Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з управління побутовими відходами
Очікувана вартість
884 356,00 UAH
UA-2024-03-04-004418-a ● 55166456288543e8b890b9187b52c757
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | https://www.kbp.aero |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Кохненко Євген Сергійович 380934947132 ye.kokhnenko@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:55 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:55 |
Очікувана вартість: | 884 356,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 422,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимагається в розмірі: 26 530,00 (двадцять шість тисяч п’ятсот тридцять грн. 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна відповідати вимогам Додатку 7 Документації та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Філії (представництва, відокремлені підрозділи) юридичних осіб, які не мають статусу юридичних осіб, можуть брати участь у процедурах закупівель на підставі довіреності, виданої юридичною особою та від її імені - гарантія повинна бути надана юридичною особою. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26530 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце надання послуг відповідно до Документації (08300, Україна, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль -7; 08303, Україна, Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Френкеля, будинок 3; 08303, Україна, Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Глібова, будинок 5; 08301, Україна, Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Запорізька, будинок 16а; 08302, Україна, Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський шлях, будинок 2; 08354, Україна, Київська обл., Бориспільський р-н, село Кийлів, вулиця Гайова, будинок 8, база відпочинку «Дніпро»). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена в Додатку 1 цієї Документації. Послуги надаються відповідно до Технології «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (редакція 01) та Додатку 12 до Технології «Правила руху транспортних засобів на аеродромі Київ (Бориспіль) (ПРТЗА)» від 24.06.2020 № 12-35-37 з урахуванням режиму роботи ДП МА «Бориспіль». Технологія «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (редакція 01), знаходиться на веб-сайті ДП МА «Бориспіль» за адресою: https://kbp.aero/wp-content/uploads/2023/12/Tehnologiya_upravlinnya_pobutovymy_vidhodamy_vid_04.12.2023_-59-35-3_redaktsiya_01.pdf Додаток 12 до Технології «Правила руху транспортних засобів на аеродромі Київ (Бориспіль) (ПРТЗА)» від 24.06.2020 № 12-35-37, розміщений на офіційному сайті ДП МА «Бориспіль» в мережі Інтернет за посиланням: https://kbp.aero/wp-content/uploads/2020/11/%D0%9F%D0%A0%D0%A2%D0%97%D0%90_%D0%95%D0%BB.%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BC%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf. Строк надання Послуг: протягом 12 (дванадцять) місяців з дати, яка зазначена в письмовій заявці Замовника щодо початку надання Послуг, але не пізніше 01.07.2025 р. Періодичність (графік) надання Послуг відповідно до Технології «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (редакція 01) До відновлення повної операційної діяльності аеропорту графік, затверджений Додатком 3 та Додатком 8 Технології «Управління побутовими відходами» від 04.12.2023 № 59-35-3 (редакція 01) застосовується з урахуванням режиму роботи ДП МА «Бориспіль. Послуги надаються не пізніше, ніж через 24 (двадцять чотири) години після отримання заявки від Замовника із наданням інформації про об’єкти, які потребують вивезення відходів, що передається на телефон відповідальної особи Виконавця (окрім робочих днів заявка також може надаватися в вихідні, святкові дні та у нічний час). Якщо ДП МА «Бориспіль» не матиме потреби в отриманні послуг як в цілому, так і стосовно окремих об’єктів, то письмова заявка не буде надаватися. ДП МА «Бориспіль» залишає за собою право зменшувати обсяг закупівлі Послуг і не зобов’язаний замовляти послуги у повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 метр кубічний
Управління побутовими відходами за видами (групами) з місць зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 90511200-4 — Послуги зі збирання побутових відходів
100 метр кубічний
Управління побутовими відходами з повітряних суден
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 90511200-4 — Послуги зі збирання побутових відходів
1200 метр кубічний
Управління великогабаритними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 90511200-4 — Послуги зі збирання побутових відходів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг, за умови надання Виконавцем зареєстрованої податкової накладної (крім операцій, визначених пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України) (умова надання Виконавцем зареєстрованої податкової накладної застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ), перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 12:35 |
ТД_Послуги з управління ПВ (ред.01).docx | |
04 березня 2024 12:35 |
Додаток 3 (ред.01) Технічна пропозиція (форма).docx | |
04 березня 2024 12:35 |
Додаток 6 (ред.01) Перелік документів переможця.docx | |
04 березня 2024 12:35 |
Додаток 2 (ред.01) Перелік документів Учасника.docx | |
04 березня 2024 12:35 |
Додаток 7 (ред.01) Гарантія форма.docx | |
04 березня 2024 12:35 |
Додаток 1 (ред.01) Інформація про предмет закупівлі.docx | |
04 березня 2024 12:35 |
Додаток 5 (ред.01) Комерційна пропозиція (форма).docx | |
04 березня 2024 12:35 |
Додаток 4 (ред.01) Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-04-004418-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Код ЄДРПОУ:21701113
Дата подання: 21 березня 2024 09:33
Вимога
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 Учасник мав надати інформацію щодо наявності в учасника процедури закупівлі, та/або у кожного співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (з зазначенням наступної інформації):
2.1) Інформація про наявність (власних або залучених) транспортних засобів (далі – ТЗ) (техніки), а саме:
- Сміттєвозів (вантажних сміттєвозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 3 шт.),
- Мультиліфтів (вантажних контейнеровозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 2 шт.),
- Транспортного засобу, призначеного для перевезення, встановлення, заміни та ремонту євроконтейнерів для побутових відходів (не менше 1 шт.)
На підтвердження наявності власних транспортних засобів (техніки) надається:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або технічні паспорти або такий інший подібний документ на кожну зазначену в переліку одиницю;(найменування, модель (марка) ТЗ (техніки) повинно співпадати з інформацією, зазначеною в Таблиці 2).
Інформація про наявність транспортних засобів (техніки) мала бути надана формою згідно Таблиці 2.
Учасником КП «ВУКГ» в складі тендерної пропозиції надано Інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.). В даному документі в Таблиці, що містить інформацію про наявність транспортних засобів (техніки), а саме в колонці «Найменування, або таке інше подібне» в позиції з 5 по 8 зазначено «Спеціальний вантажний сміттєвоз-С (обладнаний мультиліфтом)». В свідоцтвах про реєстрацію даних автомобілів інформація, що даний транспортний засіб обладнаний мультиліфтом – відсутня.
В Інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.) на 3 стор. також зазначено, що на підтвердження наявності зазначених мультиліфтів надаються фото - зображення разом із Свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу у кількості 4 одиниць.
Учасником одним файлом надані свідоцтва про реєстрацію ТЗ та Протоколи огляду технічного стану деяких транспортних засобів, зазначених у Таблиці. Фото-зображення «мультиліфтів» відсутні в складі тендерної пропозиції Учасника.
Крім того, Форма Таблиці 2 та Таблиці 3, надана Учасником в Інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, не відповідає Формам Таблиці 2 та Таблиці 3, встановлених Замовником в Додатку 2.
У вимозі Замовника на усунення недоліків даних невідповідностей Замовником вказано не було.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо розглянути дану Вимогу та надати відповідні пояснення.
Розгорнути
Згорнути
2.1) Інформація про наявність (власних або залучених) транспортних засобів (далі – ТЗ) (техніки), а саме:
- Сміттєвозів (вантажних сміттєвозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 3 шт.),
- Мультиліфтів (вантажних контейнеровозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 2 шт.),
- Транспортного засобу, призначеного для перевезення, встановлення, заміни та ремонту євроконтейнерів для побутових відходів (не менше 1 шт.)
На підтвердження наявності власних транспортних засобів (техніки) надається:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або технічні паспорти або такий інший подібний документ на кожну зазначену в переліку одиницю;(найменування, модель (марка) ТЗ (техніки) повинно співпадати з інформацією, зазначеною в Таблиці 2).
Інформація про наявність транспортних засобів (техніки) мала бути надана формою згідно Таблиці 2.
Учасником КП «ВУКГ» в складі тендерної пропозиції надано Інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.). В даному документі в Таблиці, що містить інформацію про наявність транспортних засобів (техніки), а саме в колонці «Найменування, або таке інше подібне» в позиції з 5 по 8 зазначено «Спеціальний вантажний сміттєвоз-С (обладнаний мультиліфтом)». В свідоцтвах про реєстрацію даних автомобілів інформація, що даний транспортний засіб обладнаний мультиліфтом – відсутня.
В Інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.) на 3 стор. також зазначено, що на підтвердження наявності зазначених мультиліфтів надаються фото - зображення разом із Свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу у кількості 4 одиниць.
Учасником одним файлом надані свідоцтва про реєстрацію ТЗ та Протоколи огляду технічного стану деяких транспортних засобів, зазначених у Таблиці. Фото-зображення «мультиліфтів» відсутні в складі тендерної пропозиції Учасника.
Крім того, Форма Таблиці 2 та Таблиці 3, надана Учасником в Інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, не відповідає Формам Таблиці 2 та Таблиці 3, встановлених Замовником в Додатку 2.
У вимозі Замовника на усунення недоліків даних невідповідностей Замовником вказано не було.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо розглянути дану Вимогу та надати відповідні пояснення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2024 16:20
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до пункту 2 Розділу І «Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку 2 Тендерної документації від 04.03.2024 № 15-03Е-12 (далі – Тендерна документація), Замовником встановлено вимогу щодо наявності у Учасника крім іншого, «- Мультиліфтів (вантажних контейнеровозів або тому подібних транспортних засобів) (не менше 2 шт.»
На підтвердження даного кваліфікаційного критерію Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.), в якому відповідно до позицій 5-8 Таблиці «Інформація про наявність транспортних засобів (техніки)» міститься інформація про наявність у учасника власних спеціальних вантажних сміттєвозів – С (обладнаних мультіліфтом) та на підтвердження надані відповідні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, як то вимагалось Тендерною документацією.
Тобто вимоги Тендерної документації Учасником виконані.
Вимоги щодо надання фотозображень транспортних засобів в Тендерній документації Замовником не встановлено та враховуючи вимоги пункту 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами Документації та які учасник додатково надав на власний розсуд».
Що стосується форм Таблиці 2 та Таблиці 3.
В наданому в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.) в табличній формі надана інформація, що вимагалась Тендерною документацію стосовно транспортних засобів (техніки) та обладнання відповідно до Таблиці 2 та Таблиці 3 пункту 2 Розділу І «Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Тендерної документації.
Інформація, яка зазначена в колонці 6 Таблиці 2 та Таблиці 3 пункту 2 Розділу І Тендерної документації повинна бути надана Учасником, в разі залучення ним транспортних засобів та/або обладнання.
У зв’язку з тим, що в листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.) учасником зазначено, що всі транспортні засоби та обладнання є власні та на підтвердження надані відповідні документи, тому дана колонка 6 не є обов’язковою для заповнення Учасником.
Також, відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів у складі тендерної пропозиції, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Крім іншого, серед прикладів формальних (несуттєвих) помилок), які наведені в п.2.1 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, є приклад формальної помилки: «- не зазначення в Документі інформації, що вимагається його змістом, у випадку, якщо така інформація не відноситься до Учасника. (не стосується, не є обов’язковим для зазначення)».
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція КП «ВУКГ» відповідає вимогам Тендерної документації та відсутні невідповідності в інформації та документах в цій частині, які потребують виправлення відповідно до пункту 47 Особливостей. та відсутні невідповідності в інформації та документах в цій частині, які потребують виправлення відповідно до пункту 47 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
На підтвердження даного кваліфікаційного критерію Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.), в якому відповідно до позицій 5-8 Таблиці «Інформація про наявність транспортних засобів (техніки)» міститься інформація про наявність у учасника власних спеціальних вантажних сміттєвозів – С (обладнаних мультіліфтом) та на підтвердження надані відповідні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, як то вимагалось Тендерною документацією.
Тобто вимоги Тендерної документації Учасником виконані.
Вимоги щодо надання фотозображень транспортних засобів в Тендерній документації Замовником не встановлено та враховуючи вимоги пункту 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами Документації та які учасник додатково надав на власний розсуд».
Що стосується форм Таблиці 2 та Таблиці 3.
В наданому в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.) в табличній формі надана інформація, що вимагалась Тендерною документацію стосовно транспортних засобів (техніки) та обладнання відповідно до Таблиці 2 та Таблиці 3 пункту 2 Розділу І «Інформація та документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Тендерної документації.
Інформація, яка зазначена в колонці 6 Таблиці 2 та Таблиці 3 пункту 2 Розділу І Тендерної документації повинна бути надана Учасником, в разі залучення ним транспортних засобів та/або обладнання.
У зв’язку з тим, що в листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.) учасником зазначено, що всі транспортні засоби та обладнання є власні та на підтвердження надані відповідні документи, тому дана колонка 6 не є обов’язковою для заповнення Учасником.
Також, відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів у складі тендерної пропозиції, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Крім іншого, серед прикладів формальних (несуттєвих) помилок), які наведені в п.2.1 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, є приклад формальної помилки: «- не зазначення в Документі інформації, що вимагається його змістом, у випадку, якщо така інформація не відноситься до Учасника. (не стосується, не є обов’язковим для зазначення)».
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція КП «ВУКГ» відповідає вимогам Тендерної документації та відсутні невідповідності в інформації та документах в цій частині, які потребують виправлення відповідно до пункту 47 Особливостей. та відсутні невідповідності в інформації та документах в цій частині, які потребують виправлення відповідно до пункту 47 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Номер вимоги: UA-2024-03-04-004418-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Код ЄДРПОУ:21701113
Дата подання: 22 березня 2024 09:02
Вимога
Шановний Замовнику!
Повторно звертаємо увагу, що відповідно до пункту 2 Додатку 2 на підтвердження наявності власних транспортних засобів (техніки) надається:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або технічні паспорти або такий інший подібний документ на кожну зазначену в переліку одиницю;(найменування, модель (марка) ТЗ (техніки) ПОВИННО СПІВПАДАТИ з інформацією, зазначеною в Таблиці 2).
Учасником КП «ВУКГ» в складі тендерної пропозиції надано Інформацію про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Вих. №2/11 від 11.03.2024р.).
В даному документі в Таблиці, що містить інформацію про наявність транспортних засобів (техніки), а саме в колонці «Найменування, або таке інше подібне» в позиції з 5 по 8 зазначено «Спеціальний вантажний сміттєвоз-С (ОБЛАДНАНИЙ МУЛЬТИЛІФТОМ)».
В свідоцтвах про реєстрацію даних автомобілів ІНФОРМАЦІЯ, що даний транспортний засіб ОБЛАДНАНИЙ МУЛЬТИЛІФТОМ – ВІДСУТНЯ.
Тобто, Учасником КП «ВУКГ» не виконана вимога тендерної документації, що (найменування, модель (марка) ТЗ (техніки), зазначені у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу ПОВИННО СПІВПАДАТИ з інформацією, зазначеною в Таблиці 2).
Щодо Форм Таблиці 2 та Таблиці 3 Додатку 2 - інформація, яка зазначена в колонці 6 Таблиці 2 та Таблиці 3 пункту 2 Розділу І Тендерної документації дійсно повинна бути ЗАПОВНЕНА Учасником, в разі залучення ним транспортних засобів та/або обладнання. При наявності в Учасника лише власних транспортних засобів (техніки)/обладнання – дана колонка має бути у складі даних таблиць, але має залишитися ПУСТОЮ. Згідно інформації з Приміток - стовпчик 6: зазначається лише відносно залучених ТЗ. Інформація, що стовпчик 6 може бути взагалі відсутній при заповненні Учасником даних таблиць при використанні ним лише власни транспортних засобі/обладнання – відсутня в Додатку 2.
Тобто, Учасником КП «ВУКГ» недотримано встановлених Замовником Форм в тендерній документації.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо розглянути дану Вимогу та надати відповідні пояснення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2024 14:54
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності транспортних засобів (техніки) Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», в якому в Таблиці «Інформація про наявність транспортних засобів (техніки)» міститься інформація про наявність у учасника власних транспортних засобів (техніки) та на підтвердження надані відповідні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, як то вимагалось Тендерною документацією.
Відповідно по позиціях 5-8 таблиці «Інформація про наявність транспортних засобів (техніки)» Учасником зазначено найменування транспортного засобу як «Спеціальний вантажний сміттєвоз-C», що і підтверджено наданими в складі тендерної пропозиції Свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Вираз «Обладнаний мультилітом» вказує лише на наявність додаткового обладнання та жодним чином не відноситься до найменуванням транспортного засобу.
Тобто вимоги Тендерної документації Учасником виконані.
Що стосується форм Таблиці 2 та Таблиці 3. Роз‘яснення з приводу даного питання ґрунтовно були надані Замовником 21.03.2024 у відповіді на вимогу UA-2024-03-04-004418-a.a1.
Також, додатково повідомляємо що відсутність інформації яка не стосується Учасника жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника КП «ВУКГ», яким в повному обсязі підтверджені вимоги, які вимагались Замовником в Тендерній документації.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція КП «ВУКГ» відповідає вимогам Тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно по позиціях 5-8 таблиці «Інформація про наявність транспортних засобів (техніки)» Учасником зазначено найменування транспортного засобу як «Спеціальний вантажний сміттєвоз-C», що і підтверджено наданими в складі тендерної пропозиції Свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Вираз «Обладнаний мультилітом» вказує лише на наявність додаткового обладнання та жодним чином не відноситься до найменуванням транспортного засобу.
Тобто вимоги Тендерної документації Учасником виконані.
Що стосується форм Таблиці 2 та Таблиці 3. Роз‘яснення з приводу даного питання ґрунтовно були надані Замовником 21.03.2024 у відповіді на вимогу UA-2024-03-04-004418-a.a1.
Також, додатково повідомляємо що відсутність інформації яка не стосується Учасника жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника КП «ВУКГ», яким в повному обсязі підтверджені вимоги, які вимагались Замовником в Тендерній документації.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція КП «ВУКГ» відповідає вимогам Тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" |
763 356,67
UAH
|
623 689,99
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фірма "Володар-Роз" |
785 500,00
UAH
|
623 690,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ" |
771 140,00
UAH
|
658 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" #03363720 |
Переможець |
623 689,99
UAH
|
20 березня 2024 15:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 17:41
|
35.1-14.3_8.1-2.pdf | укладений |
01 квітня 2024 17:40
|