Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Трактор колісний Farmer 10286 або аналог українського виробництва зі ступенем локалізації не менше 40 %, та з передньою навіскою та додатковим навісним обладнанням(передній відвал, щітка дорожня, подрібнювачем садово -комунальним на поворотній рамі (Код ДК 021:2015– 34140000-0-Великовантажні мототранспортні засоби)».
Очікувана вартість
2 210 000,00 UAH
UA-2024-03-04-000522-a ● 8c54a9063312428c88b9cbf17a0daa94
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Зоря-Сервіс" Зорянської сільської ради Рівненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 44645413 |
Місцезнаходження: | 35314, Україна , Рівненська обл., c. Зоря, площа Володимира Плютинського,1 |
Контактна особа: |
Людмила Швець +380680926249 zoryaservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Трактор колісний Farmer 10286 або аналог українського виробництва зі ступенем локалізації не менше 40 %, та з передньою навіскою та додатковим навісним обладнанням (передній відвал, щітка дорожня, подрібнювачем садово -комунальним на поворотній рамі (Код ДК 021:2015– 34140000-0-Великовантажні мототранспортні засоби)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35314, Україна, Рівненська область, с.Зоря, пл. В.Плютинського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 09:06 |
Додаток 6 Інша інформація.docx | |
04 березня 2024 09:06 |
Додаток 8 Гарантійний лист від учасника торгів.doc | |
04 березня 2024 09:06 |
Додаток 7 Лист згода.doc | |
04 березня 2024 09:06 |
ТД Трактор.docx | |
04 березня 2024 09:06 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc | |
04 березня 2024 09:06 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
04 березня 2024 09:06 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги ст.16.docx | |
04 березня 2024 09:06 |
Додаток 2 Довідка учаснитка ст 17.docx | |
04 березня 2024 09:06 |
Додаток 4 Технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Дата подання: 05 березня 2024 08:38
Дата відповіді: 06 березня 2024 15:23
ЗАМОВНИК! НА ПІДСТАВІ ЯКИХ НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ, ВАМИ ВИМАГАЄТЬСЯ - ступень локалізації не менше 40 % ?
Відповідь: Добрий день ! У відповідь на Ваше запитання хочемо зазначити , що Згідно із Законом ,саме Замовника наділено повноваженнями вирішувати ,які вимоги пред'являти до предмету закупівлі ,виходячи з власних індивідуальних потреб його використання, Замовник витрачає та є відповідальним за витрату бюджетних коштів .Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповідь на запит 232/2016 надало роз'яснення , що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи з специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Уточнення технічних параметрів.
Дата подання: 06 березня 2024 16:02
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:35
Шановний Замовник! Просимо Вас уточнити: в додатку 4, п.2.28. Довжина, мм – не більше 4100,00. Просимо чітко вказати від яких точок трактора – мають бути проведені заміри, та просимо вас роз’яснити, як Ви міряєте трактор? Дякую.
Відповідь: Добрий день ! У відповідь на ваше запитання надаємо наступну інформацію ,що довжина - це повздовжній габаритний розмір трактора, який вимірюється від заднього кінця повздовжньої тяги до передніх вантажів.
Виробник двигуна до трактора.
Дата подання: 06 березня 2024 16:03
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:35
Шановний Замовник! В додатку 4 є вимога: Дизельний двигун з механічним управлінням системи вприскування палива (PERKINS 1104C-44T) – просимо надати роз’яснення двигун має бути саме зазначеної моделі PERKINS 1104C-44T? Дякую
Відповідь: Добрий день! Вказана модель двигуна 1104С вказує на те, що двигун має механічну систему управління упорскуванням палива, без проміжного охолодження повітря, відповідає вимогам Stage 2 згідно поточному технічному регламенту який застосовується в Україні на даний час. Вибір такого типу двигуна обумовлений нижчою ціною за наявності необхідних характеристик (крутний момент, витрата палива і т.д.), простотою обслуговування паливної системи, нижчими вимогами до якості палива порівняно з двигунами, що мають більш високий рівень емісії вихлопу. Двигун Perkins моделі 1104С-44Т дуже широко застосовується на поширеній в Україні техніці як трактори, будівельна і дорожня техніка, генераторні установки. Тому ця вимога не є дискримінаційною. Також в Україні присутній офіційний дистриб'ютор Perkins, що продає повний спектр запасних частин і забезпечує технічне обслуговування в гарантійний та післягарантійний періоди.
Відокремлення на лоти навісного обладнання та трактора.
Дата подання: 06 березня 2024 16:04
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:41
Шановний Замовник! Для розширення кола учасників, просимо, внести наступні зміни: видалити вимогу про локалізацію 40% - яка протирічить діючому законодавству. Розділити закупівлю на окремі лоти, та заощадити близько 30 відсотків від очікуваної вартості, з погляду на те, що в Україні є достатньо пропозицій виробників, які займаються виробництвом окремо навісного обладнання, та виробників або імпортерів (з локалізацією) окремо тракторів – абсолютно логічно, що Ви зможете заощадити, якщо Вам будуть пропонувати окремо трактор та окремо навісне обладнання, що є повністю агрегатованим з моделлю трактора, якщо звичайно на меті у вас немає, закладеної у вартість для винагороди, та в зв’язку з цим обмеження учасників, через зговір з окремим учасником. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У відповідь на Ваше запитання надаємо наступну інформацію:14 липня 2022 року набрав чинності Закон «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості».
Зміни передбачають введення нового поняття - «ступінь локалізації виробництва» та зміну процедури публічних закупівель шляхом встановлення обов‘язкових вимог щодо локалізації виробництва товарів.
Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Разом з тим звертаємо увагу, що пункт 6.1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (вимога про ступінь локалізації) застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі, вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених переліком), становить або перевищує 200 тисяч гривень та не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону визначено перелік товарів до яких застосовується ступінь локалізації виробництва і якщо співставити його із Єдиним закупівельним словником, то замовник має застосовувати ступінь локалізації виробництва при закупівлі таких предметів закупівель: 34140000-0 — великовантажні мототранспортні засоби;
Положеннями пункту 3 Особливостей встановлено, що замовники, що зобов'язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзац 3 цього пункту вистановив, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадку, передбаченого абзацом четвертим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6.1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Так, пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону визначено, що замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Тобто, Особливостями не змінений підхід до визначення категорії замовника на якого поширюється дія Закону та Особливостей, а відтак застосовувати під час проведення закупівель ступінь локалізації виробництва мають усі замовники публічних закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Стаття 22 Закону визначає перелік обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документація. Поряд з цим, відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відтак, зазначені зміни в законодавстві щодо ступеня локалізації виробництва направлений на підтримання вітчизняного виробника, підвищення економіки держави та стимулювання до розширення внутрішнього ринку виробництва.
Законом встановлені мінімально граничні відсотки локалізації, тоді як Замовник не обмежений у встановлені відсотків, не менших визначених законом мінімумів.
Запропоновані вами зміни до тендерної документації , щодо виділення закупівлю в декілька лотів не відповідають меті проведення публічної закупівлі, оскільки придбання одного лоту без іншого, не задовольнить нагальні потреби у проведенні зазначеної закупівлі.
Зміни передбачають введення нового поняття - «ступінь локалізації виробництва» та зміну процедури публічних закупівель шляхом встановлення обов‘язкових вимог щодо локалізації виробництва товарів.
Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва - це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Разом з тим звертаємо увагу, що пункт 6.1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (вимога про ступінь локалізації) застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі, вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених переліком), становить або перевищує 200 тисяч гривень та не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону визначено перелік товарів до яких застосовується ступінь локалізації виробництва і якщо співставити його із Єдиним закупівельним словником, то замовник має застосовувати ступінь локалізації виробництва при закупівлі таких предметів закупівель: 34140000-0 — великовантажні мототранспортні засоби;
Положеннями пункту 3 Особливостей встановлено, що замовники, що зобов'язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзац 3 цього пункту вистановив, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадку, передбаченого абзацом четвертим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6.1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Так, пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону визначено, що замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Тобто, Особливостями не змінений підхід до визначення категорії замовника на якого поширюється дія Закону та Особливостей, а відтак застосовувати під час проведення закупівель ступінь локалізації виробництва мають усі замовники публічних закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Стаття 22 Закону визначає перелік обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документація. Поряд з цим, відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відтак, зазначені зміни в законодавстві щодо ступеня локалізації виробництва направлений на підтримання вітчизняного виробника, підвищення економіки держави та стимулювання до розширення внутрішнього ринку виробництва.
Законом встановлені мінімально граничні відсотки локалізації, тоді як Замовник не обмежений у встановлені відсотків, не менших визначених законом мінімумів.
Запропоновані вами зміни до тендерної документації , щодо виділення закупівлю в декілька лотів не відповідають меті проведення публічної закупівлі, оскільки придбання одного лоту без іншого, не задовольнить нагальні потреби у проведенні зазначеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НВП "АгроМашІнвест" |
2 205 000,00
UAH з ПДВ
|
2 205 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "АгроМашІнвест" #21871012 |
Переможець |
2 205 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 09:13
|
ДОГОВІР 2103-165Т2024.pdf | укладений |
21 березня 2024 09:09
|