Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області
Очікувана вартість
7 733 950,24 UAH
UA-2024-03-04-002320-a ab7ac2db4f8f40f4bbb02dff2efc972e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасенко Вікторія Вікторівна

+380484172285 goruksizmail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 25424787
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, пр. Незалежності,62
Контактна особа: Тарасенко Вікторія Вікторівна
+380484172285
goruksizmail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Клушина, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

04 березня 2024 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-19-000008 ● 5aa28a1777f74f9980ee8d51e25b0124
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2024 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.04.2024 № 10-З

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-03-04-002320-a 04.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-24 09:46:35

Надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-002320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ПП «РОДНІК» (код ЄДРПОУ 30323216), з яким укладений договір від 04.03.2024 № 5 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 09:06:28

Пояснення

Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості закупівлі (запит від 24.04.2024).
З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методіка), згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) проведено такий аналіз.
Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі.
Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі.
Також Замовником було проведено аналіз закупівеот в електронній системі «Prozorro» щодо аналогічних за предметом закупівель робіт.
Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методіки очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Так, враховуючи що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 23.02.2024 № 180, та проведено експертизу ПКД Одеською філією ДП «НДІпректреконструкція» від 21 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція (оголошення UA-2024-03-04-002320-a) визначалась Замовником, в першу чергу з урахуванням кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 23.02.2024 № 180 та експертного звіта від 21 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23.
Так вказаною проектно - кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі визначено в сумі 7 733950,24 грн.
Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель.

2. Щодо розміщення інформації на власному вебсайті, у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ‟Про ефективне використання державних коштівˮ (далі — Постанова 710), Замовником не застосовувалась переговорна процедура закупівель, а також не проводилася конкурентна процедура. Дана закупівля проводиться Замовником шляхом використання закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до пп.8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України ‟Про публічні закупівліˮ, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови 710 - https://izmail-mr.od.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-predmeta-zakupivli-rekonstrukcziya-prymishhen-4-go-poverhu-budivli-prave-krylo-lit-a/. Особливостями не визначено необхідності оприлюднення інформації за абзацом 3 пункту 4¹ Постанови № 710, коли закупівля здійснюється при укладенні прямого договору за надпороговими вартісними межами. Таким чином, коли закупівля здійснюється за пунктом 13 Особливостей, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті.
3. Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області укладено договір на виконання робіт «Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» за результатами закупівлі. У ході фактичного виконання робіт відбулися зміни та виникла необхідність в виконанні додаткових будівельних робіт, порівняно з наданою проектно-кошторисною документацією. У зв’язку з виникненням додаткових робіт, без яких неможливо завершення робіт по об’єкту, виникла потреба в укладанні додаткового договору. Усі роботи підтверджені експертним звітом ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 21.02.2024 р. № ЕК-5417/12-23. (Головний договір №21 від 19.10.2021р. – 24 047 527,68 грн.).
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.


Додаток:
1. Лист пояснення від 24.04.2024.
2. Експертний звіт від 03 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23.
3. Рішення № 180 від 23.02.2024.
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
5. Дефектні акти.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОДНІК"
#30323216
Переможець 7 733 950,24
UAH з ПДВ
04 березня 2024 10:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2024 14:44
ДУ 1 до Д5 Роднік.pdf зміни до договору
15 березня 2024 14:39
Електронний підпис укладений
15 березня 2024 10:25
Обгрунтування укладений
04 березня 2024 11:11
Договір укладений
04 березня 2024 11:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області 1 роботи 7 733 950,24
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі збільшенням бюджетних асигнувань у 2024р. на 6683967,04 грн.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області 1 7 733 950,24
UAH з ПДВ