04.03.2024, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 3 до тендерної документації здійснено з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 1 095 250 ,00 грн. з ПДВ обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, повідомляємо Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, має власний веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за посиланням https://pchv.internat.org.ua/news/1709559669/.
3. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначені пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Згідно пункту 7 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Переможцем закупівлі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» було подано довідку НАЗК.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ДАСУ, Почаївський психоневрологічний будинок інтернат звітує про те що договір № 62 від 21.03.2024 року було розірвано 30.04.2024 року, сума договору за фактичною оплатою складає 72262,44 грн з ПДВ.
2024-04-30 09:19:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2024-04-30 14:41:54
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ |
720 600,00
UAH з ПДВ
|
575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНА 2001" |
819 960,00
UAH з ПДВ
|
575 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Музика О.В. |
752 200,00
UAH з ПДВ
|
691 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство «Шумськ Хліб» |
896 400,00
UAH з ПДВ
|
694 523,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ" |
839 100,00
UAH з ПДВ
|
839 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДЗБРУЧЧЯ ХЛІБ" |
1 025 600,00
UAH з ПДВ
|
1 020 123,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ #30836947 |
Переможець |
575 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 09:14
|
img211.pdf | укладений |
30 квітня 2024 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 11:55
|
img169.pdf | укладений |
21 березня 2024 11:52
|